Maker Faire slevy
Domů » Dům & zahrada » Vodní instalace » Vodní pumpy & čerpadla » Ponorná čerpadla » Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m
BarwigBarwig

Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m

Objednací číslo: 539090
[Označení výrobce: 0444]
(16Hodnotit produkt
  • Topseller
366,- Kč vč. DPH
Orientační naskladnění 3.7.2019
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Výkonné ponorné čerpadlo Barwig je vhodné zejména pro mobilní použití.

Napájení čerpadla je možné z vhodného síťového zdroje (6-12 V), autobaterie nebo ze solárního panelu. Čerpadlo je odolné vůči teplotám až do 60 °C a je vybaveno pojistkou proti chodu nasucho.

Upozornění: Při napájení 12 VDC je možný provoz max. 30 min.

Tip: Trvalý provoz čerpadla je možný při napájení 6 až 9 V a vodního chlazení.

Pro provoz čerpadla je nezbytný napájecí zdroj.
Odolné vůči teplotám až do 60 °C.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Dopravní výška (max.)6 m
Průtok (max.)600 l/h
Čerpací tlak (max.)0.6 bar
Provozní napětí12 V
Délka kabelu (max.)1 m
Vnější výška80 mm
Vnější Ø38 mm
Hmotnost145 g

Vybavení

  • 12 V/DC
  • Výška čerpání 6 m
  • Max. průtok 10 l/min

Vlastnosti

  • Doba provozu 30 min
  • Hadicová přípojka o průměru 10 mm
  • Pojistka proti chodu nasucho, s trvalým mazáním

Související produkty

Video k výrobku

Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Automatické čerpání

Dobrý den.
Potřebuji automaticky vyčerpávat napajecku pro zvířata.
Mám v úmyslu použít toto čerpadlo. Potřebuji k němu ale doporučit další komponenty. Měla by se vyčerpávat nádoba cca 80 litrů pitné vody cca 1-2x denně.
Tzn. že nejspíš potřebuji hlídat min a max výšku hladiny nějakými spínači + solární zdroj na 12 V vč. akumulátoru.
Můžete mi doporučit komponenty z vaší nabídky?
Děkuji
K.Kovář

Příspěvek vložil: Karel Kovar
dne: 21.05.2019 v 09:32
RE: Automatické čerpání

Dobrý den,

Celá sestava pro přečerpání 80 litrů vody do max. výšky 2 metry 1 až 2 x denně by mohla vypadat např. takto:
Amorfní solární panel Amorphes, 340 mA, 6 Wp, 12 V Objednací číslo: 110492
Olověný akumulátor, 12 V/3,2 Ah, Conrad energy Objednací číslo: 250189
Solární regulátor nabíjení Basetech BT-TPS-545 BT-1764137, 10 A, 12 V Objednací číslo: 1764137
Propojovací kabel Basetech BT-1780542 BT-TPS-403 Objednací číslo: 1780542
Regulátor hladiny u vodivých tekutin B+B Thermo-Technik CON-WLSW_MOD12V Objednací číslo: 156519
Senzor pro detektor hladiny vody GWF Greisinger, 108405, bez konektoru Objednací číslo: 754326

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.05.2019 v 15:40
RE: RE: Automatické čerpání

Ještě pro úplnost: uvedené senzory budu potřebovat dva, jeden pod hladinou bude hlídat min. výšku hladiny a jeden v horní části nádoby bude hlídat max. výšku hladiny?
Používají se nějaké držáky?

K.Kovář

Příspěvek vložil: Karel Kovar
dne: 22.05.2019 v 06:56
RE: RE: RE: Automatické čerpání

Dobrý den,

Ano, toto jsem opomněl. Senzory jsou potřeba dva, jeden pro min. a druhý pro max. hladinu. Senzory lze přilepit, přivrtat nebo upevnit na vlastní držák. Senzory připojit na desku pomocí kabelu s konektorem RJ 45.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.05.2019 v 10:36
přímé napojení čerpadna na solární panely 2

Tak a po vaší odpovědi tomu už vůbec nerozumím. Když budu krmit čerpadlo 6 V solárním panelem, tak dle popisu, pokud je ponořeno ve vodě, může běžet v trvalém provoztuz. Je to tak? K čemu by tam pak byl akumulátor a ON/OFF?
Přesně takhle to také bylo zapojeno a fungovalo. Čerpadlo vydrželo jednu sezónu, co není špatné.

Příspěvek vložil: Martin Sluka
dne: 6.05.2019 v 11:49
RE: přímé napojení čerpadna na solární panely 2

Dobrý den,
čerpadlo má nějaké provozní podmínky. Při 12 V může 30 minut běžet a 30 minut musí stát. Při 6 - 9 V může běžet trvale.
Potíž je v tom, že solární panely mají vyšší napětí než 12 V a to 16 - 17 V a více. Pokud bude výkon panelu výrazně vyšší než příkon čerpadla, čerpadlo spolehlivě přetížíte a to nemluvím o max. době provozu. Pokud nejsou parametry čerpadla a solárního panelu sladěny, musí se použít regulátor. Aby se zajistila max. doba provozu musí být použit cyklovat, aby fungoval cyklovač, musí být použit akumulátor. Jinak by po zastínění panelu cyklovač nefungoval.
Pokud budete mít alespoň 20 W 6 V solární panel, čerpadlo můžete připojit přímo a může běžet trvale.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.05.2019 v 09:08
přímé napojení čerpadna na solární panely

Proč není možné napojit čerpadlo přímo na solární panely? Tvrdíte, že se musí použít řídící modul a akumulátor.
Provozoval jsem tohle čerpadlo minulou sezonu připojené napřímo na čerpání dešťové vody, pokud byly horní nádrž naplněná, tak se voda vracela do spodní přepadem. Všechno fungovalo.

Příspěvek vložil: Martin Sluka
dne: 5.05.2019 v 14:43
RE: přímé napojení čerpadna na solární panely

Dobrý den,

Čerpadlo není určeno pro kontinuální provoz. Max. povolená provozní doba při napájení 12 V je asi 30 min. Dobu chodu čerpadla je tedy nutné omezit. Pokud bylo čerpadlo připojené na panel napřímo, jeho životnost se zkrátí zhruba na cca jednu sezónu (průměrná doba životnosti zhruba 450 hod). Pro provoz na solární panel tedy doporučujeme alespoň malý akumulátor, stačí do 10 Ah a cyklický časovač ON/OFF.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.05.2019 v 11:12
klapka při stojícím čerpadle?

Dobrý den, toto čerpadlo plánuji použít pro čerpání vody z vyššího místa na nižší (převýšení asi půl metru), vzdálenost cca 20m. Z fyziky vím, že když se hadice "nacucne", tak to teče samospádem samo. Jde mi o to, zda to čerpadlo můžu použít místo pusy k nacucnutí (takže poběží třeba jen chvilku), pak čerpadlo vypnu a skrz čerpadlo a hadici voda bude proudit samospádem až do doby ztráty vody z horní nádrže, i když čerpadlo vypnu. Jinými slovy, jestli v čerpadle není nějaká klapka, která by uzavřela průtok čerpadlem, když čerpadlo nejede. Děkuji. Hrubý

Příspěvek vložil: Michal Hrubý
dne: 11.11.2018 v 21:52
RE: klapka při stojícím čerpadle?

Dobrý den,
zpětnou klapku neobsahuje, může čerpat na obě strany.
Ale pokud čerpadlo stojí voda skrze protéká jen netěsnostmi, takže jen málo.
Pro daný účel není vhodné, muselo by stále běžet.
Ale pro nasátí vody jej můžete použít a až voda začne protékat, přepnete ventilem mimo čerpadlo a to pak vypnete.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.11.2018 v 13:39
Poběží na USB?

Dobrý den,

hledám čerpadélko, které budu moci připojit na USB výstup solární nabíječky (2A), případně powerbanky (taktéž 2A). Když píšete, že je rozsah napájení 6–12V, tak si myslím, že na těch 5V by se také rozjelo. A výkonově, při tomto napětí, myslíte, že vytlačí aspoň těch 2,5m? Děkuji za info.

Daniel Jaroš

Příspěvek vložil: Daniel Jaroš
dne: 2.08.2018 v 09:27
RE: Poběží na USB?

Dobrý den,

Při napájecím napětí 5 V čerpadlo dopraví vodu zhruba do výšky 2 metrů. Aby byl zachován alespoň částečný průtok, bude možné reálně čerpat vodu do max. výšky asi 1,5 metru.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.08.2018 v 10:08
230V?

Dobrý den, čerpadlo bych chtěl využívat doma k plnění akvária, lze zapojit do klasické zásuvky - 230V? Děkuji za info

Příspěvek vložil: Radan Wagner
dne: 19.02.2018 v 10:03
RE: 230V?

Dobrý den,

Pro připojení čerpadla do elektrické zásuvky budete potřebovat ještě adaptér. Vhodný je např: Síťový adaptér bez konektoru Voltcraft SNG 12/1500-OW, 12 V/DC, 18 W Obj.č.: 518365

https://www.conrad.cz/sitovy-adapter-bez-konektoru-voltcraft-sng-12-1500-ow-12-v-dc-18-w.k518365

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.02.2018 v 09:52
ochrana běhu na prázdno

Dobrý den,jakým způsobem je chráněno proti běhu na prázdno ?
Vypnutím ? Nebo může běžet stále i na sucho ?

Příspěvek vložil: micro
dne: 14.02.2018 v 15:57
RE: ochrana běhu na prázdno

Dobrý den,
čerpadlo se při chodu na prázdno nezadře ale přehřeje se.
Max doba čerpání 30 minut při 12V.
Při 6-9V povolen trvalý chod, ale zase: čerpadlo MUSÍ při TRVALÉM chodu BÝT CHLAZENO VE VODĚ.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.02.2018 v 12:25
Čerpanie vody

Zdravím, ktory zo solarnych člankov mi odporučate z vašej ponuky k čerpadlu? Planujem použiť aj Hladinový spínač FS-4101, 200 V/DC, 0.5 A, IP64č. Ak sa mi v pivnici nazbiera voda tak by to zoplo a vyčerpalo .Jedna sa asi o cca 30-50l denne. Vďaka

Příspěvek vložil: Laci
dne: 15.10.2017 v 19:54
RE: Čerpanie vody

Dobrý den,

Pro napájení čerpadla je vhodný např. Monokryštalický solárny panel Sunset SM 10, 560 mA, 10 Wp, 17.2 V Obj.č.: 110073. Dále bych pro provoz doporučil akumulátor např. Olověný akumulátor, 12 V/9 Ah, Conrad energy Obj.č.: 250915 + regulátor obj.č.: 113344. K plovákovému spínači nezapomeňte přidat relé např Obj.č.: 504117, samotný plovákový spínač Vám čerpadlo nesepne.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.10.2017 v 14:16
RE: RE: Čerpanie vody

Zdravim,podľa Vašej rady som objednal k čerpadlu aj rele,ale nevie načo,keď hladinový spinač bez problémov spina čerpadlo.

Příspěvek vložil: LACI
dne: 21.10.2017 v 16:09
RE: RE: RE: Čerpanie vody

Dobrý den,
hladinový spínač je dimenzován na max. 0,5 A, čerpadlo má až 1,7 A, navíc je to indukční zátěž. Při přímém spínání čerpadla spínač relativně brzo spolehlivě zničíte. Relé určitě použijte!

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.10.2017 v 14:16
RE: RE: RE: RE: Čerpanie vody

Zdravím, viete mi poradiť ako zapojiť to rele. Nikde na netu som nenašiel navod na zapojenie ktory by sa dal použiť na môj učel. Vdaka

Příspěvek vložil: Laci
dne: 27.10.2017 v 18:51
RE: RE: RE: RE: RE: Čerpanie vody

Dobrý den,
kontaktem relé budete spínat čerpadlo. Hladinový spínač pak bude spínat cívku relé.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.10.2017 v 10:07
cerpanie so studne

Dobry den
Potrebujem cerpat vodu so studne. Vyska vytlaku 3m. Mozem pouzit toto cerpadlo? Aku by malo cerpadlo zivotnost ked bude pustene v 10minutovych inervaloch 24h denne.

Příspěvek vložil: Peter
dne: 9.08.2017 v 09:00
RE: cerpanie so studne

Dobrý den,
v tomto režimu by byla předpokládaná životnost cca 2 měsíce.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.08.2017 v 10:43
Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04

Dobrý den, v diskuzi jsem našel, že k čerpadlu je vhodný zdroj obj.č. 235715, ale ten již nemáte v nabídce. Můžete mi nabídnout nějakou alternativu?
Děkuji.

Příspěvek vložil: Ing. Karel Studecký
dne: 17.10.2016 v 11:27
RE: Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04

Dobrý den,
jako alternativu mohu nabídnout níže uvedený zdroj.
https://www.conrad.cz/kompaktni-napajeci-zdroj-weiss-12-v-dc-5-0-a.k505235

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.10.2016 v 18:02
Provoz na solární panel

Dobrý den,
prosím o info, rád bych napájel čerpadlo pomocí pouze solárního panelu (12v, 750W)
Musím dát k panelu nějaký regulátor napětí, abych nepřesáhl napětí max. 9V pro delší než 30 minutový provoz. Čerpadlo bude v provozu jen za svitu slunce. Bude napojeno na malý solární vodní kolektor pro ohřev vody do bazénku. Čerpadlo bude ponořeno do bazénku a při slunci se automaticky rozjede a požene vodu přes sluneční vodní kolektor zpět.

Děkuji za radu.
S pozdravem
Hořejš

Příspěvek vložil: Pavel Hořejš
dne: 30.05.2016 v 19:09
RE: Provoz na solární panel

Dobrý den

K regulaci čerpadla budete potřebovat vhodný napěťový regulátor či měnič. Z našeho sortimentu Vám jako vhodný produkt mohu nabídnout například PWM regulátor v podobě Hotového modulu H-Tronic 9 V/DC, 12 V/DC, 16 V/DC 5 A Obj.č.: 190219 https://www.conrad.cz/hotovy-modul-h-tronic-9-v-dc-12-v-dc-16-v-dc-5-a.k190219 pomocí kterého lze výkon motorku čerpadla plynule regulovat. Uvedené řešení je však použitelné pouze pokud Váš solární panel disponuje akumulátorem a příslušným solárním regulátorem nabíjení.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.05.2016 v 15:54
Příkon

Dobrý den,chci se zeptat kolik si vezme Wattů tohle čerpadlo?Mám ostrovní systém 12v, 150wp panel, 100Ah baterii. Můžu použít tuto baterii po dobu 30 minut?jak čerpadlo napojím na baterii?jsou k dispozici nějaké konektory, popřípadě nějaký jiný způsob napojení. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Marek
dne: 5.02.2016 v 11:40
RE: Příkon

Dobrý den,
čerpadlo má příkon cca 20 W. Připojení na uvedený solární systém je možné. Čerpadlo má vyveden 1 m kabel s volnými konci. Žádné konkrétní konektory k tomuto nejsou doporučovány. Bude záležet i jakým způsobem bude čerpadlo spínáno, k čemu bude připojeno. Dle tohoto bych volil i konektory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.02.2016 v 09:55
solar sestava.

Dobrý den,
potřebuji denně nepravidelně odčerpat 450l vody . Jaký solární panel+ baterii+ casový spínač je možné k tomuto čerpadlu použít ? Hloubka cca 2m. Představuji si to zhruba tak,že každou hodinu sepnu čerpadlo na 15 minut- je možné,že z části poběží na prázno,protože přítok vody do studny nemohu nijak ovlivnit.. Je to takhle možné ? Děkuji moc na info.

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 3.11.2015 v 18:55
RE: solar sestava.

Dobrý den,

budeme trochu počítat:

15 min každou hodinu denně - 15x24=360

To je celkem 6 hodin denně. Pokud budeme raději počítat s maximálním odběrem, pak denně máte energetickou potřebu 10,2 Ah.

Akumulátor Vám tedy bude stačit relativně malý, volil bych okolo 15-20Ah
https://www.conrad.cz/solarni-akumulator-dryfit-s12-17-g5.k110760

Dále potřebujete regulátor:
https://www.conrad.cz/solarni-regulator-nabijeni-steca-solsum-8-8f.k110665

Časový spínač např. tento:
https://www.conrad.cz/casove-rele-tele-e1zi10-12-240vac-dc-12-240-v-8-a-synchronizator.k505856

a vhodně dimenzovat solární panel. V zimě velmi klesá účinnost panelů až cca na 20%. Pokud by jste chtěl pokrýt tuto spotřebu v létě, volil bych panel o výkonu cca 30Wp. Pokud ale i v zimě potřebujete panel (nebo více panelů) o mnohem vyšším výkonu, okolo 180-200wp.

Minimálně tedy 2ks těchto:
https://www.conrad.cz/polykrystalicky-solarni-panel-sunset-px-85.k110258

Provoz naprázdno tomuto čerpadlu nevadí, přesto odebírá proud když není třeba. Napadají mne otázky:

Co v zimě? Jak budete řešit zamrznutí vody?
Proč neudělat spínaní čerpadla plovákem?

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.11.2015 v 16:52
RE: RE: solar sestava.

Moc děkuji za pomoc.. Studnu mám doma ve sklepě- stálá teplota,zamrznutí není možné. Existuje tedy nějaké čerpadlo s plovákem ? Momentálně to řeším klasicky s plovákem na 220 v,ale chtěl bych to řešit na solár... Studna v podstatě odčerpává vodu od základů domu a funguje perfektně.. a je to stabilně 450 l pitné vody za 24 h. Pokud poradíte nějaké čerpadlo s plovákem,které ten solár utáhne budu moc vděční... voda je prevít a elektrika levnější nebude :->

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 4.11.2015 v 17:07
RE: RE: RE: solar sestava.

Dobrý den,

k dispozici je pouze jediné nízkonapěťové čerpadlo

https://www.conrad.cz/ponorne-cerpadlo-shurflo-355-020-00-12-14-v-dc-1-7-a-25-l-min-2-5-m.k537612

ke kterému jde dokoupit plovákový spínač

https://www.conrad.cz/plovakovy-spinac-pro-ponorne-cerpadlo-shurflo-piranha-12-24-v.k551123

Nicméně plovákové spínače univerzální máme v sortimentu také.

https://www.conrad.cz/polohovy-spinac-plovakovy-spinac.c0216730

Návrhy a realizacemi projektů se ale nezabýváme. Poradíme případně s konkrétním dotazem.


S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.11.2015 v 11:18
Zalévání ...

Dobrý den,
sice jsem četl diskuzi, ale nejsem z toho moc moudrý. Pokud připojím čerpadlo na autobaterii, může čerpat víc jak 30 minut ?
Potřebuji čerpad vodu ze sudu do hadice cca 25 m s převýšením do 2 m.
je to vhodný produkt ?

Příspěvek vložil:  Petr
dne: 19.07.2015 v 22:38
RE: Zalévání ...

Dobrý den,
déle jak 30 minut na 12 V čerpadlo nemůže být v provozu. Uvedené podmínky jsou na hranici použitelnosti čerpadla, spíše bych doporučit silnější. Např. toto:
https://www.conrad.cz/ponorne-cerpadlo-comet-ocean-plus-1130-91-59-12-v-dc-8-a-25-l-min-20-m.k552371

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.07.2015 v 12:03
Jaký použít proud?

Dobrý den,
chci se zeptat co znamená uvedená hodnota proudu 0,9 - 1,7A? Myslel jsem si, že se jedná o proud který je zapotřebí k chodu čerpadla, ale v ostatních odpovědích doporučujete zdroj 12V 10A. Bude čerpadlo fungovat i se zdrojem 12V 5A nebo 2A? Předem děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Marek
dne: 4.03.2015 v 15:18
RE: Jaký použít proud?

Dobrý den,
provoz čerpadla je možný i s menším napájecím napětím, od 6 V. Při nižším napětí čerpadlo odebírá i menší proud. 2 A zdroj určitě stačit nebude, 5 A možná, záleží na jeho typu. Problém je v tom, že při rozběhu čerpadlo odebírá několikanásobně větší proud než je nominální a zdroj musí být schopen tento rozběhový proud dodat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.03.2015 v 09:28
Z čeho je

Dobrý den,

Chci se zeptat, z jakého materiálu je čerpadlo vyrobeno. Chci jim odčerpávat mírně kyselý kondenzát z plynového kotle.

A také se chci zeptat, jak dlouhá je napájecí šňůra.

Děkuji

Příspěvek vložil:  Panda
dne: 23.10.2014 v 15:49
RE: Z čeho je

Dobrý den,
čerpadlo je vyrobeno z plastu, pravděpodobně z PVC. Napájecí kabel má délku 1 m.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.10.2014 v 11:53
Pojede na 4x 1,5V monočlánek?

Rád bych použil na 2x denne na zalití květin, potřeboval bych k tomu ještě časovač, který by 2x denně celý systém na minutku zapnul. Vložil bych do kýble s vodou na terasu a vodu rozvedl po truhlíkách. Anebo mužete navrhnou lepší řešení z Vašeho obchodu - tedy bez možnosti přivést proud? Děkuji za radu.

Příspěvek vložil:  marek
dne: 24.09.2014 v 10:56
RE: Pojede na 4x 1,5V monočlánek?

Dobrý den,
ano, čerpadlo bude fungovat i na 6 V. Monočlánky vydrží tak na cca 2 hodiny provozu. Ovšem co se týká spínaní mohu nabídnout níže uvedené časové relé, které umožňuje intervalové spínaní, ale jeho napájení je 12 V.
https://www.conrad.cz/casove-rele-tele-e1zi10-12-240vac-dc-12-240-v-8-a-synchronizator.k505856

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2014 v 16:03
jakou hadici?

Dobrý den,
máte na prodej i vhodnou hadici k tomuto čerpadlu?
Děkuji

Příspěvek vložil:  rp
dne: 12.06.2014 v 11:38
RE: jakou hadici?

Dobrý den,
lze použít například níže uvedenou hadici.
https://www.conrad.cz/hadice-z-pvc-vyztuzena-tkaninou-vnejsi--13-53-mm.k538868

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.06.2014 v 15:36
Aký rozbehový prúd ?

Ako je potrebné dimenzovať zdroj - aký veľký je rozbehový prúd čerpadla ?

Příspěvek vložil:  Peter77
dne: 21.05.2014 v 14:47
RE: Aký rozbehový prúd ?

Dobrý den,
rozběhový proud elektromotorů je až 10x větší než nominální. Obvykle stačí zdroj dimenzovat alespoň na 5-ti násobný proud. K tomuto čerpadlu bych doporučil níže uvedený zdroj.
https://www.conrad.sk/napajeci-zdroj-voltcraft-12-v-10-a.k235715

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.05.2014 v 10:56
regulace

Dobrý den,
lze toto čerpadlo využít k zalévání rostlin? Dá se nějakým způsobem regulovat proud čerpané vody? S kterým solárním zdrojem bude fungovat?
Děkuji
Burketová

Příspěvek vložil: Burketová
dne: 2.05.2014 v 13:50
RE: regulace

Dobrý den,
ano, obecně lze čerpadlo použít i pro zalévání rostlin a regulovat průtok lze jednoduše velikostí napájecího napětí, lépe regulátorem pro stejnosměrné motory. V našem sortimentu se nenachází hotový solární zdroj, který bych Vám mohl nabídnout, vzhledem k příkonu čerpadla si troufám odhadnout solární sestavu (tj. panel+akumulátor+regulátor...) na cca 10 tisíc korun.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.05.2014 v 15:57
RE: regulace

Dobrý den,
doplňuji návrhem solárního systému, který by se pro inspiraci dal použít, jednotlivé komponenty lze samozřejmě zaměnit za jiné v závislosti na uvažované době provozu apod.
https://www.conrad.cz/inteligentni-solarni-regulatornabijeni-s-mikrokontrolerem.k110204
https://www.conrad.cz/bateriovy-privod-25-a.k110346
https://www.conrad.cz/solarni-akumulator-dryfit-s12-32-g6.k110779
https://www.conrad.cz/amorfni-solarni-modul-45-w-12v.k110719
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.05.2014 v 12:27
výtlak

Dobrý den, je čerpadlo možné napojit na okruh v bazénu. Čerpadlo ponořit do bazénu a tlačit vodu do 5m vzdáleného a 3m vysokého tepelného výměníku s ohřátou vodou ze solárního kolektoru?
Čerpadlo by bylo na studené straně okruhu 27 stupňů. Stačí pomalý proud vody. Jedná se mi hlavně o výtlak. Zvládne to čerpadlo? Může toto čerpalo jet 6 hod v kuse? U bazénu nechci z bezpečnostních důvodů používat čerpadlo na 220 V.

Příspěvek vložil:  M.Šindelář
dne: 24.04.2014 v 15:25
RE: výtlak

Dobrý den,
čerpadlo není pro uvedený způsob použití vhodné. Není určeno pro trvalé použití. Při napájení nižším napětím pak nebude mít potřebné parametry.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.04.2014 v 16:54
RE: RE: výtlak

Jaký typ by byl pro me potreby vhodný? Potrebuji k bazenu bezpecne napeti 12 V.
Dekuji.
M.Šindelár

Příspěvek vložil:  M.Šindelař
dne: 25.04.2014 v 17:02
RE: RE: výtlak

Co třeba ještě toto? Ponorné čerpadlo Comet Ocean, 12 V A napojit na 6V?

Příspěvek vložil:  Miroslav Šindelár
dne: 26.04.2014 v 11:21
RE: RE: RE: výtlak

Dobrý den,
u čerpadla Comet Ocean není uváděna možnost trvalého provozu při nižším napájecím napětí. Obecně tyto čerpadla nejsou stavěny na takto velkou zátěž. Jako vhodné bych doporučil např. oběhové čerpadlo pro topení nebo vodovody.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.04.2014 v 17:43
Pripojenie

Dobry den,

Chcel by som pouzivat tuto pumpu na prenesenie asi 5 litrov z jedneho hrcna do druheho. Je mozne namontovat hadicku aj z druhej strany a urobit ho neponorny?

Ak nie, je daky iny co by ste odporucili?

S pozdravom

Příspěvek vložil: Igor Tabiza 
dne: 28.11.2013 v 19:18
RE: Pripojenie

Dobrý den,
nelze provést, jedná se o ponorné, nikoliv průtokové čerpadlo. Pro uvažovaný účel použití mohu nabídnout toto čerpadlo:
https://www.conrad.cz/venkovni-prutokove-cerpadlo-extra-9-l-min.k570265
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.11.2013 v 17:25
Pracovní teplota.

Dobrý den.
Jaká je maximální pracovní teplota vody pro udávaný půlhodinový provoz ?
Děkuji.

Příspěvek vložil: Jan
dne: 23.07.2012 v 12:50
RE: Pracovní teplota.

Dobrý den,
v datasheetu se uvádí, že čerpadlo nesmí být vystaveno vyšší teplotě než 50 °C.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.07.2012 v 10:09
Dotaz na zdroj.

Dobrý den, lze k napájení tohoto čerpadla použí solární panel a který je vhodný, případně jaké další příslušenství je nutné použít.
Děkujui za informaci Petr Kokšál

Příspěvek vložil: Petr
dne: 4.04.2012 v 20:51
RE: Dotaz na zdroj.

Dobrý den,
níže uvádím několik vhodných panelů. Vzhlem k účinnosti panelu za zhoršených světelných podmínek doporučiji použít výkonnější panel. Dále budete potřebovat vhodný reguátor napětí nebo lépe regulátor s akumulátorem, který bude kompenzovat výpadky výkonu při zatažení oblohy.
https://www.conrad.cz/polykrystalicky-solarni-panel-sunset-px-55.k110257
https://www.conrad.cz/amorfni-solarni-modul-45-w-12-v.k110719
https://www.conrad.cz/amorfni-kremikovy-solararni-modul-pro-male-samostatne-pracujici-elektricke-soustavy.k110470

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.04.2012 v 09:56
Dotaz na zdroj

Dobrý den,
Je už toto čerpadlo vybaveno zdrojem? Jaký síťový zdroj by jste mi v opačném případě k tomuto čerpadlu doporučili?
Předem Vám děkuji za odpověď a přeji pěkný den Krpata J.

Příspěvek vložil: Jarda
dne: 18.05.2011 v 19:13
RE: Dotaz na zdroj

Dobrý den,
čerpadlo je dodáváno samostatně bez síťového zdroje. Z našeho sortimentu Vám mohu nabídnout zdroj obj.č. 235715, který je dostatečně dimenzován.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.05.2011 v 10:05
RE: RE: Dotaz na zdroj

Prosím, nešlo by napsat link k tomu zdroji. Já ho ve Vaší nabídce nemohu najít. Děkuji.

Příspěvek vložil:  Luka
dne: 18.05.2013 v 14:11
RE: RE: RE: Dotaz na zdroj

Dobrý den,
obj.č. stačí do vyhledávání zadat, jinak odkaz naleznete zde:
https://www.conrad.cz/sitovy-adapter-12-v-10-a.k235715

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.05.2013 v 10:42
dotaz

dobrý den, dá se čerpadlo použít na pohonné hmoty (nafta)? děkuji za odpověd

Příspěvek vložil: Tichota
dne: 15.05.2011 v 09:27
RE: dotaz

Dobrý den,

čerpadlo je zkonstruováno k čerpání čisté vody.
V této kategorii Vám navíc bohužel nejsem schopen nabídnout žádné jiné, které by tento požadavek splňovalo.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.05.2011 v 12:05

Hodnocení výrobku: Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m

Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.5625
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.5

výrobek dle mého požadavku

5.0

K napouštění akvária bohatě postačí, čerpá opravdu rychle a jede v tichosti. Jsem maximálně spokojen.

Plusy
Čerpá opravdu rychle.

4.5

Dobrý výkon.

5.0

Tiché, malé, silné.

5.0

Výhoda.

5.0

Používám při výměně vody v akváriu. 200 litrů přečerpá za 22 minut. Malé a výkonné.

4.5

Malý průměr čerpadla (vejde se do kanistru)
Dostatečný výtlak i dodávané množství.
Spokojenost.

5.0

Potřeboval jsem úzké čerpadlo do plastových kanystrů na vodu. 12 Voltové napájení je vhodný kompromis.

Plusy
Vybral jsem si co jsem potřeboval.

Mínusy
Neškodilo by dodávat s cca metrovou hadičkou, stejně jako je dodáváno s přívodní šňůrou.

5.0

Perfektní čerpadlo do 20 litrového kanystru s vodou. Perfektně projde hrdlem. DOPORUČUJI... Mohu jen doporučit.

3.5

Používám čerpalo na zahradě, kde není elektřina a proto jsem volil napájení z autobaterie. Výkon mně postačuje.

Plusy
splňuje moje požadavky

5.0

odpovídá inzerovaným parametrům

4.0

Nebol ziadny problem.

4.0

Potrebuji mit to cerpadlo venku a proto je pro mne dulezite 12v.

Plusy
Bespecne napeti.

4.5

Conrad bývala vždy dobrá značka a vypadá to tak, že stále je.

Plusy
na objem pozoruhodný výkon

Mínusy
nemám zkušenost, byl to první nákup

4.5

Nabídka na takováto zařízení je dobrá

Plusy
nabídka na 12 V

Mínusy
jsem spokojen

4.0

Jako malé čerpadélko v pohodě.

Podobné alternativní výrobky

Detailní porovnání
Produkt
 
Stav:
Vnější Ø
Dopravní výška (max.)
Čerpací tlak (max.)
Vnější výška
Hmotnost
Průtok (max.)
Produkt Ponorné čerpadlo Barwig, BWV088, 12 V/DC, 3,7 - 4,2 A, 22 l/min, 14 m Ponorné čerpadlo Barwig, BWV088, 12 V/DC, 3,7 - 4,2 A, 22 l/min, 14 m
4.575
861,-
Ponorné čerpadlo Barwig Typ 01, 0111, 12 V/DC, 2,5 - 3,8 A, 18 l/min, 10 m Ponorné čerpadlo Barwig Typ 01, 0111, 12 V/DC, 2,5 - 3,8 A, 18 l/min, 10 m
4.85
595,-
Ponorné čerpadlo Barwig, 0333, 12 V/DC, 1,5 - 2,0 A, 12 l/min, 6 m Ponorné čerpadlo Barwig, 0333, 12 V/DC, 1,5 - 2,0 A, 12 l/min, 6 m
4.65385
366,-
Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m
4.5625
366,-
 
Stav Skladem Skladem Orientační naskladnění 21.6.2019 Orientační naskladnění 3.7.2019
Vnější Ø 80 mm 64 mm 48 mm 38 mm
Dopravní výška (max.) 14 m 10 m 6 m 6 m
Čerpací tlak (max.) 1.4 bar 1 bar 0.6 bar 0.6 bar
Vnější výška 135 mm 100 mm 85 mm 80 mm
Hmotnost 290 g 260 g 140 g 145 g
Průtok (max.) 1320 l/h 1080 l/h 720 l/h 600 l/h

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    blog.conrad.cz

    Chcete si vyrobit desku plošných spojů, tzv. DPS? Conrad nabízí veškeré vybavení, které k tomu budete potřebovat, a k tomu Vám ještě ukážeme jak na to.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m
Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m

Cena produktu Ponorné čerpadlo Barwig Typ 04, 0444, 12 V/DC, 0,9 - 1,7 A, 10 l/min, 6 m je aktuálně 366,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic