Optimalizujeme Vaše procesy spojené s nakupováním – efektivně a transparentně

Společnost Conrad nabízí řadu řešení e-procurement, šitých přímo na míru, které Vám pomohou při optimalizaci procesů spojených s nakupováním. Ušetříte tak nejen čas a peníze, ale navíc si udržíte přehled – v každém okamžiku digitálního procesu nakupování.

Využijte našeho individuálního a osobního odborného poradenství – od implementace až po podporu během provozu. Najdeme pro Vás optimální řešení nákupů bez ohledu na to, jak specifický Váš byznys je.

Máte zájem? Pak si nyní vyžádejte své řešení eProcurement na míru!

Mám zájem o eProcurement ›

Přidaná hodnota, kterou Vám zajistí Conrad eProcurement

Mimořádně vysoká efektivita

Díky našim na míru střiženým, inovativním řešením e-procurement celkově minimalizujete a zautomatizujete doby zpracování Vašich objednávek, zamezíte nákupům typu MaverickBuying a signifikantně snížíte své náklady při nakupování.

Individuální přizpůsobení

Na základě naší široké nabídky řešení e-procurement připravíme optimální řešení jakýchkoliv potřeb. U nás vždy najdete to, co hledáte – ať už se jedná o řešení na bázi internetového prohlížeče Conrad Smart Procure, řešení OCI/PunchOut nebo individuální e-katalogy.

 

Transparentní řešení

Díky našim transparentním a efektivním řešením pro e-procurement si vždy udržíte kompletní přehled o Vašich nákupech. Můžete schvalovat skupiny zboží pro jednotlivá oddělení, přidělovat budgety a tím proces schvalování zcela zautomatizovat.

Osobní poradenství

Přímý kontakt s našimi experty na e-procurement pro Vás znamená maximální možnou flexibilitu a nezávislost. Proto Vám rádi odpovíme na jakékoliv dotazy týkající se zřízení systému nebo provozu Vašeho řešení e-procurement od firmy Conrad.

Pro koho se Conrad eProcurement hodí?

Ideální a co možná nejefektivnější řešení e-procurement nabízíme našim obchodním partnerům, se zohledněním jejich technických možností. Již v případě pravidelných objednávek se Vám bezplatné napojení Vaší firmy na e-procurement vyplatí.

Abychom mohli plnit Vaše přání cíleně, nabízíme Vám celou řadu různých možností, které přinášejí v každé situaci to správné řešení pro malé, specializované firmy, pro středně velké společnosti i obří koncerny s několika tisíci zaměstnanců.

Abychom Vám výběr vhodného řešení e-procurement usnadnili, připravili jsme pro Vás informační leták, který je k dispozici ke stažení na následujícím odkazu.

CSP – Conrad Smart Procure

Nabídka, která zaujme zejména menší a středně velké firmy: prostřednictvím praktického řešení na bázi internetového prohlížeče Conrad Smart Procure (CSP) můžete využívat všechny výhody moderního způsobu nakupování.

✔ Na bázi internetového prohlížeče, nevyžaduje žádné rozhraní
✔ Snadné napojení na systém
✔ Vždy aktuální nabídka produktů a informace o dostupnosti

OCI/PunchOut

Ideální řešení pro středně velké a vetší firmy, které již využívají systém objednávání nebo systém ERP a chtěly by ho rozšířit o rozhraní EDI nebo API.

✔ Přímý přístup do celého sortimentu Conrad
✔ Integrace nabídky obchodu prostřednictvím OCI/PunchOut
✔ Stav zásob aktualizovaný v reálném čase
✔ Efektivní vyhledávání produktů

 

E-katalog

Velké koncerny často požadují pevný ceník, který je aktualizován jen několikrát do roka. Těmto zákazníkům nabízíme statický a elektronický katalog. Jedná se o personalizovanou nabídku připravenou pro vaši společnost ve formě souboru XML nebo CSC/XLSX.

✔ Individuálně přizpůsobený sortiment
✔ Různé formáty třídění a exportu

Jaké technické možnosti nabízí e-procurement?

Mimo jiné:

  • Napojení e-shopu na náš široký a neustále se rozšiřující sortiment, který aktuálně zahrnuje více než 750 000 položek. 
  • Přehledné zobrazení Vašich individuálních zákaznických cen a individuálních cen
  • Zobrazení dostupnosti prostřednictvím CSP/OCI v reálném čase
  • Funkce OCI 5.0 (Background Search, Detail, Validate, Download-JSON) 
  • Elektronické katalogy na míru zákazníkům, v různých formátech (např. BMEcat, cif, csv, atd.)
  • Přímý přístup k sortimentu firmy Conrad díky napojení OCI/PunchOut
  • Veškerá upozornění týkající se procesu objednávání probíhají na základě elektronické výměny dat
  • Poskytujeme napojení přes rozhraní pro všechny běžné systémy objednávání a ERP systémy
  • Řešení eProcurement od firmy Conrad jsou synonymem bezpečnosti:
    • Bezpečná výměna Vašich dat prostřednictvím certifikovaných rozhraní EDI a API, pokud si přejete, nebo odpovídající přenos dat přes SFTP, HTTPS atd. 
    • Hosting aplikací v Německu
  • A mnoho dalšího!

Společnost Conrad jako partner pro Váš eProcurement

Na naše individuální a nákladově optimalizovaná řešení eProcurement pro nákupy se spoléhají již tisíce zákazníků – přesvědčte se sami.

Čeho si naši zákazníci obzvláště cení:

  • osobní a kompetentní poradenství – od výběru správného řešení eProcurement přes jeho zavedení až po individuální uživatelská nastavení,

  • snížení procesních nákladů a plná transparentnost procesů spojených s nákupem,

  • bezpečná výměna dat prostřednictvím certifikovaných rozhraní EDI a API, resp. odpovídající přenos dat přes SFTP, HTTP atd.,

  • hosting aplikací v Německu,

  • úzká spolupráce s předními poskytovateli systémů a napojení na rozhraní všech běžných systémů objednávání a ERP systémů.

 

Mám zájem o eProcurement ›