Můj účet
Můj účet poskytuje přehled o všech vašich osobních údajích a vašich objednávkách. Získáte tak pohodlně kontrolu nad vašimi nákupními aktivitami a můžete kdykoliv spravovat příslušné údaje.

Připojení k obchodu OCI/PunchOut
- Pro systémy ERP s podporou OCI/PunchOut,
- osobní OCI obchod pro efektivní procesy nakupování,
- jednoduché vyžádání přístupu k OCI přes „Můj účet“.
Prostřednictvím našeho OCI internetového obchodu můžete obsah svého košíku převést přímo do systému ERP, ještě než objednávky odešlete. OCI internetový obchod samozřejmě přizpůsobíme vašim potřebám. Ve vašem internetovém obchodě jsou vám k dispozici vaše individuální ceny a speciálně pro vás vedené produkty. Můžete tak využít vlastní procurement systémy k rychlému a úspornému vytváření objednávek, aniž byste do svého systému museli importovat objemná katalogová data.
- Přímý přístup k celému sortimentu společnosti Conrad,
- sortiment Conrad lze individuálně, vysoce flexibilně a jednoduše nakonfigurovat podle vašich potřeb,
- integrace nabídky obchodu přes OCI/PunchOut,
- zobrazení dostupnosti v reálném čase,
- výkonné vyhledávání produktů,
- všechny ceny podle vašich individuálně sjednaných podmínek,
- lepší obsluhovatelnost a výkonnost díky využití cloudové technologie založené na webovém prohlížeči.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Moje heslo
| Můj newsletter
|
FAQ - Odpovíme na vaše dotazy!
Jak se mohu zaregistrovat?
- Spusťte registraci,
- vyberte „Koncový zákazník“ nebo „Firemní zákazník“,
- vyplňte registrační formulář a zaškrtněte potřebné souhlasy,
- budete přesměrováni do sekce „Můj účet“,
- v části „Fakturační adresa“ zadejte svou fakturační adresu, zde můžete také zadat různé dodací adresy pro vaše objednávky,
- po dokončení registračního procesu od nás obdržíte potvrzení na vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Jak mohu zrušit svou objednávku?
Objednávku lze zrušit kontaktováním našeho oddělení zákaznických služeb na čísle +420 226 224 222
Zapomněl jsem heslo - co mám dělat?
Pokud jste zapomněli přihlašovací heslo, můžete požádat o jednorázové heslo nebo resetovat své heslo pomocí funkce „Zapomenuté heslo“.
Jak mohu změnit svou doručovací adresu?
Dodací a fakturační adresy můžete ve svém účtu zobrazit a upravit na kartě "Nastavení".