12% sleva na vše
IVTIVT

Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A

Objednací číslo: 113344
[Označení výrobce: 200007]
  • Sleva
  • Topseller
  • Množstevní sleva
309,- Kč
279,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
  • Nakoupíte-li 10+ ks, zaplatíte pouze 224,- Kč za ks
  • Nakoupíte-li 100+ ks, zaplatíte pouze 194,- Kč za ks
  • Nakoupíte-li 1000+ ks, zaplatíte pouze 167,- Kč za ks
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Spolehlivý, malý solární regulátor nabíjení pro zařízení na 12 V s výkonem panelu max. 55 W. S pomocí nabíjecí křivky U/ I spolehlivě, rychle a šetrně nabije připojený akumulátor. Dvě LED signalizují, jestli se akumulátor ještě nabíjí, nebo se ještě nabíjí.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Zatěžovací proud4 A
Výkon modulu (max.)55 Wp
Proud modulu (max.)4 A
Vhodný akumulátorOlověné gelové
Kyselina sírová
Olověné se skelným rounem
Vnější šířka66 mm
Příslušenství pro energie z obnovitelných zdrojůSolární regulátor nabíjení
Nabíjecí proud (max.)4 A
Jmenovité napětí12 V
Vnější výška60 mm
Provozní teplota-10 až +50 °C
Typ regulátoruSérie
Hmotnost40 g
Vlastní spotřeba proudu1,5 mA
Rozměr, hloubka25 mm

Vlastnosti

  • Základ regulace: Řízen napětím
  • Druh regulace: Série
  • Bez sledování teploty
  • LED indikace stavu nabíjení

Rozsah dodávky

  • Solární regulátor nabíjení

Související produkty

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Dotaz na regulaci napětí

Dobrý den. Chtě bych do auta přímo zabudovat solárni panel / Amorfní solární panel Amorphes, 340 mA, 6 Wp, 12 V/ pro udržení napěti baterie. A proto bych se vás chtěl zeptat, kterou regulaci nabíjeni použít? A jestli to může být na baterii napojeno na stálo, nebo je potřeba okruh zapnout pouze u nenastartovaného auta, popřípadě, jestli je nutno ještě navíc odpojovat baterii od vedení v autě. Za odpověď mockrát děkuji.

Příspěvek vložil: Tomáš Petráš
dne: 25.09.2018 v 19:08
RE: Dotaz na regulaci napětí

Dobrý den,

Solární regulátory jsou již z principu vybaveny ochranným obvodem který zabraňuje zpětnému toku proudu do panelu pokud panel nedodává dostatečné napětí. S regulátorem tak nebude problém mít panel připojen na trvalo k baterii. Pokud se nejedná o automobil s moderní citlivou elektronikou, odpojení panelu během jízdy či baterky během delšího odstavení by provádět být nemuselo.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.09.2018 v 09:31
Dobíjení a odběr

Dobrý den,

je možné při připojení tohoto regulátoru baterii zároveň dobíjet a zároveň z ní jiným zařízením odebírat?
Chtěl bych mít k baterii připojený solární panel (max. výkon 34 W, 17,8 V) a zároveň měnič z 12 na 230 V.
Jakým způsobem se to řeší u kabelů, když k baterii lze díky konektorům připojit buď jen regulátor nebo měnič?
Mohl bych si ke konektorům baterie od měniče "přibastit" kabely k měniči?
Typická spotřeba by byl notebook cca 2 - 3 hod denně.

Děkuji.

Příspěvek vložil: Vojtěch Klíma
dne: 24.09.2018 v 18:08
RE: Dobíjení a odběr

Dobrý den,
ano, je to možné!
Zátěž máte v tom případě zapojenou (raději přes pojistku) přímo na svorky baterie (Solar Batterie).
Pokud tou zátěží je měnič 12VDC/230VAC, tak zapojení přímo na svorky (Solar Batterie) je vhodné i u regulátorů, které mají svorky zátěž (Load) zvlášť.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2018 v 14:09
Dobíjení druhé baterie

Dobrý den, potřeboval bych poradit s regulátorem napětí. Jestli mohu do regulátoru připojit např. alternátor 14,4V/150Ah a kolika Ah bude dobíjet druhou baterii?

Příspěvek vložil: František Pivoda
dne: 15.08.2018 v 19:34
Dobíjení autobaterie v zahradním domku

Dobrý den, mám v zahradním domku autobaterii 12V, 62 Ah. Slouží jen pro svícení LED páskami, na jedno nabití vystačí na cca tři týdny-měsíc. Moje představa je dát na střechu solární panel dobíjet baterii a pomocí regulátoru chránit baterii před přebíjením. Poradíte mi vhodnou kombinaci? Děkuji a s pozdravem Sýkora

Příspěvek vložil: Sýkora
dne: 5.02.2018 v 13:49
RE: Dobíjení autobaterie v zahradním domku

Dobrý den,
při vaší celkem malé spotřebě lze použít tento regulátor např s panelem:
Amorfní solární panel Amorphes, 570 mA, 10 Wp, 12 V
Obj.č.: 110700

Pokud byste chtěl využívat kapacitu baterie naplno, pak doporučuji sadu:
Solární sada Sunset PX 55, 12 V
Obj.č.: 110270

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.02.2018 v 15:23
regulátor pro solární nabíječku v kufříku pod obj.č. 40 19 85 /13w

Zdravím .Jedná se o zřejmě už neplatné obj.č. 85 63 45 zapsané jako vhodné pro solární nabíječky tohoto typu v manuálu.Chtěl bych tedy vědět který regulátor pro toto zařízení je vhodný. A je možné do budoucna přidat ještě další panel k tomuto regulátoru o kapacitě cca 50w

Příspěvek vložil: Roman
dne: 1.01.2018 v 22:47
RE: regulátor pro solární nabíječku v kufříku pod obj.č. 40 19 85 /13w

Dobrý den
pro Solární nabíječka v kufříku, TPS- 936N-A, 12/24 V, 13 W; Obj.č.: 401985 je možné použít Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A, ale vhodnější je: Solární regulátor nabíjení MPPT 3A
Obj.č.: 110484, který umí lépe využít energii z panelu, ale je na 3A. Pokud chcete zvětšit příkon z panelů, tak doporučuji: Solární regulátor nabíjení MPPT 10A; Obj.č.: 110459.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.01.2018 v 09:42
Osvětlení místnosti

Dobrý den. Mám takový plán. Na chatě máme neeliktrifikovanou místnost, takové odkladiště potřebných věcí a je tam tma. Chci dát na střechu solární panel (18v), použít tento regulátor nabíjení a autobaterii na ukládání energie. K tomu připojit jednoduchý nástěnný vypínač s bílými led pásky (délka led pásků do 10m). Nezáleží na výdrži ani na době nabíjení. Člověk přijde, rozsvítí, něco vezme a za 10 vteřin zhasne a další 2 hodiny tam nikdo nepřijde. Je toto možné zrealizovat s tímto regulátorem? Děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Lukáš
dne: 31.08.2017 v 08:17
RE: Osvětlení místnosti

Dobrý den,

Ano, pro nabíjení autobaterie a provoz LED pásku Vám tento regulátor bohatě postačí.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.08.2017 v 13:06
Nabijení NiCd

Dobrý den,
je možné použít regulátor pro akumulátory NiCd? Děkuji Vám.

Příspěvek vložil: Richard
dne: 24.02.2017 v 14:55
RE: Nabijení NiCd

Dobrý den,
rozhodně ne. Regulátor je určen pouze pro olověné akumulátory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.02.2017 v 16:43
nabijeni

Ještě jeden dotaz:mam 6x baterii 12voltu 12 amper /36v 24amper/,je mozne zapojeni regulatoru do serie aby sem nemusel kazdou baterii dobijet zvlast,diky za odpověd.

Příspěvek vložil: jiri
dne: 13.07.2016 v 20:01
RE: nabijeni

Dobrý den

Regulátor je možné připojit pouze na jednu 12 V baterii. Připojení regulátoru na více sériově řazených baterií bohužel není možné.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.07.2016 v 09:24
Solarny panel + cerpadlo

Dobry den, mam zakupeny slarny panel s tymito atributmi: 50W, Max 18V, a Max 2,85A. Ku nemu mam cerpadlo Shurflo 63 s tymito atributmi: 38W, 12V a 3,2A. Moja otazka: Je NUTNE pouzit regulator aj bateriu, alebo staci iba regulator? A druha otazka: aky regulator dokaze znizit napetie na 12V a zvysit prud na 3,2A z mojho solarneho panelu, aby cerpadlo bezalo na maximalny vykon?

Za rady velmi pekne dakujem.

Příspěvek vložil: Juraj
dne: 15.03.2016 v 09:14
RE: Solarny panel + cerpadlo

Dobrý den,
regulátor není schopen pracovat bez akumulátoru. Akumulátor je tedy potřeba. Pro optimální využití energie solární panelu, tzn. při snížení napětí se zvětší proud, je potřeba použít MPPT měniče. Tyto měniče jsou však několikanásobně dražší.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.03.2016 v 15:09
Regulace pracovního bodu

Dobrý den,

chci se zeptat co znamená druh regulace "série".

Také je zde napsáno "Se SOLÁRNÍM REGULÁTOREM NABÍJENÍ 12V 4A jsou olověné baterie optimálně nabíjeny" . Jako optimální předpokládám i optimální využití panelu - to znamená přizpůsobení odběru proudu z panelu tak, aby příliš nekleslo napětí panelu (došlo by k poklesu výkonu). Toto se nazývá regulace pracovního bodu. Obsahuje toto Váš regulátor?
Podle měření to vypadá, že ne, protože při připojení baterie je na panelu stejné napětí jako na baterii (12,5V) namísto pracovních 18V při kterých má panel maximální výkon. Proud je téměř stejný, takže je panel využit jen z cca 70% protože je přetížený.

Předem děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Václav
dne: 27.08.2012 v 22:55
RE: Regulace pracovního bodu

Dobrý den,
bohužel nemáme k dispozici bližší technické údaje. Dle dostupných informací se jedná o lineární regulátor (sériový) a s největší pravděpodoností nebude mít regulaci pracovního bodu panelu. Tomu odpovídá i Vaše měření. Pokud vím, tuto regulaci mají regulátory typu MPPT (s měničem) a ty dokáží plně využít výkonu solárního panelu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.08.2012 v 10:38
Solární technika

Zvažuji zakoupit Amorfní solární modul 20 W, 12 V a Solární regulátor nabíjení 12 V/4A a Olověný akumulátor 12 V , 24 Ah který bych nabíjel a na něm odebíral na pájení pro led osvětlení a malou led televizi příkon cca 60 W celkem vše na 12 V. Mohu počítat, že mě bude dobíjení pro toto napájení stačit. Děkuji Čestmír

Příspěvek vložil: Čestmír
dne: 12.05.2012 v 16:01
RE: Solární technika

Dobrý den,
20 W solární panel je v ideálních podmínkách schopen za jeden den dodat energii na max. 2,5 hod. provozu televizoru, praxi to bude mnohem méně. Dle mého názoru to bude nedostatečné, dále bude nutné použít i regulálátor na větší proudy. Samotný TV má odběr 5 A.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.05.2012 v 11:44
solární technika

Dobrý den,
Když zakoupím solární modul F5/12 a solární akumulátor Dryfit S12/6,6S, potřebuji solární regulátor nabíjení ?
Potřebuji napájet autoradio, notebook... v zahradním domku. Popřípadě mi můžete nabídnout sestavu zařízení. Moc děkuji

Příspěvek vložil: Zdeněk
dne: 16.10.2011 v 18:42
RE: solární technika

Dobrý den,
podle označení nemohu dohledat solární modul. Nicméně návrh záleží na požadovaném příkonu, době provozu a době možného nabíjení akumulátoru. Regulátor budete potřebovat určitě a jeho typ je potřeba stanovit podle výkonu solárního panelu. Výkon panelu a kapacita akumulátoru je závislá na výše uvedených parametrech. Podle uvažovaných spotřebičů soudím, že kapacita akumulátoru i výkon panelu (5 W ?) bude cca o řád poddimenzován.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.10.2011 v 10:10

Hodnocení výrobku: Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A

Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A
Průměrné hodnocení zákazníků:
4
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

Dobrá věcička, přehled.

2.0

Nemá opětovné přípojení.

5.0

Šetří zdroj. Spolehlivý.

Podobné alternativní výrobky

Detailní porovnání
Produkt
 
Stav:
Jmenovité napětí
Výkon modulu (max.)
Produkt Solární regulátor nabíjení IVT PWM Seriell 12/24 200013, 4 A, 12 V, 24 V Solární regulátor nabíjení IVT PWM Seriell 12/24 200013, 4 A, 12 V, 24 V
5
679,- 609,-
Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A
4
309,- 279,-
 
Stav Skladem Skladem
Jmenovité napětí 12 V · 24 V 12 V
Výkon modulu (max.) 110 Wp 55 Wp

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Odkud vítr vane? Srovnání meteostanic

    Odkud vítr vane? Srovnání meteostanic

    blog.conrad.cz

    Zvažujete pořízení vlastní meteostanice? Nabídka současného trhu je poměrně bohatá. Jak se v ní vyznat a které parametry při nákupu zohlednit?

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A
Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A

Cena produktu Solární regulátor nabíjení IVT, 12 V, 4 A je aktuálně 279,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic