Podělte se s námi o svou zkušenost s produkty od Conrada. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a také může pomoci dalším zákazníkům při nákupu.

Čeho se držet při vytváření recenze:

Osobní zkušenost s produktem je nenahraditelná a jsme vděční za každé vaše hodnocení. Všechna hodnocení však musí projít schvalovacím procesem ve snaze zabránit publikací nevhodných, nepravdivých nebo urážlivých hodnocení. Aby vaše hodnocení bez problémů prošlo schválením, držte se prosím následujících pravidel.

Pravidla pro vytváření recenzí:
  • U každé recenze vyplňte počet hvězdiček, název recenze, text samotné recenze, vaše jméno nebo přezdívku, případně můžete uvést, zda byste produkt doporučili ostatním zákazníkům nebo ne.
  • Vždy hodnoťte jen produkt, který jste zakoupili u nás.
  • Pište pravdivě, upřímně a nebojte se uvést i negativa produktu.
  • Recenze prosím nekopírujte z jiných webů ani neuvádějte odkazy na jiné weby.
  • V případě, že vám produkt stále nedorazil nebo dorazil poškozený, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení a nepište to do recenze produktu.
  • Vyhněte se vulgarismu, projevům násilí či rasismu.
  • Neuvádějte falešné recenze ve snaze zmást naše zákazníky.
  • Neuvádějte své osobní údaje nebo osobní údaje třetích stran, aby nedocházelo k porušování ochrany soukromí.
  • Nepište dotazy k produktu. V případě zájmu o další informace, kontaktujte naše zákaznické centrum.
  • Nepište hodnocení na kvalitu dopravy nebo balení - tyto problémy přímo nesouvisí s kvalitou produktu.
  • Nekomentujte cenu produktu či služby a neuvádějte příklady konkurence.

Uvedený seznam pravidel není ani zdaleka kompletní, proto se prosím při psaní recenzí držte zdravého rozumu a slušného chování.

 

ČASTO POKLÁDANÉ OTÁZKY:

Jak mám přidat recenzi k produktu?

Recenzi k produktu můžete přidat kliknutím na „Napsat novou recenzi“ na kartě produktu případně na stejně pojmenované tlačítko pod popisem daného produktu.

Kdy mám napsat recenzi?

Recenzi prosím pište až po osobním seznámení se s produktem.

Naopak hodnocení nepište, pokud vám produkt stále nedorazil nebo jste dosud neměli možnost produkt rozbalit či vyzkoušet (například pokud jste produkt koupili někomu jako dárek).

Recenzi můžete přidat také s odstupem času, pokud je produkt stále skladem a na našem e-shopu.

Proč není moje recenze viditelná?

Každá přidaná recenze musí projít schvalováním a i přesto, že se to snažíme zkontrolovat co nejdříve, může to trvat několik dní, než se zobrazí na našem webu. Prosíme vás proto o trpělivost.

 

Byla tato informace užitečná?