Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D

Objednací číslo: 710003
[Označení výrobce: UP17D]
(37Hodnotit produkt
  • Sleva
  • Doprava zdarma
1 390,- Kč
1 290,- Kč vč. DPH
Výrobek se již neprodává

Tento produkt není v prodeji. V tuto chvíli není známo, zdali bude naskladněn. Pokud u tohoto produktu zanecháte svou e-mailovou adresu, budeme Vás informovat, jakmile bude produkt k dispozici.

  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Plašič psů spustí při každém štěkotu pronikavý ultrazvukový alarm, který slyší jen psi. Pes si nepříjemný zvuk zapamatuje a tak se odnaučí věčně štěkat. Od rušení se uleví vám i vašemu okolí. Napájení je možné i přes 9 V baterie. Díky dálkovému ovládání můžete zařízení namontovat i na těžko přístupných místech.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Typ zařízení pro domácí zvířátkoPomůcka proti štěkání
PoužitíVnitřní/venkovní
Rozsah působení23 m²
Frekvence26 KHz
Odstup kanálů (dB)120 db
Provozní napětí (text)230 V/50 HZ, 9 V,
Vnější šířka170 mm
Vnější výška125 mm
Rozměr, hloubka35 mm
Hmotnost245 g

Vybavení

  • Dálkové ovládání
  • Napájecí kabel cca 21 m

Vlastnosti

  • Nastavitelný ultrazvukový a alarmový tón
  • LED indikace
  • Dosah dálkového ovladče 25 m

Rozsah dodávky

  • Plašič psů
  • A23 baterie
  • Síťový zdroj s 21 m kabelem

Související produkty

Alkalická baterie Conrad Energy 9 V
Obj.č.: 658014
Alkalická baterie Conrad Energy 9 V
53,- vč. DPH
Alkalická baterie Conrad Energy 9V, 10 ks
Obj.č.: 650900
Alkalická baterie Conrad Energy 9V, 10 ks
429,- vč. DPH
Elektronický hlídací pes EW 01 EW 01, 105 dB
Obj.č.: 754153
Elektronický hlídací pes EW 01 EW 01, 105 dB
1 690,- vč. DPH

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D

Dobrý den, tento produkt si chtějí zakoupit naši sousedi, kvůli štěkotu našich psů. Je nám to ale velmi nepříjemné, chtěla jsem se zeptat, zda to není pro pejsany nějak škodlivé, nebo mít nějaké následky? Děkuji.

Příspěvek vložil: Marie Černá
dne: 12.10.2018 v 09:46
RE: Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D

Dobrý den,
hladina ultrazvuku fyziologické potíže nezpůsobí. Vždyť jeho určení je k zamezení nežádoucí činnosti při výcviku psa.
Ve volném prostoru (za pletivovým plotem) mohou od zdroje zvuku odběhnout - vzdálit se
Přes stěnu, vrata či souvislý plot ultrazvuk moc neprochází.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.10.2018 v 12:30
Ultrazvuk / Akustika

Dobry den,

je lepsi pouzivat na plaseni stekajiciho psa akusticky nebo ultrazvukovy signal? Jaky je rozdil v principu vychovy psa pomoci ultrazvukoveho / akustickeho signalu, nebo co je ucinejsi?

Dekuji Vam za odpoved.

Příspěvek vložil: Josef Novak
dne: 15.06.2018 v 19:56
RE: Ultrazvuk / Akustika

Dobrý den,

V praxi každý pes může na zvukový/ultrazvukový signál reagovat jinak. Nelze tedy říci, že je jeden z tónů účinnější. Při výchově psa je tedy potřeba nejdříve odzkoušet, na jaký typ signálu pes reaguje nejvíce.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.06.2018 v 08:13
Pristroj se spousti stekotem, nebo PIR cidlem ?

Dobry den, zajimala by me otazka viz. popis.
Dekuji za odpoved.

Příspěvek vložil: David Zlámal
dne: 27.01.2018 v 12:12
RE:

Dobrý den,
antištěkač se aktivuje ručně dálkovým ovladačem nebo štěkotem psa.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.01.2018 v 09:32
Smerovanie svuku

Dobry den,
jemozne ku vyrobku zakupit smerovac zvuku - trubku, ktora by sa umiestnila k reproduktoru? Nenasiel som priamo vo vasej ponuke, inak by som ju hned zakupil k vyrobku ako prislusenstvo .
Dakujem

Příspěvek vložil: mikus
dne: 2.07.2017 v 11:13
RE: Smerovanie svuku

Dobrý den,

Bohužel takové příslušenství výrobce k zařízení nenabízí. Použitím trubky sice zvýšíte směrovost odpuzovače, na kratší vzdálenosti však může dojít ke snížení jeho účinku.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.07.2017 v 10:44
Štěkot psa

Hmm, tak jak tady čtu odpovedi na otazky, tak je váš trenér víceméně k ničemu, protože neprojde panel :( a vetsina lidi by prave chtela ztlumit sousedovic psa. Takze predpokladam, ze nebude fungovat ani pres klasicke panelakove vchodove dveře, ze?

Příspěvek vložil: Petr Horák
dne: 29.04.2017 v 22:59
RE: Štěkot psa

Dobrý den,
zcela vás chápu, ale pes za to obvykle nemůže, problém je většinou v majiteli.
Ohledně antištěkače jste si odpověď našel v předchozích dotazech sám.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.05.2017 v 10:29
Štěkot psa

Dobry den. Mam dotazek. Mame hrozneho souseda, co byva cely den pryc, psa nechava doma za dvermi a ten cely den nonstop steka. Uz jsem z toho zoufaly. Po dobrem neslo nic s majitelem resit, ani domovnice nezabrala, policie se stekotem pres den pry nic nezmuze a i kdyz stekot vadi i lidem z domu, nikdo mi podpis na stiznost neda. Všichni se majitele psa boji. Uz nevim, kudy kam. Povahu, abych psa otravil nebo tak něco, to nemam a hlavne mi pes za pobyt ve vezeni nestoji. Neskutecne me potesil tento vas vyrobek, ktery vidim poprve. Chtel jsem se zeptat na 2 otazky.
1. Mame kočičku a králíčky, tak zda by alarm nedesil i je??
2. A zda by alarm na psa pusobil i kdyz bude zabudovany u nas v byte a on je v byte hned za zdi? Dvere mame primo metr vedle sebe a nejspis netesni dvere ani jim ani nam, protoze štěkot slysim jakoby hafan stekal primo prede mnou. Takze kdyz se zacne stekat, hned se alarm zapne? A jeste by mne zajimalo, co ma vyssi frekvenci, zda tento vas alarm nebo ultrazvukova pistala na psy? Predem moc dekuji za odpoved. Urcite v tydnu objednam. S pozdravem Petr.

Příspěvek vložil: Petr Horák
dne: 29.04.2017 v 22:51
RE: Štěkot psa

Dobrý den,
Bohužel taková je fyzika šíření zvuků: čím vyšší frekvence, tím přímočařeji se šíří a tím větší je útlum na pevné překážce. Přes panel neprojde skoro nic. Na druhou stranu se od pevné překážky dobře odráží, to je někde také použitelné.
Přístroj je dobře použitelný třeba na zahradě, kde vás od sousedova psa dělí jen plot.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.05.2017 v 10:31
Funguje přes panel?

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda projde ultrazvuk přes panel. Bydlím v panelovém domě. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Devilman
dne: 12.01.2017 v 15:45
RE: Funguje přes panel?

Dobrý den,
to rozhodně ne, částečně se odrazí, částečně pohltí.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.01.2017 v 18:03
Funguje přes rašlový úplet?

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda projde ultrazvuk přes klasický drátěný plot, na kterém je ta zelená tzv.rašlová tkanina?Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Jan
dne: 20.11.2016 v 14:16
RE: Funguje přes rašlový úplet?

Dobrý den,

Ultrazvuk bez problému pronikne drátěným plotem, pokud je na plotu instalována rašlová tkanina bude ultrazvuk tlumen. Ultrazvukový odpuzovač tak bude na zvířata za plotem neúčinný nebo jeho účinnost bude nízká.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.11.2016 v 13:09
hlasitost ultrazvuku

Dobry den. Chtela jsem se zeptat zda ultrazvuk o intenzite 26 khz ma ucinek na psi-husky- zavrene v kotcich, ktere jsou ze silnych drevotriskovyc panelu? Za druhe, stacil by ultrazvukovy plasic o intenzite 18 khz? Za 3. co ultr.udela s pejsky kdyby intenzita byla 27 a vice khz? Dekuji pekne. A.

Příspěvek vložil: alena
dne: 22.07.2016 v 14:25
RE: hlasitost ultrazvuku

Dobrý den

Ultrazvuk neprostupuje skrze překážky, přes dřevotřískový profil ultrazvuk neprojde a účinek na psy mít tedy nebude. Na každé zvíře působí ultrazvuk vždy trochu jinak. Pro některeré psy například nemusí být frekvence 18 kHz účinná. Psi frekvenci 27 a více kHz standardně slyší a je jim nepříjemná, její působení jim však nijak neubližuje.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.07.2016 v 10:31
Antištěkač

Dobrý den, vzali jsme si před rokem z útulku hluchého a slepého pejska. Naše zlato je trochu bojácné, ale nedávno jsme se přestěhovali a on začal v noci štěkat. Trestat se nedá, protože si toho prožil strašně moc a je mu pouhých cca 6 let. Můj dotaz je, zda by přístroj fungoval i u hluchého psa. Děkuji Procházková

Příspěvek vložil: Daniela
dne: 7.01.2016 v 14:14
RE: Antištěkač

Dobrý den,

přístroj bohužel na psy kteří neslyší, fungovat z principu nemůže. Je mi líto.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2016 v 10:33
jako pistalka?

Dobry den,plasic bych rada pouzila na sousedky psy,ma jich asi 30 venku u koni a oni na ne stekaji. Je mozne to na nich vyzkouset nejdriv pistalkou? Je to stejna frekvence? Diky

Příspěvek vložil: Bartakova
dne: 19.12.2015 v 15:38
RE: jako pistalka?

Dobrý den,

doporučuji výrobek vyzkoušet v rámci 14 denní lhůty - klasická píšťalka má zcela jinou frekvenci zvuku. Rovněž bych zkusil cestu domluvy se sousedkou.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.12.2015 v 11:01
opravdu to bude fungovat?

Dobrý den chci se zeptat. Bydlím v paneláku bohužel soused pod námi má velkého Pitbulla. odjede v 6 hodin a vrací se v 18 hodin. Pes do této doby štěkání jak o život bude to na něj fungovat? Má údajně vysoký práh bolesti a že mu to vadit nebude. Případně jak správně přístroj použit vyčetl jsem jednu uzavřenou místnost a dat do výšky psa. Děkuji

Příspěvek vložil: Ondřej
dne: 30.10.2015 v 13:02
RE: opravdu to bude fungovat?

Dobrý den,
jak již zde bylo několikrát zmíněno, ultrazvuk se nešíří přes pevné překážky. Na psa v druhém bytě tedy účinkovat nebude.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.11.2015 v 14:25
RE: opravdu to bude fungovat?

Dobrý den,

vzhledem k tomu že se pes nachází v jiném patře, použití nedoporučuji. Toto se týká všech výrobků této kategorie. Účinek/dosah bude omezený a navíc je velmi těžké posoudit snášenlivost psa zvukovým generátorům. Navíc se nejedná o Vašeho psa.

Doporučuji pokusit se se sousedem dohodnout, aby situaci řešil. V občasném zákoníku je definice, že jedinec nesmí druhé obtěžovat hlukem. Pokud se sousedem není domluva možná, podnikněte právní kroky, pořiďte si svědky a důkazy a vzneste žalobu u okresního soudu. Rozhodnutí je poté vymahatelné.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.11.2015 v 14:54
Plašič psů koček a jiné havěti.

Vážení. Jako dlouholetý chovatel psů a koček mám zkušenost, že za týden si na plašič zvyknou a je jim to fuk, takže neúčinné.

Příspěvek vložil:  Václav Zeman
dne: 31.03.2015 v 10:23
RE: Plašič psů koček a jiné havěti.

Dobrý den,
děkujeme za Váš příspěvek, problematika plašičů je obecně velmi individuální záležitost. Musím ale současně říct, že úspěšnost našich výrobků sledujeme a vzhledem k tomu, že tento výrobek má řadu spokojených zákazníků, má smysl jej nadále nabízet. Koneckonců, pokud by nastala situace, kterou popisujete, máte 14-denní lhůtu na vyzkoušení a případné vrácení výrobku bez udání důvodu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.04.2015 v 09:04
Soused

Dobrý den, mám extrémně "citlivého souseda" který reaguje na vnější zvuky všech sousedů okolo, samozřejmě i na štěkot mých vychovaných psů, kteří štěkají jen když se něco děje nebo jim nesu krmení. Soused si nainstaloval toto zařízení má otázka zní je to povolené od Státní veterinární zprávy nebo jiné podobné instituce a jak se tomu dá bránit, když nechci, aby poškozoval moje psy? Pokud si to člověk koupí na svého svěřence je to jeho věc a jeho odpovědnost, ale je povolené to používat na psy jiných lidí? Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Petra Fürstová 
dne: 8.02.2015 v 12:02
RE: Soused

Dobrý den,
prodej elektronických odpuzovačů/plašičů zvířat není regulován. Za jejich používání zodpovídá každý uživatel. Omlouváme se, ale řešením sousedských sporů se v diskusi zabývat nebudeme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.02.2015 v 14:18
RE: Soused

Vážená paní Fürstová,
doporučil bych tedy lepší výchovu Vašich psů. Každý není povinen snášet štěkání mazlíčků.

Příspěvek vložil:  Zlý Jabko
dne: 22.07.2015 v 10:09
RE: Soused

Musím sa vyjadriť k tomuto príspevku. Tak to že ty rušíš suseda, to ti nevadí a rušiť ho budeš aj naďalej napriek tomu že vieš, že mu to vadí. Ale keď si on putí nejakú zvuk na tvojho psa, to ti už vadí. Ja by som tvojmu susedovi doporučil si dať automatický systém, ktorý bude púšťať neustále hudbu, alebo nejaké strašné zvuky, vždy od rána 6:00 do 22:00. A mal by ho zapínať vždy keď ide preč, alebo na dovolenku, aby si plne pocítila to čo ty mu robíš neustále. Potom si to zrejme uvedomíš.

Příspěvek vložil: Arogancia nepozná hraníc
dne: 3.03.2018 v 18:29
Antištekač.

Dobrý deň. Chcem sa opýtať či vysiela Ultrazvuk, kedˇ je zapnuté Audio.

Ďakujem.

Příspěvek vložil:  Biksadský Jozef
dne: 4.02.2015 v 10:35
RE: Antištekač.

Dobrý den,
v režimu audio ultrazvuk nevysílá.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.02.2015 v 18:53
stekani a vyti ?

Dobry den. Muj pejsek se doma boji, nebo se mu styska. Steka a vyje. Jsme v panelaku, takze je to problem. Protistekaci obojek funguje na stekani, ale dal hlasite vyje. Pomohl by antistekac ? Je v jedne mistnosti. Dekuji za odpoved.

Příspěvek vložil:  cimpova
dne: 5.01.2015 v 19:11
RE: stekani a vyti ?

Dobrý den,
je zde reálný předpoklad funkčnosti, doporučuji vyzkoušet minimálně ve 14-denní lhůtě.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2015 v 17:30
antištek stale piska

Dobry den,antistek vydava zvuk,aniz by psi stekali. Je to normalni nebo mam reklamovat? Dekuji

Příspěvek vložil:  Katka
dne: 3.11.2014 v 21:28
RE: antištek stale piska

Dobrý den,
zařízení se nechová správně, prosím postupujte dle pokynů uvedených zde:
www.conrad.cz/reklamace
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.11.2014 v 10:24
odhalení plašiče

Dobry den, chci se zeptat, zda je mozne nejak zjistit, ze ma někdo (soused) takovy plasic psů. Od jiste doby je nas pes silne nervozni a nechce byt venku. Proste se boji. Diky

Příspěvek vložil:  lalin
dne: 14.10.2014 v 20:20
RE: odhalení plašiče

Dobrý den,
plašič bez měření v ultrazvukovém spektru prakticky nelze odhalit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.10.2014 v 10:17
RE: RE: odhalení plašiče

Antištěk jsme pořídili na vlčáky souseda,má jich asi 5, zavřené v kotcích, někdy v přepravních klecích,Je to k ničemu, byly to vyhozené peníze, psi štěkají dál jak o život.

Příspěvek vložil:  Ayuna
dne: 20.10.2014 v 21:36
RE: RE: RE: odhalení plašiče

Dobrý den,
píšete zavřené v kotcích, případně v klecích. Je třeba si uvědomit, že ultrazvuk se nešíří přes překážky. Nemůže toto být problém?

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.10.2014 v 14:40
RE: RE: RE: RE: odhalení plašiče

Klec je pro ultrazvuk překážka? To žertujete...

Příspěvek vložil:  Zbyněk Kučera
dne: 21.06.2015 v 20:00
RE: RE: RE: RE: RE: odhalení plašiče

Dobrý den,
klec samozřejmě nebyla myšlena jako překážka. Řeč byla o kotcích a o tom, že se jedná o sousedovi psi. Připadá do úvahy pevný plot či stěna nebo např. živý plot. Opravuji tedy ultrazvuk se nešíří přes pevné překážky a je velmi značně utlumen vegetací.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.06.2015 v 16:30
Tož na venek by to chtelo smerovy senzor i smerovy ultrazvukovy menič

Odhaduji ze je to stavene do mistnosti se psem, venku zcela jiste vykonove nedostatecny, ale kdyby to nestalo tolik zkusil bych si s tou smerovatelností na sousedovho vyjiciho psa kdyz nejsou doma pohrát, urcite lze jednoduse smerovat zvuk i ultrazvuk treba plechem svinutym do trychtyre, asi z vnejsi strany obalenym treba balici penou. Podobny trychtyr i na snimac hluku, tedy stekotu. Doporucoval bych vypinat kdyz soused seka travu nebo pri jinych silnych zvucich ze zahrad. Urcite by to chtelo zapojit mikrocipovou analyzu zvuku, aby to reagovalo jen na zvuk štekajiciho psa a ne jiny rachot, treba sekacky. zkusit analyzu zvuku je zajimava aplikace mikročipů, ale je možné že pak bude zařízení násobně dražší... Tenhle senzor vseho hluku je asi levny, odhaduji vyrobni cenu do 300-500 korun

Příspěvek vložil:  Elektrik
dne: 8.10.2014 v 23:50
Pouziti venku v psi voliere.

Dobry den, chtel bych antistekac pouzit primo v psi voliere a zapinat ho pouze pres noc.
Bute ucinkovat (voliera je velika asi 3x3m) ?
Jak dlouho vydrzi fungovat na baterii?

Dekuji za odpoved.

Příspěvek vložil:  PeL
dne: 30.05.2014 v 11:37
RE: Pouziti venku v psi voliere.

Dobrý den,
ano, přístroj bude účinkovat v rámci voliéry. Doba provozu na baterie není výrobcem deklarována.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.06.2014 v 11:20
štěkot psa souseda o patro výš

Dobrý den, přestěhovala jsem se do paneláku. V bytě nad námi jsou dva psi, kteří neustále štěkají, když nemají doma páníčka. Bude fungovat plašič psu i na ně? Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  
dne: 5.04.2014 v 20:43
RE: štěkot psa souseda o patro výš

Dobrý den,
bohužel nikoliv, ultrazvuk se totiž nešíří přes překážky. Antištěkač bude fungovat pouze v místnosti, kde je umístěn.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.04.2014 v 17:45
info

Dobrý den. Mam suseda který ma psi uzavrete vo voliere 365 dni v roku. ja mam presne oproti nim chatku asi vzdialenu 25 metrov. Medzi nimy my nic nezavadzia len pletivo.Keby som to uniestnil na stenu tesne pod strechou presne oproti nim , vo výške asi 3 metre. bude to mat dosach na ne? A ak ano ako by to bolo najlepsie nastavit. dakujem za odpoved.

Příspěvek vložil:  sused
dne: 28.03.2014 v 21:35
RE: info

Dobrý den,
nikoliv, na takovou vzdálenost nebude antištěkač příliš účinný.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.03.2014 v 09:41
navod

Dobrý den. Nenašel jsem v krabici návod. Najdu ho někde na internetu? Česky. Diky Podzemsky.

Příspěvek vložil:  
dne: 5.03.2014 v 06:57
RE: navod

Dobrý den,
ano, naleznete, buď zde, na stránce výrobku v sekci "Ke stažení" nebo přímo pod následujícím odkazem:
www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/700000-724999/710003-an-01-cs-Odpuzovac_psu.pdf
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.03.2014 v 11:28
navod

Dobrý den. Nenašel jsem v krabici návod. Najdu ho někde na internetu? Česky. Diky Podzemsky.

Příspěvek vložil:  
dne: 4.03.2014 v 14:47
RE: navod

Dobrý den,
za nedodání českého manuálu spolu s výrobkem se omlouváme, naleznete jej v níže uvedeném odkazu.
www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/700000-724999/710003-an-01-cs-Odpuzovac_psu.pdf

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.03.2014 v 17:03
dotaz

dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli tento výrobek bude fungovat na 20m a když je ve směru štěkání strom jestli se účinek sníží
děkují

Příspěvek vložil:  mirek
dne: 26.01.2014 v 17:17
RE: dotaz

Dobrý den,
ano, účinnost antištěkače bude za uvedených podmínek značně omezena.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.01.2014 v 13:18
Antištěkač

Dobrý den chci se zeptat jestli se tento plašič dá vypnout , např. přes den a na noc zase zapnout. Děkuji Mareš

Příspěvek vložil: Jan Mareš
dne: 19.01.2014 v 13:34
RE: Antištěkač

Dobrý den,
ano, dá, přepínačem do polohy OFF vypnete přístroj na tak dlouho, jak potřebujete.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.01.2014 v 13:09
Sporná účinnost antištěkače

Dobrý den, objednal jsem si tento přístroj, protože náš pes reaguje na každý podnět na chodbě našeho bytového domu nesnesitelným štěkotem. Rozběhne se ke dveřím bytu a štěká. Proto jsem zařízení umístil na zeď hned vedle dveří do výše jeho hlavy. Režim audio je pro použití v bytě nevhodný, takže jsem nastavil režim ultra, kdy zelená ledka reaguje zřejmě na zvukový podnět. Z počátku se mi zdálo, že pes po zaštěkání je trochu zaražen a ubere na síle štěkotu, ale nyní, ačkoliv je zařízení nastaveno na maximum, ho pes zcela ignoruje. Uvažuji tedy, že Vám přístroj vrátím.

S pozdravem
Ivo Soulek

Příspěvek vložil: Ivo Soulek
dne: 12.12.2013 v 17:33
RE: Sporná účinnost antištěkače

Dobrý den,
na vrácení výrobku ve 14-ti denní lhůtě máte samozřejmě právo.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.12.2013 v 14:33
Správné chování přístroje.

Ve čtvrtekk přišla zásilka s Antištěkačem. Zapojil jsem jej na sít na verandě. Nastavil na ultrazvuk. Když jsem přecházel okolo blikala zelená LED. Snížil jsem citlivost asi na střed Hi-Lo , už to nebliká tak často ( vždy 2x blik). Testoval jsem dálkové ovládání.... samozřejmě v režimu ultra nic neslyším, jen zelená Ledka blikne 3x, při nastavení audio se rozsvítí červená i zelená společně spolu s tonem..... na který psy reagují. Na to ultra nějak nic, jako na potvoru psi nezaštěkají a když zkouším DO tak na mě jen čumí :-) Dá se nějak otestovat režim ultra, zda generuje zvuk?
Děkuji
Hezký den
Petr Haupt

Příspěvek vložil: Petr Haupt
dne: 8.12.2013 v 10:52
RE: Správné chování přístroje.

Dodatek
Dnes přišla návštěva, a psi se rozštěkali..... na ultra ani ... no nic, na audio to fungovalo ( i když se to psi snažili překřičet. Ale to ultra asi nechodí........

Příspěvek vložil:  petr haupt
dne: 9.12.2013 v 20:21
RE: Správné chování přístroje.

Dobrý den,
bohužel mě nenapadá způsob, jak v domácí podmínkách otestovat jesli přístroj ultrazvuk generuje. Dle Vašeho popisu se domnívám, že se bude jednat o závadu a doporučuji antištěkač reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.12.2013 v 10:39
antištěkač

Dobrý den. Má stále blikat zelené světýlko když je přístroj zapojen v síti?

Příspěvek vložil:  
dne: 25.11.2013 v 10:41
RE: antištěkač

Dobrý den,
zelená LED slouží jako signalizace generování ultrazvukového signálu, trvale by svítit neměla. Pravděpodobně se bude jednat o závadu a doporučuji výrobek reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.11.2013 v 16:35
není to legrace?

Když si pozorně přečtete popis, zjistíte, že "působnost je 23 m2". To znamená když je zdroj signálu uprostřed, máte kruh o poloměru, tedy na každou stranu cca 3 m. A co když je pes 3,5 m či více od zdroje? Nebo sedíte na zahradě, máte pod sebou plašič a za plotem od vás 4 m. štěká pes jak pominutý.

Příspěvek vložil: Vladimír Kudlík
dne: 13.11.2013 v 12:27
RE: není to legrace?

Dobrý den,
Vaše úvahy jsou poněkud mylné. Ultrazvuk se vyznačuje tím, že se šíří od zdroje převážně přímým směrem. Vyzařovací charakteristika antištěkače má přibližně kuželový tvar a je účinný právě v tomto kuželu. Dále, intenzita zvuku klesá se čtvercem vzdálenosti od zdroje. Účinná plocha nebo vzdálenost se určuje tak, aby v daném místě intenzita zvuku neklesla pod stanovenou úroveň. Je to teoretická hodnota, protože zvuk je slyšitelný i za touto hranicí, ale s intenzitou, která je již považována za neúčinnou. Tyto účinné plochy jsou pouze orientační, protože každý oganismus je jinak citlivý.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.11.2013 v 13:25
RE: RE: není to legrace?

Dobrý den,

To s tím kuželem a čtvercem je fakt dobrý...
Můžete mi tedy říct kam má ten pes jít aby to fungovalo??
Snažil jsem se mu to vysvětlit, ale ..... :0)
A na jakou vzdálenost to funguje?
Mám tím namysli jestli bereme že je plašič v místě A, v jaké maximálmi přímé vzdálenosti od bodu A může být bod B aby to spustilo plašič v bodu A?
Jak mám určit správný směr kuželu pokud nemá výrobek rozsah 360 stupňů?

Díky za odpověd

Příspěvek vložil:  Pavel
dne: 29.01.2014 v 21:29
RE: RE: RE: není to legrace?

Dobrý den,
představte si např. megafon, který má také přibližně kuželovou charakteristiku. Kdo Vás uslyší lépe, člověk před megafonem nebo za ním?
Reálná účinnost plašiče se bude pohybovat do cca 5-7 m. Citlivost spouštěče bude na obdobné vzdálenosti, přičemž velký vlliv bude mít intenzita štěkotu psa.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.01.2014 v 17:22
antištěkač

Dobrý den.Lze přístroj zapojit do zásuvky ,aby fungoval když jsem v práci,nebo je to pouze na ovládání?

Příspěvek vložil:  
dne: 13.11.2013 v 11:26
RE: antištěkač

Dobrý den,
ano, s antištěkačem je dodáván i síťový adaptér. Přístroj funguje také v automatickém režimu, kdy reaguje na psí štěkot.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.11.2013 v 12:28
antištěkač

A jak to působí na další zvířata? Např.kočky, lesní zvěř, kt. pobíhá v obytných zónách?

Příspěvek vložil:  
dne: 8.11.2013 v 07:26
RE: antištěkač

Dobrý den,
ano, antištěkač vydává vysokofrekvenční zvuky, které působí i na jiná zvířata.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.11.2013 v 16:32
antistekac

Chcem sa vas opytat, ako ten pristroj funguje. Mam ho vyse roka a susedov pes nan vobec nereaguje. Vzdialenost od pristroja k psovy je cca 15m. Skusal som aj ultrazvuk aj signal ale nic nezabera, funguje to vobec. Alebo to je len tahac na peniaze.
S pozdravom.

Příspěvek vložil:  mino
dne: 28.10.2013 v 10:01
RE: antistekac

Dobrý den,
není v cestě šíření ultrazvuku nějaká pevná překážka? Odpuzovače jsou svou konstrukcí samozřejmě předurčeny k odpuzování, nicméně individuální účinnost je možná vzhledem k tomu, že zvířata jsou ze svého okolí zvyklá na různé zvukové frekvence.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.10.2013 v 14:58
knuceni

dobry den,

zabira toto zarizeni i na knuceni nebo pouze na stekani?

dekuji.

Příspěvek vložil:  michal
dne: 26.09.2013 v 19:42
RE: knuceni

Dobrý den,
odpověď nalezente níže.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.09.2013 v 14:29
knuceni

dobry den,

zabira toto zarizeni i na knuceni nebo pouze na stekani?

dekuji.

Příspěvek vložil:  michal
dne: 24.09.2013 v 15:25
RE: knuceni

Dobrý den,
podstatou funkčnosti je dostatečná intenzita zvukového projevu psa, tudíž na kňučení nebude přístroj s největší pravděpodobností reagovat.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2013 v 13:42
knuceni

dobry den,

zabira toto zarizeni i na knuceni nebo pouze na stekani?

dekuji.

Příspěvek vložil:  michal
dne: 14.09.2013 v 15:05
RE: knuceni

Dobrý den,
bohužel nedokáži posoudit, zda kňučení bude dostatečné k aktivaci antištěkače, ale je to reálné. Doporučuji toto vyzkoušet v rámci 14-ti denní zkušební lhůty.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.09.2013 v 12:29
Jak se branit napadeni psem?

Dobry den,

casto beham a take dost casto se stane, ze na me psi zautoci. Existuje nejaky pristroj, ktery zastavi-odezene psa, ktery se na me riti? Diky. Tom

Příspěvek vložil:  Tom
dne: 18.08.2013 v 12:41
RE: Jak se branit napadeni psem?

Dobrý den,

lituji, ale takový přístroj Vám nabídnout neumím, doporučuji pořídit si obranný sprej, dělají se i speciální verze proti psům. My takový výrobek ovšem v sortimentu nemáme.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.08.2013 v 13:25
RE: Jak se branit napadeni psem?

Existuje ruční na baterie Brácha ho používá když jezdí na kolečkových bruslích

Příspěvek vložil: habadak
dne: 8.10.2013 v 12:03
Nastavení citlivosti

Dobrý den,jak nastavit polohu ovladače citlivosti Hi - Lo ? Která poloha je citlivější a která míň? Děkuji

Příspěvek vložil:  Pavel Novotný
dne: 22.06.2013 v 01:48
RE: Nastavení citlivosti

Dobrý den,
nastavení Hi je citlivější, Lo znamená nižší citlivost.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.06.2013 v 13:43
sousedů psi

Dobrý den, myslíte, že přístroj bude fungovat venku na souseda hlučné psy a mého psa, který bude zavřený v domě nebude rušit? Moje stará fena je totiž potichu a sousedovy potvory (ovčák a jezevčík) každou noc řvou na jeho zahradě. Někdy i od 23 hodiny do 4 do rána. Se sousedem se nedá o tom vůbec mluvit. Nechtěl bych, aby tímto přístrojem trpěla i moje vychovaná fena. Petr

Příspěvek vložil:  petr Linhart
dne: 21.06.2013 v 11:19
RE: sousedů psi

Dobrý den,
ultrazvuk se nešíří přes překážky, funguje tedy víceméně na přímou viditelnost. Pokud bude Váš pes uzavřen v domě a plašič venku, nehrozí, že plašič bude účinkovat na Vašeho psa.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.06.2013 v 11:54
více psů

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda když je v místnosti více psů,zda ty vlny ,,působí,, popř. i na dva najednou?Děkuji

Příspěvek vložil:  Monii
dne: 26.02.2013 v 18:43
RE: více psů

Dobrý den,
ano, antištěkač bude působit prakticky na všechny zvířata, které jsou v místnosti.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.02.2013 v 11:55
Plašič psů

Dobrý den,
lze Vámi nabízený antištěkač použít na štěkot vlčáka? Lze jej umístit venku (odolnost proti vodě). Pokud nebude mít požadovaný účinek do kdy jej mohu vrátit? Děkuji s pozdravem Alena Hříbalová

Příspěvek vložil: Alena Hříbalová 
dne: 13.02.2013 v 14:50
RE: Plašič psů

Dobrý den,

přístroj by neměl být vystaven přímým povětrnostním jevům, nebudete-li s jeho funkcí spokojena, máte 14 dní na to si jej vyzkoušet a případně vrátit.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.02.2013 v 13:18
následky působení antištěkače na psa

pokud bych byl sadistický psychopat jako můj soused, a pořídil si na neštěkajícího a nekňučícího psa ten nejlepší - resp. nejhorší ultrazvukový rušič na trhu, nejlépe s možností permanentního zapnutí. Protože psy jsou havěť která do bytu zprostě nepatří a tečka.
Jaká je prosím pravděpodobnost, že se mi pes z bezdůvodného trestání takovým sousedem dřív nebo pozděj bez mé přítomnosti zblázní ?? Děkuji velmi za brzkou a profesionální odpověď

Příspěvek vložil:  Lukas
dne: 12.02.2013 v 18:43
RE: následky působení antištěkače na psa

Dobrý den,
působení ultrazvukových plašičů na zvířata je individuální záležitost a krátkodobě jim neublíží. Při dlouhodobém působení může zanechat na zvířeti nějaké následky. Nepředpokládám, že Vám soused umístí zařízení do bytu, z venku se signál do bytu nedostane, takže bych se vážných následků neobával. Tyto zařízení mají sloužit k výchově a odpuzování a ne ke zbytečnému dráždění. Všechno je to o lidech, ať z jedné nebo i z druhé strany, jsou nezodpovědní majitelé a i netolerantní lidé ke zvířatům. Zvířata za to z 90% nemohou.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.02.2013 v 16:40
Antištěkač

Dobrý den, sousedům pes všechny kolem v ulici docela otravuje svým štěkotem, majitel ho má pro nic.. nestará se pes se nudí boji..a jen "řve"
..je od nás cca 10-15 m. Když štěkač umístním na střechu bude ho mít pes kolmo nad sebou přímo a bez zábran. Bude to ještě fungovat na tak dlouhou vzdáelenost..?
Dále dá se nějak připvenit natvrdo, zda tam je např. vyvrtaný otvor pro přišroubování k podhledu dřevěnému. Nebo se musí jen postavit?

Příspěvek vložil:  petr
dne: 3.02.2013 v 09:23
RE: Antištěkač

Dobrý den,

na takovou vzdálenost by zařízení mělo bez problémů fungovat. Přístroj je přizpůsoben pro montáž na zeď.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.02.2013 v 14:40
Antištěkač

Dobrý den, sousedův pes mě každodenně dráždí bezdůvodný neustálím štěkáním je mi jesné, že on za to nemůže je to problem majitele, nicméně potřebuji tuto záležitost vyřešit a proto se na vás obracím s dotazem. Sám jsem však majitelem psů a jak tedy řešit tuto prekérní situaci. Asi se signál nebude šířit přímočaře a tudíž nelze nasměrovat do místa určení nerad bych antištěkoval naše naprosto vychované pejsky. Třeba řešení znéte a proto budu v očekévéní s pozdravem VL. JIRAS

Příspěvek vložil:  Jiras Vladimír
dne: 22.01.2013 v 13:33
RE: Antištěkač

Dobrý den,
ultrazvuk se šíří relativně přímočaře. Ovšem vyrařovací úhel není konkretně specifikován. Navíc dochází k odrazům signálu. Neznám Vaše konkrétní podmínky, ale obávám se, že antištěkač může působit i na Vaše psi, byť v omezené míře. Řešení tohoto problému Vám nabídnout nemohu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.01.2013 v 12:15
Ovladač citlivosti

Dobrý den,jak nastavit polohu ovladače citlivosti Hi - Lo ???Která poloha je citlivější a která míň? Děkuji

Příspěvek vložil:  Michal
dne: 21.01.2013 v 17:31
spánek

pod okny se mi pravidelně potkávají a dlouze hovoří tři důchodkyně a jejich pejsci.Pořád štěkají - někdy až dvě - tři hodiny v kuse.Pod okny mám lavičku, kterou nechci zbourat a ani rušit okrasnou zahrádku.Dá se zařízení použít tak, aby pejsci museli alespoň o několik metrů dál?

děkuji za rad

Příspěvek vložil: hajaja
dne: 16.09.2012 v 14:22

Hodnocení výrobku: Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D

Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D
Průměrné hodnocení zákazníků:
2.78378
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

1.0

Soused má 5 vlčáků, kteří řvou ve dne v noci, ale tento ultrazvukový plašič nemá na ně žádný vliv. Po instalaci pouze otočili hlavu ke zdroji signálu, ale jinak bez jakékoli reakce.

4.0

Opravdu funguje podle předpokladu.

2.0

Trápí nás souvislé a mnohdy nekonečné štěkání sousedovic psa. Je to malá rasa, ovšem byl tak zaměstnán štěkotem, že na antištěkač absolutně nereagoval.

Mínusy
Pro náš účel bohužel nevyhověl.

5.0

Je to vynikající, dobře se osvědčil.

5.0

Pes se od rušení raději vzdaluje.

1.0

Nestojí za nic.

1.0

Nemá to český návod, co mě dost naštvalo, jak ten přístroj potom naladit, španělsky neumím.

2.0

Na našeho psa to nefunguje...kříženec kolie/stafford. Natočil sem ho na video. Bylo vidět, že nějakej zvuk vnímá, ale absolutně mu to nevadilo. Nebo mu ten zvuk tak vadil, že začal štěkat a výt stejně, jako když jsem tam tenhle přístroj neměl. Takže jej s díky vrátím. Myslím si i tak, že přístroj může pomoct, ale nesmíte mít tak extrémně tvrdohlavý psisko, jako mám já.

1.5

Myslím, že soustavnou výchovou zvířat dokážu víc než tento přístroj.
Ještě to budu zkoušet, ale asi bude přístroj uložen a někomu jej věnuji.

Mínusy
Jezevčík ani šeltie na tento přístroj nereagují ani po týdnu.
Přístroj reaguje na běžné zvuky v domácnosti.

4.0

Bez problémů.

4.5

Dobrá cena za kvalitu a rychlá pomoc s nevychovaným psem! Pomohl mi řešit problém.

1.0

Měla jsem levnější antištěk, myslím že z Barouna. Když vydával signál na štěkot, rozsvítila se kontrolka a v tu ránu se pudlice zarazily a přestaly štěkat. Bohužel mi upadl a rozbil se. Je to už hezkých pár let a fenky začaly zase vesele štěkat. Na trhu je pouze tento, tak jsem ho zakoupila. Sice zelená kontrolka zablikne, ale pudlice štěkají vesele dál.

Mínusy
zdá se, že nefunguje. Bohužel, zda funguje ultrazvuk člověk nepozná

5.0

Když čtu předchozí recenze, tak se divím, že jsou lidi nespokojení. Nám fungoval hned první den skvěle. Citlivost máme nastavenu na maximum a ultrazvuk reaguje výborně, protože pes neštěká. A to je na zahradě.

Plusy
Funguje perfektně. Konečně máme klid a ticho.

4.5

dobrá funkce, nemá to chybu

1.0

Absolutně nefunguje. Vyhozené peníze.

5.0

výborný výrobek

1.0

Absolutní šmejd. Vyhozené peníze. Nekupovat!!!!

1.0

Velice děkuji hodnotitelům, ušetřím peníze a starosti s diskutabilní funkcí přístroje.

1.0

Naprosto nefunkční přístroj a navíc reaguje i na zavření dveří nebo cokoliv takže pes nomůže pochopit že by měl přestat štěkat byl jsem taky napálen výrobcem na atrapu něčeho co nefunguje jenom na štěkání ale na vše a nepomůše různé nastavení citlivosti, v paneláku se nedá použít hlasité audio a je taky na práška pro páníčka Hi. Propásnul jsem čtrnáctidení termín a asi to vyhodím do popelnice.

2.0

Myslel jsem puvodne, ze je to prima napad takto odnaucit naseho psa stekat. Je mozne, ze jsem mel "pech" na vadny vyrobek, ale uz to nechci zkouset. Vratil jsem vyrobek v ramci zakonne lhuty a pokusim se naseho psa presvedcit nejak jinak aby nestekal...

Mínusy
Nas pes na vyrobek nereagoval

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    blog.conrad.cz

    Chcete si vyrobit desku plošných spojů, tzv. DPS? Conrad nabízí veškeré vybavení, které k tomu budete potřebovat, a k tomu Vám ještě ukážeme jak na to.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D
Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D

Cena produktu Ultrazvukový trenér/plašič psů antištěkač UP17D je aktuálně 1 290,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic