Strojírenský veletrh 2019: otázka prestiže

Autor: Denisa Vodrážková, 22. říjen 2019

Letos se konal již 61. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně a my z Conrad Electronic jsme byli poprvé jeho součástí. Celkem pět dní plných výstav, konferencí i workshopů navštívilo více než 80 000 lidí nejen z České republiky, ale i zahraničí.

Jak to vypadalo u nás na stánku a co jsme si pro návštěvníky veletrhu připravili? To se dozvíte z našeho nového videa.

Ty nejlepší produkty, které jste mohli vidět na našem stánku

Trrrrr! Budíček. Neděle 6. 10., 6:50. Honem se obléct, nic nezapomenout a vyrazit směr Flora.

7. 10. přece začíná v Brně největší průmyslový veletrh ve střední Evropě a my z Conrada jsme letos úplně poprvé v historii firmy jeho součástí.

S kolegy nakládáme do dodávky 170 produktů, propagační materiály, nechybí ani kávovar a míříme ještě do skladu pro katalogy. „No, jen tak tak,” říká kolega Honza, když vidí, jak se pod paletou 4 000 katalogů prohnou zadní kola dodávky. S mírnou nedůvěřivostí si tedy sedám na místo spolujezdce, zbytek posádky ve služebáku je nám v patách a vyrážíme vstříc montážnímu dni!

Po čtyřech hodinách vybalování a rozmisťování produktů máme hotovo. Teď už se jen dobře vyspat na první veletržní den, který startuje 7. 10.

Co obnáší příprava takové akce?

"S přípravou účasti na takovém typu veletrhu je třeba začít několik měsíců dopředu. V první řadě si stanovíme strategii, kde si ujasníme, co od dané akce očekáváme,"

vysvětluje Denisa Vodrážková z týmu marketingu.

"Dále se řeší nejen technická stránka stánku jako takového, od typu konstrukce či vybavení a doprovodných služeb, ale také grafika, která tvoří celkový dojem expozice. Pečlivě se vybírají vystavované produkty, řeší se personální obsazení, protože se většinou jedná o týdenní akce, kdy musíme zachovat plynulý chod firmy na centrále a mnoho dalších věcí, které na první pohled nejsou vidět."


Jak vidíme naši účast na veletrhu?

"Protože se Strojírenského veletrhu účastníme letos úplně poprvé v historii firmy, byli jsme plni očekávání, jak tato akce dopadne,"

připouští Denisa Vodrážková.

"Cílem naší účasti bylo nejenom se setkat s našimi stávajícími zákazníky, ale poznat i zákazníky nové z řad průmyslových firem. Je skvělé, že nás na stánku oslovovali lidé s konkrétními dotazy a představou toho, co potřebují. Díky tomu víme, že je to pro nás ta správná cílová skupina. Na konci veletrhu tak odjíždíme s několika desítkami zajímavých kontaktů – potenciálních nových zákazníků,"

zakončuje Denisa Vodrážková.

MSV v číslech

  • 5 dní veletrhu
  • 1662 vystavovatelů z 30 zemí
  • 81 tisíc návštěvníků
  • 79 doprovodných akcí
  • 91 konferencí, seminářů a workshopů v trvání 206 hodin

Prohlédněte si fotky našeho stánku