Sleva až 500 Kč
Léto s Conradem
Letní výprodej, slevy až 51%

FAQ (Často kladené dotazy)

1. Jaké výhody má registrace na internetové stránce www.conrad.cz?

Registrace znamená jedenkrát zadat Vaše kontaktní údaje a do budoucna rychleji a pohodlněji on-line nakupovat. Stačí vyplnit registrační formulář a při další objednávce už nemusíte nic vyplňovat.

2. Jak se mám přihlásit?

Pokud jste nový zákazník na stránkách www.conrad.cz, můžete se on-line registrovat vyplněním formuláře po kliknutí na políčko "Přihlášení". Pokud jste již náš registrovaný zákazník, přihlašte se v políčku "Přihlášení". Zadejte Vaše uživatelské jméno a heslo. Heslo lze kdykoliv změnit.

3. Jak si můžu změnit heslo, adresu nebo e-mailovou adresu?

Pokud si přejete změnit e-mailovou adresu, heslo nebo adresu, přihlaste se do svého uživatelského účtu a po přihlášení klikněte na tlačítko „Upravit adresu“. Tím přejdete na stránku, kde můžete jakékoliv své údaje měnit. Vše pak nezapomeňte potvrdit tlačítkem „Uložit“.

4. Zapomněli jste heslo?

Klikněte na políčko "Klikněte prosím zde" (nachází se pod oknem pro přihlášení) a heslo Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu. Pokud Vám heslo nebude doručeno, obraťte se na nás telefonicky nebo e-mailem a my Vám rádi pomůžeme.

5. Jak poprvé objednat s registrací?

Vyhledejte si požadovaný výrobek a vložte jej do nákupního košíku. Vyhledávat výrobek můžete podle čísla výrobku, popisu výrobku nebo si výrobek najděte v příslušené kategorii. V nákupním košíku se Vám zobrazí zvolený výrobek, jeho cena a výsledná cena všech nakoupených výrobků. Dále klikněte na tlačítko „Pokračovat“ a v dalším kroku zvolte, že jste nový zákazník. Vyplňte osobní, popř. fakturační údaje, zvolte si heslo a pokračujte v objednávce do dalšího kroku, kde si zvolíte způsob platby. Možná je platba předem převodem na účet nebo na dobírku. U dopravy vybíráte z České pošty a PPL. Následuje poslední kontrola vybraných výrobků a celková cena objednávky včetně poštovného, pokud bude objednávka nižší než 1 000,- Kč včetně DPH. Pokud jsou některé údaje chybné, lze je jednoduše změnit. Pokud jste zadali Vaši e-mailovou adresu, obratem obdržíte potvrzení Vaší objednávky e-mailem.

6. Jak zjistím, že moje objednávka byla odeslána a doručena?

Informaci o správném odeslání Vaší on-line objednávky uvidíte okamžitě v potvrzení objednávky, která se objeví na Vašem monitoru. Potvrzení Vaší objednávky Vám bude zasláno také e-mailem.

7. Určité stránky a funkce se nezobrazují. Čím to může být?

Optimálního využití stránek www.conrad.cz dosáhnete, pokud máte ve svém prolížeči aktivován Javascript. Při objednávání prostřednictvím internetové stránky www.conrad.cz musíte mít nastaveno povolení pro Cookies.

8. Jaké je zabezpečení přenosu údajů?

Všechny osobní údaje jsou zabezpečeny pomocí technologie SSL (Secure-socket-layer), které ochraňují Vaše data před neoprávněným přístupem. Veškeré osobní údaje jsou zpracovávány naší společností a neposkytují se žádným třetím osobám.

9. Jak jsou chráněny mé osobní údaje, které zadám do systému?

Zpracování poskytnutých dat probíhá v souladu s ustanoveními příslušných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Společnost Conrad Electronic shromažďuje Vámi poskytnuté údaje za účelem poskytnutí služeb a prodeje výrobků. Veškeré údaje se zpracovávají pro marketigové aktivity naší společnosti ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Odběratel uzavřením kupní smlouvy uděluje souhlas společnosti Conrad s využitím veškerých předaných údajů k marketingovým účelům společnosti Conrad. Každý zákazník může kdykoliv písemně požádat společnost Conrad, že s využitím kontaktních údajů pro marketingové účely nesouhlasí.

10. Jak najdu hledaný výrobek?

Pokud znáte, například z katalogu, číslo výrobku, zadejte ho do okna vyhledávacího políčka v horní liště internetové stránky www.conrad.cz a po kliknutí na tlačítko hledat se Vám okamžitě zobrazí.

11. Mohu si objednat výrobek, který je jen na německé internetové stránce společnosti Conrad?

Ano, je to možné. Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zadejte svůj požadavek a my pro Vás vypracujeme kalkulaci na požadovaný výrobek.

12. Kdy bude objednaný výrobek doručen?

Objednaný výrobek Vám bude doručen prostřednictvím společnosti PPL během následujících tří pracovních dnů, pokud zvolíte dodání prostřednictvím České pošty, bude Vám výrobek doručen do dvou až pěti pracovních dnů na Vámi uvedenou adresu.

13. Je možná dodatečná změna na faktuře?

Pokud nakupujete zboží na firmu, objednávejte prosím na https://velkoobchod.conrad.cz. Pozdější změny údajů na faktuře nebudou možné.
Na pozdější změnu údajů na faktuře nebude brán zřetel.

14. Je možné nakupovat na fakturu?

Zboží na fakturu zasíláme pouze našim stálým zákazníkům. Pokud jste nový zákazník a máte zájem o dodání zboží na fakturu, požádejte nás o vystavení zálohové faktury. O možnosti platby na fakturu se můžete informovat telefonicky nebo e-mailem.

15. Kdy platím poštovné?

Cena poštovného prostřednictvím České pošty je 110,- Kč včetně DPH, prostřednictvím PPL 120,- Kč včetně DPH, pokud je Vaše objednávka nižší než 1 000,- Kč včetně DPH.

16. Pokud mi pošlete výrobky z jedné objednávky ve dvou balících, platím poštovné vícekrát?

Ne, poštovné platíte jen jedenkrát za každou objednávku. Pokud je objednávka vyšší než 1 000,- Kč včetně DPH neplatíte poštovné vůbec.

17. Co mohu udělat, pokud mi výrobek nevyhovuje?

Všechny výrobky (vyjma knih, tištěných materiálů, software, baterií, svítidel, CD a DVD nosičů) nám můžete zaslat do 14-ti dnů ode dne doručení a můžete si vybrat jiný výrobek. Nepoužívané a nepoškozené výrobky můžete zasílat na adresu: Conrad Electronic Česká republika, s.r.o., budova C, Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00, Praha 3 (adresa slouží pouze pro písemný styk). Společně s výrobkem nám zašlete také kopii faktury.

18. Jaká je záruka na zboží?

Na naše výrobky poskytujeme záruku v délce 24 měsíců, pokud není u výrobku stanoveno jinak.
U vybraných výrobků si navíc můžete přiobjednat prodlouženou záruku.

19. Kde naleznu záruční list?

Jako záruční a dodací list slouží faktura, která je součástí dodávky. Tuto fakturu si dobře uschovejte pro případnou reklamaci.

20. Jaké slevy mohu získat?

Množstevní slevy jsou uvedeny u každého výrobku zvlášť v katalogu nebo na internetových stránkách www.conrad.cz. Při odběru velkého množství výrobků uplatňujeme individuální cenovou politiku.

21. Kde mohu odevzdat staré nepotřebné elektrovýrobky?

Naše společnost je zapojena do kolektivního systému zpracování elektroodpadu. Elektroodpad odevzdejte na příslušných odběrných místech.

22. Je možné si objednané zboží osobně vyzvednout?

To prozatím možné není. Conrad Electronic v České republice prozatím neprovozuje kamenné prodejny ani výdejny.

23. Jiné dotazy.

Na všechny další dotazy Vám odpovíme na telefonním čísle +420 226 224 222 v prac. dny od 8 do 17 hod. nebo na e-mailové adrese .

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic
Zákaznická infolinka 226 224 222