Aktuální informace: JEDEME NAPLNO!
Domů » Součástky » Stavebnice & moduly » Senzorové moduly a stavebnice » Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
KemoKemo

Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Objednací číslo: 191332
[Označení výrobce: M167N]
(29Hodnotit produkt
  • Sleva
  • Topseller
919,- Kč
899,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Ukazatel stavu zaplnění nádrže na baterie tzv. hladinometr. Měří hladinu zaplnění nádrže např. na dešťovou vodu, v komoře s odpadní vodou nebo v kalové nádrži, ze vzdálenosti až 100 m. Po stisknutí tlačítka dojde ke zobrazení stavu prostřednictvím 10 LED diod v 10 stupních po 10 % (zobrazení 10 - 100 % ). Zařízení je připraveno pro montáž na stěnu. Je zapotřebí ještě spojovací kabel k vodní nádrži (doporučuje se telefonní kabel s min. 11 žílami). Lze také použít kabel s menším počtem žil, pak ale není možné využít všechny stupně stupnice (např. při 8 žilách lze použít pouze 7 LED úrovní, což ale často vystačí). Kabel není součástí dodávky.

Rozšíření pro větší měření:
Běžné je použití pro měření vodní hladiny v nádrži atd. Nyní je možné měřit hladinu vody ve velmi velkých nádobách, jako např. hloubku studní pomocí měřicích elektrod až do cca 5 m. Protože vzdálenost od horní elektrody k zemní elektrodě je při takovém měření příliš velká, pro jasné zobrazení (např. při výšce hladiny 40 m), doporučujeme zemní elektrodu nepokládat na dno studny, ale instalovat ji do dlouhé trubice paralelně k měřicím elektrodám.

Potřebujete 2 AA baterie a spojovací kabel k nádržce na vodu!

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Provozní napětí (text)3 V/DC
Odběr proudumax. 120 mA
ProvedeníHotový modul
Vnější výška36 mm
Provozní napětí3 V/DC
Vnější šířka78 mm
Kategorie produktuIndikátor hladiny
Vnější délka131 mm

Vybavení

  • Hladina vody na první pohled
  • Vzdálenost až 100 m

Nutné zakoupit k výrobku

Akumulátor Conrad energy, NiMH, AA, 1800 mAh
Obj.č.: 250132
Akumulátor Conrad energy, NiMH, AA, 1800 mAh
89,- vč. DPH

Související produkty

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Je možné použít kabel s pevným vodičem průřez 1,5 mm - vejde se do svorkovnice?

Příspěvek vložil: Jiří Hlava
dne: 20.04.2020 v 04:38
RE: Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Dobrý den,

to bude poměrně komplikované, svorkovnice je dimenzována pro vodiče do průřezu asi 0,5 mm2. Větší průřezy kabelů také neprojdou skrze průchodku plastového pouzdra.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.04.2020 v 12:50
5000l nadrz

Dobrý den,
koupil jsem hladinomer pro retenční nádrž. Hladinomer v suchu doma, do nádrže dva kabely po 6 vodičích na konci pocínované (cca 10m). Test doma v hrnku pomocí krátkého vzorku kabelu (2m) paráda, 5 kontrolek svítí jako zběsilé :) Takto připravený a otestovaný kabel ponořím do 5000l retenční nádrže s "čistou dešťovou" vodou , kterou používáme i na praní - tzn není nijak znečištěná... a kontrolky nesvítí. Chabě se rozsvítí tak jedna... podotýkám , že u tohoto vozrku kabelu jsou drátky jsou vedle zemnícího pouze pár milimetrů.
Co s tím? Je tento přistroj použitelný pro takovou nádrž? Jaktože všichni píší jak jim krásně funguje a mě funguje teoreticky v hrnku vody doma, ale po ponoření do velké nádrže ta stejná konfigurace... reakce kontrolek žádná. Opravdu napájení bateriemi 1,5V je použitelné? Baterie alkalické nové.

Příspěvek vložil: Zbyněk Ošlejšek
dne: 7.10.2019 v 08:34
RE: 5000l nadrz

Dobrý den,
no měl by být. K měření v hrnku to konstruováno nebylo.
Asi bude dobré postupně zjistit, kde je chyba.
1) sonda by měla vypadat jako na obr. 3/8, jednotlivé dráty obnažené v délce 3cm, pocínovat.
2) zkuste k sobě přiblížit na několik centimetrů vodiče v sondě.
Pokud teď při ponoření do sudu LED svítí, je potíž v nedostatečné vodivosti dešťové vody v sudu.
Tomu by mělo pomoci zvětšení plochy elektrod, připájejte na elektrody pocínované plíšky , např. plechovky od buráků (ta bývá pocínovaná).
Potřebnou velikost zjistíte postupným zmenšováním plechu dvou nejvzdálenějších elektrod (0 a 100%).


s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.10.2019 v 14:40
8-vodičový

Dobrý den,
lze použít tento 8-vodičový kabel nebo mi doporučíte jiný 8-vodičový?I tento je potřeba pocínovat?
https://www.conrad.cz/telefonni-kabel-j-y-st-y-voka-kabelwerk-100817-00-4-x-2-x-0-60-mm-kremenova-seda-ral-7032-metrove-zbozi.k1180032
Děkuji

Příspěvek vložil: Michal Nemec
dne: 29.07.2019 v 13:11
RE: 8-vodičový

Dobrý den,
každý měděný kabel pro tuto aplikaci je třeba pocínovat.
Použitím kabelu s 8 vodiči se připravíte o 3 indikační úrovně.
Doporučuji:
Řídicí kabel VOKA Kabelwerk LiYCY 102110-00, 10 x 0.25 mm², vnější Ø 7.30 mm, šedá, metrové zboží
Objednací číslo: 1180016
tento má 10 vodičů a stínění, které použijete jako 11 (referenční - ten nejspodnější kontakt.
Je to licna, takže rozhodně je třeba konce pocínovat a ještě bych doporučil přetáhnout konce izolace až přes cín smršťovací bužírkou s lepidlem (např.: Obj.č.: 2108775) tak, aby voda nevzlínala pod izolaci.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.07.2019 v 17:04
Použití CYKY

Dobrý den.
Můžu použít CYKY 5x2,5 ? Měření třeba jen na dvou úrovních by mi stačilo.

Příspěvek vložil: Josef Hrubeš
dne: 15.04.2019 v 12:12
RE: Použití CYKY

Dobrý den,

Ano, kabel CYKY 5 x 2,5 k tomuto účelu použít můžete. Stačil by však i třívodičový.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.04.2019 v 16:20
Lze do studny použít i tento kabel?

Lze do studny použít i tento kabel?
https://www.conrad.cz/telefonni-kabel-j-y-st-y-voka-kabelwerk-100819-00-6-x-2-x-0-60-mm-kremenova-seda-ral-7032-metrove-zbozi.k1180041

Příspěvek vložil: Radim
dne: 8.05.2018 v 21:01
RE: Lze do studny použít i tento kabel?

Dobrý den,

Ano, lze. Jednotlivé vodiče by však měly být zaizolovány a pocínovány nebo opatřeny nerezovou elektrodou aby životnost zařízení byla co nejvyšší.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.05.2018 v 09:55
Ochrana před deštěm, mrazem a UV zářením

Pokud bude zařízení trvale venku, je potřeba ho nějak chránit před deštěm, mrazem, ledem a slunečním zářením? Pokud ano, jak?

Příspěvek vložil: Radim
dne: 8.05.2018 v 21:00
RE: Ochrana před deštěm, mrazem a UV zářením

Dobrý den,

Zařízení musí být chráněno minimálně proti dešti. Ideální je umístit jej do voděodolného instalačního boxu.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.05.2018 v 09:45
doporučení kabelu

Dobrý den, ukazatel jsem zakoupili. Máme to k dešťové nádrži, vzdálené cca 20m trasy od místnosti, kde bude ukazatel. V jednom výkopu půjde kromě signalizačního kabelu i kabel od čerpadla (H07RN-F). Prosím o doporučení nejlevnější možné varianty signálního kabelu (10 úrovní) a informaci, jak má být uložen (samostatná chránička..), aby ho nerušil ten síťový kabel od čerpadla.

Díky moc.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 7.05.2018 v 10:24
RE: doporučení kabelu

Dobrý den,

Jako přívodní kabel můžete použít stíněný kabel. Např: https://www.conrad.cz/telefonni-kabel-lappkabel-j-y-st-y-1591505-stineny-seda-1-m.k600636 . Kabel by měl být co nejkratší a ideálně by neměl by vést společně se síťovým napájecím kabelem. Pokud jej povedete 1 chráničkou, určitě použijte stíněný vodič a nezapomeňte na jeho kvalitní uzemnění.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.05.2018 v 09:41
spoločná trasa

Dobrý deň,
plánujem ten 11 žilový signálny kábel položiť do spoločnej trasy s napájaním čerpadla 230V. Spoločná trasa by viedla cca v dĺžke 1m. Môže silový jednofázový vodič ovplyvniť indukciou funkciu prístroja?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom Kinczer

Příspěvek vložil: Zoli Kinczer
dne: 6.02.2018 v 20:46
RE: spoločná trasa

Dobrý den,
ano, souběh kabelů funkci měřiče ovlivní. Doporučuji vést kabely zvlášť.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.02.2018 v 16:45
nádrž v karavanu

Dobrý den
Bude tento ukazatel fungovat v nádrži na pitnou vodu v karavanu? Nárž má 45 L a je vysoká cca 20 cm

Příspěvek vložil: Miras
dne: 25.10.2017 v 19:41
RE: nádrž v karavanu

Dobrý den,
ano je produkt je použitelný i pro pitnou vodu, ne pro vodu destilovanou.
Podívejte se prosím na návod: www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/175000-199999/191332-an-01-cs-UKAZATEL_STAVU_HLADINY.pdf
kde je popsána i konstrukce sondy, kterou přizpůsobíte velikosti vaší nádrže.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.10.2017 v 09:20
Sonda pro Kemo

Dobrý den

Mohu udělat sondu z izolovaných Cu vodičů (každý oholený konec jedna výška hladiny) ?
V mém případě se jedná o septik.

Děkuji
Jan Hinais

Příspěvek vložil: Zajic
dne: 25.08.2017 v 14:20
RE: Sonda pro Kemo

Dobrý den,
ano, ale doporučuji odizolované konce vodičů pocínovat. Prodlouží to životnost kontaktu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.08.2017 v 15:48
Čidlá z telefónneho kábla

Dobrý deň, môžem použiť vami odporúčaný telefónny kábel J-Y(ST)Y 12x2x0,5 mm2 aj na čidlá? To znamená, bol by ponorený v dažďovej nádrži, odizolované konce 2-3 cm a pocínované? Pripojil by som ho rovno podľa farieb do krabičky v interieri. Celkova vzdialenosť max. 10 m. ? Ďakujem

Příspěvek vložil: Marek
dne: 20.08.2017 v 09:56
RE: Čidlá z telefónneho kábla

Dobrý den,
ano, takováto aplikace je možná. Doporučuji si na kabelu udělat rezervu, aby jste po nějakém roce, dvou, mohl kabel zkrátit a odizolovat a pocínovat konce znovu. Dešťová voda někdy obsahuje stopy síry a ty pak vytváří slabě kyselý roztok. To ale stačí aby pocínované kontakty časem zoxidovaly.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.08.2017 v 10:03
Destova voda

Dobrý den, funguje tento měřič zkutečně také na dešťovou vodu? Dešťová voda je v podstatě nevodivá.

Příspěvek vložil: Standa
dne: 31.07.2017 v 17:58
RE: Destova voda

Dobrý den,
měření hladiny dešťové vody v sudu je typická aplikace tohoto produktu.
Mezi dešťovou a destilovanou vodou je dost velký rozdíl. Dešťová voda má kolísavou vodivost s průměrem cca 50uS/cm , yáleží na , destilovaná maximálně 0,5-3uS/cm.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.08.2017 v 08:59
baterky

Dobrý den,
jak dlouho vydrží baterie.
Děkuji Pepa

Příspěvek vložil: Pepa
dne: 23.06.2017 v 14:02
RE: baterky

dobrý den,
pokud je nádrž plná a svítí všechny LED, je odběr 50mA, takže při NiMH článku 1800mAh by nepřetržitě mohl svítit 36 hodin. Protože měříte jen stiskem tlačítka, tak baterka vydrží dlouho.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.06.2017 v 15:34
UTP kabel

Dobrý den, bude to prosím fungovat s kabelem UTP cat 5E, kde je průřez vodicče cca 0,28mm2 na délku 40m? a 2m do hloubky?
děkuji

Příspěvek vložil: Martin
dne: 20.04.2017 v 10:21
RE: UTP kabel

Dobrý den,

Kabel UTP cat 5E použít můžete. Ukazatel bude s tímto kabelem na uvedenou vzdálenost fungovat.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.04.2017 v 08:34
Medeny kabel

Mam do studny ( hloubka 5m) natazene medene draty prumer 0,5mm, které jsem na koncích jenom odizoloval, každých 0,5 m mam jeden. Bude to takto fungovat s vasim ukazatelem stavu hladiny?
Dekuji Vita

Příspěvek vložil: Vita
dne: 15.03.2017 v 11:13
RE: Medeny kabel

Dobrý den,

Pro měděné dráty 0,5 mm je ukazatel stavu hladiny vhodný. Délka odizolování by měla být přibližně 2 - 3 cm.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.03.2017 v 14:52
UTP Cat 5E

Dobrý den,

mám zbytek tohoto kabelu cca 30m, a chtěl bych ho využít na připojení tohoto zařízení, myslíte že by bylo možno využít tento kabel pro zapojení?

Příspěvek vložil: Petr
dne: 6.02.2017 v 13:16
RE: UTP Cat 5E

Dobrý den,
kabel použít můžete, ale málo drátů (8). K přístroji je potřeba 11 vodičů.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.02.2017 v 10:33
použít tel.kabel

Dobrý den,

je možno použít tento
telefonní kabel LappKabel J-Y(ST)Y (1591505), stíněný,barva šedá,
jakou má cca životnost ve vodě,
jestli ponechat nějakou rezervu nad vodou,
Děkuji

Příspěvek vložil: PETR
dne: 4.09.2016 v 12:45
RE: použít tel.kabel

Dobrý den,
kabel není určen do vody. Lze jej použít jako přívodní, nicméně snímací elektrody bych doporučoval vyrobit z nerezových drátů.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.09.2016 v 15:13
Montáž

Dobrý den,

jakožto začátečník se v tom moc nevyznám. V balení není telefonní kabel k propojení mezi jednotkami. Jak je to s těmi měřícími sondami, jsou tam k dispozici? Musí se zvlášť něco řešit? Na obrázku jsem viděl 10 kabelů a trubku, ta je součástí balení? Pak se ještě ty sondy musí ručně odhalovat na 1 - 3 cm, nebo už je to připravené? Když to chci umístit do plastové akumulační nádrže na vodu, jak se to celé upevní na stěnu, pokud do ní nechci vrtat, abych ji nezničil?

Děkuji

Příspěvek vložil: Kryštof
dne: 14.04.2016 v 14:02
RE: Montáž

Dobrý den,
jedná se samostatný stavebnicový modul, kabel, trubka, ani sondy nejsou součástí balení. Sondy se musí vyrobit, např. z plastové trubky a kabelu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.04.2016 v 11:28
RE: RE: Montáž

Dobrý den,

myslím, že už jsem to konečně pochopil.

Děkuji moc za vysvětlení

Příspěvek vložil: Kryštof
dne: 18.04.2016 v 11:30
Umístění ukazatele

Dobrý den, je možné nechat ukazatel stavu volně ležet vedle nádrže (jde mi hlavně o odolnost proti dešti a vlivům počasí).

Děkuji.

Příspěvek vložil: L.Ursta
dne: 4.03.2016 v 15:14
RE: Umístění ukazatele

Dobrý den,
jednotka není určena pro přímou venkovní montáž, musí být chráněna před deštěm a přímým slunečním zářením.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.03.2016 v 16:41
Kemo M167N zobrazenie stavu hladiny

dobry den .chcem sa opytat aky ma tvar tento pristroj ako obr.1 alebo obr2 .dakujem

Příspěvek vložil: milan
dne: 19.02.2016 v 11:00
RE: Kemo M167N zobrazenie stavu hladiny

Dobrý den

Aktuální verze přístroje je zobrazena na obrázku č 1.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.02.2016 v 14:24
Stíněný kabel

Dobrý den,

Je nutné použít stíněný kabel?

Děkuji

Miroslav Staroň

Příspěvek vložil: Miroslav Staroň
dne: 8.01.2016 v 11:34
RE: Stíněný kabel

Dobrý den,

kabel nemusí být stíněný.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2016 v 11:35
Dvě nádrže

Dobrý den,

Mohu přístroj použít pro kontrolu výšky hladin ve dvou nádržích? (Nezávisle, prostřednictvím dvou kabelů - každý do jedné nádrže a přes nějaký přepínač u přístroje.)

Děkuji

Příspěvek vložil: Miroslav Staroň
dne: 6.01.2016 v 18:48
RE: Dvě nádrže

Dobrý den

Tento přístroj neumožnuje měření hladiny ve dvou nádobách současně. Řešení pomocí 2 kabelů by tedy nefungovalo.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2016 v 16:00
Ukazatel stavu hladiny

Dobrý den, bude ukazatel fungovati na vodu, která vychází z čističky z reversní osmózy - tudíž voda je nevodivá.Děkuji za info

Příspěvek vložil: Stepan
dne: 16.11.2015 v 19:33
RE: Ukazatel stavu hladiny

Dobrý den,

Konduktivita vody je závislá na míře koncentrace elektrolytů ve vodě. Tento ukazatel hladiny měří odporu jednotlivých vyvedených vodičů. Hodnoty se pohybují řádově v kΩ, Pokud máte možnost zkuste změřit odpor Vaší vody např. ručním multimetrem. Pokud se hodnoty budou pohybovat v těchto hodnotách, indikace bude patrně fungovat.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.11.2015 v 10:48
stupeň ochrany

jaký má přístroj IP

Příspěvek vložil:  Pastier
dne: 3.09.2015 v 11:41
RE: stupeň ochrany

Dobrý den, přístroj žádnoý stupeň krytí IP nemá.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.09.2015 v 09:37
dotaz

dá se odečítat stav i bez zmáčknutí tlačítka?

Příspěvek vložil:  marek
dne: 9.08.2015 v 16:15
RE: dotaz

Dobrý den,
bohužel, bez zmáčknutí tlačítka stav nelze zobrazit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.08.2015 v 12:01
Měření hladiny ve vrtu

Dobrý den,
na zahradě mám vrtanou studnu cca 30m. Potřebuji orientačně měřit výšku hladiny. Lze přístroj po dokoupení kabelu o délce (hloubce vrtu) použít na měření hladiny? Není hloubka příliš velká? Jaká může být max. dálka kabelu vloženého do vrtu?
Děkuji

Příspěvek vložil:  Štefan
dne: 13.06.2015 v 11:58
RE: Měření hladiny ve vrtu

Dobrý den,
maximální délka kabelu může být až 100 m. Ukazatel tedy můžete použít.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.06.2015 v 15:05
Rozdiel max a min výšky vodnej hladiny

Dobrý deň,
mám vŕtanú studňu s hĺbkou 53 m. Výška hladiny pri plnej studni je 32 m. Je možné umiestniť obnažené konce káblov vo vzdialenosti ca.1,5 m od seba, aby zariadenie meralo výšku vodného stĺpca asi 15 m?

Příspěvek vložil:  Peter
dne: 19.11.2014 v 23:09
RE: Rozdiel max a min výšky vodnej hladiny

Dobrý den,
principiálně je Váš návrh v souladu s principem funkce tohoto měřič výšky vodní hladiny.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.11.2014 v 13:36
uvedení do chodu

Dobrý den,
pokud jsem to pochopil správně, funguje zařízení tak, že k němu přijdu, zmáčku tlačítko PUSH a po dobu stisku vidím stav vody a stav baterie?
děkuji

Příspěvek vložil: Lukáš
dne: 3.10.2014 v 06:47
RE: uvedení do chodu

Dobrý den,
ano, je to tak. Stav hladiny i baterie se zobrazí po stisku tlačítka PUSH.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.10.2014 v 10:36
vhodný kábel

Ako kabeláž odporúčate Telefoninnenkabel J-Y(ST)Y 12 x 2 x 0.8 mm. Pri čistení nádrže by som potreboval potrubie o ktoré bude prichytený kábel vybrať. Ponúkate aj spojky k tomuto káblu?
Alebo uvažujem o možnosti použiť 2 ks internetových FTP káblov (po 8 žilách) a o spojení cez RJ45. Je možné takéto riešenie?
Ďakujem

Příspěvek vložil:  Roman
dne: 30.09.2014 v 15:44
RE: vhodný kábel

Dobrý den,
pokud nejsou zvláštní požadavky na krytí, doporučil bych použití CAN konektorů.
https://www.conrad.cz/d-sub-zdirkova-lista-15-pin.k741680
https://www.conrad.cz/d-sub-kolikova-lista-15-pin.k741663

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.10.2014 v 08:58
Použitie v plechovej nádrži

Dobrý deň,
mňa by zaujímalo, či pri použití v kovovej nádrži bude fungovať meranie korrektne.
Potrebujem to do expanznej nádrže kúrenia.

Ďakujem

Příspěvek vložil:  Laco
dne: 8.09.2014 v 08:19
RE: Použitie v plechovej nádrži

Dobrý den,
ano, detektor bude fungovat i v kovové nádrži. Je však potřeba, aby elektrody byly od nádrže izolovány.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.09.2014 v 16:17
dotaz na vzdálenost

Dobrý den, je nějaké omezení ohledně vzdálenosti měřeného (t.j. nádrže s vodou) místa od místa zobrazování (t.j. umístění displeje) ? V mém případě jde o cca 10m.. Děkuji.

Příspěvek vložil:  kalusek
dne: 16.07.2014 v 18:57
RE:

Dobrý den,
vzdálenost 10 m nepředstavuje žádný problém, dokumentace uvádí až 100 m.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.07.2014 v 17:04
hloubka

Jak vysoká musí být "nádoba" s měřeným obsahem? Lze měřit i v uzavřené nádobě (s horním víkem) výšky cca 300 mm? Je to nádoba 800x500x300mm s nalévacím hrdlem uprostřed horní plochy. Děkuji.

Příspěvek vložil:  Šeda
dne: 3.05.2014 v 13:00
RE: hloubka

Dobrý den, minimální výška nádoby není specifikována - dle mého názoru lze použít pro Vaši aplikaci. Víko vadit nebude, pokud vyřešíte prostup svazku vodičů. S pozdravem Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.05.2014 v 15:37
Měření obsahu žumpy...

Přeji dobrý den. Zajímalo by mne, zda je tímto zařízením možno měřit obsah v žumpě, kde bude převážně znečištěná splašková voda bez tuhých částic. Lze měříci sondu umíst do nějaké chránící perforované trubice nepropustné větší nečistoty ??
Děkuji za odpověď...

Příspěvek vložil:  Miroslav Müller
dne: 2.05.2014 v 20:57
RE: Měření obsahu žumpy...

Dobrý den, s tím by neměl být problém, nejde o nějakou měřící sondu, ale o jednotlivé běžné vodiče které infikují po který z nich hladina dosáhla a po který ne. Trubici bych nedával. S pozdravem Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.05.2014 v 15:36
Měření vody ve studni?

Dobrý den, mohu toto zařízení použít i pro hlídání hladiny ve studně hluboké 10 m? Hladina vody je tam cca 1 - 3 metry. Jak dlouhé mohu použít kabely, resp. jak daleko od studny mohu umístit přístroj?

Příspěvek vložil:  Roman
dne: 19.10.2013 v 20:14
RE: Měření vody ve studni?

Dobrý den,
pro tento účel použití je zařízení vhodné, kabel může mít max. délku 100m.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.10.2013 v 16:58
přislušenství

jaký kabel je třeba použít ... a je potřeba dat na kabel i nejakou sondu.

Příspěvek vložil:  Ondra
dne: 12.09.2013 v 16:37
RE: přislušenství

Dobrý den,
na kabel není třeba nic dalšího dávat, použít můžete např. tento kabel:
www.conrad.de/ce/de/product/604281
Cena: 129Kč vč. DPH /metr (na telefonickou objednávku)
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.09.2013 v 12:55
dotaz

Dobrý den, na obrázcích jsou 2 odlišné přístroje. Rád bych se zeptal, jakou verzi nabízíte. Předem děkuji

Příspěvek vložil:  David
dne: 8.02.2013 v 16:10
RE: dotaz

Dobrý den,

vyobrazení výrobku na prvním obrázku odpovídá dle dostupných informací aktuálně nabízené verzi.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.02.2013 v 17:01
Ukazatel stavu hladiny

Zdravim Vas...,
Lze timto pristrojem merit i naftu?
Nebo musi byt zasadne jine cidlo/senzor pripadne upraveny samotny pristroj/meric?
Diky Petr

Příspěvek vložil: Petr
dne: 16.12.2012 v 07:53
RE: Ukazatel stavu hladiny

Dobrý den,

tento měřič je vhodný pouze pro vodní nádrže.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.12.2012 v 14:54

Hodnocení výrobku: Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.48276
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.0

technická "průzračnost" řešení

Mínusy
mělo by být trochu více prostoru k připojení 12 žilového telef. kabelu, aby se člověk nemusel zalamovat s úpravami typu "vleze-nevleze"

5.0

je to už čtvrtý hlídač který používám a jsem se všemi spokojen

5.0

Jednoduchý na zapojení i obsluhu.

Mínusy
Škoda, že výrobek je napájen pouze tužkovými bateriemi a nemá vstup pro připojení napaječe.

5.0

Vyzkoušeno z kabelem KV TCEPKPFLE 3X4X0,6 v rýbníkové vodě pouze s obnaženými dráty a fungovalo bez problému. Pro samotnou instalaci do nádrže počítám s napájením větších kontaktů dle doporučení.

Plusy
cena
jednoduchost řešení
10 urovní hlídání
opravdu funguje

Mínusy
instalace baterií
nutno instalovat do místa bez rizika vody nebo větší vlhkosti

3.0

Dobrý den, chci si koupit Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul),(na baterie)
jaký kabel si mám pořídit pro hlídání asi 5-6 ti úrovní který bude v zemi. telefonní asi ne,ten je do interiéru. Musí být v chráníčce ?
Děkuji Brzák

5.0

Zakoupil jsem pro měření hladiny dešťové vody v podzemní nádrži. Jednoduchý princip měření. Pokud je člověk aspoň trochu zručný, zvládne nainstalovat každý.

Plusy
Jednoduché měřidlo, které dělá přesně to, co má.

5.0

Funguje jak má uvidíme po delší době ve vodě.

3.5

Ok.

5.0

Mám dešťovou nádrž 7 m3. Dodavatelé neumí za slušnou cenu realizovat měření hladiny. Toto bylo řešení. Výrobek je skvěle navržen. Netechnické typy zákazníků mohou mít problémy s výrobou sondy. Výroba sondy je ale podrobně a výstižně napsaná.

5.0

Kvalita za dobrou cenu.

4.5

Funguje v nádrži na dešťovku. Funguje i s cyky 5x2,5 - 15 m (na 4 hodnotách polohy hladiny).

Plusy
Cena, funkční jen na zmačknutí tlačítka, nesvítí zbytečně.

4.0

Jednoduché a levné měření hladiny.

Mínusy
Nízké krytí přístroje (IP).

3.0

Nepochopitelně nepraktická konstrukce.

2.5

Funguje podle očekávání.

Mínusy
Obtížná montáž, obtížná výměna baterie.

5.0

Skvělé zařízení, dělá to, co má.

Mínusy
Umístění baterie.

5.0

Za tuto cenu velmi jednoduchý a spolehlivý výrobek.

4.0

Jednoduchost a dokonalá funkčnost. Cena.

Mínusy
Při výměně baterií nutnost demontáže.

5.0

Jednoduchost.

Mínusy
Přístup k baterii.

5.0

Výborná funkce, bezvadně zobrazuje stav vody ve studni, jednodušší provedení za tuhle cenu nejde ani amatérsky vyrobit. Vřele doporučuji !!!

4.5

Jednoduchá montáž, spolehlivé, přehledné.

Podobné alternativní výrobky

Detailní porovnání
Produkt
 
Stav:
Provedení
Kategorie produktu
Provozní napětí (text)
Odběr proudu
Vnější délka
Provozní napětí
Vnější výška
Vnější šířka
Produkt Hladinový spínač H-Tronic, modul bez krytu Hladinový spínač H-Tronic, modul bez krytu
0
1 290,- 639,-
Dešťový senzor Kemo M152, 12 V/DC (modul) Dešťový senzor Kemo M152, 12 V/DC (modul)
1
829,- 809,-
Regulátor vlhkosti půdy Kemo M173, 70 x 50 x 28 mm, 12 V/DC (modul) Regulátor vlhkosti půdy Kemo M173, 70 x 50 x 28 mm, 12 V/DC (modul)
1
999,-
Detektor vody hotový modul Kemo M158 9 V/DC, 12 V/DC Detektor vody hotový modul Kemo M158 9 V/DC, 12 V/DC
4.9
329,-
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul) Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
4.48276
919,- 899,-
Spínač horní hladiny náplně, 11 - 15 V/DC (stavebnice) Spínač horní hladiny náplně, 11 - 15 V/DC (stavebnice)
2.5
439,-
 
Stav Skladem Skladem Orientační naskladnění 23.11.2020 Skladem Skladem Skladem
Provedení Hotový modul Hotový modul Hotový modul Hotový modul Hotový modul Stavebnice
Kategorie produktu Hladinový spínač Dešťový senzor Půdní vlhkost regulátor Detektor vody Indikátor hladiny Hladinový spínač
Provozní napětí (text) 12 V/DC 12 V/DC 9 - 12 V/DC 3 V/DC 11 - 15 V/DC
Odběr proudu 120 mA 130 mA 0.1 A max. 120 mA 40 mA
Vnější délka 57 mm 70 mm 71 mm 131 mm 80 mm
Provozní napětí 12 V/DC 12 V/DC 9 V/DC · 12 V/DC 3 V/DC 12 V/DC
Vnější výška 25 mm 28 mm 20 mm 36 mm 20 mm
Vnější šířka 43 mm 50 mm 45 mm 78 mm 45 mm

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Ledvance Surface Circular – víc světelného komfortu, bezpečnosti a efektivity

    Ledvance Surface Circular – víc světelného komfortu, bezpečnosti a efektivity

    blog.conrad.cz

    Universální LED svítidla Surface Circular, která jsou posledním přírůstkem v řadě výrobků Ledvance dodávaných společností Conrad Electronics, nabízí vysoce účinné vnitřní osvětlení průmyslové úrovně.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul)

Cena produktu Ukazatel stavu hladiny Kemo M167N, 3 V/DC (modul) je aktuálně 899,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci PPL do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se pohybuje v rozmezí 2-5 dnů.

Cena: 120,- Kč (vč. DPH)

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic