Conrad ukázal na veletrhu AMPER nový kabát

Autor: Denisa Vodrážková, 4. říjen 2019

Conrad se účastnil 29. Mezinárodního veletrhu elektrotechniky, energetiky, automatizace, komunikace, osvětlení a zabezpečení. V letošním roce, prvně v hale P, představil nejnovější vychytávky z oborů měřicí techniky, součástek, automatizace, 3D tisku, endoskopů a nářadí

Stánek v novém brandu

Téměř 70 produktů na ploše 42 m² přilákalo velké množství nejen českých, ale také slovenských zákazníků. Ti byli mile překvapeni nejen vystavovaným sortimentem, ale také novým designem stánku, neboť Conrad prošel na začátku roku 2023 významným rebrandingem.

Dominující křiklavě modrá barva ustoupila do pozadí a nahradila ji umírněnější tmavě modrá, která zastupuje B2B business. Změnou prošel také font i samotné logo firmy, ve kterém byla zcela vynechána barva žlutá.

Vystavovaný highlight

Zajímavostí, která přitáhla řadu zvědavých nadšenců byla prezentace.

Akustické kamery FLUKE FLK-II910, jejíž unikátní vlastností je, že rozpozná jakékoliv úniky vzduchu, plynu a podtlaku v systémech stlačeného vzduchu.

Kameru představili přímo zástupci společnosti Fluke a zákazníci tak měli možnost přímo na stánku objevit vše, co tato senzační kamera nabízí.

 

„Na veletrhu panovala skvělá atmosféra, zájem účastníků byl ohromný, zodpověděli jsme velké množství technických dotazů a získali zajímavé kontakty,” zakončuje Denisa Vodrážková z marketingu.

AMPER 2023 v číslech

  • 3 dny veletrhu

  • 25.000 návštěvníků

  • 400 vystavovatelů z 24 zemí světa

Stánek na veletrhu AMPER 2023

Proběhlé ročníky veletrhu Amper

Veletrh AMPER 2022: popandemický comeback

Autor: Denisa Vodrážková, 31. květen 2022

Na stánku jsme představili přes 150 produktů z oboru měřicí techniky, automatizace, síťových zdrojů, 3D tisku, laboratorní techniky a nářadí. 


Autor: Denisa Vodrážková, 1. duben 2019

A už je to zase tady! Brzký ranní budíček, sraz v 8:00, naložení dodávky a hurá směr Brno. Po deváté ranní vyrážíme s kolegy z Prahy, abychom během montážního dne připravili stánek, rozmístili produkty a byli, jak se říká, „ready“.