Conrad nabízí řešení usnadňující elektronické nakupování, zajišťující úsporu času, plnou kontrolu nad výdaji a řadu možností přizpůsobených potřebám zákazníků.

OCI

OCI/Punchout

   Přeneste obsah košíku přímo do vašeho ERP systému

 

EDI

EDI

   Připojte svůj nákupní systém k našemu a určete, kdo v něm může nakupovat

e-katalog

e-katalog

   Personalizovaná nabídka ve formě souboru XML nebo CSC/XLSX

 

Optimální řešení šitá na míru individuálním potřebám

Nabízíme kompletní automatizaci objednávkových procesů – od nákupu po platbu. Různé možnosti zaručují řešení šitá na míru pro každého, od malých specializovaných společností přes středně velké společnosti až po velké korporace zaměstnávající několik tisíc zaměstnanců.

  • Individuální a kompetentní poradenství od našich odborníků – od výběru řešení Conrad eProcurement až po realizaci
  • Snížené náklady na proces, zvýšená účinnost a transparentnost
  • Řada produktů šitých na míru vašim potřebám
  • Ceny dle individuálních podmínek
  • Rychlé zavedení vámi zvoleného bezplatného řešení eProcurement
  • Zabezpečená výměna dat pomocí testovaných rozhraní EDI a API nebo v případě potřeby prostřednictvím SFTP, HTTPS atd.
  • Úzká spolupráce s předními dodavateli systémů a propojení rozhraní se všemi běžnými systémy zadávání zakázek a systémy ERP
  • Krátká dodací lhůta
  • Všechny výrobky splňují vysoké standardy kvality

Naše technické možnosti

Využíváte služby externích partnerů jako Ariba, Oracle, Simple System? Takže jste pouhý krok od používání výhodného řešení, které vám umožní rychle zpracovat objednávky pro vaši společnost. Jsou možné různé formáty a přenosové cesty.

EDI

EDI

Electronic Data Interchange (EDI) znamená rychlou a bezpečnou výměnu dat mezi obchodními partnery pomocí elektronických procesů přenosu.

  • Elektronické propojení fakturačních procesů
  • Formáty: XML, EDIFACT, OpenTrans atd.
  • Přenosové protokoly: AS/2, HTTPS, SFTP, e-mail atd.

 

eKatalog

e-katalog

Zajišťujeme celý náš sortiment nebo jeho část v digitální podobě (možné jsou různé formáty klasifikace a exportu).

  • Konfigurovatelný sortiment
  • Exportní formát: BMEcat 1.2, CSV, Ariba, CIF, Excel atd.
  • Klasifikační formáty: všechny populární verze eClass a UNSPSC

 

Naše individuální a komplexní řešení eProcurement nabízí:

eProcurement-oplossingen

 

Zvýšení efektivnosti a transparentnosti

Zabírají vám procesy nákupu nebo naceňování hodně času? Chcete objednávat prostřednictvím prohlížeče nebo přímo ze systému ERP, abyste snížili náklady? Efektivní a inovativní řešení na míru pomohou minimalizovat dodací lhůty objednávek a výrazně snížit nákupní náklady. Díky transparentním a efektivním nákupním procesům máte vždy plnou kontrolu nad svými výdaji.

     
     
eProcurement-oplossingen  

Individuální řešení

Díky naší komplexní nabídce najdeme řešení plně přizpůsobené vašim potřebám. Ať už se rozhodnete pro připojení vašeho nákupního systému k našemu nebo pro personalizovanou nabídku ve formě souboru XML, jistě u nás najdete to správné řešení.

     
     
Vertrouwen vanuit traditie  

Flexibilita a nezávislost

Vždy jsme vám k dispozici, abychom mohli optimalizovat vaše procesy zásobování. Poskytujeme rady a odpovědi na všechny vaše otázky – ať už se týkají konfigurace systému nebo probíhajícího užívání vašeho řešení eProcurement. Naši odborníci z oddělení nákupu jsou vždy k dispozici, aby vám pomohli zefektivnit vaše nákupní procesy a zvolit řešení, které je pro vás to pravé.

     
     
Flexibiliteit en onafhankelijkheid  

Důvěra

Jsme hrdí na naši certifikovanou nabídku předních výrobců a exkluzivních značek. Našim produktům i našim službám s vyhrazenou kontaktní osobou oddělení eProcurement můžete důvěřovat. Již téměř 100 let je náš rodinný podnik otevřen vašim přáním a společně chceme dosáhnout stanovených cílů.

 

OCI

OCI/Punchout

Prostřednictvím našeho OCI obchodu můžete před nákupem přenést obsah košíku přímo do vašeho ERP systému. Samozřejmě máme OCI obchod individuálně přizpůsobený vašim potřebám (flexibilně nakonfigurovaný sortiment výrobků, ceny dle individuálních podmínek). To vám umožňuje používat váš nákupní systém, aniž byste museli do systému importovat rozsáhlá katalogová data.

  • Přímý přístup do celého sortimentu Conrad
  • Integrace nabídky obchodu prostřednictvím OCI/PunchOut
  • Stav zásob aktualizovaný v reálném čase
  • Efektivní vyhledávání produktů
EDI

EDI

EDI je řešení pro společnosti s vlastním nákupním systémem zajišťujícím rychlou a bezpečnou výměnu objednávek a faktur mezi obchodními partnery. Spojením vašeho nákupního systému s naším vám poskytneme přístup k více než 500 000 výrobkům za zvýhodněnou cenu a snížíme administrativní náklady. Rádi vám poradíme a vytvoříme elektronické spojení mezi servisními procesy a vámi. Jsou možné různé formáty a přenosové cesty.

  • Elektronické propojení fakturačních procesů
  • Formáty: XML, EDIFACT, OpenTrans atd.
  • Přenosové cesty: AS/2, HTTPS, SFTP, e-mail atd.
CeKatalogi

eKatalogi

Elektronický katalog je personalizovaná nabídka připravená pro vaši společnost ve formě souboru XML nebo CSC/XLSX. Vaše společnost je může zavést do svých interních systémů pomocí specializovaného softwaru nebo za účasti externího operátora, např. Ariba, Oracle, Simple System a Mercateo.

  • Konfigurovatelný sortiment výrobků
  • Exportní formáty BMEcat 1.2, CSV, Ariba CIF, Excel, atd.
  • Klasifikační formáty: všechny populární verze eClass a UNSPSC

Společně najdeme řešení vhodné pro vás a vaše podnikání

Nejste si jisti, které z našich řešení eProcurement je pro vás to pravé? Naši odborníci vám rádi poradí. Zanechte nám zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nám zavolejte.