IDEÁLNÍ PROPOJENÍ S VAŠÍM SYSTÉMEM

✔ Snadná integrace se všemi oblíbenými objednávkovými systémy

✔ Přímé připojení k vašemu systému ERP

✔ Úspora času a nákladů díky přenosu dat v reálném čase

Dokonalá integrace s vaším systémem? Žádný problém s OCI/PunchOut

Máte vlastní systém ERP nebo využíváte služeb externích partnerů, jako jsou Ariba, Oracle, Simple System? Jste tedy jen krůček od používání pohodlného řešení, které umožňuje rychlé vyřízení objednávky vaší společnosti.

Můžeme integrovat kompletní katalog Conrad do vašeho systémového prostředí prostřednictvím OCI (Open Catalog Interface) nebo PunchOut.

Prostřednictvím našeho obchodu OCI před vložením objednávky přenesete obsah košíku přímo do vašeho systému ERP. Samozřejmě máme obchod OCI individuálně přizpůsobený vašim potřebám (flexibilně konfigurovaný sortiment produktů, ceny podle individuálních podmínek).

Řešení elektronického nákupu vám pomohou analyzovat a kontrolovat vaše výdaje.

100% integrace

Objednáváte přímo z vlastního systému ve svém obchodě Conrad OCI - individuálně přizpůsobený vašim potřebám. Díky tomu si můžete užívat všech výhod, které Conrad E-Procurement nabízí - udržení kontroly nad procesem objednávání a zároveň úspora času a peněz.

Stav zásob a ceny aktualizovány v reálném čase

Obdržíte podrobný technický popis produktů a přehlednou prezentaci cen podle jednotlivých podmínek. Dostupnost se zobrazuje v reálném čase prostřednictvím OCI.

Odborné poradenství

Naši specialisté vám rádi poradí s výběrem správného řešení E-Procurement a pomohou s konfigurací systému.

 

STANDARDNÍ PROCESY PRO VAŠE OBJEDNÁVKY

Digitální pokrok a nejnovější technologie - v každé fázi nákupního procesu

Využijte všech výhod nejnovější generace OCI 5.0, jako je vyhledávání na pozadí, detail, validace nebo stahování JSON.

Nabízíme inovativní řešení pro standardizovaný proces digitálního zadávání zakázek a přístup k neustále rostoucímu portfoliu produktů, aniž bychom obětovali rozmanitost dodavatelů. Získáte automatizaci většiny nákupů - díky kratším dodacím lhůtám, integrovaným fakturačním procesům a individuálnímu přizpůsobení vašim potřebám.

 

 

Jaký nákupní systém používáte? Spolupracujeme téměř se všemi!

 

   


 

Vlastní objednávkový systém

Conrad Sourcing Platform

Více než jen zásoby. Poskytujeme vhodná produktová a nákupní řešení, která vaše firma potřebuje k rozvoji a řešení technologických výzev. Cokoli potřebujete, my to zajistíme!

Dozvědět se více ›

Služby Conrad

Všechny služby na jednom místě pro vaše podnikání, od kalibrační služby, přes termínované objednávky až po rychlou poptávku.

Dozvědět se více ›