Aktuální informace: JEDEME NAPLNO!
Domů » Dům & zahrada » Topení, ventilátory, čističky a klimatizace » Regulace vytápění » Termostatické hlavice » Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks
eqivaeqiva

Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks

Objednací číslo: 1275959
(65Hodnotit produkt
  • Topseller
789,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
Setů
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Programovatelná termostatická hlavice reguluje radiátor dle nastavené teploty případně podle individuálně nastaveného týdenního programu. Hlavici našroubujete na stávající termostatický ventil (závit M30 x 1,5) a servopohon bude regulovat ventilem dle vašich naprogramovaných požadavků. O rychlé vytápění se stará tepelné turbo, které lze zapnout stiskem tlačítka Boost. Další funkcí je detekce otevřeného okna, která automaticky uzavře hlavici radiátoru. Tím dojde k otevření topného ventilu po dobu 5 minut. Regulátor je vhodný pro všechny běžné ventily topných těles a je možné ho jednoduše našroubovat, aniž by bylo nutné přerušit topný okruh. Velký displej slouží pro pohodlnou obsluhu.
Univerzálně použitelná pro nejběžnější ventily, např. Heimeier (M30 x 1,5), Oventrop Typ A (M30 x 1,5) a Typ AV6 (M30 x 1,5), Comap D805 (M30 x 1,5).

Popis a technické parametry výrobků v sadě

Programovatelná termostatická hlavice eQ-3 N zajistí, že už nikdy nezapomenete vypnout topení a vy tak s její pomocí můžete svůj domov vytápět efektivně a ekonomicky.

Hlavici snadno a bez použití nářadí našroubujete na stávající ventil topného tělesa bez nutnosti vypouštění topného systému a ta ihned připravena k použití.

Hlavice eQ-3 N umožňuje přepínání mezi automatickým a ručním ovládáním a potěší vás řadou praktických funkcí. O rychlé vytopení místnosti se postará tepelné turbo, které lze zapnout stiskem tlačítka Boost. Tím dojde k otevření topného ventilu na 80 % po dobu 5 minut. Ekonomickou funkcí je detekce otevřeného okna, která automaticky uzavře ventil radiátoru. Každou sobotu se také automaticky spustí ochrana proti vodnímu kameni - na přehledném displeji se zobrazí „CAL".

Univerzálně použitelná pro nejběžnější ventily, např. Heimeier (M30 x 1,5), Oventrop Typ A (M30 x 1,5) a Typ AV6 (M30 x 1,5), Comap D805 (M30 x 1,5).

Funkce ochrana proti vodnímu kameni je vždy spuštěna každkou sobotu v 12 hod. Na displeji se zobrazí "CAL".

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Typ provozu (mechanický/elektronický)Elektronický
Nastavení minimální teploty5 °C
Nastavení maximální teploty29.5 °C
Spínací cyklusDenní program
Počet spínacích programů na den7
Provozní napětí3 V
Funkce ochrany proti mrazuAno
BarvaBílá
Vnější výška60 mm
Rozměr, hloubka102 mm
Vnější šířka55 mm
Nastavení teploty5 - 29,5 °C
Množství1 ks
Kategorie produktuTermostatická hlavice

Vybavení

  • LCD displej
  • Se 7 spínacími časy

Vlastnosti

  • Noční režim
  • Funkce Otevřené okno
  • Přepínání mezi ručním a automatickým provozem
  • Funkce Dovolená
  • Funkce Boost
  • Zobrazení polohy ventilu
  • Uzamknutí tlačítek
  • Nastavení topné přestávky
  • Ochrana proti zamrznutí
  • Přepínání letního/zimního času
  • Offset teploty
  • Ochrana proti vodnímu kameni

Video k výrobku

Prog.termostat.hlavice eQ-3 N - něm.

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Adaptér

Dobrý deň, vedeli by ste mi poradiť adaptér na tento typ ventilu?
Foto: https://app.box.com/s/34q28v97uuk52fanu4l7pisxceheq1s5
Ďakujem.

Příspěvek vložil: Branislav Bendík
dne: 16.09.2019 v 20:13
RE: Adaptér

Dobrý den,

na váš ventil bude pravděpodobně vhodný adaptér na Danfoss RTD.
www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=redukce+DANFOSS+RTD&gclid=EAIaIQobChMIz6LB88fX5AIVhed3Ch3b4w15EAAYASAAEgJPdfD_BwE

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.09.2019 v 11:39
Hlavice na korado

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli tyto hlavice budou pasovat na ventil u radiátoru značky Korado děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Jaromír Tippl
dne: 5.02.2019 v 11:39
RE: Hlavice na korado

Dobrý den,
na typu radiátoru nezáleží. Záleží na typu ventilu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.02.2019 v 12:19
Hlavice na korado

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli tyto hlavice budou pasovat na ventil u radiátoru značky Korado děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Jaromír Tippl
dne: 5.02.2019 v 11:03
RE: Hlavice na korado

Dobrý den,

To je obtížné takto posoudit. Většina nových typů radiátoru výr. Corado je podporována. Pokud tedy radiátor disponuje typem ventilu s rozměrem závitu M 30 x 1,5 mm, hlavice použít půjde. V některých případech může vadit i plastový kryt okolo ventilu, ten lze však jednoduše odstranit. Pro ověření kompatibility je vhodné zaslat i foto ventilu.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.02.2019 v 11:14
nekvalitní výrobek

Chtěl bych všechny zájemce o tyto hlavice varovat.Nedávno jsem zakoupil v sadě 2 ks.Obě se pokazily ještě v záruce.Jednu mi prodejce vyměnil.Následně přestala fungovat i druhá a tam mi záruku neuznali,že je v pořádku,přitom nešla vůbec nastavit teplota.Už jsem ji vyhodil a zatím jedu na starou mechanickou hlavici.Ještě v době,kdy obě fungovali jsem zakoupil 4 ks do nového bytu našeho vnuka.2 hlavice už mají stejnou závadu jako ty moje.Nejde ručně nastavit požadovaná teplota.Hrubý

Příspěvek vložil: Pavel Hrubý
dne: 19.01.2019 v 19:48
RE:

Dobrý den,
rozhodně nemohu říci, že by se jednalo o nekvalitní výrobek, procento reklamací je mnohem nižší než běžný průměr. Proč Vás postihla závadu na více kusech, bohužel nedokáži posoudit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.01.2019 v 10:17
Kompatibilita

Dobrý den, prosím o informaci, zda mohu hlavice přidělat k ventilům, jejižch parametry na faktuře jsou: 3/8" Heimeier. Děkuji.

Příspěvek vložil: O. Němec
dne: 17.12.2018 v 11:17
RE: Kompatibilita

Dobrý den,
ano Heimeier používá připojovací závit M30x1,5mm.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.12.2018 v 17:22
Ach jo

Pán Bůh ví, proč se to vložilo dvakrát. Omlouvám se. A koukám, než jsem se rozhoupal ke koupi, je vyprodáno a zboží bude až 10.1.

Příspěvek vložil: Zdeněk Karlík
dne: 7.12.2018 v 12:37
RE: Ach jo

Dobrý den,
to se stává, ale tento produkt (jako vše od eQ-3) je standardní zboží, takže s termínem můžete počítat. A vzhledem k tomu, že byl nedávno zlevněn a tedy se na něj teď nevztahuje předvánoční sleva, tak ani nebude rozdíl v ceně teď a po vánocích.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.12.2018 v 14:42
Poděkování

Dobrý den, nic nepotřebuji, jen jsem Vám chtěl napsat zpětnou vazbu. Komunikace s Vaším obchodem mě mile překvapila, zboží přišlo obratem, perfektně zabaleno, s českým návodem. Hlavice jsou jednoduché a pro mé potřeby naprosto dostačující. Hlučnost jsem nezaznamenal, auto jedoucí v dálce nadělá větší kravál. Původně jsem vzal dvě sady na vyzkoušení, nyní jdu objednat další dvě na doplnění zbývajících radiátorů v domě. Jsem naprosto spokojen a děkuji!
Zdeněk Karlík

Příspěvek vložil: Zdeněk Karlík
dne: 7.12.2018 v 12:33
RE: Poděkování

Dobrý den,
děkujeme za pozitivní odezvu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.12.2018 v 14:36
RD s viacerými bytmi

Dobrý deň. Máme problém s reguláciou teploty. Ide o RD s 3 samostatnými bytmi, jeden je slnečný, jeden na severnej strane a jeden prechodne obývaný.Ťažko je docieliť optimálnu teplotu v bytoch na jednom termostate. Máme kúrenie Giacomini, termostatické ventily Giacomini na radiatoroch Korado, stacionárny kotol Attack a termostat na diaľkové ovládanie. / Momentálne neviem typ ventilu, ale kúrenie máme asi 15 rokov /.
Je pre nás riešením namontovanie programovateľných hlavíc aby si každý užívateľ svojho bytu reguloval teplotu sám?
Predpokladám odpojenie termostatu doteraz používaného.
Musia byť namontované na každom radiátore v každom byte?
V byte prechodne užívanom by bolo žiadúce ovládanie na diaľku.
Aký to bude mať vplyv na spotrebu plynu ak bude na kotli stála teplota napr. 60°C? Koľko odporúčate?
Neviem či som podala dostatočné informácie, ale vďaka za odpoveď a každú radu naviac.
Prajem pekný deň.
S pozdravom. M

Příspěvek vložil: Jarmila Mičiaková
dne: 26.11.2018 v 15:57
RE: RD s viacerými bytmi

Dobrý den,
termostatické hlavice je třeba namontovat na všechny radiátory v místnostech, kde chcete regulovat teplotu, tedy kuchyně, ložnice, obýváky. Koupelny a WC a chodby bych osadil mechanickým regulačním prvkem.
Ventil v koupelně nechat zcela otevřený!! To je důležité aby i v případě, že by se zavřely všechny hlavice, mohla někudy proudit voda. Při dosažení max teploty se kotel vypne, viz. níže.
Hlavice neregulují kotel, ale to lze zařídit tak, že nastavíte maximální teplotu na kotli v zimě na 60-70°C v přechodném období na 40-50°C. Nastavení max teploty na výstupu má každý kotel.
Pokud máte ventily Giacommini s připojovacím průměrem 22,6mm , tak je třeba použít adaptér :
Mosadzný adaptér termostatu 700 100 009 vhodný pre Giacomini , 22.6 mm
Objednávacie číslo: 560386

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.11.2018 v 12:53
Porovnání hlavic

Dobrý den.Mám cca 13 let mechanické termostatické hlavice Heimeier.Zakoupil jsem plynový kondenzační kotel a zdá se mi,že nefungují již tak přesně.Při nastavení teploty na hlavici mi částečně cca 1/3 radiátoru propuští teplou vodu i pokud je v místnosti již natopeno.Mám dotaz jestli je lepší je vyměnit za tyto eqivy N.Jáké máte zkušenosti s těmito hlavicemi a zda 100 procentně uzavřou přívod teplé vody po dosažení teploty.Děkuji Maky

Příspěvek vložil: Zbyněk Motejzík
dne: 20.11.2018 v 14:33
RE: Porovnání hlavic

Dobrý den,
zkontrolujte, zda vám po 13 letech fungují ventily. Pokud drhnou nebo nejdou zatlačit dokonce až se voda úplně uzavře, pak vám žádná hlavice nepomůže.
Pokud ventily fungují, tak termostatická hlavice vám jednak zajistí tepelný komfort, jednak uspoří energii. Ventily Heimaier mají připojovací závit na hlavici M30x1,5, takže nebudete potřebovat žádnou redukci.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.11.2018 v 17:09
Programování pomocí aplikace

Dobrý den,

lze tyto hlavice programovat pomocí aplikace? Děkuji

Příspěvek vložil: Jakub Dvořák
dne: 23.10.2018 v 11:37
RE: Programování pomocí aplikace

Dobrý den,
tyto hlavice jsou nejjednodušší a programují se přímo na hlavici pomocí ovládacích prvků, viz. návod.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.10.2018 v 11:46
eqiva N vs Sygonix HT100

Dobry den prajem. Mam zaujem o kupu programovatelnych hlavic, neviem sa vsak rozhodnut medzi tymito hlavicami equiva N a hlavicami Sygonix HT100 (https://www.conrad.sk/radiatorova-termostaticka-hlavica-sygonix-ht100-8-do-28-c-sada-3-ks.k1397125). Ake su hlavne rozdiely medzi tymito produktami ake su ich vyhody resp. nevyhody. Vopred dakujem za informacie na zaklade ktorych budem moct zvazit, ktore hlavice su pre mna vhodnejsie. A este jedna otazka mam aj ventily HERZ teda M28 budem k nim potrebovat redukcie? alebo su sucastou balenia. Dakujem este raz. A prajem prijemny den.

Příspěvek vložil: Radovan Séleš
dne: 15.10.2018 v 10:29
RE: eqiva N vs Sygonix HT100

Dobrý den,

Funkční rozdíl mezi uvedenými hlavicemi je v max. počtu spínacích cyklů a počtu hodnot teploty. Sygonix má max 8 spínacích cyklů za den oproti cca 7-mi u Eqiva. Eqiva však umí regulovat k každém topném cyklu na jinou teplotu, u Sygonixu si volíte pouze mezi teplotou komfortní a úspornou. Nelze tedy např. o víkendu topit na jinou teplotu než ve všední den.
Pro montáž hlavic Eqiva a Sygonix poté budete potřebovat adaptér ze závitu M28 na M30, tento adaptér výrobce k hlavicím nedodává.
www.conrad.cz/mosazny-adapter-termostatickeho-ventilu-herz-700-100-004-vhodny-pro-topne-teleso-herz-m28-x-1-5.k560382

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.10.2018 v 16:07
Rozdíl mezi produkty

Dobry den, prosim jaky je rozdil mezi touto drazsi termostatickou hlavici a levnejsi obj.c. 1168832. Pokud to dobře chápu potřebuji do každého pokoje jednu.
Děkuji.

Příspěvek vložil: Klara Jechova
dne: 11.10.2018 v 08:19
RE: Rozdíl mezi produkty

Dobrý den,

Jedná se o sadu, tato se skládá se ze 3 ks hlavic obj.č 1168832. Správná instalace má být taková že počet radiátorů v místnosti=počet hlavic.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.10.2018 v 09:19
Letný režim

Dobrý deň,mám záujem o kúpu zatiaľ 6 ks tychto hlavíc,momentálne mám termohlavice Heimler DX,redukcie mi teda netreba,ak som dobre čítala diskusie :)......zachíľu budem prepínať kotol na letný režim,čo znamená nebude kúriť do radiatorov,majú hlavice nejakú ochranu v lete?treba ich nejako nastaviť?
ďakujem veľmi pekne za Vašu odpoveď.

Příspěvek vložil: Andrea Šimulčíková
dne: 15.04.2018 v 22:46
RE: Letný režim

Dobrý den,
ano, hlavici lze přepnout na letní režim, bude trvale otevřená. Redukci potřebovat nebudete.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.04.2018 v 14:04
RE: RE: Letný režim

ďakujem veľmi pekne,idem si objednať.Ešte ma zaujíma jedna vec,kedy je najlepší čas na montovanie hlavíc?...môžem aj teraz pred letom,keď radiatory nepôjdu,alebo je to lepšie počas prevádzky radiatorov?
ďakujem

Příspěvek vložil: Andrea Šimulčíková
dne: 16.04.2018 v 20:31
RE: RE: RE: Letný režim

Dobrý den,
období montáže není rozhodující. Je jedno, kdy hlavice namontujete.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.04.2018 v 14:26
Výměna starých hlavic za nové

Dobrý den.Pokud u radiátorů máme klasické kohouty na topení mohou se vyměnit pouze Hlavice nebo i ventily? děkuji Martina

Příspěvek vložil: Martina
dne: 4.03.2018 v 19:55
RE: Výměna starých hlavic za nové

Dobrý den,
všechny termostatické hlavice regulují přes termostatické ventily.
Ty nemají kohoutek, ale ovládání průtoku je přes aktuátor (tyčku) jejímž zatlačením do těla ventilu se ventil uzavře. V klidu je termostatický ventil otevřený.
Pokud máte na radiátorech ventily na kohoutek je třeba je nejprve všechny vyměnit.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.03.2018 v 15:30
J

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u těchto hlavic nastavit vypnutí obrazovky. Tedy, když neprovádím jakékoli nastavení. U jinyých hlavic jetato funkce popsána jako režim standby.

Příspěvek vložil: James
dne: 6.01.2018 v 11:07
RE: J

Dobrý den,

Ne, tyto hlavice vypnutí LCD displeje neumožňují.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.01.2018 v 12:26
RE: RE: J

Dobrý den,
a mohl byste mi doporučit hlavice, u kterých se dá display deaktivovat, když se hlavice nenastavuje?

Příspěvek vložil: J
dne: 9.01.2018 v 20:54
RE: RE: RE: J

Dobrý den,
bohužel nevím, které hlavice splňují tento požadavek.
Displej LCD má zanedbatelný odběr a proti přenastavení slouží dětský zámek.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2018 v 14:14
Technické rozměry hlavice

Dobrý den, prosím o rozměry hlavice, s ohledem na zapuštěné radiátory ve zdi je možno našroubovat hlavici maximálně o délce 8,5 cm. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Karel Fousek

Příspěvek vložil: Karel Fousek
dne: 4.01.2018 v 14:33
RE: Technické rozměry hlavice

Dobrý den,
rozměry hlavice jsou 55 x 60 x 102 mm.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2018 v 13:41
Adaptéry na ventilz Danfos RAE

Prosím Vás a dodávate k tejto sade 3 ks. hlavíc, aj 3k. adaptérov na ventily Danfos RAE resp RA, tak pri 1 k. kúpe, alebo ich treba dokúpiť.? Mám totiž záujem o tú 3 ks. sadu, ale aj s adaptérmmy. Dakujem srdečne za odpoved.

Příspěvek vložil: Ľudvik Halač
dne: 10.12.2017 v 13:25
RE: Adaptéry na ventilz Danfos RAE

Dobrý den,

Sada hlavic je dodávána včetně 3 ks adaptérů pro instalaci na termostatické ventily Danfoss(RAE) RA.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.12.2017 v 13:40
Ventil

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda tyto hlavice pujdou na montovat na tyto ventily: https://topenilevne.cz/heimeier-term-ventil-samotizny-primy-dn-20-3-4-p4982/

Děkuji

Příspěvek vložil: Jiri
dne: 2.11.2017 v 23:32
RE: Ventil

Dobrý den,

Ventil Heimeier 2242-03.000 je s programovatelnými hlavicemi eQ-3 N kompatibilní.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.11.2017 v 15:28
Kompatibilita s Danfoss řady RTD 3640

dobry den, je tato hlavice kompatibilni s Danfoss řady RTD 3640? dekuji

Příspěvek vložil: Tomáš Láník
dne: 30.10.2017 v 23:13
RE: Kompatibilita s Danfoss řady RTD 3640

Dobrý den,
programovatelnou hlavici není možné připojit přímo. Musíte mít adaptér na ventily Danfoss řady RTD. Tento adaptér bohužel nemáme v sortimentu, nicméně na našem trhu jsou běžně dostupné.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.11.2017 v 14:47
Nastavení hlavice

Dobrý den, prosím jaký je další postup pro spuštění po nastavení týdenního programu když se objeví čas 23:59.
Děkuji
PS

Příspěvek vložil: Petr Suchý
dne: 26.01.2017 v 15:12
RE: Nastavení hlavice

Dobrý den,
program pak následuje další den od 0:00. Pro spuštění programu hlavici přepnete do režimu AUTO.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.01.2017 v 12:33
řešení vytápění RD

Dobrý večer,
Plánuji v RD osadit stávající ventily hlavicemi, které zvládnou na základě nastavené teploty spouštět ovládací relé oběhového čerpadla. jsou tyto hlavice společně s dalším komponentem něčeho takového schopny?
děkuji

Příspěvek vložil: Honza
dne: 29.11.2016 v 23:57
RE: řešení vytápění RD

Dobrý den,
hlavice nedokáží spouštět oběhové čerpadlo. K tomuto účelu mohu doporučit systém evohome, který spínání čerpadla umožňuje. Ovšem tento systém je řádově dražší.
https://www.conrad.cz/sada-termostatickych-hlavic-centralni-jednotka-honeywell-evohome-thr993rt.k1205661
https://www.conrad.cz/termostaticka-hlavice-honeywell-evohome-thr092hrt.k1205664
https://www.conrad.cz/releovy-modul-pro-systemy-honeywell-evohome-bdr91a1000.k1205672

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.11.2016 v 15:01
RE: řešení vytápění RD

Dobrý den,
programovatelné hlavice přímo ovládají ventil radiátoru a systém je navržen tak, že počítá na vstupu s dodávkou horké vody s víceméně stálou teplotou.
V RD můžete výstupní teplotu nastavit přímo na kotli nebo řídit ekvitermně dle venkovní teploty externím regulátorem.
Termostatické hlavice pak regulují průtok vody do radiátoru tak, aby držely nastavenou teplotu vzduchu.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.11.2016 v 15:29
cudesne zvuky

Dobry den

Kupil som si tento set hlavic namontoval na radiatory v izbach (v kuchyni a kupelne hlavice vobec nemam), funguju v pohode, len mam par vyhrad:

Po nejakom case (tyzden, dva), zacalo v radiatoroch zblnkat voda, pukat a vydavat cudesne zvuky, voda zblnka vtedy ked zacne pracovat aj kotol.

dalsia vyhrada je ked sa otvoria hlavice, tak pocut stale zvuk pri nich ako keby vzduch prudil do radiatora, az ked sa hlavica zavrie vtedy zacne byt ticho (tento zvuk som predtym nepostrehol)

v com moze byt problem (radiatory som odvzusnil), lebo tie zvuky zacinaju byt dost neprijemne a hlasite (mam male deti)

Dakujem za radu

Příspěvek vložil: Lukáš David
dne: 24.11.2016 v 07:47
RE: cudesne zvuky

Dobrý den,

Podle uvedeného popisu problému se přikláním k variantě problému ve vaší topné soustavě. Programovatelné termostatické hlavice mají velmi podobný princip regulace jako hlavice mechanické. Problém se zvukem "hučení " může být způsoben tím že hlavice neotevře ventil na 100% ale pouze např. na 90%. Toto bohužel změnit nepůjde. Nicméně "šlplouchání" v rádiátoru signalizuje to, že je v topné soustavě stále přítomen vzduch.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.11.2016 v 11:30
kompatibilita

dobrý den, jak lze tyto hlavice nainstalovat na ventil závitu M28 x 1,5 ?

Příspěvek vložil: katka
dne: 9.11.2016 v 11:44
RE:

Dobrý den,

Pro instalaci hlavic na závit o rozměru M28 x 1,5 je nutné použít redukci. Příslušné redukce naleznete pro závit M 28 x 1,5 naleznete v kategorii: https://www.conrad.cz/prislusenstvi-pro-termostaticke-hlavice.c0812042#att%5B6944%5D%5B%5D=m28x1.5&min=0&max=400000&show_brand=&show_params=1&pg=1&c=0812042&sort=price&order=asc&list=24&boxes_action=1&boxes_show=1 . Pro doporučení vhodné redukce také můžete zaslat foto ventilu na technik@conrad.cz

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.11.2016 v 11:08
kompatibilita

Dobrý den, půjdou mi tyto hlavice namontovat na tyto ventily aniž bych potřeboval jakoukoliv redukci?
www.skladnik.cz/giacomini-termostaticky-ventil-primy-s-rucni-hlavou-1-2-tesn-r422x133

Příspěvek vložil: zdenek
dne: 17.10.2016 v 20:51
RE: kompatibilita

Dobrý den,
na uvedený ventil je potřeba tato redukce:
https://www.conrad.cz/mosazny-nastavec-giacomini.k560386

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.10.2016 v 16:22
Vhodnost ventilu na stré radiátory typu HE-B

Dobrý den, je tento ventil vhodný pro radiátory HE-B vyráběné v Jihokov Hustopeče? Mají ventil DN 10 3/8". Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Ivo Dostál
dne: 29.09.2016 v 23:22
RE: Vhodnost ventilu na stré radiátory typu HE-B

Dobrý den,

Pokud je na ventilu závit pro připojení termostatické hlavice o rozměru M 30 x 1,5 mm, lze tyto termostatické hlavice použít. Podle uvedeného označení typu ventilu nelze 100% kompatibilitu potvrdit.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.10.2016 v 14:06
Info ohľaodm eQ-3N

Dobrý deň, prešiel som si celú diskusiu ale bohužiaľ na toto sa vás ešte nikto nepýtal. Predpokladám, že snímač teploty okolia je zabudovaný v danej hlavici, ale v bezprostrednej blízkosti radiátora je asi najskôr vyššia teplota. Taktiež som niekde pocul, že môže byť problém ak máme žalúzie, nakoľko tá ešte zvýši rozdiel medzi nasnímanou teplotou ventilom a reálnou teplotou v miestnosti. Myslíte, že je v tom problém??že napr budem musieť na hlavici nastaviť napr 27 stupňov aby som mal reálne v miestnosti aspoň 24??? Nedá sa k týmto, alebo iným hlaviciam od tohto výrobku pripojiť externý bezdrôtový snímač teploty? Ďakujem za odpoveď

Příspěvek vložil: Radovan Soták
dne: 21.09.2016 v 14:07
RE: Info ohľaodm eQ-3N

Dobrý den,
pro tyto případy je možné na hlavici nastavit Offset naměřené teploty a to v rozsahu +/- 3,5 °C, kterým kompenzujete rozdíl mezi skutečnou a naměřenou teplotou. Jinak samozřejmě existují termostatické hlavice s bezdrátovými termostaty, např. systém MAX!.
https://www.conrad.sk/termostaticke-hlavice-system-max.c0812043

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.09.2016 v 11:34
Tlačítko mode/ menu

V návode píšete že tlačítko Mode / menu pri krátkom stlačení je prepínanie medzi automat. manuálnou prevádzkou, pridlhšom stlačení sa má otvoriť konfiguračné menu. Mne sa toto konfiguračné menu otvára hneť po stlačení ( ukáže sa symbol " PRO " ). Ako mám docieliť prepínanie medzi režimami.
AJ keď som hlavicu nainštaloval a nadstavil podľa návodu, stále my svieti na displeji INS a nie normálna prevádzka ( časové intervaly kúrenia režim atď. ) Čo robím zle?

Příspěvek vložil: Ján
dne: 6.09.2016 v 17:18
RE: Tlačítko mode/ menu

Dobrý den,

Pravděpodobně jste neprovedl adaptaci hlavice na váš ventil. Režim adaptace spustíte stiskem kolečka v režimu zobrazení " INS ". Během adaptace hlavice na ventil se zobrazuje nápis " ADA ". Po dokončení adaptace se na displeji zobrazí požadovaná nastavená teplota a zvolený režim vytápění (Auto, Manu) a do menu nastavení hlavice se lze následně dostat stiskem tlačítka po dobu 3 sekund.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.09.2016 v 14:17
Možnosť výmeny

Dobrý deň

Dnes som od Vás dostal programovateľné termostatické hlavice eQ-3N v počte 9 ks. Pri montáži som zistil, že šrobenie na môj termostatický ventil je veľké, kúrenár ktorý my to montoval povedal, že potrebujem šróbenie nie 30x1,5 ale28x1,5 na radiátory korád. Poraďte čo mám robiť. Aké navrhujete riešenie. Pred montážou ventilov so sa kurenára pýtal či môžem použiť hore uvedené hlavice povedal že namontuje taká ventyli , ktoré zodpovedajú parametrom na tieto hlavice a tatkto to dopadlo. Ďakujem

Příspěvek vložil: Ján
dne: 25.08.2016 v 18:48
RE: Možnosť výmeny

Dobrý den,

V případě nekompatibility hlavice s ventilem je možné použít redukci. Pro doporučení vhodné redukce je nutné znát výrobce ventilu a rozměr závitu. Pokud se Vám výrobce ventilů ověřit nepodaří, zašlete jejich fotografie na adresu technik@conrad.cz . Pokusíme se Vám vhodnou redukci doporučit.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.08.2016 v 10:26
IP - koupelna

Dobry den.
Ale krytie IP splnuje tato termostaticka hlavica ?
Par ich budem potrebovat nainstalovat do kupelne.

Dakujem

Příspěvek vložil: Oliver
dne: 28.02.2016 v 11:29
RE: IP - koupelna

Dobrý den

Stupeň krytí výrobce stanovil u těchto hlavic na hodnotu IP 20. Pokud hlavice nepřijde do bezprostředního kontaktu s vodou, lze je instalovat i prostorách koupelny.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.02.2016 v 13:58
Hlavice do paneláku

Dobrý den ,
bude pasovat na klasický radiátor v paneláku .
Děkují Karel

Příspěvek vložil: Karel
dne: 22.02.2016 v 20:06
RE: Hlavice do paneláku

Dobrý den

Pro posouzení budeme potřebovat znát typ respektive značku Vašeho ventilu.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.02.2016 v 14:41
Týdenní cykly

Dobrý den,

chci se zeptat, zda má tato hlavice také programovatelné týdenní cykly v rozmezí:
- celý týden (7 časů)
- po - pá (7 časů)
- so - ne (7 časů)

Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Martin Palla
dne: 14.01.2016 v 17:25
RE: Týdenní cykly

Dobrý den

Ano, nastavení 7 spínacích časů je možné jak pro celý týden, tak i pro jednotlivé dny po-pá a so-ne.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.01.2016 v 17:16
Ventil Myjava

Dobrý deň, mám ventil myjava, máte redukcie na tento ventil ? Možem použiť tieto hlavice na ventil myjava?

Příspěvek vložil: Gabriel
dne: 11.01.2016 v 17:08
RE: Ventil Myjava

Dobrý den

Na tyto ventily budete potřebovat redukci Myjava. Naleznete ji ve vybraných internetových obchodech po zadání hesla: redukce Myjava.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.01.2016 v 17:31
REALNE SKUSENOSTI Z PREVADZKY HLAVIC EQ

Pouzivam EQ hlavice v administrativnej budove. Mam ich nasadenych cca 40ks. Funguju k spokojnosti (za svoju cenu) a za 2-3 roky prevadzky (kupoval som postupne) mam zatial NULOVU poruchovost. Plastove prevedenie je na pohlad lacne, ale ucel nemozem namietat. Plasty ani po troch rokoch nie su krehke. Baterky - treba menit ROCNE (pred kazdou vykurovacou sezonou) a tym padom je jedno, ci pouzijete alkalicke alebo ZnCl. Ked su baterky slabe, cca 20% radiatorov uz hlavica nedokaze zatvarat a radiator kuri stale. Indikator slabej baterky sa ale na displayi zobrazi len v momente ked hlavica toci servom, takze o tom neviete. Pozor - hlavice su (relativne) HLUCNE. Nie velmi, ale pohyb serva jednoznacne pocujete (napr. v tichu spalne). V kancelariach toto samozrejme vobec nevadi (v beznom ruchu dna to nepocujete vobec). Co treba vyzdvihnut - hlavica sa snazi o spojitu regulaciu, nie len otvorene/zatvorene. Este raz - tento produkt za jeho cenu DOPORUCUJEM a podla mna ine (drahe) el.term. hlavice su vo vacsine beznych scenarov nenavratnou investiciou z hladiska dosiahnutelnych uspor na kureni.

Příspěvek vložil: Miro
dne: 6.01.2016 v 10:37
Výdrž baterií

Dobrý den,
lze alespoň rámcově a orientačně určit, jak často se v hlavicích musí měnit baterie ?
Děkuji

Příspěvek vložil: Václav
dne: 1.01.2016 v 20:18
RE: Výdrž baterií

V návodu uvádějí, že životnost alkalické baterie je 3 roky.
Předpokládám, že výrobek funguje tak, že reguluje klasické čidlo jako u obyčejných hlavic a servomotor se zapíná jen při změně požadavku naprogramované hodnoty teploty. Nebo reaguje častěji? Může to někdo prosím zodpovědět?

Příspěvek vložil: Pavel Rybka
dne: 2.01.2016 v 23:50
RE: RE: Výdrž baterií

Dobrý den

Ventil je ovládán pouze servomotorem, při každé odchylce od požadované teploty tedy servo reaguje.

S Pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.01.2016 v 15:13
RE: Výdrž baterií

Dobrý den

Dle dostupných informací je životnost baterií těchto termohlavic minimálně 2 roky.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.01.2016 v 15:01
programování

Dobrý den, jaký je nejkratší možný časový úsek pro naprogramování jednoho ze 7 časů a naopak jaký je nejdelší časový úsek.

Děkuji

Příspěvek vložil: zdeněk
dne: 28.12.2015 v 12:31
RE: programování

Dobrý den,
čas v programu je možno nastavovat v krocích po 10-ti minutách. Nejmenší úsek tedy může být 10 minut, nejdelší není omezen. Může být i celý týden při vhodném navázání jednotlivých dnů.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.12.2015 v 10:40
Heimeier termostatická hlavice K bílá

Dobrý den,
uvažuji o koupi tyto hlavice. Momentálně mam nainstalované hlavice "Heimeier termostatická hlavice K bílá" jen se chce ujistit, že tyto hlavice bez problémů a bez redukcí, popřípadě s redukcí nainstaluji. Děkuji za info Láďa

Příspěvek vložil: Láďa
dne: 7.12.2015 v 18:53
RE: Heimeier termostatická hlavice K bílá

Dobrý den

S instalací těchto hlavic na ventil Heimeier by neměl být problém. Hlavice lze namontovat na tento typ ventilu i bez použití redukce.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.12.2015 v 15:54
hlavice do paneláku

Dobrý den, chci si pořídit tyto hlavice do bytu. Momentálně mám nainstalovány hlavice "OVENTROP UNI LH" - jen se chci ujistit,že tyto hlavice nainstaluji bez problémů a bez redukcí, popřípadě s dodávanou redukcí. Děkuji za info Honza

Příspěvek vložil: Honza
dne: 2.12.2015 v 15:23
RE: hlavice do paneláku

Dobrý den,

k posouzení kompatibility potřebujeme vidět termostatický ventil. Zašlete nám prosím emailem na technik@conrad.cz dva obrázky Vašeho ventilu (po sejmutí stávající hlavice) s tímto dotazem.

Děkujeme

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.12.2015 v 09:54
palarja@centrum.cz

Chtěl jsem se zeptat jestli jde zobrazit na hlavicí aktuální stav teploty v místnosti. Dekuji

Příspěvek vložil: Jarek
dne: 24.11.2015 v 09:12
RE: palarja@centrum.cz

Dobrý den

Hlavice zobrazuje pouze teplotu nastavenou (požadovanou). Naměřenou teplotu hlavice zobrazit neumí.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.11.2015 v 10:57
postupné zavírání hlavice

Dobrý den
píšete, že všechny hlavice uzavírají průtok proporciálně - to je jasné při principu regulace založeném na teplotní roztažnosti látky (např. vosku). V případě elektronické hlavice předpokládám, že servomotor ovládající ventil pracuje v určitých cyklech. El. termostat vyhodnotí odchylku teploty, a dá krátký impuls servomotoru. To způsobuje zmiňovaný hluk hlavice. Zajímalo by mě, jak často a po jakých změnách teploty k tomuto jevu dochází, a jak dlouho tento "zvuk" trvá.
Zajímalo by mě také, jaká je tepelná hystereze hlavice - tj. v jakém rozmezí je udržována nastavená teplota.
Děkuji

Příspěvek vložil: pepin
dne: 18.11.2015 v 08:20
RE: postupné zavírání hlavice

Dobrý den,
dle dostupných informací je hystereze hlavice +/- 0,5 °C. Četnost činnosti servomotorku není pevná, přizpůsobuje se aktuálním podmínkám. Motorek je činnosti obvykle několik sekund.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.11.2015 v 17:18
Redukce

Dobrý den,
Mám na radiátoru hlavice od Comapu jejich označení je W5 M30 x 1. Budu potřebovat nějakou redukci k těmto hlavicí?
Děkuji

Příspěvek vložil: Josef Hahn
dne: 28.10.2015 v 19:16
RE: Redukce

Dobrý den

Pro montáž termostatických hlavic budete potřebovat redukci na ventil M30x1 Obj.č.: 560387.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.11.2015 v 17:23
rozdíl v typu

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na rozdíl v hlavicích eQ3 typu N a L? Umí typ L něco navíc?
doma mám již několk hlavic typu L, bohužel po několika letech mi na dvou z nich přestalo fungovat tlačítko OK. tak přemýšlím o koupi nových a nějak nemohu najít rozdíl.

děkuji RP

Příspěvek vložil: RP
dne: 16.10.2015 v 10:34
RE: rozdíl v typu

Dobrý den,
zásadní funkční rozdíl mezi hlavicemi není. Liší se designem, částečně ovládáním, hlavice eQ-3 N mají v balení pouze redukci na ventily Danfoss řady RA.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.10.2015 v 11:59
Hlavice eQ-3 N

Dobrý den, hlavice eQ-3 N se po dosažení nastavené teploty úplně uzavře nebo se postupně přivírá??Potřebuji po dosažení teploty radiátor úplně zastavit a po klesnutí naplno otevřít. Popřípadě zda to lze tak nastavit?? Předem děkuji za odpověď S pozdravem Hans

Příspěvek vložil: Hans
dne: 11.10.2015 v 21:15
RE: Hlavice eQ-3 N

Dobrý den, všechny námi nabízené hlavice fungují proporcionálně, tedy uzavírání a otevírání probíhá postupně. Nastavit jinak to nelze.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.10.2015 v 17:00
Český návod

Dobrý den.
Je u výrobku podrobný český návod? V dokumentech ke stažení
není.

Příspěvek vložil: Vladimír
dne: 5.10.2015 v 13:04
RE: Český návod

Dobrý den,

zasílám odkaz na návod:

www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/1100000-1199999/001168832-an-01-cs-PROGRAMOVATELNA_TERMOSTATICKA_HLAVICE_EQ.pdf

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.10.2015 v 12:07
Redukce pro ventil TA

Dobrý den,
jaká je vhodná redukce pro montáž na ventil TA RV40 (termostatická hlavice TA RVT).

Příspěvek vložil: Radek
dne: 2.10.2015 v 21:01
RE: Redukce pro ventil TA

Dobrý den,
pro posouzení prosím zašlete fotografii ventilu bez namontované hlavice. Podle označení se mi ventil nepodařilo jednoznačně dohledat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.10.2015 v 15:50
Ochrana proti vodnímu kameni.

Velice úsměvné a dá se uvažovat o odbornicích. V popisu termostatu je uvedeno: Ochrana proti vodnímu kameni.
Tento termostat vůbec nepřijde do styku s vodou, tak mi není jasný důvod uvedení do popisu výše uvedenou položku.

Příspěvek vložil: Petber
dne: 1.10.2015 v 14:44
RE: Ochrana proti vodnímu kameni.

Dobrý den,

je to jednoduché a úsměvné mi to nikterak nepřipadá. Výrobek sice přímo do styku s vodou v otopném okruhu nepřichází, ale termostatický ventil ano. Aby nedošlo k nahromadění a usazení vodního kamene ve ventilu, výrobek disponuje funkcí "decalc" - přičemž jednou týdně provádí úplné stlačení a uvolnění regulačního čepu ventilu i při studeném (např. odstaveném) radiátoru. Během této doby přístroj na displeji zobrazuje "CALC"

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.10.2015 v 12:04
Redukce ano/ne?

Dobrý den,
mám podobný dotaz jako kolegové. Plánuji tyto ventily použít místo původních Heimeier s M30x1,5. Potřebuji něco dokoupit, nebo vše potřebné najdu v balení???
Děkuji.
Aleš

Příspěvek vložil: Aleš
dne: 1.10.2015 v 11:06
RE: Redukce ano/ne?

Dobrý den,

nic dalšího nepotřebujete, hlavice je kompatibilní bez redukce.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.10.2015 v 10:09
Aplikace na radiátor

Ještě doplnění k dotazu a adaptérům:
I Vaše společnost nabízí adaptéry, tyto na odkaze https://www.conrad.cz/prislusenstvi-pro-termostaticke-hlavice.c0812042#min=0&max=400000&show_brand=&show_params=&pg=1&c=0812042&sort=ord_cnt&order=asc&list=24&boxes_action=1&boxes_show=1
a jejich cenové relace jsou kolem zmiňovaných 300,- Kč. spíše ještě více.
Pak, při dokoupení adaptéru, bude reálná cena POUŽITELNÉ termohlavice vyšší než 600,- Kč !
Tomáš

Příspěvek vložil: Tomáš
dne: 30.09.2015 v 20:00
RE: Aplikace na radiátor

Dobrý den,
ano, je to tak. Pokud nemáte termostatické ventily s kompatibilním připojením M30 x 1,5 mm, musí se použít vhodná redukce. Bohužel jejich cena zvýší investici do programovatelné termostatické hlavice. Jiné řešení ale nabídnout nedokáži.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.10.2015 v 08:56

Hodnocení výrobku: Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks

Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.64615
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

5 ks hlavic mám 4 roky v paneláku . Využívám 4 časové cykly/den + víkendový režim. Po třech letech jsem vyměnil baterie. Jediné malé mínus - jedna hlavice je hlučnější ( vyhodil jsem ji proto z ložnice) Jinak vše ok bez připomínek. A opravdu šetří. Pro běžný byt za tuto cenu doporučuji.

5.0

Výrobek splnil všechna očekávání.

Plusy
Intuitivní nastavení, nehlučný chod.

Mínusy
Displej z boku by byl lépe čitelný.

5.0

Nemám co dodat. Chválím.

5.0

Jednoduchá montáž, jednoduché nastavení, jednoduché ovládání, přehledný displej, rychlá a jednoduchá změna přednastavených teplot (den/noc). Drobné nedostatky v návodu.

4.5

Pomer cena kvalita. Kvalitné spracovanie v tejto cenovej hladine. Dobrá cena pri kúpe sady 3 ks. V celku tichý chod servo motorceku.

Mínusy
Všetko funguje ako ma až na funkciu " otvorené okno". Prvý krát zaznamenala a potom už nie, ale bez toho ja osobne prežijem.

5.0

Za ty peníze bezva. Nepotřebuji nastavovat hlavice přes wifi či bluetooth, potřebuji, aby v baráku byla stabilní teplota a na noc se sama snížila. Někteří uživatelé upozorňují na hlučnost motorku, nic jsem nezpozoroval. Vždy to jen jemně zašumí, víc hluku nadělá auto jedoucí v dálce. Zboží přišlo perfektně zabaleno a s dobrým českým návodem, opravdu nemám, co bych vytkl.

Plusy
Jednoduchá hlavice. Snadná instalace. Snadné nastavení podle srozumitelného českého návodu. Cena. Levněji jsem to nikde neviděl.

3.5

Za tuto cenu jsem byl i docela mile překvapen. Baterie dodávány s regulátorem.

Mínusy
Na displeji by mohla být vidět aktuální teplota prostoru a aktuální pozice otevření ventilu. Pozice jde vidět, ale nepříliš přívětivým způsobem. Ale za tuto cenu se to dá překousnout. K umístění do ložnice je to z mého pohledu hlučné.

5.0

Po miernom naštudovaní je obsluha a programovanie veľmi jednoduché. Chod je relatívne tichý, pre mňa bola výhodná sada 3 ks, nakoľko som potreboval 6. Výmena absolútne jednoduchá. Príjemné prekvapenie je, že v každej hlavici sú dve alkalické batérie v cene. Perfektná funkcia je napr. zníženie teploty pri vetraní otvoreným oknom, čo nie je na hlaviciach bežné. Môžem odporúčať, za túto cenu perfektný výrobok.

4.5

Displej by měl být z vrchu pro lepší programování. Není ideální pro radiátory v rohu.

5.0

Funguje, jak má. Lehké programování.

5.0

Ľahké programovanie, dobré funkcie.

3.5

Set tří hlavic, zřejmě výjimečně, splnil mé potřeby (nestandardně 3 topná tělesa ve 4 pokojové bytové jednotce). Jinak by bylo vhodné dodávat po 4.

Plusy
Funguje přesně tak, jak fungovat má. Poměr cena/výkon. Německá výroba. Velmi snadná instalace.

Mínusy
Plastové komponenty/redukce na ventil Danfoss.

3.5

Dobrý poměr cena/výkon.

Mínusy
Při výměně baterií dojde ke ztrátě nastavení.

5.0

Super.

4.5

Přesná funkce. Spokojen.

5.0

Cena.

5.0

Jednoduchá obsluha. Funkční. Levné. Působí kvalitně zpracované. Výdrž baterií - píší 3 roky.

5.0

Dobrá cena a funguje, jak má.

5.0

Spokojenost.

4.5

Instalace může být komplikovaná, hlavice se musí důkladně našroubovat, jinak to hlásí chyby.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Ledvance Surface Circular – víc světelného komfortu, bezpečnosti a efektivity

    Ledvance Surface Circular – víc světelného komfortu, bezpečnosti a efektivity

    blog.conrad.cz

    Universální LED svítidla Surface Circular, která jsou posledním přírůstkem v řadě výrobků Ledvance dodávaných společností Conrad Electronics, nabízí vysoce účinné vnitřní osvětlení průmyslové úrovně.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks
Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks

Cena produktu Programovatelná termostatická hlavice eqiva N, 5 do 29.5 °C, sada 3 ks je aktuálně 789,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci PPL do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se pohybuje v rozmezí 2-5 dnů.

Cena: 120,- Kč (vč. DPH)

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic