Využijte služeb naší technické podpory

Upozornění: telefonická technická podpora je k dispozici výhradně pro naše registrované velkoobhochodní zákazníky.

  • telefon: +420 226 224 226 (pracovní dny od 8:00 do 16:00 hodin)

V oddělení technické podpory společnosti Conrad pracují odborníci s elektrotechnickým vzděláním, mnohaletou praxí a prozákaznickým přístupem. Pracovníci z oddělení technické podpory řeší technické dotazy, nabízí odborné konzultace o použití a provozování výrobků z našeho obsáhlého sortimentu. Tato technická podpora je pro naše zákazníky bezplatná.

Při zavolání na naši linku probíhá automatické ověření Vašeho telefonního čísla v databázi našich zákazníků. Pokud registraci nemáte, registrujte se prosím dle vaší příslušnosti na našem eshopu.

Po úspěšné registraci prosím vyčkejte 5 minut a poté již můžete telefonovat na jednu z těchto linek:
+420 226 224 226 (CZ)
+421 220 812 508 (SK)

Pokud jste již registrovaný zákazník a ústředna Vás stále nerozpoznává a vyzývá Vás k registraci, patrně máte ve své registraci zadané jiné telefonní číslo. Prosíme, změňte jej na Vaší zákaznické kartě po přihlášení na eshop.

Před kontaktování naší technické podpory, prosím nejprve ověřte, zda nebyl Váš dotaz již zodpovězen v sekci diskuse u předmětného výrobku

Naší prioritou je rychlá reakce a profesionální přístup ke každému dotazu. Dobré zázemí a profesionální přístup pracovníků umožňují efektivní zpracování, a evidenci dotazů a Vašich potřeb. Přes všechnu snahu, vzhledem k počtu nabízených položek mohou nastat situace, že ne ke každému výrobku máme k dispozici okamžitou odpověď.

Technické dotazy bývají komplexní, složité, a vyžadují rozvahu a úsudek. U složitějších dotazů, doporučujeme raději využít výhod písemné komunikace. V takovémto případě nám prosím zašlete email, či vzneste dotaz v diskusi u výrobku. Výhoda vznesení dotazu v diskusi spočívá v tom, že Váš dotaz vidí i ostatní zákazníci a může tedy i pomoci někomu jinému.

Tech support 2.0V jakých případech se na naší technickou podporu můžete obracet?

  • Předprodejní konzultace

  • Podpora po nákupu

Čím se naše technická podpora nezabývá?

  • konzultacemi popř. dotazy na sortiment konkurence a jeho srovnávání
  • návrhy, zpracováními a realizacemi projektů
  • cenovými nabídkami - v takovém případě prosím kontaktujte velkoobchodní oddělení
  • reklamacemi - zde prosím kontaktujte reklamační oddělení
  • pozáručními opravami s servisem - zde prosím kontaktujte reklamační oddělení
  • dotazy zákazníků našich velkoobchodních partnerů
  • obecnými dotazy z oboru elektrotechniky
  • instalacemi výrobků (nebo jejich implementací)
Byla tato informace užitečná?