- Možnosti platby
- Jakým způsobem lze objednat?
- Objednávka e-mailem
- Telefonická objednávka
- Objednávka poštou
- Přehled objednávek
- O firmě Conrad
- Objednací číslo
- Nejčastější technické dotazy
- Pro státní organizace
- Objednávky na Slovensko
- Osobní údaje a jejich ochrana
- Soubory cookies
- Jak nakupovat?
- Jak správně poslat poptávku?
Jak nakupovat?
Poprvé na našem e-shopu? Jak objednat?
1. Objednávka
Objednat lze:
-
prostřednictvím e-shopu (s registrací nebo bez registrace),
-
e-mailem na [email protected],
-
nebo telefonicky.
2. Přihlášení do e-shopu
-
nemůžu se přihlásit - heslo je možné resetovat kliknutím na “Zapomněli jste heslo”,
-
objednávku lze uskutečnit i bez přihlášení nebo registrace.
V případě potíží s přihlášením nás můžete kontaktovat na e-mailu: [email protected].
3. Registrace
Koncový zákazník:
- zaregistrovat se lze kliknutím na “Registrace” a výběrem možnosti “Koncový zákazník”. Poté vložíte svůj e-mail a heslo.
Firemní zákazník:
- zaregistrovat se lze kliknutím na “Registrace” a výběrem možnosti “Firemní zákazník”. Poté vyberete typ společnosti a vložíte svůj e-mail a heslo. Fakturační údaje lze vyplnit po dokončení registrace v sekci “Můj účet”, kde je nutné uvést IČO + DIČ.
4. Změna údajů - fakturační adresa, dodací adresa
Veškeré zadané údaje - fakturační adresa, dodací adresa, kontakt lze editovat přímo v sekci “Můj účet” po přihlášení se.
5. Platba a dodání
Možnosti platby:
- Dobírka (zaplatíte kurýrovi hotově/platební kartou)
- PayU (platba přes platební bránu)
- Platba předem (objednávka bude zpracována po připsání platby na náš účet)
V případě, že je zboží skladem, je dodání cca 3 pracovní dny. Více informací o možnosti platby zde.
6. Slevový voucher
-
nebyl doručen - zkontrolujte prosím složky "SPAM" a "Nevyžádaná pošta" ve svém e-mailovém klientovi,
-
nelze uplatnit - zkontrolujte znění voucheru, případně podmínky pro uplatnění voucheru (minimální hodnota objednávky).
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat e-mailem na: [email protected], rádi vám se vším pomůžeme.