Nová vizuální identita značky

Conrad změnil svou image na Sourcing platform. Dnes jako poskytovatel řešení nabízíme všechny produkty nezbytné k úspěšnému splnění vašich technických potřeb. Tento přístup je nyní jasně vyjádřen prostřednictvím naší nově navržené identity značky. Stanovili jsme si ambiciózní cíle a odvážně přistoupili k jejich realizaci. Zde najdete vše, co potřebujete vědět o našem rebrandingu.

 


 

 

Naše značka se změnila: připravena na příští století

Již 100 let pomáháme našim zákazníkům psát jejich úspěšné příběhy tím, že jim poskytujeme ty nejlepší dostupné komponenty a produkty v oblasti technologií a elektroniky. Aby tomu tak zůstalo dalších 100 let, Conrad má dnes co nabídnout mnohem víc než jen technické produkty. Na naší cestě stát se přední nákupní platformou pro obchodní potřeby společností umožňujeme zákazníkům v celé Evropě získat přesně to, co dělá jejich projekty úspěšnými. Poskytujeme vysoce kvalitní sortiment s tisíci produkty, zákaznicky orientovaná řešení, služby a odborné poradenství.

 

To jsou prvky pro úspěšné zadávání a vyřízení vašich požadavků a to vyjadřuje náš nový slogan „All parts of success“ jako ústřední poselství příběhu naší značky. Spolu s novým designem značky to vede k jednotnému a nezaměnitelnému vzhledu značky.

 

 

Proč dochází k redesignu?

Conrad se transformuje z obchodu pro B2C zákazníky v nákupní platformu pro technické potřeby s důrazem na B2B zákazníky. Toto nové umístění se stává viditelným a hmatatelným s novou identitou značky.

Co se mění?

Nový design loga zohledňuje přizpůsobivost společnosti a vytváří designový systém, který byl vyvinut podle principu „digital first“ a lze jej flexibilně přizpůsobit všem oblastem použití. Za tímto účelem byl Conrad Blue upraven tak, aby plně využil své silné stránky v digitálních médiích. Nahrazuje ji tmavě modrá, která symbolizuje důvěryhodnost a profesionalitu, a spolu se svěžejší žlutou tvoří barevnou triádu definující značku. Písmo speciálně navržené pro Conrada s jasným, moderním charakterem zvyšuje čitelnost ve všech velikostech a aplikacích, zejména v malých digitálních formátech. Obrázky dostaly vysoce kvalitní, autentický vzhled se zaměřením na to, na čem nejvíce záleží.

Co zůstává nezměněno?

Conrad Blue a Conrad Yellow jsou stále důležité primární barvy, které formují vzhled. Logo také zůstává nezměněno jako vizuální kotva pro maximální rozpoznání. V současnosti se však používá pouze v jednobarevné modré nebo bílé.

Kdy dojde ke změně designu?

Conrad bude od ledna 2023 prezentován ve všech médiích s jednotným, jedinečným vzhledem. Rebranding byl poprvé představen 14. listopadu 2022 spolu s novým stánkem na Electronica v Mnichově. Hlavní přechod nejdůležitějších médií, jako je internetový obchod, newsletter, sociální média, proběhne od 9. ledna 2023, poté dojde k postupným změnám na dalších médiích a aplikacích.

Co znamená nový slogan „All parts of success“?

Nový slogan vyjadřuje skutečnost, že rozhodujícím způsobem přispíváme k ekonomickému úspěchu našich zákazníků.

Součástí úspěchu je široký sortiment více než 850 000 produktů, zákaznicky orientovaná řešení (např. eProcurement), služby a také lidský faktor prostřednictvím osobního poradenství a podpory ze strany Key Account Managementu.

 

 

Proč Conrad nabízí všechny součásti úspěchu

Optimalizovali jsme naši nabídku, abychom vyhověli dnešním výzvám souvisejícím s dodávkami technických materiálů. Nabízíme na míru šitá řešení eProcurement, která zjednodušují složité procesy zadávání zakázek a pomáhají firmám všech velikostí a napříč všemi průmyslovými odvětvími ušetřit čas a peníze. Výrobci a distributoři mohou rychle a snadno oslovit nové cílové skupiny a trhy jako prodejci na Conrad Marketplace. Individuální zákazníci také těží z profesionálních nabídek produktů a služeb. Jako profesionální partner nabízíme všechny díly pro dosažení většího obchodního úspěchu.


All parts of success

Co bude značka Conrad v budoucnu znamenat

Conrad vždy pracuje mezi vytvořením technologické hodnoty a oceňováním lidí. Jsme vynalézaví a vždy najdeme to správné řešení pro naše zákazníky. Myslíme podnikavě a získávání produktů souvisejících s technologiemi je pro naše firemní zákazníky ještě hospodárnější. Jednáme proaktivně a navrhujeme rozumné alternativy nebo vylepšení. Jako rodinná firma se zaměřujeme na kvalitu, spolehlivost, dlouhodobá partnerství a udržitelné a šetrné využívání zdrojů.