Od 1.7.2018 do 31.8.2018 letní provozní doba telefonní linky 08:00 - 15:00

Domů » Součástky » Stavebnice & moduly » Senzorové moduly a stavebnice » Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
KemoKemo

Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Obj.č.: 191332
  • Sleva
  • Topseller
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Celkem k náhledu 8 obrázků
Vaše cena bez DPH:784,30 Kč
Vaše cena vč. DPH:949,- Kč
Původní cena:1 069,- Kč
Ušetříte:11,2% / -120,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Skladem (více info)
Ks:  
Anonym hodnotí:

"Výborná funkce, bezvadně zobrazuje stav vody ve studni, jednodušší provedení za tuhle cenu nejde ani amatérsky vyrobit. Vřele doporučuji !!!"

Ukazatel stavu zaplnění nádrže na baterie tzv. hladinometr. Měří hladinu zaplnění nádrže např. na dešťovou vodu, v komoře s odpadní vodou nebo v kalové nádrži, ze vzdálenosti až 100 m. Po stisknutí tlačítka dojde ke zobrazení stavu prostřednictvím 10 LED diod v 10 stupních po 10 % (zobrazení 10 - 100 % ). Zařízení je připraveno pro montáž na stěnu. Je zapotřebí ještě spojovací kabel k vodní nádrži (doporučuje se telefonní kabel s min. 11 žílami). Lze také použít kabel s menším počtem žil, pak ale není možné využít všechny stupně stupnice (např. při 8 žilách lze použít pouze 7 LED úrovní, což ale často vystačí). Kabel není součástí dodávky.

Rozšíření pro větší měření:
Běžné je použití pro měření vodní hladiny v nádrži atd. Nyní je možné měřit hladinu vody ve velmi velkých nádobách, jako např. hloubku studní pomocí měřicích elektrod až do cca 5 m. Protože vzdálenost od horní elektrody k zemní elektrodě je při takovém měření příliš velká, pro jasné zobrazení (např. při výšce hladiny 40 m), doporučujeme zemní elektrodu nepokládat na dno studny, ale instalovat ji do dlouhé trubice paralelně k měřicím elektrodám.

Potřebujete 2 AA baterie a spojovací kabel k nádržce na vodu!

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Provozní napětí (text)3 V/DC
Odběr proudumax. 120 mA
ProvedeníHotový modul
Typ stavebnice (kategorie)Indikátor hladiny
Vnější šířka78 mm
Vnější délka131 mm
Vnější výška36 mm
Provozní napětí3 V/DC

Vybavení

  • Hladina vody na první pohled
  • Vzdálenost až 100 m

Nutné zakoupit k výrobku

Akumulátor Conrad energy, NiMH, AA, 1800 mAh
Obj.č.: 250132
Akumulátor Conrad energy, NiMH, AA, 1800 mAh
80,- vč. DPH

Související produkty

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Lze do studny použít i tento kabel?

Lze do studny použít i tento kabel?
https://www.conrad.cz/telefonni-kabel-j-y-st-y-voka-kabelwerk-100819-00-6-x-2-x-0-60-mm-kremenova-seda-ral-7032-metrove-zbozi.k1180041

Příspěvek vložil: Radim
dne: 8.05.2018 v 21:01
RE: Lze do studny použít i tento kabel?

Dobrý den,

Ano, lze. Jednotlivé vodiče by však měly být zaizolovány a pocínovány nebo opatřeny nerezovou elektrodou aby životnost zařízení byla co nejvyšší.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.05.2018 v 09:55
Ochrana před deštěm, mrazem a UV zářením

Pokud bude zařízení trvale venku, je potřeba ho nějak chránit před deštěm, mrazem, ledem a slunečním zářením? Pokud ano, jak?

Příspěvek vložil: Radim
dne: 8.05.2018 v 21:00
RE: Ochrana před deštěm, mrazem a UV zářením

Dobrý den,

Zařízení musí být chráněno minimálně proti dešti. Ideální je umístit jej do voděodolného instalačního boxu.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.05.2018 v 09:45
doporučení kabelu

Dobrý den, ukazatel jsem zakoupili. Máme to k dešťové nádrži, vzdálené cca 20m trasy od místnosti, kde bude ukazatel. V jednom výkopu půjde kromě signalizačního kabelu i kabel od čerpadla (H07RN-F). Prosím o doporučení nejlevnější možné varianty signálního kabelu (10 úrovní) a informaci, jak má být uložen (samostatná chránička..), aby ho nerušil ten síťový kabel od čerpadla.

Díky moc.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 7.05.2018 v 10:24
RE: doporučení kabelu

Dobrý den,

Jako přívodní kabel můžete použít stíněný kabel. Např: https://www.conrad.cz/telefonni-kabel-lappkabel-j-y-st-y-1591505-stineny-seda-1-m.k600636 . Kabel by měl být co nejkratší a ideálně by neměl by vést společně se síťovým napájecím kabelem. Pokud jej povedete 1 chráničkou, určitě použijte stíněný vodič a nezapomeňte na jeho kvalitní uzemnění.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.05.2018 v 09:41
spoločná trasa

Dobrý deň,
plánujem ten 11 žilový signálny kábel položiť do spoločnej trasy s napájaním čerpadla 230V. Spoločná trasa by viedla cca v dĺžke 1m. Môže silový jednofázový vodič ovplyvniť indukciou funkciu prístroja?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom Kinczer

Příspěvek vložil: Zoli Kinczer
dne: 6.02.2018 v 20:46
RE: spoločná trasa

Dobrý den,
ano, souběh kabelů funkci měřiče ovlivní. Doporučuji vést kabely zvlášť.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.02.2018 v 16:45
nádrž v karavanu

Dobrý den
Bude tento ukazatel fungovat v nádrži na pitnou vodu v karavanu? Nárž má 45 L a je vysoká cca 20 cm

Příspěvek vložil: Miras
dne: 25.10.2017 v 19:41
RE: nádrž v karavanu

Dobrý den,
ano je produkt je použitelný i pro pitnou vodu, ne pro vodu destilovanou.
Podívejte se prosím na návod: www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/175000-199999/191332-an-01-cs-UKAZATEL_STAVU_HLADINY.pdf
kde je popsána i konstrukce sondy, kterou přizpůsobíte velikosti vaší nádrže.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.10.2017 v 09:20
Sonda pro Kemo

Dobrý den

Mohu udělat sondu z izolovaných Cu vodičů (každý oholený konec jedna výška hladiny) ?
V mém případě se jedná o septik.

Děkuji
Jan Hinais

Příspěvek vložil: Zajic
dne: 25.08.2017 v 14:20
RE: Sonda pro Kemo

Dobrý den,
ano, ale doporučuji odizolované konce vodičů pocínovat. Prodlouží to životnost kontaktu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.08.2017 v 15:48
Čidlá z telefónneho kábla

Dobrý deň, môžem použiť vami odporúčaný telefónny kábel J-Y(ST)Y 12x2x0,5 mm2 aj na čidlá? To znamená, bol by ponorený v dažďovej nádrži, odizolované konce 2-3 cm a pocínované? Pripojil by som ho rovno podľa farieb do krabičky v interieri. Celkova vzdialenosť max. 10 m. ? Ďakujem

Příspěvek vložil: Marek
dne: 20.08.2017 v 09:56
RE: Čidlá z telefónneho kábla

Dobrý den,
ano, takováto aplikace je možná. Doporučuji si na kabelu udělat rezervu, aby jste po nějakém roce, dvou, mohl kabel zkrátit a odizolovat a pocínovat konce znovu. Dešťová voda někdy obsahuje stopy síry a ty pak vytváří slabě kyselý roztok. To ale stačí aby pocínované kontakty časem zoxidovaly.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.08.2017 v 10:03
Destova voda

Dobrý den, funguje tento měřič zkutečně také na dešťovou vodu? Dešťová voda je v podstatě nevodivá.

Příspěvek vložil: Standa
dne: 31.07.2017 v 17:58
RE: Destova voda

Dobrý den,
měření hladiny dešťové vody v sudu je typická aplikace tohoto produktu.
Mezi dešťovou a destilovanou vodou je dost velký rozdíl. Dešťová voda má kolísavou vodivost s průměrem cca 50uS/cm , yáleží na , destilovaná maximálně 0,5-3uS/cm.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.08.2017 v 08:59
baterky

Dobrý den,
jak dlouho vydrží baterie.
Děkuji Pepa

Příspěvek vložil: Pepa
dne: 23.06.2017 v 14:02
RE: baterky

dobrý den,
pokud je nádrž plná a svítí všechny LED, je odběr 50mA, takže při NiMH článku 1800mAh by nepřetržitě mohl svítit 36 hodin. Protože měříte jen stiskem tlačítka, tak baterka vydrží dlouho.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.06.2017 v 15:34
UTP kabel

Dobrý den, bude to prosím fungovat s kabelem UTP cat 5E, kde je průřez vodicče cca 0,28mm2 na délku 40m? a 2m do hloubky?
děkuji

Příspěvek vložil: Martin
dne: 20.04.2017 v 10:21
RE: UTP kabel

Dobrý den,

Kabel UTP cat 5E použít můžete. Ukazatel bude s tímto kabelem na uvedenou vzdálenost fungovat.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.04.2017 v 08:34
Medeny kabel

Mam do studny ( hloubka 5m) natazene medene draty prumer 0,5mm, které jsem na koncích jenom odizoloval, každých 0,5 m mam jeden. Bude to takto fungovat s vasim ukazatelem stavu hladiny?
Dekuji Vita

Příspěvek vložil: Vita
dne: 15.03.2017 v 11:13
RE: Medeny kabel

Dobrý den,

Pro měděné dráty 0,5 mm je ukazatel stavu hladiny vhodný. Délka odizolování by měla být přibližně 2 - 3 cm.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.03.2017 v 14:52
UTP Cat 5E

Dobrý den,

mám zbytek tohoto kabelu cca 30m, a chtěl bych ho využít na připojení tohoto zařízení, myslíte že by bylo možno využít tento kabel pro zapojení?

Příspěvek vložil: Petr
dne: 6.02.2017 v 13:16
RE: UTP Cat 5E

Dobrý den,
kabel použít můžete, ale málo drátů (8). K přístroji je potřeba 11 vodičů.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.02.2017 v 10:33
použít tel.kabel

Dobrý den,

je možno použít tento
telefonní kabel LappKabel J-Y(ST)Y (1591505), stíněný,barva šedá,
jakou má cca životnost ve vodě,
jestli ponechat nějakou rezervu nad vodou,
Děkuji

Příspěvek vložil: PETR
dne: 4.09.2016 v 12:45
RE: použít tel.kabel

Dobrý den,
kabel není určen do vody. Lze jej použít jako přívodní, nicméně snímací elektrody bych doporučoval vyrobit z nerezových drátů.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.09.2016 v 15:13
Montáž

Dobrý den,

jakožto začátečník se v tom moc nevyznám. V balení není telefonní kabel k propojení mezi jednotkami. Jak je to s těmi měřícími sondami, jsou tam k dispozici? Musí se zvlášť něco řešit? Na obrázku jsem viděl 10 kabelů a trubku, ta je součástí balení? Pak se ještě ty sondy musí ručně odhalovat na 1 - 3 cm, nebo už je to připravené? Když to chci umístit do plastové akumulační nádrže na vodu, jak se to celé upevní na stěnu, pokud do ní nechci vrtat, abych ji nezničil?

Děkuji

Příspěvek vložil: Kryštof
dne: 14.04.2016 v 14:02
RE: Montáž

Dobrý den,
jedná se samostatný stavebnicový modul, kabel, trubka, ani sondy nejsou součástí balení. Sondy se musí vyrobit, např. z plastové trubky a kabelu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.04.2016 v 11:28
RE: RE: Montáž

Dobrý den,

myslím, že už jsem to konečně pochopil.

Děkuji moc za vysvětlení

Příspěvek vložil: Kryštof
dne: 18.04.2016 v 11:30
Umístění ukazatele

Dobrý den, je možné nechat ukazatel stavu volně ležet vedle nádrže (jde mi hlavně o odolnost proti dešti a vlivům počasí).

Děkuji.

Příspěvek vložil: L.Ursta
dne: 4.03.2016 v 15:14
RE: Umístění ukazatele

Dobrý den,
jednotka není určena pro přímou venkovní montáž, musí být chráněna před deštěm a přímým slunečním zářením.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.03.2016 v 16:41
Kemo M167N zobrazenie stavu hladiny

dobry den .chcem sa opytat aky ma tvar tento pristroj ako obr.1 alebo obr2 .dakujem

Příspěvek vložil: milan
dne: 19.02.2016 v 11:00
RE: Kemo M167N zobrazenie stavu hladiny

Dobrý den

Aktuální verze přístroje je zobrazena na obrázku č 1.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.02.2016 v 14:24
Stíněný kabel

Dobrý den,

Je nutné použít stíněný kabel?

Děkuji

Miroslav Staroň

Příspěvek vložil: Miroslav Staroň
dne: 8.01.2016 v 11:34
RE: Stíněný kabel

Dobrý den,

kabel nemusí být stíněný.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2016 v 11:35
Dvě nádrže

Dobrý den,

Mohu přístroj použít pro kontrolu výšky hladin ve dvou nádržích? (Nezávisle, prostřednictvím dvou kabelů - každý do jedné nádrže a přes nějaký přepínač u přístroje.)

Děkuji

Příspěvek vložil: Miroslav Staroň
dne: 6.01.2016 v 18:48
RE: Dvě nádrže

Dobrý den

Tento přístroj neumožnuje měření hladiny ve dvou nádobách současně. Řešení pomocí 2 kabelů by tedy nefungovalo.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2016 v 16:00
Ukazatel stavu hladiny

Dobrý den, bude ukazatel fungovati na vodu, která vychází z čističky z reversní osmózy - tudíž voda je nevodivá.Děkuji za info

Příspěvek vložil: Stepan
dne: 16.11.2015 v 19:33
RE: Ukazatel stavu hladiny

Dobrý den,

Konduktivita vody je závislá na míře koncentrace elektrolytů ve vodě. Tento ukazatel hladiny měří odporu jednotlivých vyvedených vodičů. Hodnoty se pohybují řádově v kΩ, Pokud máte možnost zkuste změřit odpor Vaší vody např. ručním multimetrem. Pokud se hodnoty budou pohybovat v těchto hodnotách, indikace bude patrně fungovat.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.11.2015 v 10:48
stupeň ochrany

jaký má přístroj IP

Příspěvek vložil:  Pastier
dne: 3.09.2015 v 11:41
RE: stupeň ochrany

Dobrý den, přístroj žádnoý stupeň krytí IP nemá.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.09.2015 v 09:37
dotaz

dá se odečítat stav i bez zmáčknutí tlačítka?

Příspěvek vložil:  marek
dne: 9.08.2015 v 16:15
RE: dotaz

Dobrý den,
bohužel, bez zmáčknutí tlačítka stav nelze zobrazit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.08.2015 v 12:01
Měření hladiny ve vrtu

Dobrý den,
na zahradě mám vrtanou studnu cca 30m. Potřebuji orientačně měřit výšku hladiny. Lze přístroj po dokoupení kabelu o délce (hloubce vrtu) použít na měření hladiny? Není hloubka příliš velká? Jaká může být max. dálka kabelu vloženého do vrtu?
Děkuji

Příspěvek vložil:  Štefan
dne: 13.06.2015 v 11:58
RE: Měření hladiny ve vrtu

Dobrý den,
maximální délka kabelu může být až 100 m. Ukazatel tedy můžete použít.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.06.2015 v 15:05
Rozdiel max a min výšky vodnej hladiny

Dobrý deň,
mám vŕtanú studňu s hĺbkou 53 m. Výška hladiny pri plnej studni je 32 m. Je možné umiestniť obnažené konce káblov vo vzdialenosti ca.1,5 m od seba, aby zariadenie meralo výšku vodného stĺpca asi 15 m?

Příspěvek vložil:  Peter
dne: 19.11.2014 v 23:09
RE: Rozdiel max a min výšky vodnej hladiny

Dobrý den,
principiálně je Váš návrh v souladu s principem funkce tohoto měřič výšky vodní hladiny.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.11.2014 v 13:36
uvedení do chodu

Dobrý den,
pokud jsem to pochopil správně, funguje zařízení tak, že k němu přijdu, zmáčku tlačítko PUSH a po dobu stisku vidím stav vody a stav baterie?
děkuji

Příspěvek vložil: Lukáš
dne: 3.10.2014 v 06:47
RE: uvedení do chodu

Dobrý den,
ano, je to tak. Stav hladiny i baterie se zobrazí po stisku tlačítka PUSH.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.10.2014 v 10:36
vhodný kábel

Ako kabeláž odporúčate Telefoninnenkabel J-Y(ST)Y 12 x 2 x 0.8 mm. Pri čistení nádrže by som potreboval potrubie o ktoré bude prichytený kábel vybrať. Ponúkate aj spojky k tomuto káblu?
Alebo uvažujem o možnosti použiť 2 ks internetových FTP káblov (po 8 žilách) a o spojení cez RJ45. Je možné takéto riešenie?
Ďakujem

Příspěvek vložil:  Roman
dne: 30.09.2014 v 15:44
RE: vhodný kábel

Dobrý den,
pokud nejsou zvláštní požadavky na krytí, doporučil bych použití CAN konektorů.
https://www.conrad.cz/d-sub-zdirkova-lista-15-pin.k741680
https://www.conrad.cz/d-sub-kolikova-lista-15-pin.k741663

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.10.2014 v 08:58
Použitie v plechovej nádrži

Dobrý deň,
mňa by zaujímalo, či pri použití v kovovej nádrži bude fungovať meranie korrektne.
Potrebujem to do expanznej nádrže kúrenia.

Ďakujem

Příspěvek vložil:  Laco
dne: 8.09.2014 v 08:19
RE: Použitie v plechovej nádrži

Dobrý den,
ano, detektor bude fungovat i v kovové nádrži. Je však potřeba, aby elektrody byly od nádrže izolovány.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.09.2014 v 16:17
dotaz na vzdálenost

Dobrý den, je nějaké omezení ohledně vzdálenosti měřeného (t.j. nádrže s vodou) místa od místa zobrazování (t.j. umístění displeje) ? V mém případě jde o cca 10m.. Děkuji.

Příspěvek vložil:  kalusek
dne: 16.07.2014 v 18:57
RE:

Dobrý den,
vzdálenost 10 m nepředstavuje žádný problém, dokumentace uvádí až 100 m.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.07.2014 v 17:04
hloubka

Jak vysoká musí být "nádoba" s měřeným obsahem? Lze měřit i v uzavřené nádobě (s horním víkem) výšky cca 300 mm? Je to nádoba 800x500x300mm s nalévacím hrdlem uprostřed horní plochy. Děkuji.

Příspěvek vložil:  Šeda
dne: 3.05.2014 v 13:00
RE: hloubka

Dobrý den, minimální výška nádoby není specifikována - dle mého názoru lze použít pro Vaši aplikaci. Víko vadit nebude, pokud vyřešíte prostup svazku vodičů. S pozdravem Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.05.2014 v 15:37
Měření obsahu žumpy...

Přeji dobrý den. Zajímalo by mne, zda je tímto zařízením možno měřit obsah v žumpě, kde bude převážně znečištěná splašková voda bez tuhých částic. Lze měříci sondu umíst do nějaké chránící perforované trubice nepropustné větší nečistoty ??
Děkuji za odpověď...

Příspěvek vložil:  Miroslav Müller
dne: 2.05.2014 v 20:57
RE: Měření obsahu žumpy...

Dobrý den, s tím by neměl být problém, nejde o nějakou měřící sondu, ale o jednotlivé běžné vodiče které infikují po který z nich hladina dosáhla a po který ne. Trubici bych nedával. S pozdravem Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.05.2014 v 15:36
Měření vody ve studni?

Dobrý den, mohu toto zařízení použít i pro hlídání hladiny ve studně hluboké 10 m? Hladina vody je tam cca 1 - 3 metry. Jak dlouhé mohu použít kabely, resp. jak daleko od studny mohu umístit přístroj?

Příspěvek vložil:  Roman
dne: 19.10.2013 v 20:14
RE: Měření vody ve studni?

Dobrý den,
pro tento účel použití je zařízení vhodné, kabel může mít max. délku 100m.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.10.2013 v 16:58
přislušenství

jaký kabel je třeba použít ... a je potřeba dat na kabel i nejakou sondu.

Příspěvek vložil:  Ondra
dne: 12.09.2013 v 16:37
RE: přislušenství

Dobrý den,
na kabel není třeba nic dalšího dávat, použít můžete např. tento kabel:
www.conrad.de/ce/de/product/604281
Cena: 129Kč vč. DPH /metr (na telefonickou objednávku)
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.09.2013 v 12:55
dotaz

Dobrý den, na obrázcích jsou 2 odlišné přístroje. Rád bych se zeptal, jakou verzi nabízíte. Předem děkuji

Příspěvek vložil:  David
dne: 8.02.2013 v 16:10
RE: dotaz

Dobrý den,

vyobrazení výrobku na prvním obrázku odpovídá dle dostupných informací aktuálně nabízené verzi.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.02.2013 v 17:01
Ukazatel stavu hladiny

Zdravim Vas...,
Lze timto pristrojem merit i naftu?
Nebo musi byt zasadne jine cidlo/senzor pripadne upraveny samotny pristroj/meric?
Diky Petr

Příspěvek vložil: Petr
dne: 16.12.2012 v 07:53
RE: Ukazatel stavu hladiny

Dobrý den,

tento měřič je vhodný pouze pro vodní nádrže.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.12.2012 v 14:54

Hodnocení výrobku: Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.65385
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.0

Jednoduchost a dokonalá funkčnost. Cena.

Mínusy
Při výměně baterií nutnost demontáže.

5.0

Jednoduchost.

Mínusy
Přístup k baterii.

5.0

Výborná funkce, bezvadně zobrazuje stav vody ve studni, jednodušší provedení za tuhle cenu nejde ani amatérsky vyrobit. Vřele doporučuji !!!

4.5

Jednoduchá montáž, spolehlivé, přehledné.

5.0

Určite ho doporučujem, hlavne záujemcom o stave hladiny v nádrži(zemných), alebo nadzemných, rýchly, orientačný, vizuálny stav.

Plusy
Cena, jednoduchosť merania hladiny vody,
spoľahlivosť.

Mínusy
Pri výmene zdroja napájania(2 x AA) je nutné demontovať produkt.

5.0

Plně doporučuji, podobný výrobek jsem jinde neobjevil, univerzální použití. Používám v nádrži na vodu a uvažuji i pro měření vody ve studni.

Plusy
Pro měření výšky hladiny vody vynikající.
Snadná montáž.

Mínusy
Snad jenom vhodnější přístup k bateriím - přístup ze zadní strany.

5.0

Spolehlivý. Plně vyhovuje zadanému účelu.

Mínusy
Nutnost sundání celého krytu při výměně baterií.

4.0

Super pomocník.

5.0

Značka mě oslovila a výrobek také.

Plusy
-cena
-bez nutnosti originálního čidla

Mínusy
-jedna barva led-diod (ale to je 0,5% záporných ze 100% kladných)

4.0

Splňuje očekávanou funkci.

Plusy
Srozumitelnost zapojení

Mínusy
Složitost výměny baterie (6 šroubků)

4.0

nic podobného jsem na trhu nenašel

Plusy
principiálně funkční

Mínusy
špatný design

5.0

Skvělé zařízení, jasný návod a snadná instalace....

5.0

Kvalitní a funkční zařízení.

Podobné alternativní výrobky

Detailní porovnání
Produkt
 
Stav:
Provedení
Typ stavebnice (kategorie)
Provozní napětí (text)
Odběr proudu
Vnější délka
Provozní napětí
Vnější výška
Vnější šířka
Produkt Hladinový spínač H-Tronic, modul bez krytu Hladinový spínač H-Tronic, modul bez krytu
0
709,- 549,-
Dešťový senzor Kemo M152, 12 V/DC (modul) Dešťový senzor Kemo M152, 12 V/DC (modul)
1
919,- 829,-
Detektor vody hotový modul Kemo M158 9 V/DC, 12 V/DC Detektor vody hotový modul Kemo M158 9 V/DC, 12 V/DC
4.83333
339,-
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul) Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
4.65385
1 069,- 949,-
Spínač horní hladiny náplně, 11 - 15 V/DC (stavebnice) Spínač horní hladiny náplně, 11 - 15 V/DC (stavebnice)
2.5
459,- 389,-
Regulátor vlhkosti půdy Kemo M173, 70 x 50 x 28 mm, 12 V/DC (modul) Regulátor vlhkosti půdy Kemo M173, 70 x 50 x 28 mm, 12 V/DC (modul)
1
919,- 779,-
 
Stav Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Orientační naskladnění 3.9.2018
Provedení Hotový modul Hotový modul Hotový modul Hotový modul Stavebnice Hotový modul
Typ stavebnice (kategorie) Hladinový spínač Dešťový senzor Detektor vody Indikátor hladiny Hladinový spínač Půdní vlhkost regulátor
Provozní napětí (text) 12 V/DC 9 - 12 V/DC 3 V/DC 11 - 15 V/DC 12 V/DC
Odběr proudu 120 mA 0.1 A max. 120 mA 40 mA 130 mA
Vnější délka 57 mm 71 mm 131 mm 80 mm 70 mm
Provozní napětí 12 V/DC 9 V/DC · 12 V/DC 3 V/DC 12 V/DC 12 V/DC
Vnější výška 25 mm 20 mm 36 mm 20 mm 28 mm
Vnější šířka 43 mm 45 mm 78 mm 45 mm 50 mm

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Z našich recenzí a testů

3D novinky, co je to 3D tisk, představení 3D tiskárny K8200
3D novinky, co je to 3D tisk, představení 3D tiskárny K8200

Jde o tisk, při kterém se pomocí speciálního zařízení – 3D tiskárny – vytvářejí trojrozměrné objekty. Tyto objekty jsou přitom vytvářeny z vhodného materiálu, například z umělé hmoty ABS (Akrylonitril - Butadien – Styren) nebo PLA (polymléčná kyselina „Polylactic Acid“).

Přečíst celý článek
Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Cena produktu Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul) je aktuálně 949,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic