Doprava zdarma 1000

Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C

Obj.č.: 615950
Výrobce: Honeywell Honeywell
  • Topseller
Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C
Celkem k náhledu 7 obrázků
Vaše cena bez DPH:635,54 Kč
Vaše cena vč. DPH:769,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Výrobek se již neprodává

Tento produkt není v prodeji. V tuto chvíli není známo, zdali bude naskladněn. Pokud u tohoto produktu zanecháte svou e-mailovou adresu, budeme Vás informovat, jakmile bude produkt k dispozici.

Ušetřete až 30 % nákladů na spotřebu tepla! Časově řízený regulátor topení Homexpert by Honeywell HR20 Style lze rychle a jednoduše namontovat na radiátor a stejně snadno také naprogramovat.

Kromě skvělé funkčnosti potěší i náročnější oko svým elegantním designem. Inovativní displej je dobře čitelný z každého úhlu.

Tip: Zajímá vás, jak uspořit náklady na energii? Přečtěte si náš článek a zjistěte, jak ušetřit na topení.

Nezapomeňte si k hlavici objednat také 2 ks baterie typu AA.

Hlavice je kompatibilní se všemi běžnými ventily se závitem M30 x 1,5 od firmy Honeywell, Braukmann, MNG, Heimeier, Danfoss a Oventrop.

Vhodná baterie typu AA obj. č. 65 80 11 (potřebujete 2 ks). Nutno objednat zvlášť.
Termostat bez adaptéru vhodný pro ventily topného tělesa Heimeier.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Typ termostatuTermostatická hlavice
Typ provozu (mechanický/elektronický)Elektronický
Nastavení minimální teploty8 °C
Nastavení maximální teploty28 °C
Spínací cyklusTýdenní program
Počet spínacích programů na den4
Provozní napětí3 V
Funkce ochrany proti mrazuAno
BarvaBílá
Vnější výška68 mm
Rozměr, hloubka100 mm
Vnější šířka66 mm
Množství1 ks
Nastavení teploty8 - 28 °C

Vybavení

  • 4 spínací časy na den
  • Vč. adaptéru

Vlastnosti

  • Cílené automatické vytápění a úspory ve všech prostorách
  • Topné a úsporné časy předprogramovány v továrně
  • Individuální programování každého dne
  • 4 spínací doby denně
  • Snadná montáž a obsluha
  • Při větrání automaticky uzavírá ventil topení
  • Automatická ochrana proti mrazu chrání topné těleso před zamrznutím
  • Možná manuální obsluha
  • Dětská pojistka chrání před nežádoucí obsluhou
  • Manuální obsluha je možná i při vybitých bateriích
  • Žádné nečistoty
  • Vypouštění vody není při instalaci termostatu Rondostat nutné
  • Hodí se na všechny běžné ventily topných těles od výrobců Danfoss, MNG, Heimeier a Honeywell

Rozsah dodávky

  • Ovládací jednotka bez baterií
  • Nástavec ventilu s ručním kolečkem
  • Adaptér Danfoss a příslušenství
  • Návod k obsluze

Nutné zakoupit k výrobku

Související produkty

Video k výrobku

Homexpert by Honeywell HR 20 Style pol.

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Ventily

Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat, zda touto hlavicí půjdou osadit tyto ventily: SIEMENS VDN 215 termostatický ventil 1/2" přímý krátké provedení

Děkuji

Příspěvek vložil: Radim Stanovský
dne: 4.12.2017 v 10:47
RE: Ventily

Dobrý den,
uvedený termostatický ventil má standardní připojení závitem M30 x 1,5 mm, termostatickou hlavici lze tedy namontovat přímo bez redukce.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.12.2017 v 13:02
rozměry

Dobrý den,
kde najdu rozměry hlavice,hlavně délku,nebo můžete uvést?Děkuji.

Příspěvek vložil: jirkas172
dne: 10.10.2017 v 17:39
RE: rozměry

Dobrý den,

Při hledání informací doporučuji využít sekci Ke stažení kde naleznete všechny potřebné parametry.
Rozměry hlavice jsou: 100 x 66 x 68 mm (D. Š. V.)

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.10.2017 v 08:37
Poloha hlavice směrem dolů

Dobrý den, mám dotaz obecně na termostatické hlavice, je možné je umístit v jakékoli poloze? Mám na mysli, zda je možné hlavici namontovat na případnou armaturu i "hlavou dolů" nebo zda je pro správnou funkčonst nezbytná vodorovná poloha. Děkuji.

Příspěvek vložil: Bronislav Žilka
dne: 10.01.2017 v 21:46
RE: Poloha hlavice směrem dolů

Dobrý den,
poloha na funkci hlavice nemá vliv. Horší bude pouze ovládání, případně čitelnost displeje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.01.2017 v 08:20
po roce nefunguje ???

Dobrý den
loni jsem si zakoupil tuto hlavici na Vaší kamenné prodejně v německu, loni fungovalo naprosto skvěle, po skončení topné sezony jsem hlavici sundal a vyndal baterie, teď na začátku topné sezony jsem hlavici nasadil a ejhle ...hlavice nefunguje. Na displeji buď svítí 2.04 nebo občas tam problikne FULL a sem tam se stane že se dostanu k nastavení teploty, v momentě kdy se začne otáčet motor se celá hlavice restartuje :-( čím to může být ???

Příspěvek vložil: Michal
dne: 11.11.2016 v 09:37
RE: po roce nefunguje ???

Dobrý den,

Prověřte baterie zda nejsou jsou vložené baterie vybité a zda mají stejnou kapacitu, ověřte také chod ventilu, zda není ventil zatuhlý. Případně vyndejte baterie, poté jej opět vložte a současně stiskněte a podržte na dobu 3 sekund všechna 3 tlačítka. Pokud ani výše uvedené kroky ke zprovoznění hlavice nepomohou doporučil bych zaslat hlavici na reklamaci.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.11.2016 v 08:31
Aktuální teplota

Dobrý den, ukazuje prosím aktuální teplotu v místnosti a dá se na ní spolehnout ? A ještě jsem se chtěl zeptat, když se dá sundat ovládání kam až se dá přenést a aby se dalo nastavit hodnota ??

Příspěvek vložil: Vízek
dne: 5.02.2016 v 14:59
RE: Aktuální teplota

Dobrý den,
hlavice nezobrazuje aktuální teplotu, zobrazuje pouze nastavenou. Hlavice se skládá ze dvou částí. Adaptér je pevně instalován na termostatickém ventilu, odnímatelnou hlavici lze případně sejmout a naprogramovat mimo radiátor. Pak se musí na radiátor vrátit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.02.2016 v 14:58
Výměna za termohlavice Buderus

Dobrý den, rádi bychom zakoupili 6 ks hlavic HR 20. Nyní máme na topení termohlavice Buderus thera B. Půjde hlavice nainstalovat? Popřípadě co budeme muset ještě dokoupit. V případě že nepůjde nainstalovat mohli byste doporučit jiný typ programovatelné hlavice, která by šla nainstalovat. Děkuji

Příspěvek vložil: Martin Šimek
dne: 20.10.2015 v 19:17
RE: Výměna za termohlavice Buderus

Dobrý den,

typ hlavice nám mnoho nepoví. Zašlete nám prosím fotografii vašeho ventilu (po sejmutí stávající hlavice) zepředu a z profilu na technik@conrad.cz

Budeme poté schopni identifikovat typ ventilu a doporučit vhodný produkt, případně redukci.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.10.2015 v 16:32
Ventily VK

Dobrý den, funguje hlavice s ventily VK? Děkuji, David

Příspěvek vložil: David
dne: 1.10.2015 v 19:53
RE: Ventily VK

Dobrý den,

VK značí pouze označení ventilu "Ventil Kompakt" - abychom dokázali na otázku kvalifikovaně odpovědět, potřebujeme znát ještě konkrétní typ typ ventilu.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.10.2015 v 13:53
nefunkční odkaz

prosím o praktický odkaz na manual v českém jazyce...poproste webmaistra či někoho jiného,odkaz je nefunkční a je na nic...prosím o pomoc,hlavici chci namontovat a rád bych ji zprovoznil a také získal nějaká technická data k provozu a nastavení...vždy pošlete manual i v čínštině,ale manual v češtině mi vždy schází a ani v dodáku někdy není...jak je to možné...diky za odpověd...Z.Fišer

Příspěvek vložil: Zdeněk Fišer
dne: 1.10.2015 v 11:57
RE: nefunkční odkaz

Dobrý den,

odkaz je funkční ve všech prohlížečích a je v češtině.
www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/600000-624999/615950-an-01-cs-PROGRAMOVATELNA_TERMOSTATICKA_HLAVICE.pdf

S pozdravem
Denisa Kuglerová

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.10.2015 v 16:48
RE: nefunkční odkaz

děkuji za zaslání funkčního odkazu...já jsem zkoušel odkazy ke stažení a manual v češtině a zde mi to opravdu nešlo...hezký den,ještě jednou dík...Z.Fišer

Příspěvek vložil: Zdeněk Fišer
dne: 2.10.2015 v 12:07
DANFOSS RTD 3640

Dobry deň, je možne použiť HR 20 v kombinacii s ventilom DANFOSS RTD 3640?

Dakujem, Peter

Příspěvek vložil: peter
dne: 13.09.2015 v 21:05
RE: DANFOSS RTD 3640

Dobrý den,
na ventily Danfoss řady RTD budete potřebovat redukci, kterou ale bohužel v našem sortimentu nemáme. Nicméně na trhu jsou běžně dostupné.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.09.2015 v 14:06
Isan Melody Grenada Radius

Dobrý den je tato hlavice vhodná pro koupelnový žebřík Isan Melody Grenada Radius???

Příspěvek vložil:  Vojta
dne: 12.04.2015 v 01:43
RE: Isan Melody Grenada Radius

Dobrý den,
pokud je na žebříku namontován termostatický ventil, který má kompatibilní připojení závitem M30 x 1,5 mm, pak můžete hlavici použít.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.04.2015 v 14:44
Honeywell - HR 20 Style

Dobrý den,

"Manuální obsluha je možná i při vybitých bateriích" - jak tato funkce funguje? Pochopil jsem správně, že jen se sejmutou elektronickou částí hlavice?

Předem díky za odpověď..

Kája

Příspěvek vložil:  Karel Střondala
dne: 26.01.2015 v 10:17
RE: Honeywell - HR 20 Style

Dobrý den,
ano, manuální obsluha je možná po sejmutí elektronické části hlavice a to otáčením kolečka převodu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.01.2015 v 15:34
honeywell

takže jsem se dozvěděl že je to radiátorová hlavice honeywell ze závitem M 30x1,5 ,takže hlavice HR-20 Style by tam šla dát děkuji

Příspěvek vložil: JAN BALÁŠ
dne: 19.12.2014 v 12:35
RE: honeywell

Dobrý den,
ano, hlavici lze namontovat přímo bez redukce na uvedený ventil.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.12.2014 v 16:01
Použití HR- 20 Style na ventil z označením MNG

dá se na radiátorový ventil z označením MNG namontovat programovatelná termostatická hlavice HR- 20 Style

Příspěvek vložil: JAN BALÁŠ
dne: 17.12.2014 v 09:06
RE: Použití HR- 20 Style na ventil z označením MNG

Dobrý den,
tento dotaz jsme již řešili na základě Vašeho emailu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.12.2014 v 11:30
Použití HR 20 Style s ventilem Giacomini

Dobrý den,

zakoupil jsem 3ks hlavice HR 20 Style. Pro použití s ventilem Giacomini musím zakoupit mosazný nástavec www.conrad.cz/mosazny-nastavec-giacomini.k560386, nebo je ještě nějaká jiná možnost?

Děkuji,

JP

Příspěvek vložil: Jaroslav Pribyl
dne: 15.12.2014 v 14:10
RE: Použití HR 20 Style s ventilem Giacomini

Dobrý den,
ano, uvedenou redukci musíte použít, jinak hlavici nelze namontovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.12.2014 v 11:14
Chybove hlasenie E3

Dobry den, mam 3ks tejto hlavice hr20, dve funguju bez problemov a na jednej mi ukazuje chybove hlasenie E3, napriek opakovanej montazi a demontazi na ventil sa stale motorcek nekruti. Viete mi prosim poradit, kde moze byt problema a ci sa to da opravit alebo len servis. Vdaka

Příspěvek vložil:  Gallik
dne: 25.11.2014 v 18:13
RE: Chybove hlasenie E3

Dobrý den,
pokud je chod čepu termostatického ventilu radiátoru obecně hladký (není zarostlý kamenem) nezbývá než Vám doporučit hlavici reklamovat.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.11.2014 v 10:34
přiřazení teplot k časovému intervalu

Dobrý den,

lze k různým časovým intervalům nastavit odlišnou teplotu. Např. 06 - 08 hod 21°C. a 08 - 16:00 19°C?

děkuji za odpověď

Příspěvek vložil:  Václav Vobruba
dne: 21.11.2014 v 12:00
RE: přiřazení teplot k časovému intervalu

Dobrý den,
ano, 21°C můžete mít nastavenu jako komfortní teplotu a 19°C jako úspornou.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.11.2014 v 12:06
Automatický režim

Dobrý den,mám tuto hlavici a rád bych se zeptal,co se děje v okamžiku,kdy je nastavený automatický režim a já otočím objímkou - na displeji je znázorňováno snižování/zvyšování teploty.Co bude hlavice dělat?Bude udržovat teplotu,specifikovanou v nastavení automatického režimu,nebo bude udržovat teplotu,nastavenou manuálně objímkou?
Předem děkuji za odpověďi.

Příspěvek vložil: Michal Schlosser
dne: 6.10.2014 v 13:56
RE: Automatický režim

Dobrý den,
pokud v automatickém režimu změníte teplotu objímkou, pak se tato nastavená teplota bude udržovat do další změny teploty v nastaveném programu a program bude pokračovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.10.2014 v 12:40
Dotaz

Dobrý den, bude mi pasovat hlavice na napojení na tento původní ventil? www.zbozi.cz/vyrobek/danfoss-set-ra-n-primy-ventil-1-2-rae-5054-termostaticka-hlavice-013g5094/

Příspěvek vložil:  Zdenek
dne: 28.09.2014 v 08:17
RE: Dotaz

Dobrý den,
pro tento typ ventilu je v balení s termostatickou hlavicí přiložena vhodná redukce.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.09.2014 v 15:39
Návod k obsluze

Bylo by možné návod ke stažení ve formátu .pdf uložit po jednotlivých stranách, a ne po dvou. V tomto uležení není možné zadat případný tisk do brožury.

Příspěvek vložil: Luděk Šíma
dne: 1.08.2014 v 11:44
RE: Návod k obsluze

Dobrý den,
bohužel, toto možné není, formát má své důvody.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.08.2014 v 17:48
Nespolehlivost

Dobrý den,
koupil jsem si u Vaší firmy před cca 1,5rokem 2ks těchto hlavic. Nevím čím to je, ale většinou fungují velmi špatně - nespolehlivě. Přijdu domů z práce, v bytě zima, radiátory studené, ale ukazují 20C. Žádné chybové hlášení. Někdy pomůže je odpojit a hned zase připojit k radiátoru. Pak je slyšet jak motor vrčí a následně např. den dva fungují. Koupím nové alkalické baterie, regulátory fungují týden a pak to samé. Popravdě, jen kvůli své lenosti jsem je dávno neposlal na reklamaci.
Po připojení na baterie ukazují 2.04. Je to verze firmware? Nepomohl by nějaký novější firmware?
Předem děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Zdeněk
dne: 25.01.2014 v 09:49
RE: Nespolehlivost

Dobrý den,
pokud hlavice nehlásí chybu, problém patrně nebude v chodu ventilu, problém tedy může být v nastavení teploty, v tom smyslu, že u hlavice je výrazně jiná teplota než ve zbytku místnosti, zkuste tedy prosím nastavit vyšší komfortní teplotu. Nevylučuji rovněž, že vlivem technické závady mají hlavice výrazně vyšší spotřebu, jedny baterie Vám měly vydržet minimálně přes topnou sezónu. Zvažte prosím, zdali hlavice přece jen nezaslat k reklamaci.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.01.2014 v 13:33
Giacomini

Dobrý den. Je možné použít tuto hlavici na ventil Giacomini jako náhradu za termostatickou hlavu R470 (www.giacomini.cz/r470-302)? Stejně tak bych chtěl na stejný ventil Giacomini v jiném pokoji použít ještě hlavici Honeywell HR30 Comfort+ (www.conrad.cz/programovatelna-termostaticka-hlavice-honeywell-hr30-comfort.k560837#)). Je toto možné? Děkuji

Příspěvek vložil:  Ivo Šťastný
dne: 4.11.2013 v 22:25
RE: Giacomini

Dobrý den,
na Váš ventil lze přimontovat naší hlavici (jakoukoliv) pouze prostřednictvím tohoto adaptéru:
www.conrad.cz/mosazny-nastavec-giacomini.k560386
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.11.2013 v 16:21
Danfoss RA-N ventilová tělesa s přednastavením průtoku

Dobrý den, koupil jsem tuto hlavici, ale mám doma typ ventilu viz cz.danfoss.com/xxTypex/19526_MNU17386401_SIT73.htmll. S dodávanými redukcemi Danfoss se hlavice namontovat nedá - není jak uchytit a nejsem si nyní ani jistý, zda-li pomůže nějaká jiná redukce. Prosím o radu/doporučení vhodného typu.

Děkuji.

Příspěvek vložil:  David Macura
dne: 31.10.2013 v 11:10
RE: Danfoss RA-N ventilová tělesa s přednastavením průtoku

Dobrý den,
jedná se o ventil řady RA, redukce (ta menší se šroubem) dodávaná s hlavicí musí na tento ventil pasovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.10.2013 v 13:53
Okenni funkce

Dobry den, rad bych nainstaloval ventil do prostor spolecne susarny v dome, kde jeho obyvatele maji tendenci v zimnim obdobi susit s plne otevrenym ventilem vytapeni a otevrenym oknem. Jakym zpusobem se bude chovat tato hlavice? Jak se zachova funkce rozpoznani otevreni okna pri dlouhodobejsim otevreni okna? Chovala by se hlavice v popisovanem nasazeni spolehlive?

Dekuji.

Příspěvek vložil:  jf
dne: 3.10.2013 v 14:39
RE: Okenni funkce

Dobrý den,
hlavice zaznamená prudší změnu/pokles teploty a uzavře se. Otevře při opět při zvýšení teploty. Mělo by to fungovat, ale jistější jsou hlavice s bezdrátovým okenním kontaktem, např. tato:
www.conrad.cz/usporna-sada-bezdratoveho-termostatu-topeni-fht-80btf.k646463?

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.10.2013 v 18:11
Honeywell HR 20 Style - Denní a týdenní program

Dobrý den,
v návodu postrádám informaci o vztahu týdenního a denního programu. Jakou mají vůči sobě prioritu, případně funguje průnik obou programů? V tomto případě by bylo možno nastavit až 8 spínacích časů pro jednotlivé dny.
S pozdravem
Vlastimil Veselý
606 808 874

Příspěvek vložil:  Vlastimil Veselý
dne: 19.09.2013 v 17:03
RE: Honeywell HR 20 Style - Denní a týdenní program

Dobrý den,
termostat pracuje v podstatě s jednotlivými dny. Při programování však můžete nastavovat několik dní (1-5, 6-7 nebo 1-7) najednou, čímž se urychlí naprogramovaní. Žádný průnik nebo priorita tedy neexistuje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.09.2013 v 14:44
RE: RE: Honeywell HR 20 Style - Denní a týdenní program

Omlouvám se výše uvedená informace se týká hlavice HR 25. U HR 20 je možné nastavit program pro jednotlivé dny nebo na celý týden stejný program pro všechny dny. Mezi těmito dvěma programy lze přepínat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.09.2013 v 17:00
teplota

dobrý den, chtěl bych se zeptat na zkušenost s ukazatelem teploty. Mám na displeji nastaveno manuálně 19st a přesto mám topení studené a okolní teplota je naměřená 10st. Kde může býti chyba , že hlavice nepracuje ?? Chybná montáž ? Nastavení ? ...děkuji za pomoc

Příspěvek vložil:  Pavel
dne: 25.02.2013 v 17:04
RE: teplota

Dobrý den,
v nastavení problém nebude. Zkontrolujte, zda je hlavice správně namontována, zda je namontována na kompatibilním ventilu, zda není zaseknutý regulační čep na ventilu, případně zkuste znovu provést adaptaci hlavice. Pokud je toto vše v pořádku, bude se jednat pravděpodobně o závadu přímo na hlavici a doporučuji ji zaslat k reklamaci.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.02.2013 v 10:15
jde ?

lze namontovat i na ventil a ne jen tak jak je na obrázku ? děkuji

Příspěvek vložil:  Marek
dne: 15.01.2013 v 20:36
RE: jde ?

Dobrý den,
úplně nerozumím dotazu. Hlavici lze samozřejmě namontovat na termostatický ventil.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.01.2013 v 13:41
Poloha HR 20 a HR 25

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat může být hlavize HR 20 a HR 25 nainstalována ve svislé poloze (směrem dolů). Pokud ne, která může. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  jirkaun
dne: 14.01.2013 v 10:27
RE: Poloha HR 20 a HR 25

Dobrý den,
z mechanického hlediska nevidím problém, může ale být při tomto způsobu montáže částečně ovlivněna měřená teplota.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.01.2013 v 16:41
Dotaz na rozsah dodávky

Dobrý den, chtěl sem se zeptat, jaký adaptér Adaptér Danfoss je v přibalený v příslušenství hlavice. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Adam Z
dne: 7.01.2013 v 21:48
RE:

Dobrý den,
s hlavicí jsou dodávány adaptéry pro ventily Danfoss řady RA, RAV a RAVL.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2013 v 13:44
HR 20 nebo HR 25

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi HR 20 a HR 25 Honeywell? Jde jen o počet programů za den nebo HR 25 je ještě v něčem lepší?
Děkuji
Edita Havašová

Příspěvek vložil:  Edita
dne: 24.11.2012 v 09:51
RE: HR 20 nebo HR 25

Dobrý den,

podstatný rozdíl je skutečně to, že HR25 má o dva spínací časy denně více oproti HR20, navíc má režim ECO, který slouží pro rychlé přepnutí do úsporného režimu.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.11.2012 v 10:24
Lze použít na Buderus?

Dobrý den,lze tento ventil nebo jiný z vaší nabídky použít na ventil Buderus,popř jakou redukci dokoupit?Děkuji

Příspěvek vložil:  Tomáš
dne: 15.11.2012 v 14:56
RE: Lze použít na Buderus?

Dobrý den,
dle informací, které mám, Buderus dodává termostatické ventily s vícero druhy připojení. Tuto hlavici lze manontovat na ventily s připojením M30 x 1,5 mm. Pokud máte jiné provedení musí se použít redukce, bez uvedeného typu ventilu nedokáži říci jaká.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.11.2012 v 16:59
Lze pouzit na Giacomini

Dobrý den,
je možné tuto (nebo jinou hlavici z vaší nabídky) použít s těmito ventily www.giacomini.cz/r432n-266 ?

Příspěvek vložil:  LiveBomb
dne: 14.11.2012 v 18:11
RE: Lze pouzit na Giacomini

Dobrý den,
ano, hlavici lze na uvedený ventil namontovat, ovšem musíte použít níže uvedenou redukci.
www.conrad.cz/mosazny-nastavec-giacomini.k560386

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.11.2012 v 11:23
Použitelnost ventilu

Dobrý den,
je možné tento ventil použít na klasické žebrové topné těleso (jedná se o původní topení v panláku z roku 1985). Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Nika
dne: 1.11.2012 v 19:56
RE: Použitelnost ventilu

Dobrý den,
pro možnost montáže termostatické hlavice není rozhodující provedení radiátoru, ale typ termostatického ventilu, který máte na radiátoru namontován. Zjistěte tedy výrobce, případně typ termostatického ventilu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.11.2012 v 10:12
Poloha ventilu

Dobrý den,
ukazuje tato hlavice polohu ventilu na displeji. Jestli né, která hlavice to umí
děkuji

Příspěvek vložil:  Petr
dne: 24.10.2012 v 12:35
adaptér na ventil herz

Dobrý den,
existuje ještě nějaký jiný adaptér pro namontování hlavice na ventil Herz
než Univerzální adaptér pro termohlavice, závit M28 x 1,5
Obj.č.: 572125?
Cena adaptéru v poměru k hlavici šílená.

Příspěvek vložil: Dušan
dne: 8.11.2011 v 23:23
RE: adaptér na ventil herz

Dobrý den,
k dispozici máme ještě mosazné provedení adaptéru, ovšem cena je bohužel obdobná.
obj.č. 560382 www.conrad.cz/mosazny-nastavec-herz.k560382, cena 238,- Kč

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.11.2011 v 14:39

Hodnocení výrobku: Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C

Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.53125
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

Funguje jak má. Instalce na topné těleso byla hotova do 5 minut a nastavení taktéž. Jsem zatím spokojen. Nic negativního jsem nenašel.

Mínusy
Myslel jsem, že motorek nepůjde vůbec slyšet. Jelikož mám gauč hned vedle topení, tak ho trochu slyším. Ale už jsem i zvykl a nevnímám to.

4.5

Toto je můj druhý zakoupený kus. První pracoval a pracuje bezvadně, proto jsem se rozhodl pro koupi druhého kusu.
Za mě naprostá spokojenost.

Plusy
Pracuje přesně, jak má - spokojenost.

5.0

Už jeden tento ventil doma máme a osvědčil se. Jednoduše se programuje, jednoduše se ovládá. Přesně to co potřebujeme.

1.0

Ventily jsem kupoval 3, postupně během čtvrt roku všechny vykazovali chybu E3, což je chyba motoru. V rámci reklamace mi byli vyměněny a nyní, po dalším půlroce provozu opět jeden z nich vykazuje chybu. Motor se nerozeběhne a ventil zůstane v poslední poloze. Špatná zkušenost s tímto výrobkem. Jediné za co je hvězdička, je jednoduchá obsluha a montáž.

5.0

Jednoduché nastavení. Spolehlivá funkce.

5.0

Velmi jednoduché ovládání a nastavení
Kovová matice
Možnost regulovat ventil i při vybitých bateriích

Mínusy
Plastové adaptéry na ventil

5.0

Spokojen, jednoduchá montáž, jasný návod k programování ventilu. Plní to co napsáno v popisu.

3.0

hlavice 14 dní fungovala perfektně..... a ted nedokáže plně otevřít ventil při prechodu z nočního režimu na denní, což má za následek, že je teplá pouze horní 1/3 radiátoru...tudíž, komfortní teplota se nekoná - budu reklamovat.

5.0

Prostě super

5.0

Hlavice plní to co mají - spokojenost. Pro jen trochu se orientujícího jasný, srozumitelný návod.

5.0

Skvělá hlavice, doporučuji. Vzhled, úspora na topení, prostě není co vytýkat.

5.0

Používám 4 tyto hlavice už 2 roky. Zaplatily se mi už po prvním roce. Je to výborná věc a super investice. Kam se hrabe zateplení, jehož návratnost mi nikdo nedokáže doložit.

Tohle by měl stát dotovat. Ušetřili by všichni. Úspory jsou nesporné:-)

5.0

Koupil jsem 4 kusy, fungují perfektně. Oceňuji tichý chod - zejména v pokojíčku a ložnici. Dobře vypadají, montáž je jednoduchá.


Mínusy
Jediná výtka je k regulačnímu prstenci - mohl by mít tužší chod.
Jinak nelze nic vytknout

5.0

Funguje perfektně, spokojenost.

5.0

V průběhu pěti let jsem koupil těchto hlavic celkem 9.
Všehny fungují spolehlivě.

Plusy
Snadná obsluha.
Přehledný displej.

Mínusy
Nic mě nenapadá.
Fungují spolehlivě.

4.0

vyhovuje, super

Načítám ...

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Z našich recenzí a testů

Powerbanky - náhradní akumulátory
Powerbanky - náhradní akumulátory

Určitě znáte situaci, kdy vám dochází baterie ve smartphonu nebo tabletu zrovna v situaci, kdy si potřebujete zavolat, najít důležitou informaci na webu nebo pořídit fotku. Výdrž baterie chytrých telefonů se pohybuje v řádu od jednoho do maximálně dvou až tří dnů a především pak na cestách, kde nemáte přistup k zásuvce, může nastat problém.

Přečíst celý článek
Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C
Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C

Cena produktu Programovatelná termostatická hlavice Homexpert by Honeywell HR 20 Style, 8-28 °C je aktuálně 769,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic