Prosíme o strpení při vyřízení, z karanténních důvodů může docházet k prodlevě při informování o přijetí zásilky a doba vyřízení zakázek je 2 až 3 týdny.

V případě nutnosti uplatnění reklamace je třeba zboží doručit na naše reklamační oddělení, zároveň vás prosíme o laskavé vyplnění online reklamačního formuláře. Po jeho vyplnění vám bude automatem přiděleno číslo reklamace, pod kterým reklamované zboží zašlete či osobně doručíte na adresu našeho reklamačního oddělení.

Osobní předání je možné v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 hodin.

Jak se k nám dostanete, vám napoví tato mapka.

Adresa:

Conrad Electronic
REKLAMACE
Tiskařská 12, Hala E
10800 Praha 10

Mrzí nás, že bylo nutné zboží vrátit či reklamovat, uděláme vše, aby vaše žádost byla vyřízena v nejkratším možném čase a k vaší plné spokojenosti. V případě dotazů využijte kontakt [email protected] nebo naší zákaznickou linku +420 226 224 222.

Byla tato informace užitečná?