Termínované objednávky

Conrad jako profesionální obchodní partner umožňuje jak plánování a realizaci dodávek s předstihem, tak je umožňuje realizovat v případě specifických, aktuálních potřeb. Využijte výhod velkých objednávek, zajistěte atraktivní a stabilní obchodní podmínky a minimalizujte tak riziko rychle se měnících cen. Obraťte se na  obchodního zástupce , který vám pomůže vybrat řešení vyhovující vašim požadavkům.

  • Jistota dodávek

  • Optimalizace procesů

  • Jistota plánování

  • Snížení nákladů

Termín na přání (forward order)

  • Objednání požadovaného zboží
  • Volba termínu vyskladnění objednávky (množství zboží a cena jsou stanoveny v okamžiku zadání zakázky)

Termínované objednávky (scheduled order)

  • Rozdělení termínované objednávky do více dodávek s různými daty vyskladnění 
  • Termíny dodávek jsou určeny předem (množství zboží a cena jsou stanoveny v okamžiku zadání objednávky)

Změna termínu dodání (call-off-order)

  • Možnost změny termínu, před zpracováním objednávky 
  • Nedodané položky, které nebyly zpracovány k odeslání lze stornovat v předstihu 
  • Stanovení okamžiku dodání probíhá na základě informace zákazníka (množství zboží a cena jsou stanoveny v okamžiku zadání zakázky)