Doprava zdarma nad 1 000,- Kč
Léto s Conradem
Letní výprodej, slevy až 51%
Domů » Auto » Údržba automobilu a nářadí » Vzduchové kompresory » Kompresor, 12 V, 17 bar

Kompresor, 12 V, 17 bar

Obj.č.: 841879
Výrobce: Basetech Basetech
Kompresor, 12 V, 17 bar
Vaše cena bez DPH:379,34 Kč
Vaše cena vč. DPH:459,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Skladem (více info)
Ks:  

Se 3 přídavnými adaptéry (kola bicyklů apod.)
300cm připojovací kabel s pojistkou do autozásuvky

Technické specifikace

  • 12 A
  • 144 W

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Provozní napětí12 V
Výška120 mm
Délka145 mm
Typ kompresoru (kategorizace)Kompresor
Hmotnost510 g
Provozní tlak (max.)17 bar
Šířka70 mm

Vybavení

  • Délka hadice 50 cm
  • 12 l/min
  • Manometr

Související produkty:

Ventilky pro pneumatiky se značením, 4 ks
Obj.č.: 840358
Ventilky pro pneumatiky se značením, 4 ks
80,- vč. DPH

Technické dotazy a diskuze k výrobku "Kompresor, 12 V, 17 bar"

Kompresor, 12 V, 17 bar
Obj.č.: 841879
Jméno:E-mail:
E-mailová adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku:
Váš dotaz:
Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat dotazy, které se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivé, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.
Máte dotaz na návod? Kontaktujte přímo naše techniky na .
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
17 barů? Ani omylem!

Jen bych chtěl upřesnit, že těch inzerovaných 17 barů co je nakresleno na stupnici by nezvládla ani většina profi dílenských kompresorů. Tyto levné plastové modely mají co dělat aby zvládly 3 bary, a dostávají při tom hodně zabrat - většinou to nezvládnou a zničí se. Pro osobní auto na přifouknutí ušlé pneumatiky poslouží, ale zázraky se nekonají :) Také zdaleka nespoléhejte na přesnost instalovaného manometru - bývá úplně mimo skutečnost. Vyzkoušel jsem jich už mnoho, a všechny jsou stejné... Dofouknout kolo u auta zvládnou, ale skutečný tlak měřte jiným měřičem. Maximum co zvládnou bez větších problémů je 2,5 baru, a v chodu nesmí být déle jak 10 minut, jinak se utaví nebo zadřou... Pokud potřebujete nafouknout víc než jedno kolo, nebo bylo kolo úplně prázdné, připravte se že budete muset po cca 10-15 minutách max. udělat 20 minut přestávku na vychladnutí kompresoru, a že to možná ani tak nezvládne. Dodávky a offroady na plný tlak ani nenafoukne (rozhodně ne na jeden "zátah"), a ani to nezkoušejte - jen si zničíte kompresor. Stejně tak nezvládne na jeden zátah natlakovat domácí vodárnu nebo nafouknout větší bazén pro děti. Platí to pro všechny tyto malé plastové kompresory bez rozdílu. Na značce ani ceně nezáleží.

Příspěvek vložil: Astrell
dne: 26.05.2017 v 13:18
Odpovědět
RE: 17 barů? Ani omylem!

Dobrý den (to bývá standardní oslovení na začátku),
ani netušíte kolik "odborných recenzí výrobku" jsme již četli od autorů, kteří daný výrobek ani neměli v ruce a na konci ani neměli koule se podepsat jménem.

Příště pište konkrétně, aby recenze měla nenulovou informační hodnotu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.05.2017 v 15:15
Odpovědět
RE: RE: 17 barů? Ani omylem!

Dobrý den.

Domníval jsem se, že píšu recenzi k výrobku, a tam jsem nepovažoval za nutné případné čtenáře v úvodu zdravit. Pokud jde o výrobek či mou odbornost, případně jméno, které stejně nikomu nic neřekne, nemusíte se obávat. Jsem strojař, prakticky odborník v oboru (zabývám se sice hydraulikou, ale to je velmi příbuzný obor), a těchto (i přímo těchto konkrétních) kompresorů mi prošlo rukama opravdu hodně. Fakta která uvádím jsou prostě fakta, bez ohledu na váš názor, či na to zda jsem uvedl jméno nebo na začátku recenze pozdravil. Konstrukce těchto malých kompresorů je vždy stejná - hliníkový válec a v něm hliníkový nebo ocelový píst mazaný v lepším případě vazelínou napatlanou na stěny válce při výrobě, většinou ale nijak. Mnoho z těch co jsem měl rozebrané bylo prostě rozlámaných vlastní silou (zlomené ojnice, vypadané či zlámané pístní čepy, smetené ozubení na převodech, spálené motory), nebo zadřených, protože jejich konstrukce je velmi levná a nekvalitní. Za tuto cenu tomu ani jinak být nemůže. Tento kompresor postrádá jakékoliv aktivní chlazení motoru či válce, jakékoliv mazání, a je vyroben z nepřesných levných a poddimenzovaných dílů. Tím rozhodně netvrdím, že přímo vy nabízíte nějaký šmejd, nebo horší zboží než jiní prodejci. Takové jsou úplně všechny tyto kompresory, bez ohledu na výrobce či prodejce. Jde prostě o levný výrobek určený k více méně nouzovému dofouknutí pneumatiky osobního auta, a k tomu účelu je plně dostačující. Víc ale nezvládá, rozhodně ne uvedených 17 barů tlaku, ale ani delší provoz bez pauzy (z důvodu přehřívání) či vyšší tlak než cca 3 bary (dáno konstrukcí - kompresním poměrem a výkonem motoru). Jeho limity jsou takové jaké jsem uvedl. Pokud máte zájem, mohu vám zaslat fotografie jak takový kompresor vypadá uvnitř, i to jak vypadá když selže. Tento typ kompresorů má prostě jeden jediný účel, a tím je nouzové dofouknutí ušlé pneumatiky osobního auta. Alternativně s ním lze nafukovat věci jako míče, bazénky, matrace a podobně, ale jen takové, které nevyžadují chod kompresoru po dobu delší než cca 10-15 minut maximálně. Pak je nutné nechat ho úplně vychladnout než bude znovu použit. Jeho provozní teplota je po cca 10ti minutách chodu vysoko nad 100°C (naměřil jsem i 160°C), a bez aktivního chlazení trvá chladnutí minimálně 10-15 minut, podle okolní teploty. Při tlaku okolo 3 barů už motor sotva zvládá točit, a vzduch se díky nízkému kompresnímu poměru už nevytlačuje ven z válce, čímž se jen více zahřívá a selhání na sebe nedá dlouho čekat. Také ojnice a převody nejsou na vyšší tlaky dělané, takže po čase marné snahy něco povolí, pokud se dřív nespálí motor, ale ty jsou překvapivě kvalitní a spálí se jen vzácně - pravděpodobněji dojde k mechanickému selhání.

Pokud jde o přesnost měřiče tlaku (manometru), pak u těchto výrobků je obvyklá přesnost +/- 0,5 až 1 bar, ale setkal jsem se i s kusem, který ukazoval o téměř 2 bary špatně.

S pozdravem E. Zeman www.hydraulika.tode.cz

Příspěvek vložil: Astrell
dne: 26.05.2017 v 16:23
Odpovědět
RE: RE: RE: 17 barů? Ani omylem!

Ještě bych rád doplnil, že mi rozhodně nešlo o to někoho poškodit, natož vaši firmu. Nakupuji zde rád a hodlám v tom pokračovat i nadále. Jen ten popis výrobku jsem zkrátka musel komentovat z pozice odborníka v oboru. Těch uvedených 17 barů je na malý levný kompresor opravdu absurdně moc. Přes 10 barů se těžko dostávají i kompresory ve zcela jiných cenových relacích. Tyto malé se obvykle pohybují v řádech okolo jednotlivých barů - tyto nejmenší a nejlevnější se jen zřídka dostanou nad cca 4-5 barů, většinou spíš jen na cca 3 bary.

Příspěvek vložil: Astrell
dne: 26.05.2017 v 17:08
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: 17 barů? Ani omylem!

Dobrý den,
popis výrobků je vždy čerpán z dokumentace k výrobku, kterou dodává výrobce. Tyto údaje nemůžeme svévolně měnit, pokud je nemáme bezpečně ověřeny. Nicméně děkujeme za Vaše zkušenosti a názory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.05.2017 v 09:25
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: 17 barů? Ani omylem!

Já to samozřejmě chápu. Ten komentář byl opravdu určen případným kupujícím, aby se pak nedivili že jim ten kompresor natlačí s bídou 3 bary. Spíš mě fascinuje sebevědomí výrobce, ale to nechme stranou :) Tyto kompresorky jsou opravdu fajn věc ke svému účelu - do auta. A za tu cenu udělají svoji práci dobře, i když samozřejmě trochu pomalu, ale když člověk potřebuje dofouknout kolo u auta tam kde právě je, je to neocenitelná pomoc :). I já doma (v autech) takové mám :) Jen od nich prostě člověk nesmí chtít víc než zvládnou.

Příspěvek vložil: Astrell
dne: 30.05.2017 v 10:12
Odpovědět

Hodnocení výrobku "Kompresor, 12 V, 17 bar"

Kompresor, 12 V, 17 bar
Průměrné hodnocení zákazníků:
Ještě nikdo nehodnotil
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Aktuálně prohlížené zboží na www.conrad.cz:

Z našich recenzí a testů

Nabíječky autobaterií
Nabíječky autobaterií

Chcete-li mít svůj akumulátor vždy připraven na zimní období, vyberte si z naší široké cenové a výkonové nabídky nabíječek pro olověné akumulátory. Velkou výhodou našich elektronicky řízených nabíječek je to, že je lze použít téměř na všechny dostupné akumulátory na trhu.

Přečíst celý článek
Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Kompresor, 12 V, 17 bar
Kompresor, 12 V, 17 bar
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Kompresor, 12 V, 17 bar

Cena produktu Kompresor, 12 V, 17 bar je aktuálně 459,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic
Zákaznická infolinka 226 224 222