Hledáme kolegu (kolegyni) do zákaznického centra, který (která) se nebojí aktivní komunikace s B2B zákazníky, má tah na branku a má rád (ráda) pestrou práci.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
  • velmi dobré komunikační schopnosti (zkušenosti ze zákaznického servisu vítáme)
  • schopnost týmové práce
  • schopnost dobré práce s PC (MS Windows, MS Office)

Nabízíme:

  • pestrou a náročnou práci s našimi zákazníky
  • možnost profesního růstu
  • zázemí stabilní společnosti
  • nástup možný ihned
  • benefity
  • přátelský kolektiv

Náplň práce:

  • aktivní péče o zákazníky
  • zpracování došlých poptávek a objednávek zákazníků
  • vyřizování telefonických a emailových dotazů zákazníků
  • spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
  • práce v IS (SAP)
Místo pracoviště: Vinohradská 2828/151, Praha - Žižkov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zadavatel: [email protected]