Aktuální informace: JEDEME NAPLNO!
Domů » Součástky » Stavebnice & moduly » Stavebnice regulátorů teploty » Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)
H-TronicH-Tronic

Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)

Objednací číslo: 190768
  • Doprava zdarma
  • Množstevní sleva
1 190,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
  • Nakoupíte-li 5+ ks, zaplatíte pouze 1 018,- Kč za ks
  • Nakoupíte-li 10+ ks, zaplatíte pouze 992,- Kč za ks
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Univerzální teplotní spínač (termometr) se hodí především pro oblasti použití, kde je nezbytná teplotní regulace chlazení nebo topení. Externí, zásuvný teplotní senzor má rozsah měření od -55 do +125 °C. Spínací teplota se nastaví po 1 °C krocích. 12,7 mm velký 7segmentový displej zobrazuje spínací a vypínací teplotu, příp. aktuální teplotu. Červená LED signalizuje "Horko", žlutá "Chlad", další svítí při zapnutém relé. Elektronický termostat je pro ovládání přehledný a jednoduchý. Vestavěný modul může být nasazen samostatně, a nebo může sloužit jako záloha za defektní mechanické termostaty nebo digitální termometry. Připojovací kabel se dá prodloužit až na 50 m.

Technické specifikace

  • Rozlišení: 0,1 °C
  • Hloubka: 35 mm
  • Výřez pro čelní desku: 97 x 43 mm

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Provozní napětí (text)10 - 15 V/DC
Odběr proudu60 mA
Regulační rozsah teploty (°C)-55 až +125 °C
Výstupní výkon5 A / 250 V/AC (beznapěťový relé kontakt)
ProvedeníHotový modul
Výstupní proud5 A
Vnější výška47 mm
Provozní napětí12 V/DC
Vnější šířka101 mm
Kategorie produktuTeplotní spínač
Teplota (min.)-55 °C
Teplota (max.)125 °C
Vnější délka35 mm

Vybavení

  • Volitelné nastavení spínací teploty
  • Výkonný a přehledný
  • Nastavitelná funkce chlazení nebo vytápění

Vlastnosti

  • Nastavitelná spínací teplota
  • Ukazatel minima a maxima
  • Měření na dálku až 50 m
  • Sériové rozhraní
  • Monitorování zkratu
  • Monitorování přerušení
  • Při chybě čidla se zapne relé
  • Bezobslužný provoz bez nutnosti sledování
  • Lze nastavit pro funkci vytápění nebo chlazení
  • LED ukazatel: relé, chyba čidla, chlazení, topení

Rozsah dodávky

  • Teplotní spínač
  • Teplotní senzor s 2m zásuvným připojovacím kabelem

Související produkty

Teplotní čidlo nerezová ocel
Obj.č.: 1666490
Teplotní čidlo nerezová ocel
599,- vč. DPH
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 550 mm x 120 mm
Obj.č.: 189274
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 550 mm x 120 mm
1 089,- vč. DPH
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 215 mm x 220 mm
Obj.č.: 189275
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 215 mm x 220 mm
1 009,- vč. DPH
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 260 mm x 190 mm
Obj.č.: 189276
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 260 mm x 190 mm
1 089,- vč. DPH
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 350 mm x 300 mm
Obj.č.: 189277
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 350 mm x 300 mm
1 390,- vč. DPH
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 510 mm x 310 mm
Obj.č.: 189279
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 510 mm x 310 mm
1 990,- vč. DPH
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 610 mm x 410 mm
Obj.č.: 189280
Tepelná fólie Thermo, 230 V/AC, 610 mm x 410 mm
2 190,- vč. DPH

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Sledování kotle

Dobrý den,
potřebuji sledovat teplotu kotle který je v suterénu rod. domu. Při velkém větru se mi kotel dostává až k bodu varu a tak ho musím vícekrát kontrolovat. Můžu ke kotli připojit tento modul, v případě zvýšené teploty by mi signalizoval nebezpečí. Modul bych dal do pokoje a připojil čím? Je to nějaký speciální kabel? Jaký?
moc děkuji Miloš

Příspěvek vložil: Miloslav Ambroz
dne: 11.12.2017 v 22:05
RE: Sledování kotle

Dobrý den,

Pro kontrolu teploty topné vody je přiložené čidlo vhodné. Senzor lze k modulu připojit pomocí běžného UTP kabelu s koncovkou a jedné RJ 45 spojky Obj.č.: 922655. Použité čidlo maxim 18B20 používá 3-vodičové připojení.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.12.2017 v 11:37
regulace dle teploty

Dobrý den,
scháním něco podobnýho ako je tady no zatím sem se k ničemu nedopátral,
potřebuji regulovat ventilátor DC12V o malého výkonu do 5A max dle teploty
potřebuji ale aby při teplote nad 40stupnů zepl a pozvolna zvyšoval otáčky až do teploty cca 80 a pak spátky klesal a vypl se.
Ideláni by bylo vidĚt kdy zepl a kdy vypl. úplný ideál by bylo kdyby bylo vidět i aktuální výkon.

s pozdravem Patrik

Příspěvek vložil: Patrik
dne: 5.12.2017 v 08:08
RE: regulace dle teploty

Dobrý den,
lituji, regulátor s požadovanými vlastnostmi Vám nabídnout nedokáži.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.12.2017 v 16:36
regulátor teploty

Dobrý večer,
mám pivnicu a uskladnil som v nej kompóty. Potrebujem jednoduché riešenie, aby mi nezamrzli, chcem pripojiť elektrický ohrievač pomocou teplotného spínača. Tento som pozeral, ale neviem, či by som ho vedel zapojiť.
Ďakujem
Vlado

Příspěvek vložil: vlado
dne: 21.10.2017 v 19:48
RE: regulátor teploty

Dobrý den,
v takovém případě doporučuji:
Teplotný spínač H-Tronic, TS 125
Obj.č.: 551385
Cena je stejná a výstup tohoto přístroje je přímo síťová zásuvka do níž zapojíte elektrický ohřívač.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.10.2017 v 14:38
Záloha nastavení

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli po přerušení napájení, zůstanou nastavené hodnoty uloženy v regulátoru, nebo je třeba je znovu nastavit.

Předem Vám děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Honza
dne: 4.12.2016 v 16:03
RE: Záloha nastavení

Dobrý den,

Regulátor disponuje Flash pamětí do které se ukládají uživatelem nakonfigurované hodnoty. Při odpojení napájení nastavené hodnoty v paměti přístroje zůstávají.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.12.2016 v 10:33
Vodotesnosť čidla

Dobrý deň, chcel by som to použiť na riadenie chladiaceho čerpadla v akváriu. Teda keď stúpne teplota vody v akva nad 26 stupňov zapne chladiace čerpadlo a keď ju vychladí na 25 stupňov tak ho vypne. Teda sa chcem opýtať či je tá teplotná sonda použiteľná aj vo vode. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.

Příspěvek vložil: Martin
dne: 1.08.2016 v 11:22
RE: Vodotesnosť čidla

Dobrý den

Modul lze použít i pro regulaci chlazení. Dodávaná teplotní sonda je určená pro povrchové měření, pro měření teploty v kapalinách je výrobcem doporučován Teplotný senzor H-Tronic, plast Obj.č.: 552453 https://www.conrad.sk/teplotny-senzor-h-tronic-plast.k552453?icc=Search&icn=552453

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.08.2016 v 12:14
čidlo

Zdravím...aká je dlžka kábla tepelného čidla

Příspěvek vložil: ivan
dne: 25.10.2015 v 21:00
RE: čidlo

Dobrý den

Délka kabelu teplotního senzoru je 2m a lze ji prodloužit až na délku 50m.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.10.2015 v 14:39
Ochrana proti zamrznutí

Dobrý den.
Mám chatu, kterou v zimě nepoužíváme. Ve sklepě je 160l kotel na ohřev TUV. Při dlouhotrvajícím mrazu klesne teplota ve sklepě pod nulu, takže kotel vždycky na zimu vypouštím. Protože vypouštění vody mu určitě neprospívá, chtěl bych ke kotli dát obyčejný přímotop 2 000 W a teplotní čidlo, které by zapnulo přímotop při teplotě třeba +1°C a vypnulo např. při +2°C. Je k tomu možné použít některý z Vašich teplotních spínačů?
Děkuji za odpověď.
Zdraví
Vladimír Bošek

Příspěvek vložil: Vladimír Bošek
dne: 5.10.2015 v 11:30
RE: Ochrana proti zamrznutí

Dobrý den,
ano, lze použít prakticky všechny regulátory, které mají požadovaný teplotní rozsah regulace a jsou určeny pro topení nebo jsou univerzální. Vyhovuje tedy i tento. Případně mohu nabídnout níže uvedený univerzální termostat, který má jednoduchý způsob instalace vhodný pro přímotopy do zásuvky.
https://www.conrad.cz/univerzalni-termostaticka-mezizasuvka-ut200-40-az-99-9-c.k615910

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.10.2015 v 16:34
RE: RE: Ochrana proti zamrznutí

Děkuji za odpověď.
Tu Vámi doporučenou univerzální mezizásuvku UT 200 už ale nemáte v prodeji. Doporučen je podobný výrobek "Univerzální termostat s displejem Sygonix tx.3, 38923W, -20 až 70 °C, CZ", ten má ale cizokrajnou zásuvku. Lze ji použít na klasickou českou zásuvku nebo je třeba nějaký adaptér? Připojovaný přímotop má samozřejmě také standardní "českou" zástrčku.
Chtěl bych vše objednat najednou.
Děkuji
Zdraví
Vladimír Bošek

Příspěvek vložil: Vladimír Bošek
dne: 14.10.2015 v 20:16
RE: RE: RE: Ochrana proti zamrznutí

Dobrý den,

náhradu lze použít do CZ zásuvky s touto redukcí:

https://www.conrad.cz/adapter-na-ceskou-zasuvku-cz-141k.k613385

Do zásuvky v těle přístroje lze použít vidlice tvz. Unischuko viz tento obrázek:
https://www.armac.pl/zdjecia_produkty/41.jpg

Tyto běžně používané vidlice v EU mají jak otvor pro středový kolík, tak i drážky na pružinky uzemnění.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.10.2015 v 08:58
regulátor kotlu

dobrý deň
dá sa tento spinac pouzit na ovládanie kotla na ohrev vody?
upresním .nadstavím si teplotu cca 80C pri tejto teplote sa kotol automaticky vypne a zadám mu teplotu 75 pri ktorej sa automaticky zapne a dohreje vodu na požadovanú 80C? tieto spínacie máju aj čidlo poprípade kapilariu ? ďakujem za vaše odpovede ,,poprípade aký spinac by ste mi odporučil z vašej ponuky na uvedenú situáciu ? najlepšie z priamym meraním teploty .ďakujem.

Příspěvek vložil:  rado
dne: 16.06.2015 v 23:47
RE: regulátor kotlu

Dobrý den,
ano, regulátor lze pro uvedený účel použít. Čidlo je součástí dodávky. Pro spínání kotle však bude potřeba použít pomocné relé, neboť regulátor je schopen přímo spínat pouze 5A.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.06.2015 v 17:26
Spínání Peltiéru

Dobrý den, dal byse tenhle tepelný spinač použit jako regulator teploty prostoru řekněme malého teraria ?

k upřesnění dodám ... spinal bych peltier tak abych dostal žadanou teplotu v mém připadě 17 Stupnu terária.... cca 50W Peltier

Příspěvek vložil:  David
dne: 26.02.2015 v 14:40
RE: Spínání Peltiéru

Dobrý den,
ano, tento spínač je možné použít, lze jej nakonfigurovat pro topení i chlazení. Spínací relé je dimenzováno na max. 6 A, což při 12 V napájení Peltierova článku bude dostačovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.02.2015 v 10:22
Ještě prosím doplnění

Ještě prosím doplnění o maximální rozsah teplot který lze nastavit

Příspěvek vložil:  Luděk
dne: 23.02.2015 v 13:30
RE: Ještě prosím doplnění

Dobrý den,
nastavitelný teplotní rozsah je –55 až +125 °C.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.02.2015 v 13:56
Prosím doplňte parametry

Způsob spínání - spojitě nebo skokově
Provedení - tyristor nebo relé
Max. spínaný proud a napětí

Příspěvek vložil:  eL
dne: 20.02.2015 v 15:48
RE: Prosím doplňte parametry

Dobrý den,
spínací teplota je nastavitelná v krocích po 1°C a výstupem je bezpotenciálové relé s max. spínacími parametry 250V/5A. Více informací výrobce nespecifikuje.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.02.2015 v 12:29

Hodnocení výrobku: Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)

Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)
Průměrné hodnocení zákazníků:
5
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

Vše ok.

5.0

Kvalitní za dobrou cenu, mnoho užitečných funkcí.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Signalizační technologie – pro automatizaci naprosto nepostradatelná

    Signalizační technologie – pro automatizaci naprosto nepostradatelná

    blog.conrad.cz

    Oblasti pro použití moderní signalizační technologie jsou velmi rozmanité. Dobrým příkladem jsou proto například bezpečnostní technologie...

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)
Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul)

Cena produktu Tepelný spínač H-Tronic TSM 125, 70 x 101 x 47 mm, -55 až 125 °C, 10 - 15 V/DC (modul) je aktuálně 1 190,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci PPL do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se pohybuje v rozmezí 2-5 dnů.

Cena: 120,- Kč (vč. DPH)  ZDARMA

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic