Co dělat, když se požadavky ve výrobním procesu náhle změní? Kdy potřebujete jinou kvalitu materiálu, nové spoje nebo další prvky? A přitom chybí ty správné komponenty? Se správnou přípravou a správným partnerem můžete rychle reagovat na nepředvídané potřeby.
Ať už se jedná o chybějící součást, speciální zakázku nebo optimalizaci procesu – naše služby vám pomohou zůstat flexibilní v případě změn designu, rychle reagovat a zajistit nepřetržitý chod výroby.
eProcurement: To znamená, že spontánní změny již nezpůsobují žádné zpoždění.
Vzhledem k nevyhnutelným konstrukčním změnám je rychlost odezvy nesmírně důležitá. Nejen pro komponenty, ale i pro celý proces. eProcurement nabízí zjednodušené a transparentní řešení nákupu, které je dokonale integrované se systémem zákazníka. Vše, co potřebujete, bude dostupné jediným kliknutím.
Méně úsilí, lepší přehled
Conrad propojuje katalogy, schválení a objednávky přímo s vaším systémem – žádné dvojité nebo ruční schvalování. To znamená, že i v případě změn designu je pořízení rychlé a efektivní, stejně jako u standardního procesu.
Méně dodavatelů, méně komplikací.
Konsolidací svých dodavatelů ušetříte nejen čas při zadávání objednávek, ale také snížíte procesní náklady – od příjmu zboží až po kontrolu faktur.
-
Rychlá reakce na změny
Díky rychlému dodání do 3 pracovních dnů jsou nové komponenty po krátké době ve výrobě - bez časových ztrát.
-
Individuální řešení namísto standardních standardních produktů
Se SourcingPlus získáte přesně tu součást, kterou váš nový design vyžaduje – dokonce i se speciálními požadavky.
-
Digitální procesy, které myslí
eProcurement urychluje schvalování, zvyšuje transparentnost objednávek a zajišťuje, že při příští změně nemusíte začínat od nuly.
-
Sebevědomé plánování – i pod tlakem
Díky centrálnímu zadávání zakázek, inteligentnímu sdružování objednávek a plné transparentnosti máte kontrolu i v kritických fázích.
-
Partner pro zjednodušenou správu
Od jednotlivých dílů po sériovou výrobu – spravujte nákup, logistiku a dokumentaci pomocí centralizované a intuitivní platformy.
takto udržitelně optimalizujete své procesy.
Chyba byla opravena, ale další objednávka se zasekla. Chybí na skladě ještě náhradní díly? Pro trvalou stabilizaci procesů je třeba identifikovat příčiny a strategicky jim předcházet. Naše informační stránka nabízí v tomto ohledu podporu a poskytuje cenné rady: naučte se nejen eliminovat neplánovanou poptávku, ale také jí systematicky předcházet pomocí cíleného skladování, strategického nákupu a inteligentního plánování.
Kromě kontrolního seznamu, který vám umožní zkontrolovat vaše provozní procesy pro neplánované potřeby, najdete také bílou knihu, která vám ukáže, jak zajistit plynulou výrobu pomocí prediktivní údržby.