Dárek za nákup
Dárek za nákup
Domů » PC technika & kancelář » PC komponenty » Audio pro PC » Digitalizace videa » USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764
TerratecTerratec

USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764

Objednací číslo: 955786
[Označení výrobce: 10764]
(19Hodnotit produkt
  • Topseller
  • Doprava zdarma
1 490,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Pomocí Grabster AV 300 MX můžete digitalizovat analogový videomateriál (kazety VHS) a zachovat tak milé vzpomínky v digitální podobě.

Grabster AV 300 MX snadno propojíte se svým počítačem i videorekordérem a s pomocí softwaru MAGIX Movies DVD uložíte a zpracujete videozáznamy podle svých představ. Videa můžete na svém počítači z VHS kazety přehrávat a následně sestříhat i vytvářet úvodní menu. Hotové dílo můžete vypálit na DVD v té nejvyšší kvalitě a uchovat tak drahocenné vzpomínky pro příští generace.

Upozornění: Software je pouze v EN nebo DE jazykové mutaci. Upozornění: Software je pouze v EN a DE jazykové mutaci

Systémové požadavky

  • 2.0 GHz Intel/AMD CPU nebo Intel Atom CPU
  • 1 GB RAM
  • 1 USB 2.0
  • CD nebo DVD mechanika
  • Windows XP SP3 (32 Bit)
  • Windows 7 (32/64 Bit)
  • Windows 8 (32/64 Bit)
  • Windows 10 (32/64 Bit)

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Typ záznamu videaUSB převodník videa z analogového do digitálního záznamu
Vlastnosti video záznamuVč. software pro zpracování videa
podporovaná rozlišení720p
Výstupní rozhraní (počítač/multimedia)S-Video
Cinch (stereo)
Cinch (video)
USB
Vstupní rozhraní (počítač/multimedia)Cinch (stereo)
Cinch (video)
S-Video
Vnější šířka65 mm
Vnější výška22 mm
Vnější délka90 mm
Hmotnost80 g

Vybavení

  • Načtení materiálu z analogových zdrojů
  • Pohodlné stříhání a zpracování
  • Počítačové rozhraní: USB 2.0
  • Vysoce kvalitní hliníkový kryt
  • Včetně všech potřebných kabelů

Vlastnosti

  • Analogové výstupy a vstupy: kompozitní, S-Video, stereo audio
  • Video standardy: PAL, NTSC, SECAM
  • Capture Rate PAL: až 720x576 pixelů/25 fps
  • Capture Rate NTSC: až 720x576 pixelů/29,9 fps
  • Provozní napětí prostřednictvím přípojky USB (není zapotřebí externí napájecí zdroj)

Rozsah dodávky

  • USB kabel
  • S-Video kabel
  • Stereo audio kabel a kabel kompozitního videa RCA
  • Adaptér SCART s funkcí IN/OUT
  • Servisní karta
  • CD se software je v EN a DE jazykové mutaci

Video k výrobku

Konvertor Terratec Grabster AV 300 -něm.
Convertor Terratec Grabster AV 300 -něm.

Technické dotazy a diskuze k výrobku: USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Převod videa z VHS

Dobrý den, zakoupil jsem u Vás Terratec Grabster AV 300, při zachycení videa ve velké kvalitě je synchronizace zvuku s echem a první minuty se sekají. Program radí střední kvalitu - ale při tomto nastavení se video vůbec nenahraje. Mám W10 a nahrál jsem si i nové ovladače.

Příspěvek vložil: Vladimír Kolář
dne: 18.10.2018 v 14:50
RE: Převod videa z VHS

Dobrý den,

Zkuste i přeinstalaci samotného programu Magix video easy, odstraní se tím i dosavadní změny v nastavení parametrů nahrávání. Pokud program radí střední kvalitu, doporučuji ji dodržet.

Software zde: www.terratec.de/media/filer_public/magix.zip

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.10.2018 v 17:36
Problémy s digitalizací videa

Dobrý den,
v listopadu 2017 jsem koupil Terratec Grabster AV 300 MX, naistaloval,
vyzkoušel digitalizaci (digitalizoval - nestudoval jsem videozáznam podrobně)
a víc nic, protože jsem měl jinou práci. Nyní jsem chtěl digitalizovat větší
počet kazet VHS a zjistil problém - zkušební vzorek videa o délce 1 min. se vždy
nahraje v délce 41 sek. - část videa a audia se jeví jako "zrychlené", vynechané
frejmy a to jsem vyzkoušel nastavení Very high, high, User defined: MPEG2, DVD - VBR, CBR.
Terratec Grabster AV 300 MX jsem se stejným výsledkem vyzkoušel u dvou PC, oba Win7
Professional 64 bit, 4 a 8 jádro - dostatek výkonu.
Někde je chyba a já nevím kde.
Poradíte???
Nechce se mi ihned posílat na reklamaci.
Prosím, je i jiný SW, který spolupracuje s dodaným Terratec Grabster AV 300 MX než je SW MAGIX Video easy TerraTec Edition???
Nepodařilo se mi mými střihovými SW Grabster AV 300 MX detekovat a použít tyto sw pro digitalizaci videa.
Chybí mi u tohoto sw možnost nastavení do DV AVi, které gitalizované video ukládá bez komprimace:
1 hod´. videa cca 12,6 GB, video lze ve střižně libovolně zpracovat a pak zvolit formát komprese,
jak to dělala má stará HW deska, která se bohužel pokazila.

Malá poznámka k tématu českých manuálů:
PDF CZ manuál se věnuje pouze instalaci, podrobné něm. a ang. manuály ke grabovacímu
a stříhacímu sw jsou sice obsáhlé, ale dle mého názoru nic neříkající bláboly.
Nic podle nich nenastavíte co se týká tech. parametrů. SW je naštěstí dostatečně jednoduchý a
intuitivní pro obsluhu, ale musí fungovat!!!!

Příspěvek vložil: Karel
dne: 18.04.2018 v 09:46
Překlad Magix Video easy do češtiny

Překlad Magix Video easy do češtiny
Dobrý den,koupil jsem si tento převodník.Po rozbalení jsem zjistil,že jste mi dodali spolu s převodníkem návod na střih videa,ale v němčině.Pokud vím,měl jsem dostat se zařízením podrobný návod k používání v češtině,jestli mě paměť neklame.Jsem ročník 1947,ve škole nás učili jenom ruštinu.To,co Vy deklarujete jako Návod k obsluze,přiložený k převodníku,jsou Bezp.předpisy a návod na připojení.To nejdůležitější,co každý potřebuje,je ta malá knížečka v češtině.Jinak je mi a asi většině zákazníků toto zařízení víte na co.Tak mi teď poraďte.

Příspěvek vložil: Honza
dne: 17.03.2018 v 08:17
RE: Překlad Magix Video easy do češtiny

Dobrý den,
váš požadavek na překlad manuálu software Video Easy od Magix jsem předal kolegům do oddělení návodů, kteří se s vámi spojí a upřesní dodání tohoto manuálu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.03.2018 v 09:30
Potíže s nahráváním.

Dobrý den, zakoupil jsem si konvertor AV 300 MX. Video se mi v programu Magic i ve VirtualDubu zobrazuje synchonně se zvukem, ale jakmile si toto video pustím nahrané nebo uložím, je obraz a zvuk rozhozený. Odzkoušeno na W7 a W 10 se stejným výsledkem. Nevíte, čím to může být? Díky za odpověď

Příspěvek vložil: Ondra
dne: 1.02.2018 v 15:01
RE: Potíže s nahráváním.

Dobrý den,
a vyexportoval jste video z projektu v Magic do výstypního souboru ve formátu mp4 nebo avi?
Až ve vyexportovaném souboru svážete jednotlivé střihy videa a zvuku.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.02.2018 v 13:38
ovladač

potrebujem ovladač na Grabster AV 300 preložené cd môj počítač nevidí

Příspěvek vložil: Miroslav Vajcik
dne: 30.08.2017 v 20:41
RE: ovladač

Dobrý den,

Ovladače ke konvertoru naleznete zde:
Windows 8.1 a 10: www.terratec.net/media/filer_public/10764-10.exe
Windows 7: www.terratec.net/media/filer_public/10764-7.exe

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.08.2017 v 11:47
digitalizace videa z VHS kazet

Dobrý den. Na notebooku (dotaz z 11:46) mám program na střih a konverzi video formátů v češtině, potřebuji POUZE zdigitalovat analogové nahrávky na VHS kazetách na níže zmíněném notebooku s Windows 10 64bit, zbytečně nechci připlácet za software.

Příspěvek vložil: Zdenek Zámorský
dne: 21.07.2017 v 18:27
RE: digitalizace videa z VHS kazet

Dobrý den,
software je k výrobku zdarma. Nic nepřiplácíte. Zda SW Video Easy využijete nebo ne je na vás.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.07.2017 v 07:55
RE: RE: digitalizace videa z VHS kazet

Dobrý den. Nic není zadarmo, výrobek je poměrně drahý, cena (navíc pouze cizojazyčného) SW je jistě zahrnuta. Opravdu hodně peněz by mne čekalo trápení. Nebylo by něco levnějšího a funkčního pro Windows 10 64bit? Zdenek Zámorský

Příspěvek vložil: Zdenek Zámorský
dne: 24.07.2017 v 08:42
RE: RE: RE: digitalizace videa z VHS kazet

Dobrý den,
nejnižší cena je na: Digitalizace audia a videa Basetech BR116, USB 2.0
Obj.č.: 1168633 a to 399Kč včetně DPH.
I zde je program pro zpracování videa zdarma ke stažení a nelze jej odečíst od ceny produktu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.07.2017 v 11:57
digitalizace kazet VHS

Dobrý den. Děkuji za odpověď, ale dát téměř 4 tisíce a nemít k dispozici češtinu (není náhodou povinná k prodávaným výrobkům na území ČR?), to mne zrovna neláká. Zdenek Zámorský

Příspěvek vložil: Zdenek Zámorský
dne: 21.07.2017 v 15:18
RE: digitalizace kazet VHS

Dobrý den,

Terratec Cinenergy Obj.č.: 955100 má stejné funkce jako konvertor Terratec Grabster AV350 ke kterému naleznete návod zde: www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/950000-974999/952390-an-01-cs-Digitalizace_videozaznamu.pdf . K zakoupenému přístroji Vám český návod vždy dodáme.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.07.2017 v 16:51
digitalizace kazet VHS

Dobrý den. Mám notebook HP s Windows 10 64bit ( Procesor Intel Core i3, 5005U, Grafická karta AMD R5 series, Kapacita operační paměti 8 GB DDR3, Velikost SSD (GB) 256). Potřeboval bych zgitalizovat VHS kazety. Můžete mi doporučit konvertor. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Zdenek Zámorský
dne: 21.07.2017 v 11:46
RE: digitalizace kazet VHS

Dobrý den,
nejlepší výsledky a instalaci tzv. "na první dobrou" jsme měli s Terratec Cinergy G3 USB 10636, Capture Rate PAL až 720 x 576 pixel/25 fps, Capture Rate NTSC až 720 x 480 pixel/29,9 fps
Obj.č.: 955100; Výrobce: Terratec. Ovladače i SW MAGIX Video Easy si prosím stáhněte aktuální ze stránky www.terratec.de.
Pozn.: Přístroj jsme zkoušeli s Aple a i tady je plná funkčnost.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.07.2017 v 14:30
ovladač pro Win 8.1

Dobrý den, na stránkách terratec je ke stažení ovladač pro Win 10 a Win 7, nikoliv pro Win 8. Který doporučujete použít? Nebo mám nainstalovat ovladač z CD? Díky za odpověď

Příspěvek vložil: Vlastimil Neklapil
dne: 7.07.2017 v 10:28
RE: ovladač pro Win 8.1

Dobrý den,

Pro Windows 8.1 použijte verzi ovladače určenou pro Win 10: www.terratec.net/media/filer_public/10764-10.exe Instalaci ovladače z CD nedoporučuji.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.07.2017 v 17:15
RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Oni jsou docela roztomilí. Instalace ovladače se několikrát přerušila s nápisem "Der Assistent wurde unterbrochen, bevor Terratec AV300MX Setup x86/x64 vollständig installiert werden konnte" ... a konec. Učinil jsem bezpočet pokusů. Takže co s tím?

Příspěvek vložil: Vlastimil Neklapil
dne: 7.07.2017 v 17:39
RE: RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Dobrý den,
pokud jste zvolil 32 nebo 64 bit verzi v souladu se svým systémem a instalace neproběhne, pak je pravděpodobná závada na grabsteru. Pošlete výrobek prosím k reklamaci.
Nový kus vám přijde na vaši adresu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.07.2017 v 10:40
RE: RE: RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Pane Lažanský, závadou na Grabsteru to nebude, protože ten jsem zatím k počítači nepřipojil, stahoval jsem nejdřív ovladač

Příspěvek vložil: Vlastimil Neklapil
dne: 10.07.2017 v 11:02
RE: RE: RE: RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Dobrý den,
máte pravdu, dokud úspěšně nedoběhne instalace ovladače, grabster není připojen.
Pokud jste vybral odpovídající verzi SW 32 / 64 bit ovladače pro w10 a stále nic, zkuste i ovladač pro w7, opět pozor na výběr 32/64 bit.
Já jsem grabstery Terratec testoval osobně, ale na PC s w10/64bit a to chodilo na "první dobrou" a pak i na Apple, to fungovalo taktéž.
Koukal jsem se i na ostatní grabstery Terratec ale všechny mají ovladač jen w7 a w10.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.07.2017 v 10:24
RE: RE: RE: RE: RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Dobrý den, pane Lažanský, nevím, jestli není problém v tom, že nevím, jak zvolit mezi verzí 32 a 64 bit, protože na stránkách Terratecu není volba. Kliknu na "Win 10 Treiber 32/64 bit" a nedá mi to žádnou možnost volby, hned se začíná instalovat a to se pak přeruší. Můžete, prosím, poradit, jak zvolit mezi verzemi? Díky

Příspěvek vložil: Vlastimil Neklapil
dne: 12.07.2017 v 11:33
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Dobrý den,
zkusil jsem to nainstalovat z terratec webu: ANO - už nic nevybíráte, instalátor ovladače si pozná a vybere správnou verzi 32/64 systému sám. Tady se nedá nic
Vyzkoušel jsem instalace samotného ovladače:
Na w10 proběhla instalace opět OK, doma na starém PC s w7 taky OK.
PC s w8.1 nemám ani doma ani v práci, zkusím ještě virtuální stroj w8.1 a pak dám vědět.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.07.2017 v 10:18
RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Jetě dodatek - to instalační CD, které jsem v zoufalství chtěl použít, je taky na nic, protože je natolik ohnuté, že si s ním mechanika neporadí. Co je to za firmu, ten Terratec?

Příspěvek vložil: Vlastiimil Neklapil
dne: 7.07.2017 v 17:54
RE: RE: RE: ovladač pro Win 8.1

Dobrý den,
opět ohnuté CD, pokud jej chcete použít je opět důvodem k reklamaci i když doporučujeme použití aktualizovaných ovladačů a zejména aktuální verze programu Magix Video Easy.
Terratec je německá firma: www.terratec.de/details.php?artnr=10764#.WWM6G4TyhhE .

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.07.2017 v 10:44
Trhaný obraz

Zakoupil jsem Grabster av 300, používám OP W10, nahrané nové drivery pro W10, přesto je nagrabovaný obraz trhaný, zasekává se, bez zvuku (nepoužitelné). Pokud použiji starší a levnější LogiLink tak je vše v pořádku. Navíc nejde nahrát software z dodaného CD - je křivé. Po reklamaci dodané druhé CD se stejným problémem.

Příspěvek vložil: Josef
dne: 8.04.2017 v 14:34
RE: Trhaný obraz

Dobrý den,

Pro provoz konvertoru na operačních systémech Windows 10 používejte výhradně ovladače a software který poskytuje výrobce na svých stránkách: www.terratec.net zde: www.terratec.net/details.php?artnr=10764#.WOs5d_mLSUk . Dodávané CD s ovladači není aktuální a na Windows 10 jej nelze použít. Uvedené problémy s trháním obrazu jsme při testování výrobku nezaznamenali. Zkontrolujte zda není během grabování vytěžován pevný disk nebo procesor počítače jinou aplikací.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.04.2017 v 09:57
RE: RE: Trhaný obraz

Dobrý den,
děkuji za odpověď a rady. Ty však nevyřešily můj problém, který je stále stejný. Obě CD, od Vás dodaná, jsou křivá, takže nepoužitelná. Ovladače pro W10 jsem si tudíš stáhl ze stránek terratec. Výše uvedené problémy s trháním obrazu a nepoužitelném zvuku přetrvávají. Stejné problémy jsou i na druhém počítači (notebooku) s W10, ram 8 gb, procesor Intel i5 (stolní PC je ještě silnější). Při grabování vše ostatní vypnuto.
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Josef
dne: 10.04.2017 v 11:08
RE: RE: RE: Trhaný obraz

Dobrý den,

Opravdu netuším kde by mohl být ještě problém, doporučil bych tedy reklamaci konvertoru nebo jeho výměnu za jiný model.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.04.2017 v 17:59
jaky op. system je podporovan

ve spodnich dotazech w10 nejde a v těchto mladších jde???

Příspěvek vložil: ladislav semerad
dne: 13.03.2017 v 20:38
RE: jaky op. system je podporovan

Dobrý den,
drivery pro W10 a a poslední verze MAGIX Video Easy jsou ke stažení na: www.terratec.net/details.php?artnr=10764#.WMfcPVXhBhE .
Funkce s W10 odzkoušena.
Program MAGIX Video Easy funguje včetně střihu, přidání hudební stopy foto.
Export výsledného videa je buď soubor k vypálení na DVD nebo soubor k uložení na disk.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.03.2017 v 13:10
Přehrávání hotového videa

Dobrý den,
vše se podařilo nainstalovat a i se nám daří nahrávat. Výsledný soubor je však jen ve formátu .mvy - lze tento formát nějakým způsobem konvertovat, tak aby bylo možné video přehrávat přímo z počítače (Windows media player nebo jiný dostupný program)?
Pokud ne, můžete prosím doporučit jiné jednodušší řešení pro převod VHS do PC, tak aby výsledkem byl soubor v PC a ne vypálené DVD.
Děkuji.

Příspěvek vložil: Renata
dne: 4.03.2017 v 19:36
RE: Přehrávání hotového videa

Dobrý den,
nagrebovaný soubor videa nepotřebujete konvertovat.
Používáte-li "MAGIX Video easy TERRATEC Edition", tak ve fázi finalizace "Finish movie" nevyberete "BURN", ale "SAVE", je to popsáno na: www.terratec.net/media/filer_public/magix_5_en.pdf na str.35.
Vyberete si WMV nebo MPEG-4 formát a soubor uložíte do PC nebo na SD.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.03.2017 v 11:04
Převod z VHS na DVD, AVI anebo MPEG4

Mám vykonný počítač s windows 10, chci převést rodinné VHS na dvd anebo do avi popřípadě do MPEG4. Bude konvertor pro digitalizaci videa Terratec Grabster AV 300MX vodný a bude na windows 10 fungovat bez problému ?? Popřípadě poraďte vhodný konvertor. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem KJ

Příspěvek vložil: Jozef
dne: 26.02.2017 v 12:33
RE: Převod z VHS na DVD, AVI anebo MPEG4

Dobrý den,
ano, tento konvertor je vhodný, ovladače pro Windows 10 jsou k dispozici.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.02.2017 v 14:04
Grabster bez ovladače

Dobrý den, zkoušel jsem přehrání VHS kazet do pc nainstaloval jsem software a driver co byl na CD ale Grabsteru pořád chybí ovladače a nefunguje. Mám windows 8.1 Děkuji za radu

Příspěvek vložil: Tomáš
dne: 19.02.2017 v 15:08
RE: Grabster bez ovladače

Dobrý den,

Zkuste provést reinstalaci. Odeberte nainstalovaný software, restartujte systém, spusťte instalaci aktualizovaných ovladačů www.terratec.net/media/filer_public/10764-10.exe a po instalaci ovladačů spusťte instalaci obslužného softwaru.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.02.2017 v 16:47
Nefunkční zařízení Grabster AV 300 MX

Dobrý den, před několika dny jsem si od Conrada koupil tento převodník. Po rozbalení přepravního obalu jsem zjistil, že výrobek byl již rozbalený, navíc v balení chybělo CD. Dva dny se pokouším převodník rozběhnout na třech různých počítačích, ale stále marně. Pouze na jednom PC (Windows Vista) se povedlo částečně rozběhnout v módu "webkamera" - mizerný obraz, žádný zvuk. Můžete mi doporučit funkční výrobek od jiného výrobce / dodavatele? Tento bych rád v zákonné lhůtě vrátil.

Příspěvek vložil: Jiří Zíka
dne: 17.02.2017 v 18:46
RE: Nefunkční zařízení Grabster AV 300 MX

Dobrý den,

U grasbteru AV 300 MX jsme zaznamenali problémy jen ojediněle. Jako vhodnou alternativu bych doporučil Elgato Video Capture pro Mac & PC Obj.č.: 955044 či Basetech BR116, USB 2.0 Obj.č.: 1168633.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.02.2017 v 09:18
Grabster AV 300

Dobrý den. Koupil jsem si v pátek Grabster AV 300. Zapojil a nainsatloval jsem vše snad dobře (?). Díky tomu, že nemám český návod, nevím jestli jsem neudělal někde chybu při vlastní instalaci a zadávání projektu. Video se mi objeví na display sice v pořádku, nahrávání do compu označím, ale po pokynu k úpravě videa se mi neukládá na disk. Pokusil jsem se vše odinstalovat a nainstalovat znovu. Stále stejný problém. Jestli nesprávně označuji projekt nebo nevím. Také nevím kolik musím mít nejméně místa na disku. Nainstaloval jsem tedy vše ještě jednou na notebooc s prázdým diskem ale tam se mi zase objevilo, že je špatný ovladač Grabsteru. Nainstaloval jsem si nový ovladač dle návodu v diskusi, ale stále stejný problém. Co dál? Nejsem IT odborník. Děkuji.

Příspěvek vložil: Michal
dne: 5.02.2017 v 18:56
RE: Grabster AV 300

Dobrý den,
výsledné video se na disk ukládá až po úpravě / sestříhání exportem do MPEG souboru. Na disku by mělo být cca 5 - 10 GB volného místa. Aktuální ovladače naleznete v níže uvedeném odkazu.
www.terratec.com/details.php?artnr=10764#.WNDn4cs2zhU

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.03.2017 v 09:57
Otázka na výrobok Terratec Grabster AV 300 MX

Vlastním combo videorekordér FUNAI D8D-D4110DB a chcel by som si videokazety konvertovať tiež na DVD cez notebook, kde mám program Windows 10. Ak si tento výrobok u Vás kúpim, budem do môcť realizovať ?

Peter.

Příspěvek vložil: Peter
dne: 20.01.2017 v 22:09
RE: Otázka na výrobok Terratec Grabster AV 300 MX

Dobrý den,
výstup z rekordéru SCART zapojíte přes redukci (je součástí) do Grabster AV300MX a výstup z konvertoru zapojíte USB do PC. Program MAGIX Video easy TERRATEC Edition má drivery i pro Win10.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.01.2017 v 12:25
Problém

Minulý týden jsem od vás koupil konvertorTerratec Grabster AV 300 MX. Program se nainstaloval snad dobře, při spuštění volby importu videa z VHS však program požaduje připojení analogového zařízení, i když toto zařízení (konvertor + videorekordér) připojeno je. PC přitom hlásí připojení zařízení, které nedokáže identifikovat. Dostat se dál už není možné.
V PC používám Win.XP kvůli starším programům, které stále používám.
S díky za odpověď, J.F.

Příspěvek vložil: Jaroslav
dne: 15.01.2017 v 13:29
RE: Problém

Dobrý den,
zkontrolujte ve správci zařízení, zdali jsou správně nainstalovány ovladače. Pokud máte v PC nainstalováno více AV zdrojů, je potřeba v softwaru vybrat jako zdroj signálu konvertor.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.01.2017 v 09:52
RE: RE: Problém

Instalace programu proběhla v pořádku ale správce zařízení říká, že žádné ovladače nainstalovány nejsou (vypadá to, že ovladač pro XP na CD vůbec není). Nemáte, prosím, odkaz na ovladač pro Win XP?
JInak žádná AV zařízení nemám.

S díky a s pozdravem J.F.

Příspěvek vložil: Jaroslav Flegr
dne: 17.01.2017 v 16:53
RE: RE: RE: Problém

Dobrý den,
ovladače i pro XP najdete například na:
www.drivermax.com/driver-download/0/MEDIA/TERRATEC/Grabster+AV+300

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.01.2017 v 08:36
Dotaz

Je možné pomocou Vášho konvertoru Terratec Grabster AV 300 MX digitalizovať nahraté kazety /malé/ z videokamery Canon. Potreboval by som obsah nahratých kaziet preniesť do počítača resp. nahrať cez počítač na CD /DVD/. Ďakujem za odpoveď.

Příspěvek vložil: Dušan
dne: 16.12.2016 v 09:56
RE: Dotaz

Dobrý den,
pokud máte na na kameře výstup videa v PAL nebo NTSC přes konektor CINCH, případně máte redukci, tak to možné bude.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.12.2016 v 09:40
Dotaz

Dobrý den,
mám kameru z Lidlu (offers.kd2.org/en/gb/lidl/pZiQ/) a přeboval bych nějaké levné záznamové zařízení. Bylo by možné jí připojit k tomuto konvertoru? Nebo nebyl by nejaký lepší způsob? Děkuji Salavec

Příspěvek vložil: Salavec
dne: 12.12.2016 v 20:58
RE: Dotaz

Dobrý den,

Pro záznam z bezpečnostní kamery Vám mohu nabídnout SDHC AV rekordér Renkforce Obj.č.: 1000562 https://www.conrad.cz/dvoukanalovy-digitalni-sdhc-rekorder-renkforce.k1000562

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.12.2016 v 09:52
Dotaz na zapojení

Mám propojený SCART OUT na video přehrávači z něho audio video stereo (barevné) propojeny s vašim výrobkem na místě IN vstupů do grapster 300 a zároveň i S video vstup - z grapster na OUT výstupu do PC na USB. Nainstovala jsem z přiloženého CD mám windows 10. Nevidím nic ani obraz ani zvuk - píše to že to prosí o zapojení videa. Co dělám špatně, prosím odpověď pro blbé.
Děkuji Sáblíková

Příspěvek vložil: Marie Sáblík
dne: 3.09.2016 v 18:56
RE: Dotaz na zapojení

Dobrý den,
pokud připojujete přehrávač Cinch kabelem včetně videosignálu (žlutý), S-video signál se již nepřipojuje. Doporučuji nainstalovat nejaktuálnější ovladače a software z níže uvedeného odkazu. Dále zkontrolujte v softwaru, zda máte vybrán jako zdroj signálu právě tento konvertor, pokud ve v PC nainstalováno více AV zařízení.
www.terratec.de/details.php?artnr=10764#.V80_A_YkrhU

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.09.2016 v 11:56
Funguje ve Windows 10

Potvrzuji, že zařízení funguje i pod Windows 10 (64bit).

Pro instalaci jsem vůbec nevyužil dodané CD, ale rovnou jsem z webu výrobce stáhl driver i obslužný software.

Ostatně Windows 10 je na seznamu podporovaných systémů, co jsou uvedené na krabici.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 14.07.2016 v 12:30
neukazuje video

Dobrý den, dnes jsme poprvé zapojili grabster. Chceme si přenést nahrávky z VHS kazet do PC. Nainstalovali jsme ovladače i program. Počítač grabster rozpoznal. Nainstalovali jsme i češtinu do programu. Po spuštění programu a volbě přenosu videa naskočí obrazovka s videem. Nejprve se nám neukazovalo video, ani nešel zvuk. Kabely jsme měli zapojené do grabsteru, z něj do skartu a skart do videa. Potom jsme vytáhli bílý a červený kolík ze skartu a zapojili je přímo do videa a následně začal v počítači jít zvuk. Poté jsme vyzkoušeli vše možné, ale nedaří se nám do počítače dostat i video. Stále to ukazuje jen náhled černé obrazovky. Další kabely přímo do videa zapojit nelze (už má jen zdířku na anténu a přívod el. proudu). Video tedy musí jít nějakým způsobem přes ten skart. Asi něco děláme špatně. Prosím o radu, jak to máme zapojit. Takhle můžeme z VHS kazety nahrávat zvuk, ale video nám prostě neběží. Počítač máme nový, výkonný, s tím by problém být neměl. Předem děkuji za odpověď!
Petra

Příspěvek vložil: Petra
dne: 21.03.2016 v 23:24
RE: neukazuje video

Dobrý den

Zkontrolujte zda je přepínač na Scart konektoru nastaven správně do pozice Input, dále ověřte zda je konektor do videa zastrčen správně a nedochází ke ztrátě signálu vinou špatného kontaktu Scart redukce nebo vinou špatně doléhajícího konektoru samotného videa. Jiná možnost jak umožnit cestu signálu do počítače a zobrazit tak jeho náhled mě již nenapadá. Aplikace musí být také po přepojení konektorů resetována.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.03.2016 v 16:21
RE: RE: neukazuje video

Dobrý den pane Vaňku,
děkuji Vám za odpověď. Vše jsme včera zkontrolovali a měli jsme to zapojené přesně podle popisu. Video nám stále neběželo. Poté jsem zkusila přepnout skart do polohy "Output" a video se v počítači objevilo. Takže skart musí být v pozici Output, ne Imput.
Jsem ráda, že toto jsme vyřešili.
Co nás ale dále velmi nemile překvapilo, je doba trvání ukládání videa do počítače. 10 min záznamu se nám ukládalo přes hodinu. Navíc kvalita videa je hrozná, video se seká a zvuková linka vůbec nesedí k videu. Nevím, jestli by nepomohlo stáhnout jiný program na grabování videa, nebo jestli to je grabsterem jako takovým.
Petra

Příspěvek vložil: Petra
dne: 23.03.2016 v 10:12
RE: RE: RE: neukazuje video

Dobrý den,
enkodování videa je poměrně náročná aplikace. Doporučuji při digitalizaci uzavřít všechny ostatní aplikace. Často se stává, že problémy může způsobovat antivirový program, zkuste jej případně vypnout. Kvalita VHS signálu je z principu značně horší než u standardního PAL signálu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.03.2016 v 16:53
Přesne po 60sekundách se vypne ukládání

Přesne po 60sekundách se vypne ukládání a napíše hlášku:

Your computer will be strained by the current recording settings. To guarantee error-free recording, lower the recording quality and tri again.

Při snížení kvality to udělá přeně to samé.

Vyzkoušeno: Nový ovladač, nový program (oboje staženo z webu), nové kodeky, vyzkoušeny všechny nastavení SVCD, DVD, MPEG-1, MPEG-2, compatibilní mod, mod direct9, mod mixing9, ukládání na druhý disk - prostě všechno.

Tak a ted jsem zvědav co mě poradíte. Děkuji Váš zákazník.

Příspěvek vložil: Aleš
dne: 22.02.2016 v 23:16
RE: Přesne po 60sekundách se vypne ukládání

Dobrý den,

tento problém se objevuje, pokud program vyhodnotí odezvu HW počítače jako nevyhovující, popř zaznamená problémy s výkonem.

Jakou máte HW specifikaci počítače? Jaké je vytížení počítače při digitalizaci videa?

Typicky může být problém s přenosovou rychlostí USB portu, vyzkoušejte digitalizovat několikaminutové testovací video na různých USB portech, a připojujte zařízení na přímo (ne např. přes USB hub)

Také zkuste ukončit nepoužívané programy které jsou spuštěné, a ujistěte se, že máte dostatek místa na disku. Také jsme zaznamenali problém s výkonem kvůli antiviru, který zároveň skenuje digitalizovaný soubor, a díky tomu má počítač problém s rychlou odezvou. Odpojte se od internetu během digitalizace a zkuste vypnout antivir.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.02.2016 v 09:05
čeština do MAGIXu

Jen doplním, viz "hodnocení" pokud někomu vadí angličtina v programu, např. na www.slunecnice.cz/sw/magix-video-easy-cestina/ je ke stažení a přeloženo je téměř vše ...

Příspěvek vložil: micjan
dne: 21.01.2016 v 17:23
zapis z videorecorderu

Dobry den, vcera som obdrzal Grabster AV 300. Vsetko mi nainstalovalo spravne.Z videoprevravaca v NB- vidim ako sa prehrava, ale ked chcem ukoncit a editovat vyskoci mi chyba "platnost certifikatu zabezpecenia uz uplynula, alebo este nie je platny".Ked dam zobrazit certifikat platnost vyprsala 12.1.2016. Darmo dam aktualizovat, aj tak to vyskoci a nahravani subor je nulovy.

Příspěvek vložil: Juraj
dne: 13.01.2016 v 17:41
RE: zapis z videorecorderu

Dobrý den

Omlouvám se za prodlení. Instalace softwaru byla prováděna z přiloženého CD nebo prostřednictvím originálních stránek výrobce? Pokud dodaný software hlásí tuto chybu, zkusil bych nejdříve přeinstalaci softwaru samotného na jeho nejnovější dostupnou verzi, která se nachází na stránkách výrobce. Zde : www.terratec.net/details.php?artnr=10764#.VrC-oWfjiB8

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.02.2016 v 15:43
Mám potíže při záznamu...

Dobrý den
Zakoupil jsem od vás AV 300 MX,podle návodu nainstaloval.V pořádku.Přesně po 1 minutě záznamu se objeví nápis upozorňující na špatnou kvalitu záznamu,doporučuje záznam přerušit.Záznam začne poskakovat a je opravdu nekvalitní. Přeruším záznam,ta kratičká část se uloží a začnu nový záznam a zase totéž,1 minuta a konec...Co dělám špatně ? PC Win 7,paměť 690 GB.Volný prostor 498 GB..Přes Pinacle dělám záznamy z Videokamery Panasonic naprosto bez problému...Zkoušel jsem i jiný vstup USB,nepomáhá to.
Děkuji za za radu jakoukoli..
A Šťastný a veselý Nový rok a hodně zdraví přeji...
Jindřich

Příspěvek vložil: Jindřich
dne: 26.12.2015 v 10:13
RE: Mám potíže při záznamu...

Dobrý den, mám ten samý problém. V mém PC to není - dost místa, výkonné PC. Budu muset Grabster vrátit protože jsem zkoušel vše nový soft. nový driver nové kodeky a už mě to nebaví. Schválně jsem koupil dražší že s tím nebudou problémy a je to úplně k prdu!

Nepodařilo se Vám problém vyřešit? Děkuji

Příspěvek vložil: Aleš
dne: 22.02.2016 v 22:30
RE: RE: Mám potíže při záznamu...

Dobrý den, vyzkoušejte ještě postup uvedený v odpovědi na první příspěvek na dotaz p. Aleše.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.02.2016 v 09:14
RE: RE: Mám potíže při záznamu...

Je to jako hra na schovávanou.Ale musím říci že se mi docela daří. Občas přestane jít zvuk,jindy se ztratí obraz,někdy se záznam neuloží atd atd. Ale přesto pokračuji dále,prostě nepovolím.Nejlépe je kratší sekce kolem 20 minut. Jsem v důchodu tak se tím bavím. PC mám výkonný. Je to prostě výzva. Za málo peněz hodně muziky,nebo obráceně.Včera se mi naprosto rozházely uložené videoprojekty.Přeji pevné nervy.

Příspěvek vložil: Jindřich
dne: 27.02.2016 v 16:30
Nefunguje ukladani videa v Magixu

Dobrý den, mám takový problém všechno v pohodě nainstalováno zapojeno do videorekorderu, video vidím jak běží ale pak kliknu na transfer videa do počítače a ono se to jaksi nikam neuklada protože při editaci nic nenaskočí...
Tak neví jestli musím ještě něco nastavit nebo kde je chyba..
Děkuji za radu

Příspěvek vložil: Michal
dne: 17.12.2015 v 08:31
RE: Nefunguje ukladani videa v Magixu

Dobrý den,
takto bohužel problém nedokáži posoudit. Napadá mě, jestli není problém v založení projektu, v jeho názvu nebo v cestě.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.12.2015 v 16:22
RE: RE: Nefunguje ukladani videa v Magixu

Dobrý den,
mám stejný problem. Video se neukládá. Už jsem aplikaci i ovladač reinstaloval, ale stale se stejným výsledkem. Poprvé po spuštění programu se video uloží a při importu dalšího videa se vytvoří v project adresáři soubor, ale má nulovou délku. Mám staženou poslední verzi od terratecu, zkoušel jsem i různá nastavení program, ale bez výsledku.
Díky za pomoc.

Příspěvek vložil: Milan
dne: 20.12.2015 v 12:40
RE: RE: RE: Nefunguje ukladani videa v Magixu

Dobrý den,
problém můžete souviset s registrací softwaru. Proběhla registrace korektně?
Může být problém i s video kodeky. Případně můžete vyzkoušet nainstalovat některý balíček video kodeků, např. tyto:
Codec Pack – All In 1 nebo CCCP.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.12.2015 v 11:31
Nefunguje a zamrzá klávesnice a myš

Dobrý den.
Nedavno jsem od Vás koupil výše uvedené zařízení. Vlastním několik VHS kazet s rodinnými záznamy a ty jsem chtěl převést do pc. Jako sfw v pc mám Win 7 Profesional/64bit.
Po vložení CD a instalaci ovladačů připojím grabster k pc a spustí se instalace ovladačů nalezeného zařízení. Jenže ve skutečnosti se nic neděje. Spustím instalaci sfw editace videa a po instalaci spustím editor. Proklikám se až k místu, kdy jsem vyzván, abych připojil videorekordér, ale ten přes veškeré pokusy není viditelný. Nedojde ke spojení s pc přes grabster. Vždy ale dojde k zamrznutí klávesnice a posléze i myši. A není jiné cesty než pc vypnout, protože restart také nefunguje.
Celkem mě udivuje, že sfw nemá vlastní odinstalační aplikaci. Odinstalaci jsem opakovaně musel provádět pomocí ovládacích panelů - odinstalovat program.
Nejsem sice IT odborník, ale domnívám se, že jsem celkem normální uživatel a dokáži se orientovat a klikat v nabídkách.
Nevím, kde je chyba nebo co mohu dělat špatně. Domnívám se, že nic, ale pokud budete někdo umět pomoci, rád si nechám poradit. Instalaci jsem opakoval 3x. Vždy se stejným výsledkem. Video je neviditelné/nepřipojitelné (podle mě proto, že se ani grabster nedokáže prvotně spojit s pc) a následně dojde k zamrznutí klavesnice a myši. Pokoušel jsem se grabster přidat jako jiné zařízení, ale je prostě neviditelný. Ještě pro upřesnění mám 3 USB porty a zkoušel jsem to ve všech třech.
Pravděpodobně budu nucen zařízení vrátit, protože si opravdu nevím rady.

Příspěvek vložil: Roman
dne: 4.12.2015 v 17:08
RE: Nefunguje a zamrzá klávesnice a myš

Dobrý den,
s tímto konvertorem, softwarem či ovladači nebývají problémy. Doporučuji ještě pro jistotu, vyzkoušejte aktuální ovladače z níže uvedeného odkazu. Spíše se ale domnívám, že se bude jednat o závadu přímo na konvertoru a bude potřeba jej reklamovat.
www.terratec.de/details.php?artnr=10764#.VmWQTMtdHhU

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.12.2015 v 15:09
RE: RE: Nefunguje a zamrzá klávesnice a myš

Tyto ovladače jsem také zkoušel. Odkaz na ně jsem našel někde níže v tomto vlákně. Se stejným výsledkem. Jen jsem došel ke zjištění, že k zamrzání dochází při propojení rekordéru a dekodéru přes cinche. Při použití scart redukce a kabelu S-video vše funguje dál. Jenže se stejně navzájem nevidí. Takže ve finále pořád to samé. NIC.
Byl bych rád, kdyby šel vyměnit kus za kus.

Příspěvek vložil: Roman
dne: 7.12.2015 v 15:38
RE: RE: RE: Nefunguje a zamrzá klávesnice a myš

Dobrý den,
zašlete tedy zařízení na reklamaci. Postupujte dle instrukcí v níže uvedeném odkazu.
https://www.conrad.cz/reklamace

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.12.2015 v 12:04
Windows 10

Zakoupil jsem třístovku.Vše OK,ale bohužel jsem nainstaloval Windows 10 a už to není kompatibilní.Není k dispozici nějaký upgrade?
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Eduard Trdý
dne: 23.11.2015 v 09:52
RE: Windows 10

Dobrý den,

pokuste se program spustit v režimu zpětné kompatibility. Oficiálně podporuje výrobce pouze tyto systémy:

• Microsoft Windows XP SP3 (32 Bit) / Windows Vista SP2 (32/64 Bit) / Windows 7 SP1 (32/64 Bit) / Windows 8 (32/64 Bit)

Více zde: www.terratec.net/details.php?artnr=10764#.VlRqenYvdhE

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.11.2015 v 14:51
Dotaz

Dobrý den
Chtěl bych se zeptat zda uvedené zařízení je kompatibilní s Windows 10 .
Pro případ že není,tak zda je některé jiné které máte v nabídce.
Děkuji za odpověď Bělák

Příspěvek vložil: Bělák Stanislav
dne: 12.10.2015 v 13:00
RE: Dotaz

Dobrý den,
prozatím výrobce uvádí podporu do Windows 8. Funkčnost pod OS Windows 10 nemáme potvrzenu u žádného přístroje pro digitalizaci videa.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.10.2015 v 14:44
Zvuk driver

Instalacia prebehla bez problemov, a po nastaveni spravnych parametrov ide zariadenie OK. Chcel by som pouzit iny Capture editor. Z internetu som stiahol tri rôzne. Ani v jednom z nich nemozem nastavit , Audio driver Grabster AV 300 , ktory po instalaciu je v systeme a spravne pracuje podla Win7. Dodavany MAGIX Movies s nim pracuje OK. Moj ciel je nahrat vieo8 z kamery Sony do AVI pôvodna kvalita . Môžete my odporučiť Capture editor ktory rozpozna Grabster AV 300 Audio driver. V systeme Win7 ked dam zobrazit zaridenia pre Audio zaznam , neukaze ho.
Dakujem Mayer

Příspěvek vložil: Ivan Mayer
dne: 8.09.2015 v 09:15
RE: Zvuk driver

Dobrý den,

bohužel v tom Vám poradit nemohu. Pro nás je stěžejní funkčnost a dodávaným softwarem MAGIX Movies. S jinými SW výrobek nemáme možnost testovat. Děkuji za pochopení.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.09.2015 v 13:27
Dotaz na software

Dobrý den, uváděný software pro střih videa MAGIX Movies DVD je zdarma nebo je nutné zakoupit licenci??? Proč není na Vašich stránkách odkaz na stažení softwaru.

Příspěvek vložil:  zdeněk
dne: 20.06.2015 v 03:08
RE: Dotaz na software

Dobrý den,
licence na software je součástí přístroje. Software je možné stáhnout přímo ze stránek výrobce, odkaz naleznete níže.
www.terratec.de/details.php?artnr=10764#.VYfGB8uJj6Q

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.06.2015 v 10:28
Terratec Grabster AV 300 MX

Dobrý den,
Mám kameru Panasonic NV-GS27 na mini kazety. Jde s "konvertorem pro digitalizaci videa Terratec Grabster AV350" propojit kameru s tímto přístrojem a překonvertovat do jiného formátu např. avi, mpg, mpeg, wmv apod.? Je kompatibilní s windows XP?
Děkuji
Dana

Příspěvek vložil:  Dana
dne: 8.06.2015 v 17:09
RE: Terratec Grabster AV 300 MX

Dobrý den,
teoreticky toto lze, ale nedoporučuji tento způsob převodu. Záznam na kazetě je digitální. Při použití konvertoru bude docházet ke dvěma převodům mezi digitálním a analogovým signálem a tím dojde ke značné ztrátě kvality záznamu. Doporučuji pro přenos záznamu do PC použít DV rozhraní (IEEE 1394 / FireWire) a příslušný software ke kameře. Tímto rozhraním musí být vybaven i počítač.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.06.2015 v 16:51
RE: RE: Terratec Grabster AV 300 MX

Dobrý den,
děkuji za odpověď. Problém je ten, že počítač toto rozhraní měl, notebook už nikoli. Doporučili mi DVD rozhraní IEEE 1394/FireWire, jen s tím, že druhý konec musí mít usb zakončení. Zatím jsem nesehnala.

S pozdravem Dana

Příspěvek vložil: Dana
dne: 10.06.2015 v 07:15
RE: RE: RE: Terratec Grabster AV 300 MX

Dobrý den,
ano, takový adaptér by byl řešením. Bohužel jsem takový ještě neviděl. Je možné, že bude existovat USB dokovací stanice s rozhraním FireWire. Řešení Vám však z našeho sortimentu nabídnout nemohu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.06.2015 v 11:28
Video v PC se seká

Dobrý den,tento výrobek jsem dnes od Vás koupil,zapojil.nainstaloval a při převodu do pc se video "seká",zvuk jde dobře,ale video hrůza :-) jsou tam i prodlevy v podobě černé obrazovky,přitom zvuk jede dál.Na TV to video je ok.
Počítač splňuje hardwarové požadavky.Nevite,kde je chyba?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem P.Freisleben.

Příspěvek vložil: Pavel Freisleben
dne: 4.04.2015 v 17:24
RE: Video v PC se seká

Dobrý den,
pakliže Váš počítač splňuje HW požadavky, může se jedna o závadu na enkodéru, máte-li možnost, vyzkoušejte prosím ještě na jiném PC ,abyste vyloučil tuto příčinu a pokud se potvrdí závada na konvertoru, zašlete prosím výrobek k reklamaci, více informací o tom, jak postupovat naleznete zde:
https://www.conrad.cz/reklamace
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.04.2015 v 10:03
RE: RE: Video v PC se seká

Tak asi vyřešeno! Měl jsem to zapojeno do USB 3 a při zapojení do USB 2 se to znatelně zlepšilo.
Video jde teď plynule.Zatím si to ponechám :-)
Diky za reakci.
S pozdravem P.Freisleben

Příspěvek vložil:  Pavel Freisleben
dne: 7.04.2015 v 11:28
Terratec Grabster AV 300MX-BTV

Dobrý den,
Je možno připojit tento konvertor ke scart výstupu bar.TV a náhrát
si např.film do PC?
Děkuji
St.Černý

Příspěvek vložil:  Stanislav Černý
dne: 18.03.2015 v 17:37
RE: Terratec Grabster AV 300MX-BTV

Dobrý den,
Televizor ve své podstatě již je výstupní zařízení, jeho SCART konektory jsou tak vstupy, nikoliv výstupy a tak Vámi uvažovaný způsob použití nebude možný.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.03.2015 v 09:06
VHS-GRABSTER-laptop s Windows 8.1

Neni to asi tak snadné, jak píšete v popisu!! Při propojení VHS-GRABSTER přes cinče je obraz černobílý. Při propojení přes skart a S-video mám sice barevný obaz, ale nemám zvuk. Co s tím??
Dále bych chtěl upozornit na porušování zákona o ochraně spotřebitele, par.9 podle kterého máte dodat návod v jazyce českém, týká se i jednotlivých částí výrobku! To co předkládáte v záložce jako návod je prostý výsměch. Dozvěděl jsem se jen jak nainstalovat ovladače a nic víc. V originálním návodu je dvacetčtyři stran obrázků s instrukcemi, ovšem v jazycích kterým nerozumím. Žádám vás tímto o doplnění dodávky o chybějící návod k obsluz v jazyce českém.
Jiří Pala

Příspěvek vložil:  Jiří Pala
dne: 4.03.2015 v 20:29
RE: VHS-GRABSTER-laptop s Windows 8.1

Dobrý den,
problém s černobílým obrazem vidím s největší pravděpobností v tom, že je třeba nastavit normu PAL v nastavení vstupního AV signálu aplikace Magix movies DVD. S-video konektor obsahuje pouze video složku AV signálu, audio je třeba tedy připojit zvlášť prostřednictvím CINCH konektorů.
S Vaším upozorněním na porušování zákona nesouhlasím, návod k výrobku má veškeré náležitosti a je překladem originálu, který poskytuje výrobce, pokud je návod nedostatečný, s čímž mohu souhlasit, ale nevidím to jako náš nedostatek, není v našich možnostech poskytnout Vám překlad návodu, který by převyšoval kvalitu toho, který poskytuje výrobce. Tím vícestránkovým návodem máte patrně na mysli návod k obslužnému SW, který ovšem nespadá pod zákonné požadavky a to, že není přeložen není tím, že bychom nechtěli našim zákazníkům poskytnout veškerý servis, ale co se týče dokumentace, naši překladatelé pracují na plné obrátky, abychom byli schopni poskytnout k námi prodávanému sortimentu, který čítá tisíce položek, alespoň zákonné minimum.
Děkuji za pochopení
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.03.2015 v 18:35
VHS - Win 8.1

Dobrý den,
mám Sony video recorder SLV- E450EE, Pc Win 8.1.
Mám spoustu nahrávek na vhs kazetách, půjdou nahrávky digitalizovat ?
Přiložený návod bude vyčerpávající ? A jaký problém je to z digi kamery.
Děkuji
Douděrová

Příspěvek vložil:  Lenka
dne: 15.02.2015 v 10:54
RE: VHS - Win 8.1

Dobrý den,
důležité je, aby Váš videorekordér nebo videokamera měla analogové AV výstupy, samotný konvertor je Windows 8.1 kompatibilní a aplikace od Terratecu rovněž. Návod bohužel vyčerpávající není, jedná se o překlad originálu, který Vám pomůže se zapojením, nikoliv pak s prací v aplikaci pro zachytávání samotné.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.02.2015 v 15:53
připojení+návod

z přiloženého návodu není mi jasné propojení mezi přehravačem(S-VHS-Panasonic NV-FS88-HQ),konvertorem a PC
konvertor má připojení z obou stran-jak správně propojit

dále upozorňuji,že dodavatel porušuje platnou cz legislativu-návod software není v cz jazyku-pouze v aj,nj
na tuto skutečnost jsem upozornil prodejce Conrad a obdržel jsem následující odpověď:

zjišťoval jsem jak je to s překladem návodu k softwaru, který je zdarma přiložen k výrobku.
Bohužel nejsme schopni obsáhnout jeho překlad.
Alternativou by pro Vás mohl být jiný freeware software, který bude v češtině.
Je nám to líto.
Poslední variantou je vrácení zboží.

Vskutku- super přístup k zákazníkovi-nevím,zda v německu či jinde na západ akceptovatelný přístup
nejsem ani IT specialista,ani jinak zdatný uživatel,abych hledal něco co jsem si zaplatil v ceně výrobku
Nicméně-ještě se pokusím s Vaší pomocí o uvedení do provozu-rád bych digitalizoval rodinné snímky -cca 20VHS kazet
děkuji
mirekk

Příspěvek vložil:  mirekk
dne: 3.02.2015 v 16:27
RE: připojení+návod

Dobrý den,
výstupy přehrávače (Cinch nebo Scart s redukcí) se propojí se vstupy Grabsteru (označeno IN). Grabster pak propojíte USB kabelem s počítačem.
Dle platné legislativy jsme povinni dodat manuál k výrobku jako takovému. Manuál je volně k dispozici v záložce "Ke stažení". Tato povinnost se však nevztahuje k softwaru. K žádnému porušování zákona tedy nedochází.
Software dodávaný v sadě k výrobku není lokalizován a není jedinou možností, jak výrobek používat. Můžete případně použít jakýkoliv jiný alternativní software, který bude lokalizován. Pokud Vám ani jedna možností nevyhovuje, můžete výrobek vrátit. Jiné možnosti Vám bohužel nabídnout nemohu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.02.2015 v 14:56

Hodnocení výrobku: USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764

USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764
Průměrné hodnocení zákazníků:
3.31579
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.0

Protože jsem přišel o kartu, která umožňovala převod analog-digitál, potřeboval jsem ji nahradit. Produkt jsem si vybral na základě jeho popisu na internetu, i když jsem měl jisté obavy, protože popis byl částečně nejasný. Rovněž zobrazení produktu mi moc nepomohlo, ale risknul jsem to. Produkt funguje podle mých představ, i když návod k použití produktu je zmatečný. Popis produktu na netu píše, že je pro Windows XP, ale návod je pro Windows 7,8 a 10, takže jsem v prvním okamžiku nevěděl, jestli bude fungovat. Rovněž postup uvedený s návodem se neshodoval, ale to je častý problém při všech návodech. Trochu mě zaskočil software, který se v prvním okamžiku zdál neprůhledný. Po tom, co jsem vyzkoušel převést analog na digitál jsem však zjistil, že je to funkční SW, i když jednoduchý.

5.0

Zatím spokojen.

5.0

Všechno funguje bez problémů.

2.0

Nebudu se opakovat, všechny problémy, které jsou u produktu popsány v komentářích a dotazech, tak jsou pravdivé. Schází podrobnější PŘESNÝ český návod, při instalaci CD se počítač zasekl na konci bodu 1, a po dvou dnech jsem to vzdal. Teď čekám na správnou konstelaci hvězd, a možná to půjde... - U mě palec dolů...

4.0

Zatím se s výrobkem seznamuji, dosavadní výsledek je dobrý, líbí se mi software i mechanické provedení výrobku. Převádím analogový záznam VHS na digitální, který ukládám na pevný disk. Zdá se mi, že je výsledek u tohoto zařízení lepší, než u jiných, která jsem vyzkoušel.

1.0

Zakoupil jsem výrobek v domnění, že když převádí filmy v HD kvalitě, tak bude dobrý. Omyl je pravdou. Výrobek správně nepracuje ve Win 10 ani po nainstalování nových ovladačů. Obraz se seká, trhá a je bez zvuku. Proto i nadále používám graberr LogiLink. Neumí sice převod do HD ale je spolehlivý a bezproblémový.

1.0

No ja mám Win. 10, takže asi budeme musieť preinšatlovať celý PC?
No uvidíme! dám vedieť...

1.0

Nedoporučuji s windows 7 a vyšší. Problém s kodeky. Radši kupte: https://www.conrad.cz/adapter-pro-strihani-videa-elgato-video-capture-pro-mac-pc.k955044
Vyšší kvalita záznamu a rovnou do mpeg-4, nemusíte hodiny a hodiny nic převádět.

1.5

Zatím tápu co se týká obsluhy dodaného programu / bohužel je to anglicky/

Plusy
Rychlé zaslání zboží

4.0

Nagrabováno 24 VHS kazet (až 4-hodinové), v pořádku do mpeg2, každé převedené přiloženým software do mpeg4, všechno v pořádku. Jen je lepší napřed zastavit výchozí videopřehrávač VHS a pak až grabování v PC.

3.5

Spokojenost

Plusy
Funguje spolehlivě

2.5

Chtělo by to detailnější návod.

Plusy
Nevím, ještě jsem nerozchodil

Mínusy
Chybí přesný návod zapojení. Na obrázku je zobrazen symbolicky konektor žlutý směrem k PC, ve skutečnosti jsem se musel dopátrat že je spojeno přes USB.

3.5

Žádám o dodání českého překladu v manuálu !

Mínusy
Není k tomu žádný překlad dotištěný v češtině!

5.0

Až na tu češtinu - vyhovuje.

Plusy
Skvěle plní funkci AD převodníku.

Mínusy
Ukládá jen ve formátu mpg.
Program MAGIX Video Easy TERRATEC edition nenabízí českou verzi. Ani český návod není možno na netu najít.

2.5

Málo popsané nastavení, nepodařilo se mi vytvořit použitelný převod z VHS na nějaký soubor do PC. Pro laika nedostatečný návod.

5.0

Inak super.

Mínusy
nemá intuitivní postup

5.0

Hledal jsem výrobek na přenos videa na dvd, z nabízených nejlepší, ovládání pro běžného uživatele ze začátku složitější.

Plusy
Kvalitní přenos

Mínusy
Chybí české ovládání

4.0

Jednoduchá instalace software. Slušná kvalita záznamu.

3.5

Pro toho kdo si potřebuje rychle převést analogové video a nepotřebuje ho rozsáhle editovat dobrá volba.

Plusy
jednoduchá instalace
připojení přes USB
součástí všechen potřebný software

Mínusy
při méně kvalitní videokazetě měl problémy se záznamem

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Chraňte své ruce díky rukavicím od Conrada

    Chraňte své ruce díky rukavicím od Conrada

    blog.conrad.cz

    Poleptání, popáleniny a řezné rány patří mezi nejčastější poranění rukou u pracovníků v průmyslu i řemeslníků. Jediná možnost, jak se chránit, spočívá v nošení kvalitních ochranných rukavic.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764

Cena produktu USB převodník videa z analogového do digitálního záznamu, Terratec Grabster AV 300 MX 10764 je aktuálně 1 490,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč  ZDARMA
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč  ZDARMA
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic