USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599 | Conrad.cz
Dny dopravy zdarma
Domů » PC technika & kancelář » PC komponenty » Audio pro PC » Digitalizace videa » USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599
TerratecTerratec

USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599

Obj.č.: 952390
  • Sleva
  • Topseller
  • Doprava zdarma
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599
Celkem k náhledu 3 obrázků
Vaše cena bez DPH:1 975,21 Kč
Vaše cena vč. DPH:2 390,- Kč
Původní cena:2 490,- Kč
Ušetříte:4% / -100,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Skladem (více info)
DOPRAVA ZDARMA
Ladislav Kladiva hodnotí:

"Po zakoupení jsem instaloval do W10, bez problémů. Odzkoušení na videorekordéru, zachytávání videa ve staženém programu chybí mi zobrazení videa-náhled, jde pouze audio. Nahrávka v rozlišení..."

Konvertor pro digitalizaci videa Grabster AV 350 MX a software MAGIX Filme auf DVD TerraTec Edition jsou perfektním týmem pro vytvoření VCD, SVCD a DVD s vaším soukromým videomateriálem.

Nejnovější hardware pro digitalizaci analogových video nahrávek Grabster AV 350 MX je vybaven Scart konektorem pro optimální kompatibilitu. Výstup z konvertoru připojte do volného slotu USB 2.0 Vašeho PC, nainstalujte software a dodanými kabely připojte např. VHS videorekordér nebo jiný zdroj analogového video signálu ke vstupu konvertoru - a můžete začít digitalizovat.

Tip: Můžete použít funkci videostřihu či individuálního vytváření úvodních menu, abyste mohli své cenné vzpomínky snadno vypálit na CD a DVD v nejvyšší kvalitě.

Upozornění: Software je pouze v EN nebo DE jazykové mutaci.


Upozornění: Software není součástí dodávky, ale je možné si ho stáhnout na stránkách výrobce: zde

Systémové požadavky

  • Upozornění: Software není součástí dodávky, ale je možné si ho stáhnout na stránkách výrobce: Terratec www.terratec.net/en/products/driver/produkte_treiber_en_73938.html

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Typ záznamu videaUSB převodník videa z analogového do digitálního záznamu
Vlastnosti video záznamuVč. software pro zpracování videa
podporovaná rozlišení720p
Výstupní rozhraní (počítač/multimedia)USB
Vstupní rozhraní (počítač/multimedia)S-Video · SCART · Cinch (stereo) · Cinch (video)
Software je součástí dodávkyMAGIX Filme auf DVD TerraTec Edition (PC)
Vnější šířka85 mm
Vnější výška30 mm
Vnější délka85 mm

Vybavení

  • Načtení záznamu z analogových zdrojů
  • Pohodlné stříhání a zpracování
  • Rozhraní: USB 2.0
  • Kvalitní hliníkové pouzdro

Vlastnosti

  • Analogové vstupy: SCART, Composite (Cinch) a S-Video, Stereo Audio (Cinch)
  • Videostandardy: PAL, NTSC, SECAM
  • Rozlišení záznamu PAL: až 720 x 576 pixelů/25 snímků/s
  • Rozlišení záznamu NTSC: až 720 x 480 pixelů/29,9 snímků/s
  • Napájení prostřednictvím přípojky USB (není nutné externí napájení)

Rozsah dodávky

  • Grabster AV 350 MX
  • Kabel USB 2.0
  • Kabel SCART
  • Kabel S-Video
  • Kabel s konektorem cinch stereo-audio a kompozitní video

Související produkty

USB gramofon Reflecta LP-USB/SD, černá
Obj.č.: 1308841
USB gramofon Reflecta LP-USB/SD, černá
2 792,- vč. DPH

Video k výrobku

Konvertor Terratec Grabster AV350 - něm.

Technické dotazy a diskuze k výrobku: USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Nahrávání analogu - zobrazení

Dnes jsem se stal majitelem AV350, používám W10. Po instalaci ovladačů a programu, jsem po kratší době zvládl zapojení. Při volbě nahrávání v instalovaném programů se mi do okna dostává zvuk, ale aktuální obrázek ze zdroje chybí. Video jde nahrát tzv. "naslepo", po ukončení nahrávání obrázek bez problémů jde přehrát v původním okně. Zapojení je přes kabel composite. Kde mám chybu.

Příspěvek vložil: Kladiva
dne: 5.02.2018 v 16:00
RE: Nahrávání analogu - zobrazení

Dobrý den,

Chyba v zapojení určitě nebude. Obraz se nahrává. Patrně tedy chyba v programu nebo v jeho nastavení. Zkuste tedy pozměnit formát videovýstupu v nastavení programu Magix, zda by tímto nedošlo k obnovení náhledu.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.02.2018 v 16:51
RE: Nahrávání analogu - zobrazení

Chybu v nastavení programu vylučuji, protože jsem všechna možná nastavení vyzkoušel. Formát videovýstupu snad nemusím měnit, ten je jen do MPG-4, nebo pro Win media player. Ten se zobrazením při zachycení signálu nemá nic společného. Ale napadlo mne změnit použitou grafiku. Program byl spouštěn na NVIDIA GT 750M, změna na integrovanou grafiku Intel(R)HD 4600 pomohl a náhled v rámci zachycení videa funguje na základní nastavení.

I tak s poděkováním
Kladiva Ladislav

Příspěvek vložil: Ladislav Kladiva
dne: 6.02.2018 v 19:07
AV 350 MX - ovladač pro Win XP SP3 32 Bit

V Systémových požadavcích je uváděna podpora Win XP, v dodaném
Návodu se píše : Vyčkat až naběhne XP SP2,..., vložte CD s ovladači,..., probíhá instalace ovladače ... ???
Vím, že se již žádné software nedodává, ale na doporučeném www.terratec.net/... se nabízejí pouze ovladače pro Win 7 a Win 10.
Na www.drivermax.com se nabízejí ovladače Win XP pro AV 300 a dokonce i AV 400. Lze snad použít ke spolehlivé funkci AV 350/Win XP32 ovladač pro AV 300/Win XP32, tedy MEDIA-TERRATEC-Grabster-AV-300.exe ? Je toto instalační soubor ? Nerad bych experimentoval, aby se mi někde v PC nenadělaly neznámé foldery s neznámým obsahem a potom neexistoval UNINSTALL. Moje PC s Win XP kvůli třiceti VHS vyhazovat nechci - mám tam mnoho starších programů pro technické kreslení + obsáhlou knihovnu výkresů, programy pro úpravu foto, videoklipů ap.- ty by pod W10 nefungovaly.
Pokud driver pro AV 300 použít nelze, kde driver pro AV 350 získám ?? Tento grabster se mi velice zamlouvá a nerad bych jej měnil za AV 300, pro který jsem snad fungující driver stáhl. Nebo mám koupi úplně zrušit ? Mám na to právo, byl jsem uveden v omyl, grabster ale potřebuji. Nechce se mi věřit, že by firma Conrad nedokázala od TERRATEC, nebo jiné firmy driver obstarat - přece ho nevymazali úplně všichni.
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Jiří Svoboda
dne: 31.01.2018 v 18:49
RE: AV 350 MX - ovladač pro Win XP SP3 32 Bit

Dobrý den,
problém jsme spolu konzultovali telefonicky...

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.02.2018 v 16:47
Windows 8.1

A funguje i v Windows 8.1 ???

Příspěvek vložil: Petr
dne: 25.01.2018 v 23:56
RE: Windows 8.1

Dobrý den,

Kompatibilita se systémem Windows 8.1 je na stránkách výrobce uváděna. Viz minimální systémové požadavky: Microsoft Windows XP SP3 (32 Bit) / Windows Vista SP2 (32/64 Bit) / Windows 7 SP1 (32/64 Bit) / Windows 8 (32/64 Bit) uvedené na: www.terratec.net/

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.01.2018 v 14:14
zvuk jde video ne

Dobrý den,stáhnul jsem ovladače od výrobce nainstaloval vše několikrát podle návodu a výsledek pořád stejný.jak udělat zkoušku,že samotný grabster funguje.Mám W10.Děkuji

Příspěvek vložil: Jarda
dne: 5.12.2017 v 23:16
RE:

Dobrý den,

1) instalovat ovladače pro W10 ze stránky: www.terratec.de/details.php?artnr=10599#.Wifg5VXiZhE
2) připojit MX350 do USB na PC
*)pokud se zařízení MX350 nechce připojit, může tam být HW závada, pak doporučuji poslat na reklamační odd. - bude poslán nový kus
3) instalovat program MAGIX Video Easy ze stejné stánky.
4) spustit MAGIX a dále postupovat dle helpu v MAGIX

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.12.2017 v 13:30
Foto.

Dobrý deň, taktiež poprosím o foto výrobkov zo všetkých strán, kde sú umiestnené zásuvky (porty). Ďakujem.

Příspěvek vložil: Rado
dne: 20.09.2017 v 15:14
RE: Foto.

Dobrý den,
ano dobrý postřeh. Nám by to také pomohlo při zodpovídání dotazů.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.09.2017 v 16:24
Dátový tok.

Dobrý deň, chcem sa spýtať na dátový tok u tohto zariadenia. Je jednosmerný alebo obojsmerný ? Prosím uvádzajte to vždy jednoznačne u každého výrobku, nakoľko je to uvedené len u niektorých. Predídeme tým zbytočným nedorozumeniam. Ďakujem.

Příspěvek vložil: Rado
dne: 20.09.2017 v 15:08
RE: Dátový tok.

Dobrý den,
nevím co myslíte datovým tokem. Data mezi PC a přístrojem jdou po USB obousměrně.
Do převodníku z PC jdou data k řízení převodu, z převodníku do PC jdou grabovaná data z videa+audia.
Pokud máte na mysli směr převodu analog/ digitál, tak je POUZE jednosměrný analog -> digitál.

Výsledek ukládáte v PC ve formátu jež si zvolíte v programu MAGIX Video Easy, free na webu: www.terratec.de/details.php?artnr=10599#.WcJ3fLJJZhE www.terra.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.09.2017 v 16:20
Přímé připojení s TV ?

Lze tento konvertor zapojit přímo do TV, pomocí USB výstupu z konvertoru do vstupu USB v TV.

Příspěvek vložil: Radek Domansky
dne: 21.03.2017 v 09:06
RE: Přímé připojení s TV ?

Dobrý den,
tento konvertor lze připojit na AV výstupy z TV (P a L zvuk a žlutý je video).
USB výstup patří do PC nebo Aple, kde je instalován příslušný ovládací program.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.03.2017 v 13:57
Frank

Dobrý den,
zásuvka scart přenáší signal RGB nebo CVBS?
Bude fundovat pod Windows 10?
Máte cz manual ke střihovému programu?
Děkuji za odpověď.
Frank

Příspěvek vložil: František
dne: 27.01.2017 v 19:10
RE: Frank

Dobrý den,
dle dostupných informací ve Scart konektoru je osazen pouze CVBS signál. Ovladače pro Windows 10 jsou k dispozici. Český manuál k softwaru není.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.02.2017 v 17:30
Otázka na výrobok Terratec Grabster AV 350 MX

Dnes mi bol doručený uvedený výrobok AV 350 MX. Mám tiež v notebooku systém Windows 10. Pán Švarc sa pýtal na rozdiel medzi týmto výrobkom a modelom AV 300MX, ktorý som si tiež pôvodne chcel objednať. V odpovedí z 5.1.2017 píšete, že " Použitý Hardware a obslužný software je u obou výrobků shodný. " V odpovedi pánovi Cirovi z 29.9.2016 ste písali "Terratec Grabster AV350 a jeho digitalizační software operační systémem Windows 10 bohužel nepodporuje. Program po ukončení digitalizace hlásí chybu, kterou výrobce doposud nedokázal odstranit. Pro operační systém Windows 10 tedy tento konvertor použít nelze. ". Teda čo platí ? To čo ste nepísali pánovi Zdenkovi 25.12.2016 .. "pro Video Grabber Terratec G3; Bestell-Nr.: 955100 - 62 sice Terratec uvádí kompatibilitu s XP SP3, ale ke stažení jsou ovladače jen pro W 7 a W10.
K produktu bz mělo být dodáno DVD se software.
Doporučuji zkusit nejprve nainstalovat ovladač pro zařízení z DVD a poté SW. " ?? Ďakujem za odpoveď. Peter.

Příspěvek vložil: Peter
dne: 27.01.2017 v 16:32
RE: Otázka na výrobok Terratec Grabster AV 350 MX

Dobrý den,
ne dodávání SW na CD v dnes není nejlepší cesta. Vše se vyvíjí.
Výrobce, firma Terratec na svém webu uveřejnil aktualizace ovladačů pro W10.
Proto doporučuji nainstalovat ovladače pro w10 z webu Terratec a pak ovládací SW z CD.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.01.2017 v 09:01
RE: Otázka na výrobok Terratec Grabster AV 350 MX

Nevedel som nájsť tú stránku, kde si možno stiahnúť pre tento konkrétny výrobok Terratec Grabster AV 350 MX ovladače pro w10 z webu Terratec.

Prosí m pošlite mi link na túto ich sstránku, kde by som si to do notebooku mohol stiahnúť.

Vopred ďakujem, Peter.

Příspěvek vložil: Peter
dne: 30.01.2017 v 21:26
RE: RE: Otázka na výrobok Terratec Grabster AV 350 MX

Dobrý den,
software a ovladače naleznete v níže uvedeném odkazu.
www.terratec.de/details.php?artnr=10599#.WJDDussizhU

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.01.2017 v 18:07
porovnání

Dobrý den,
jaký je rozdíl (pro amatéra) mezi AV300 MX a AV350, který výrobek je mimo ceny výhodnější pro amatérské (laické) zpracování VHS kazet ? Mám nainstalované W-10.
Švarc

Příspěvek vložil: Miloslav Švarc
dne: 5.01.2017 v 13:15
RE: porovnání

Dobrý den,

Rozdíl mezi AV 300 MX a AV 350 je ve zpracování a dodaném příslušenství. AV 350 disponuje kovovým šasi. Dále AV 350 disponuje vstupem pro SCART, není tedy nutné používat redukci. Použitý Hardware a obslužný software je u obou výrobků shodný. Pro amatéra je dostačující i model s produktovým označením AV 300 MX.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.01.2017 v 16:19
Ovladac k Win XP SP3

Dobry den, zakoupil jsem Gerratec G3. Bohuzel instalacni cd mi v poradku nainstaluje software, ale instalace ovladace se vzdy prerusi ("The Wizard was interrupted before Terratec G3 Driver Setup could be completely installed"). Je mozne nasdilet funkcni instalator driveru pro WinXP Professional v2002 SP3? Diky.

Příspěvek vložil: Zdenek
dne: 25.12.2016 v 12:52
RE: Ovladac k Win XP SP3

dobrý den,
pro Video Grabber Terratec G3; Bestell-Nr.: 955100 - 62 sice Terratec uvádí kompatibilitu s XP SP3, ale ke stažení jsou ovladače jen pro W 7 a W10.
K produktu bz mělo být dodáno DVD se software.
Doporučuji zkusit nejprve nainstalovat ovladač pro zařízení z DVD a poté SW.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.12.2016 v 17:21
Grabber

Video z kamery nahrávam do strihového programu cez firewire. Ako nahrám video z VHS do strihového programu cez tento USB grabber ?? Vďaka za odpoveď. Viktor.

Příspěvek vložil: Viktor
dne: 4.10.2016 v 17:08
RE: Grabber

Dobrý den,
pokud používáte vlastní střihový SW, musíte nejprve provést digitalizaci pomocí dodávaného SW např. do MPEG2 nebo MPEG4 souboru. Pak tento soubor můžete otevřít ve Vašem střihovém SW. Případně je možné, že Váš SW bude umožňovat digitalizaci také.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.10.2016 v 13:45
Kompatibilita s operačním systémem

Nikde jsem v popisech nenašel informaci, zda je možné používat tento konvertor a editační SW pod operačním systémem Windows 10.

Děkuji předem za odpověď.

Jan Cír

Příspěvek vložil: Jan Cír
dne: 28.09.2016 v 20:51
RE: Kompatibilita s operačním systémem

Dobrý den,

Terratec Grabster AV350 a jeho digitalizační software operační systémem Windows 10 bohužel nepodporuje. Program po ukončení digitalizace hlásí chybu, kterou výrobce doposud nedokázal odstranit. Pro operační systém Windows 10 tedy tento konvertor použít nelze.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.09.2016 v 13:15
RE: RE: Kompatibilita s operačním systémem

Dobrého dne přeji,

musím vyjádřit zklamání nad větou, že "Windows 10 bohužel není podporován." A zároveň radost nad větou,"že výrobce to doposud, zdůrazňuji doposud, nedokázal odstranit."

Budou v brzké budoucnosti nějaké indicie o Kompatibilitě s operačním systémem Windows 10?

Zdraví Pavel263

Příspěvek vložil: Pavel263
dne: 23.01.2017 v 08:35
RE: RE: RE: Kompatibilita s operačním systémem

Dobrý den,
vypadá to že u Terratec se od září 2016 pohnulo s W10 a ovladače na ně stáhnete na:

www.terratec.net/details.php?artnr=10599#.WIYq9lXhBhE

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.01.2017 v 17:14
Převod kazet Hi8 z kamery Samsung do notebooku

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, zda je možné převést kazety typu Hi8, které používám u kamery Samsung VP-L800 do počítače prostřednictvím tohoto převodníku. Již mám zkušenost z převodníkem Avermedia DVD Ezmaker7, který je ale nefunkční a nejsem schopen to rozchodit. Proto mě zajímá zda je to v tomto případě možné a zda máte odzkoušeno, že převod kazet z videokamery do počítače bude možný. Mám klasický notebook HP ProBook 4530s, win7 64 bit.

Děkuji mockrát za odpověď.

Příspěvek vložil: Vojtěch Mareček
dne: 21.09.2016 v 17:40
RE: Převod kazet Hi8 z kamery Samsung do notebooku

Dobrý den,
ano, konvertor pod Windows 7 64-bit funguje a pro uvedený účel je vhodný.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.09.2016 v 08:31
AV 350 nebo G 3

Přeji dobrý den.
Chci si zakoupit jeden z uvedených přístrojů. Prosím upřesnit rozdíl (nebo výhodu) Terratec Cinergy G3 oproti Terratec Grabster AV350.
Děkuji.

Příspěvek vložil: František
dne: 21.08.2016 v 12:50
RE:

Dobrý den

Konvertor Terratec Cinergy G3 se liší oproti oproti modelu AV350 hliníkovým šasi, pozlacenými připojovacími konektory a pozlacenými konektory přiložených kabelů.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.08.2016 v 13:26
Prepis videokaziet na DVD disky

Vlastním videorekordér s CD a DVD prehrávačom combo zn. FUNAI D8D-D411DB. Je možné moje nahraté videokazety prehrávané v tomto prístroji prepísať na DVD disky ( asi najskôr do notebooku Lenovo G70, kde mám už systém Windows 10) za pomoci Vášho výrobku "Terratec Grabster AV 350MX" ? Posielate s týmto výrobkom aj nejakú príručku, ktorá by mi ako laikovi pomohla s prepisom ? Ďakujem za odpoveď.

Příspěvek vložil: Peter
dne: 15.07.2016 v 20:06
RE: Prepis videokaziet na DVD disky

Dobrý den

Ano, pomocí konvertoru lze digitalizovat Vaše staré VHS kazety a následně poté je zapsat na příslušný DVD disk či jiné paměťové médium.
Ucelená příručka jak při digitalizování VHS a vytváření DVD kopií postupovat bohužel neexistuje. K dispozici je český návod k výrobku který naleznete zde: www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/950000-974999/952390-an-01-cs-Digitalizace_videozaznamu.pdf

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.07.2016 v 10:42
převod z kamery na miniDV kazety do PC

Dobrý den. Řeším problem, jak převést video z kamery na MiniDV kazety do PC. Nemůžu použít kabel FireWire ani redukci do ExpressCard slotu, protože můj nový počítač na to není vybaven. Kameru s PC nemůžu propojit ani pomocí kabelu s koncovkou USB - miniUSB (respective můžu, ale přenos nefunguje - PC kameru Panasonic NV-GS 280 vůbec nerozpozná!! - ještě před koupí nového PC jsem to zkoušela na starém PC a fungovalo to, teď už to nefunguje). Byla jsem s kamerou I v servisu a je údajne plně funkční.
Na novém PC mám Windows 8.1.
Zajímalo by mě, jestli bude přenos z kamery do PC fungovat, jestliže vámi nabízené zařízení propojím s kamerou pomocí kabelu 3x cinch - A/V a následně pak toto zařízení s PC pomocí USB kabelu. Stejný způsob propojení jsem viděla na YouTube u zařízení Roxio HD Pro a fungovalo to. Mám spoustu nezpracovaných videokazet a nevím, jak tento problem vařešit. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Jana Jordánová
dne: 22.04.2016 v 10:55
RE: převod z kamery na miniDV kazety do PC

Dobrý den

Tento převodník lze pro uvedený účel použít. Pokud Vaše kamera disponuje porty Cinch či jiným video výstupem, lze jednoduše digitalizovat Vaše nahrávky a ukládat je do PC. Převodník s PC komunikuje pomocí rozhraní USB a následná digitalizace a ukládání nahrávek probíhá v uživatelském rozhraní softwaru který je dodáván společně s produktem. S převodem nahrávek z MiniDV kazet do PC pomocí tohoto zařízení bych tedy problém neviděl.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.04.2016 v 11:44
Pomoc při převodu videoVHS-do PC (DVD)

Dobrý den. Pořídil jsem si "video Grabber MT4169" ke stažení videa do PC. Jsem laik , a proto potřebuji poradit. Mám v PC Windows 10 _ Honetech VHS to DVD 2,0SE a grabber s PC nekomunikuje. Jsem ochoten zakoupit Váš Grabster AV350. Nedopadnu stejně tak že nebude pracovat.
(Sýkora 724201694)

Příspěvek vložil: Sýkora Jan
dne: 13.04.2016 v 09:21
RE: Pomoc při převodu videoVHS-do PC (DVD)

Dobrý den,
problém je pravděpodobně v ovladačích pro Windows 10. Potíže se zprovozněním jsme evidovali i u tohoto zařízení. Nicméně dle informací od výrobce tyto problémy mají řešit nejnovější ovladače, které naleznete níže. Nejprve se instalují ovladače bez připojeného zařízení, pak teprve software.
terratec.ultron.info/Video/Grabster/Grabster_AV_300_MX/Updates/Grabster_AV_300_MX_Drv_Setup_1.0.8.30_Vista_7_8_32Bit.exe
terratec.ultron.info/Video/Grabster/Grabster_AV_300_MX/Updates/Grabster_AV_300_MX_Drv_Setup_1.0.8.30_Vista_7_8_64Bit.exe
www.terratec.de/media/filer_public/magix.zip

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.04.2016 v 10:50
Instalace

Dobrý den, při instalaci celého programu jsem se zadrhnul hned na počátku. Při připojení Grabsteru AV 350 se automaticky spustila instalace ale hlasilo mi to chybu že nebyl nalezen ovladač...Jak mám dále postupovat,? děkuji za odpoved

Příspěvek vložil: Martin
dne: 25.12.2015 v 10:31
RE: Instalace

Dobrý den

Při instalaci tohoto výrobku doporučuji používat aktuální software který je ke stažení na oficiálních stránkách výrobce: www.terratec.de/details.php?artnr=10599#.Vh-fhvntlBc

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.12.2015 v 14:23
odkaz nelze otevřít

Mám zájem koupit zařízení pro digitalizaci audia a videa. Používám W 7 a v následujících příspěvcích je uveden odkaz ftp.terratec.de/Video/Grabster/Grabster_AV_350_MX/Update/Grabster_AV_350_Drv_Setup_2.07.0621.00_XP_Vista_7.exe. který problém řeší. Nelze však otevřít! Jak dál?
Děkuji!

Příspěvek vložil: Zdeněk
dne: 15.10.2015 v 10:43
RE: odkaz nelze otevřít

Dobrý den,

software a ovladače si můžete stáhnout z tohoto odkazu:

www.terratec.de/details.php?artnr=10599#.Vh-fhvntlBc

(na stránce vpravo v sekci Downloads)

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.10.2015 v 14:46
AV350 kvalita obrazu

Dobrý den,

zakoupila jsem si u Vás Grabster AV350, bez problému se spojí přes scart s videem, ale je problém, že nahrané video má hroznou kvalitu, ikdyž je na videu čistý obraz. Co se s tím dá dělat? aby byl obraz lepší?

Příspěvek vložil:  Aneta
dne: 9.02.2015 v 13:44
RE: AV350 kvalita obrazu

Dobrý den,
možnou příčinou může být nekvalitní/vadný propojovací kabel, doporučuji použít nějaký jiný než je součástí balení, abychom vyloučili příčinu v konvertoru samotném.
Děkuji za pochopení
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.02.2015 v 11:50
RE: RE: AV350 kvalita obrazu

Mám tedy použít jiný scart?

Příspěvek vložil:  Aneta
dne: 11.02.2015 v 12:04
RE: RE: RE: AV350 kvalita obrazu

Dobrý den,
ano, zkuste jiný Scart. Případně pokud je počítač zapojen do jiné zásuvky než počítač, zkuste obojí zapojit do stejné. Jakým způsobem se zhoršená kvalita projevuje?

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.02.2015 v 11:02
AV350 vs G3

Dobrý den,
na stránkach terratec som narazil na produkt Terratec G3. Neviete náhodou aký je ozdiel medzi AV350 a G3? Porovnal som ich a vyzerajú byť totožné, len cena je odlišná.

Příspěvek vložil:  Jak
dne: 11.01.2015 v 21:02
RE: AV350 vs G3

Dobrý den,
z dostupných informací mi vyplývá, že dekodér je stejný, ale G3 má oproti AV350 lepší SW výbavu i ve vztahu k MAC OS.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.01.2015 v 15:08
převod videí z různých zdrojů

Prosím, chtěl bych vědět zda bude toto zařízení perfektně komunikovat s CCD-750E, DCR-HC96E, videorekordérem VHS a laptopem s OP Win8.1.


děkuji biki

Příspěvek vložil:  bikiper
dne: 3.12.2014 v 17:32
RE: převod videí z různých zdrojů

Dobrý den,
konvertor je určen pro digitalizaci analogových signálů a bude s kamerou CCSD-TR750E a VHS rekordérem fungovat. DCR-H96E je digitální kamera a pro přenos nahrávek do počítače doporučuji použít FireWire rozhraní, neboť při použití tohoto zařízení by došlo ke značné ztrátě kvality záznamu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.12.2014 v 15:55
RE: RE: převod videí z různých zdrojů

Problém je v tom, že laptop má 4xUSB. Jak, nebo čím Fire Wire nahradit, aby neutrpěla kvalita záznamu.

Příspěvek vložil: bikiper
dne: 5.12.2014 v 18:54
RE: RE: RE: převod videí z různých zdrojů

Dobrý den,
FireWire nenahradíte. Existují však adaptéry pro desktopy do PCI slotu nebo případně do ExpressCard slotu. Bohužel dnes většina notebooků ExpressCard sloty neobsahuje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.12.2014 v 12:58
Win 8

Dobrý den, bude zařízení fungovat i s počítačem s win 8.1?

Příspěvek vložil:  Martin
dne: 29.08.2014 v 14:06
RE: Win 8

Dobrý den,
ano, zařízení bude fungovat i pod OS Windows 8.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.09.2014 v 13:42
tech. spec. Grabsteru

Jaké parametry má A/D převodník? Video, audio. Lze vůbe očekávat upgrade řídícího softwaru pro win 7?

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 6.07.2014 v 18:30
RE: tech. spec. Grabsteru

Dobrý den,
konkrétní informace o převodnících nemáme k dispozici. Software pracuje pod Windows 7, k dispozici jsou ovladače pro 32 i 64 bit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.07.2014 v 11:23
nefunkční

Dobrý den,

nainstaloval jsem program a přístroj a zapojil přes scart ke starému videu,
zdá se, že funguje audio přenos, ale obrazovka po spojení zůstává černá a soubory, které jsem zkusmo vytvořil nejdou uložit - vše jsem udělal jako v příspěvku Zkušenost, leč bohužel zatím bedz úspěchu

prosím o radu

děkuji

Příspěvek vložil: jan
dne: 16.05.2014 v 14:36
RE: nefunkční

Dobrý den,
nenapadá mne, co bych dodal, snad jedině zkontrolujte, zdali jste připojen na výstupní SCART tj. namísto TV, nikoliv na vstupní...
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.05.2014 v 12:25
RE: RE: nefunkční

Dobrý den,

měl jste pravdu, nyní již stroj funguje - zmátlo mne že zmizel obraz z TV nicméně objevuje se v počítači

děkuji za pomoc

Příspěvek vložil:  Jan Kloub
dne: 20.05.2014 v 15:56
Zkušenost

Pokud mohu, rád bych zde uvedl mé zkušenosti s tímto zařízením - soft je součástí balení, nainstalujete ovladače, program Magix a zvolíte jazyk (přednostně je němčina). Konvertor je připojený do USB a scartem propojený s videem. Spustíte program Magix, kde vám to nabídne otevřít projekt nebo nový projekt, dáte nový a zobrazí se vám nabídka čím a z čeho taháte video. Zde jsem si všiml, že (alespoň tedy v mém případě) chybí možnost scart, nicméně klikněte na "kabel cinch" a zařízení funguje i tak. Zapnete play na videu a na monitoru uvidíte to, co jde na vhsce. Pak prostě kliknete na tlačítko "nahrávat video do pc" a od této chvíle se vše co vidíte ukládá. Zde opět zajímavost, při nahrávání do pc trhá zvuk, ale ve výsledku jde normálně (asi za to může můj pomalejší pc). Když projedete to, co chcete nahrát, kliknete na "stop". Nyní můžete buď začít editovat záběry nebo vložit do videorekordéru další vhsku a pokračovat. Po každé "stopce" se vytvoří jakoby nový soubor. Editujete tak, že prohlížíte nahrané záběry (již uložené v pc, videorekordér již nemusí být zapojený) a co se nehodí odstřihnete ikonkou "nůžky" (záběr se rozdělí na dva a ten který nechcete smažete křížkem). Až máte vystřihané co potřebujete, kliknete na zelené tlačítko konec editace, chvíli to bude šrotovat a nabídne vám to co s videem dále chcete dělat: vypálit, uložit na disk, nahrát na youtube a další. Když zvolíte uložit na disk, nabídne vám to možnost vybrat kvalitu a v jakém souboru video uložíte. Z vhs kazety vám to nabídne DVD kvalitu a typ souboru wmv. Pokud zvolíte lepší kvalitu, program vás upozorní, že zdrojový materiál je horší než v čem ho chcete uložit, takže z vhsky je ideální DVD kvalita. Zvolíte si typ souboru (wmv, mapeg-1 a nebo mpeg-2) a dáte uložit. A nyní čekáte až se video uloží. Asi záleží na výkonu vašeho pc, každopádně u mě se 1m30s záběrů ukládá 10minut(!) a 30 minutový záběr hrůzných 3,5 hodiny! Takže pro starší pc to moc není.

Příspěvek vložil:  Patrik
dne: 5.02.2014 v 15:48
porovnání

Jaký je zásadní rozdíl mezi tímto zařízením které je o dost levnější? https://www.conrad.cz/digitalizace-audia-a-videa-renkforce-br116-usb-2-0.k956875 ?

Příspěvek vložil:  Tomáš
dne: 4.02.2014 v 10:02
RE: porovnání

Dobrý den,
jedná se kvalitnější zařízení a rozdíl je také v dodavaném softwaru, navíc jsou k dispozici i ovladače pro 64-bit operační systémy Windows.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.02.2014 v 11:49
V čem tedy?

V čem tedy ukládá video? V souboru, který leze v Pc přehrát (něco.mpeg) nebo v takovém, který se musí vypálit na dvd a lze tedy přehrát až z toho video-dvd? A taky v popisu píšete: "Upozornění: Software není součástí dodávky, ale je možné si ho stáhnout na stránkách výrobce" a hned pod tím: "Software je součástí dodávky." Takže je k tomu soft nebo musím stáhnout? Díky.

Příspěvek vložil: Jarda
dne: 31.01.2014 v 15:33
RE: V čem tedy?

Dobrý den,
výstupním formátem tohoto grabberu je soubor mpeg-1 nebo mpeg-2.
Se softwarem je to tak, že výrobce změnil rozsah dodávky a namísto CD si lze software stáhnout z jeho webu:
ovladač pro 32-bit OS:
ftp.terratec.de/Video/Grabster/Grabster_AV_350_MX/Update/Grabster_AV_350_MX_Drv_Setup_2.07.0621.00_XP_Vista_7_8_32Bit.exe
ovladač pro 64-bit OS:
ftp.terratec.de/Video/Grabster/Grabster_AV_350_MX/Update/Grabster_AV_350_MX_Drv_Setup_2.07.0621.00_XP_Vista_7_8_64Bit.exe
aplikace pro správu:
data.terratec.net/software/MAGIX_Video_easy_TERRATEC_Edition.exe
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.02.2014 v 14:49
Jiný software

Dobrý den, může tento konvertor "spolupracovat" i s jiným softwarem ?
Používám Sony Vegas, Edius4 a OS Windows 7 64bit. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Rostislav
dne: 10.11.2012 v 13:49
RE: Jiný software

Dobrý den,

ovladače pro Windows 7 64 bit naleznete zde:

ftp.terratec.de/Video/Grabster/Grabster_AV_350_MX/Update/Grabster_AV_350_MX_Drv_Setup_2.07.0621.00_XP_Vista_7_8_64Bit.exe

dále bych neviděl žádné omezení v případě použití jiného SW pro zpracování záznamu, SW by měl konvertor rozpoznat jako vstupní zařízení.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.11.2012 v 10:38
Rozdíl

Dobrý den
jaký je rozdíl mezi těmito dvěma výrobky
Konvertor pro digitalizaci videa Terratec Grabster AV 35
Konvertor pro digitalizaci videa Terratec Grabster AV 300 MX

Příspěvek vložil: radhas
dne: 27.04.2012 v 20:25
RE: Rozdíl

Dobrý den,
Terratec Grabster AV 350 má kvalitní hliníkové tělo, navíc má přímo integrován Scart konektor. Funkčně jsou oba konvertory prakticky totožné.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.04.2012 v 08:20
Převod audio signálu

Je možné za pomocí Grabster AV digitalizovat pouze zvuk, např. z audio kazety nebo gramofonové desky? Jestli ne co by jste doporučili? G.

Příspěvek vložil: George J. POdzimek
dne: 1.03.2012 v 17:29
RE: Převod audio signálu

Dobrý den,
ano, v podstatě je to možné, ale je to spíše nouzové řešení. Dodávaný software provádí digitalizaci videa i zvuku. Z výsledného souboru by se pak musela uložit pouze zvuková stopa. Vhodněší však bude použít zařízení uvedené níže.
https://www.conrad.cz/line-phono-usb-adapter-mc-crypt-usb-100.k303093

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.03.2012 v 12:11
Sony a Terratec

Dobrý den, vlastním videokameru Sony DCR-TRV33E, k ní mám i kabel i-link. Dříve jsem používala tento kabel k přenosu z kamery do PC, ale začalo to zlobit. Chtěla bych se zeptat, zda použitím konvertoru Graster bude přenost kvalitnější. Jak to vlastně komunikuje mezi sebou. V počítači mám Windows XP. Děkuji za radu a pomoc při výběru. Martina

Příspěvek vložil: Martina
dne: 3.01.2012 v 22:18
RE: Sony a Terratec

Dobrý den,
naopak, kvalita bude horší, protože digitální záznam bude převáděn na analogový a ten by se pak zpět digitalizoval, čímž dojde ke ztrátě kvality. V parametrech u kamery se uvádí, že má i USB rozhraní. Doporučuji tedy pro přenos nahrávek do PC použít toto USB rozhraní.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.01.2012 v 15:25
Windows 7

Koupil jsem konvertor grabster 350 pro digitalizaci VHS na DVD.Můj počítač má Windows 7 a přiložená instalační disketa požaduje Windows XP SP 2 a tím pádem nejde spustit instalační program Magix i když jsem z internetu stáhl řadič Grabster pro windows 7.Prosím sdělte zda a kde je možné stáhnout inst.program Magic pro windows 7 a nebo mám virtuálně pozměnit stávající windows 7 na XP SP2?
Děkuji za odpověď.
Oliva Jiří

Příspěvek vložil: Jiří Oliva
dne: 14.12.2011 v 16:37
RE: Windows 7

Dobrý den,
ovladače pro zařízení naleznete v odkazu níže. Program Magix je k dispozici pouze v dodávané verzi, takže bude nutné použít virtuální režim Windows 7.
ftp.terratec.de/Video/Grabster/Grabster_AV_350_MX/Update/Grabster_AV_350_Drv_Setup_2.07.0621.00_XP_Vista_7.exe

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.12.2011 v 10:17
dotaz

tímto zařízením lze konvertovat VHS záznam z připojeného videorekordéru, ale z dotazů výše jsem pochopil, že i přípmo z připojené videokamery? Mám videokameru SONY na kazetky HI8, mohl bych jí tedy také připojit ke konvektoru a záznam digitalizovat?
Děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Petr
dne: 2.12.2011 v 12:09
RE: dotaz

Dobrý den,
přístrojem lze digitalizovat jakýkoliv standardní AV singnál. Pokud tedy má Vaše kamera tento AV výstup, připojit ji můžete a záznam předete do digitální podoby.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.12.2011 v 16:23
Mac OS

Lze zarizeni pouzivat i s Mac OS ?

Příspěvek vložil: Jan
dne: 20.11.2011 v 13:04
RE: Mac OS

Dobrý den,
bohužel software a ovladače jsou dostupné pouze pro operační systémy Windows.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.11.2011 v 13:04
Digitalizace VHS

Výrobek vypadá zajímavě. K mému použití potřebuji soubory uložit na HD a nejlépe ve formátu AVI, v nejhorším v MPEG 2. Úpravy a stříhání už dál mým programem. Pracuji s W- XP 3.
Díky
Milan Průcha

Příspěvek vložil: Milan
dne: 31.10.2011 v 15:30
RE: Digitalizace VHS

Dobrý den,

konvertor převádí videozáznam do formátu mpeg-2, s OS WinXP SP3 nebudete mít sebemenší problémy s kompatibilitou.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.11.2011 v 16:45
MAGIX Movies on DVD TerraTec Edition

Dobrý den,
samotné řadiče pro Grabster AV 350 se sice dají nainstalovat i ve Windows 7, ale software pro MAGIX Movies on DVD TerraTec Edition, který je na přiloženém CD, je pouze pro Windows XP nebo Vista. Existuje někde ke stažení verze MAGIX Movies on DVD TerraTec Edition pro Windows 7? Pokud ne, z jakého jiného programu je možné Grabster AV 350 ve Windows 7 ovládat?
Díky,
Josef Novák

Příspěvek vložil: Josef Novák
dne: 22.10.2011 v 11:47
RE: MAGIX Movies on DVD TerraTec Edition

Dobrý den,
bohužel problém takto nedokáži identifikovat, může být ve verzi Windows 7 32 nebo 64 bit. Nicméně výrobce k přístroji doporučuje ještě tento software, který zkuste:
ftp.terratec.de/Receiver/TerraTec_HomeCinema/TERRATEC_Home_Cinema_6.22.00.exe

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.10.2011 v 16:10
dotaz

Dobrý den, zajímá mně zda mohu k digitalizaci VHS kazet použít notebook s programem Windows 7.
Děkuji za odpovědˇ.

Příspěvek vložil: Josef
dne: 6.10.2011 v 20:20
RE: dotaz

Dobrý den,
ano, zařízení lze používat i s OS Windows 7. Příslušné ovladače jsou k dispozici na stránkách výrobce a neleznete je v tomto odkazu:
ftp.terratec.de/Video/Grabster/Grabster_AV_350_MX/Update/Grabster_AV_350_Drv_Setup_2.07.0621.00_XP_Vista_7.exe

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.10.2011 v 08:10
dotaz

Dobrý den, již po druhé se Vás datazuji /zatím mně nebylo odpovězeno/ který z nabízených konvertorů pro digitalizci VHS kazet se hodí ke koupi, kdy vlastním videokameru SONY model CCD-TR2200E pro VHS kazety.
Předem děkuji za odpovědˇ.

Příspěvek vložil: josef
dne: 18.09.2011 v 13:52
RE: dotaz

Dobrý den,

Váš dotaz se zde nachází pouze jednou, zřejmě tedy došlo v prvním případě k nějaké závadě při přenosu.

Tento konvertor můžete ve spojení s Vaší kamerou použít, kamera má S-Video výstup a součástí balení konvertoru je mimo jiné S-video propojovací kabel, audio půjde přenést prostřednictvím Cinch kabelového svazku, jenž je rovněž součástí balení s konvertorem, v technické specifikaci k Vaší kameře jsem se totiž dočetl, že by měla disponovat oddělenými audio výstupy pro každý stereo kanál (L a R).

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.09.2011 v 10:09
RE: Dotaz

Take jsem to hledal. Mozna pomuze srovnani na www.testberichte.de/d/read-swf/146687.html Vypada to bohuzel jen na MPEG2. Vice jsem nenasel. Libi se mi pritomnost SCART vstupu. Pokud ma nekdo zkusenost, prosim napiste.

Příspěvek vložil: Zdenek
dne: 5.09.2011 v 13:05
RE: RE: Dotaz

Dobrý den,
máte pravdu, videa jsou ukládána ve formátu MPEG2.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.09.2011 v 14:09
Dotaz

Do jakých formátů ono zařízení nagrabuje starou analogovou nahrávku ???
Jenom Mpeg nebo i Avi ???(řek bych že s pohledu střihu je to jedno z nejdůležitějších...)

Příspěvek vložil: Radek Mazal
dne: 3.09.2011 v 12:08
RE: Dotaz

Dobrý den,

analogová nahrávka je převedena do formátu mpeg.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.09.2011 v 09:09

Hodnocení výrobku: USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599

USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599
Průměrné hodnocení zákazníků:
3.875
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.0

Splnil moje očekávání.

5.0

Po zakoupení jsem instaloval do W10, bez problémů. Odzkoušení na videorekordéru, zachytávání videa ve staženém programu chybí mi zobrazení videa-náhled, jde pouze audio. Nahrávka v rozlišení 720x576 bez problémů, vyzkoušel jsem různé typy videa PAL-D atd. bez problémů. Uložení do mpeg-4, funguje. Dále to půjde do střihového SW a pak na DVD. Zatím jsem spokojený.

5.0

Funguje bez problémů.

5.0

Jednoduchy.

1.0

Fakt mi chybí nějaký srozumitelnější návod krok za krokem. Už se s tím mořím pár hodin a pořád se mi nedaří zprovoznit. Už začínám pochybovat, že jsem si koupila zbytečný krám.

2.5

Patrně výrobní vada.

5.0

Český návod pouze k AV 350, nikoliv k ovládacímu software.
Přiložena veškerá kabeláž.
Převod celkem kvalitní.
Mnoho možností editace a převod i do mpeg 4 (doporučuji vše udělat v defaultním nastavení a na převody použít jiný program)
Doporučuji nastavit převod DVD (mpeg2)
Po nahrání dále needitovat (navíc trvá velmi dlouho, jinak časově 1:1)
Výsledný soubor mpeg 2 stříhat apod, v jiných programech.
POUŽÍT KVALITNÍ SCART KABEL!
Zatím spokojenost

3.5

Absence českého srozumitelného popisu a návodu k zapojení kabeláže a programu dodávaném na CD dost kazí dojem z jinak docela dobrého zařízení na grabing videa ze starých VHSek do digitální podoby.

Plusy
Jednouchá instalace, kompletní kabeláž pro různé druhy zařízení.

Mínusy
Absence srozumitelného českého návodu STEP by STEP. Zprovoznění se mi povedlo jen metodou pokus- omyl.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599

Cena produktu USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV350MX 10599 je aktuálně 2 390,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč  ZDARMA
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč  ZDARMA
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic