Doprava zdarma 1000
Domů » Součástky » Stavebnice & moduly » Relé - stavebnice » Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)
H-TronicH-Tronic

Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)

Obj.č.: 190027
  • Sleva
Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)
Celkem k náhledu 2 obrázků
Vaše cena bez DPH:585,95 Kč
Vaše cena vč. DPH:709,- Kč
Původní cena:949,- Kč
Ušetříte:25,3% / -240,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Skladem (více info)
Ks:  

Pomocí tohoto časového relé lze nastavit 8 různých funkcí. Volba funkcí a časové rozsahy se provádí pomocí přepínačů DIP. Šest LED diod indikuje různé provozní stavy. Toto zapojení vykonává 8 různých funkcí: Zpoždění zapnutí s resetem · Zpoždění vypnutí s resetem · Zpoždění zapnutí/vypnutí s resetem · Monostabilní klopný obvod s resetem · Monostabilní klopný obvod s restartem a resetem · Vypínač · Tlačítko zapnuto/vypnuto · Spínač blikače (kolébkový).

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Provozní napětí (text)12 V/DC/100 mA
Odběr proudu70 mA
Výstupní výkon16 A/250 V/AC
Časové rozsahy0,1 s - 64 h
ProvedeníHotový modul
Počet reléových výstupů1
Typ stavebnice (kategorie)Časové relé
Časový rozsah (min.)0.1 s
Vnější šířka88 mm
Časový rozsah (max.)63 h
Vnější délka72 mm
Reléový proud16 A
Provozní napětí12 V/DC

Vybavení

  • Časový rozsah: 0,1 s až 64 h
  • 7 různých funkcí

Vlastnosti

  • Přípojky pro dva externí vypínače/spínače

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
vteřinový impuls

Dobrý den,
zvládne tohle relé vteřinový impuls 12v, po každém zapnutí zapalování?
popřípadě jiné relé. Jedná se mi o systém start stop, abych nemusel pokaždé mačkat tlačítko. Díky Fiala 775 085 005

Příspěvek vložil: Rostislav Fiala
dne: 21.03.2018 v 10:56
RE: vteřinový impuls

Dobrý den,
ano, funkci realizovat lze. Nicméně doporučil bych spíše níže uvedený modul kvůli jednoduššímu zapojení.
https://www.conrad.cz/modul-casoveho-rele-conrad-se-zpozdenym-zapnutim-a-vypnutim-12-v-dc-60-ma-96-x-26-mm.k193631

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.03.2018 v 14:10
Ignorování signálu 12 VDC do 2 sek

Vážení,
lze požít relé, aby
- ignorovalo (žádné sepnutí) při krátkých pulzech vstupního napájení 12 VDC (12 VDC od sirény při zapínání a vypínání alarmu domu)
- sepnulo výstup pokud by vstupní napětí 12 VDC trvalo déle jak 2 - 4 sek. (signál od sirény při alarmu do cca 30 sek)
Popř. doporučte jiné relé. Díky, Petr Strnad, 777 142 927

Příspěvek vložil: Petr Strnad
dne: 16.01.2018 v 09:46
RE: Ignorování signálu 12 VDC do 2 sek

Dobrý den,

Ano, takové použití by bylo možné. Bude potřeba ještě 1 relé jehož cívku připojíte na výstup časovače (funkce 1). Krátkodobé impulsy relé časovače nesepnou, po uplynutí 2 sekund sepne relé časovače a pokud bude trvat i 12V sepne cívka 2 relé která bude zapojena sériově do obvodu s 12 V a výstupem z časovače. Pokud signál 12 V DC ustane, vypne se i 2 relé.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.01.2018 v 13:56
Oneskorene vypnutie

Dobry deň chcem sa opýtať dalo by sa časove relé použiť na oneskorene odpojenie 12v do cúvacej kamery po zamknutí auta a pri naštartovani by sa automaticky zoplo a dávalo napätie do cúvacej kamery ďakujem

Příspěvek vložil: Peter
dne: 3.10.2017 v 18:54
RE: Oneskorene vypnutie

Dobrý den,

Ano, časové relé je možné nastavit na funkci zpožděného vypnutí. Pro instalaci bude nutné vyvést trvalé napájecí napětí 12 V a signál + 12V od startovacího klíčku.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.10.2017 v 11:09
casovy spinac pre externy blesk

Dobry den, hladam cas. spinac v rozsahu 0-500ms pre oneskorene spustenie externeho blesku v tak kratkom rozsahu.

Příspěvek vložil: jan
dne: 22.07.2017 v 09:16
RE: casovy spinac pre externy blesk

Dobrý den,
pokud vám stačí zpoždění 100, 200, 300, 400 a 500ms pak je tato stavebnice pro váš účel použitelná.
Výměnou krystalu 8MHz za 16MHz zrychlíte časy 2x a tedy můžete využívat 50, 100, 150... ms .
Relé má spínací čas 7ms - zapne o 7ms později po sepnutí ovládacího tranzistoru.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.07.2017 v 08:41
Vypínanie start stop v aute

Dobrý,dá sa to rele nastaviť tak aby po pretočení kľúča v aute príde 12v na vstup a rele zopne po 10sekundovom oneskoreni 1impulz na 1sekundu.a spinat potrebujem kostru čiže -12v

Příspěvek vložil: Peter Jurcisin
dne: 8.01.2017 v 21:33
RE: Vypínanie start stop v aute

Dobrý den,
bohužel toto časové relé požadovanou funkci neumožňuje. Mohu však nabídnout níže uvedené, které lze použít.
https://www.conrad.sk/multifunkcne-casove-rele-s-usb-rozhranim.k190746

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2017 v 14:52
ovladanie na Webasto

Dobry den prajem,
chcem sa spytat, ci je mozne pouzit tento casovy spinac na ovladanie nezavisleho kurenie do auta s napatim 12V a to nasledovne.
Dialkovym ovladacom potrebujem odoslat impulz / cca 0,5s/ do casoveho spinaca, ktory sa nasledne zapne a vypne po cca 15-20 minutach. Viem to zapinat len impulzom pomocou dialkoveho ovladaca.

Dakujem Milos.

Příspěvek vložil: milos
dne: 21.11.2016 v 21:08
RE: ovladanie na Webasto

Dobrý den,
za první si musíte odpovědět na otázku jaký výstupní proud pro nezávislé topení chcete spínat.
Výstupní relé je dimenzováno na 5A .
přenos signálu lze realizovat :
přijímač: 2kanálové vysílač/přijímač Velleman Max. dosah: 30 m 12 V/DC; Obj.č.: 190904
vysílač: 2kanálové ruční vysílač Velleman Max. dosah: 30 m 12 V/DC; Obj.č.: 190916

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.11.2016 v 13:29
Zpoždění sirény

Dobrý den,
mám dotaz jestli jde relé použít ke zpoždění sirény po rozpojení vstupu a nastavit délku houkání? (při rozpojení hlídaného kontaktu se po minutě relé sepne a po 5 minutách opět rozepne)?

Děkuji
Buchta Jan

Příspěvek vložil: Honza
dne: 13.02.2016 v 11:18
RE: Zpoždění sirény

Dobrý den

Ano, relé lze použít pro zpožděné zapnutí a následně lze pomocí předvoleného časového intervalu dané zařízení po uplynutí této doby vypnout.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.02.2016 v 14:15
Vypnutí solárního osvětlení

Dobrý den, chci se zeptat, jestli by toto relé mohlo být použito ke zhasnutí solárního osvětlení po pár hodinách, které je rozsvíceno soumrakovým spínačem? Aby se to každý den po setmění sepnulo, svítilo asi 4 hodiny a pak to zhaslo až do dalšího večera.

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 1.09.2015 v 21:46
RE: Vypnutí solárního osvětlení

Dobrý den,
ano, časový modul můžete pro uvedený případ použít.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.09.2015 v 11:35
Zpoždění alarmu

Dobrý den!
Prosím o info k tomuto výrobku. Potřebuji zpozdit hlášení alarmu (vše je o 12V s minimálním odběrem) v řádu 1 minuty. Pokud během nastaveného zpoždění dojde k vypnutí alarmu, nestane se nic, pokud bude stále alarm trvat přepne se relé - signalizace. Jinými slovy potřebuji eliminovat chyby obsluhy , pokud stihne poplach do minuty zrušit nic se nestane, pokud ne spustí se s minutovým zpožděním...
Děkuji

Příspěvek vložil:  Martin Machač
dne: 28.07.2015 v 13:21
RE: Zpoždění alarmu

Dobrý den,
ano, modul má i funkci zpožděného sepnutí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.07.2015 v 09:19
Funkcia spozďovača a poistky

Dobrý deň,
opakovane mi zhorel motor čerpadla odčerpávajúceho vodu zo šachty (riadené hladinovým spínačom, ktorý nevypol po odčerpaní vody - zvyšková vlhkosť ??). Šachta má priemer 10 cm, na čerpadlo s hladinovým spínačom tam nie je dosť miesta.
Potrebujem do obvodu zapojiť relé, ktoré, ak napr. po 5. minútach čerpadlo ešte stále beží, vypne čerpadlo (funkcia spozdenia) a následne už neumožnilo opakované zapnutie chybne zopnutým hladinovým spínačom (funkcia poistky).
Splní el. relé 190027 požadované funkcie ?
Ďakujem.

Příspěvek vložil:  Peter33
dne: 1.06.2015 v 11:28
RE: Funkcia spozďovača a poistky

Dobrý den,
funkcí relé bude vyhovovat, ale komplikace budou s napájením a se spouštěním. Relé je napájeno 12 V. Doporučil bych spíše níže uvedené, které má 230 V napájení.
https://www.conrad.sk/multifunkcni-casove-rele-conrad-cmfr-66-230-v-16-a.k506666

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.06.2015 v 17:26
casove rele

Dobrý den, potřebujeme spínat a rozpínat napětí(220) po dobu cca 5 minut. 5 minut sepnuté a 5 minut vypnuté. Půjde náš problém tímto relé realizovat (funkce N8). Děkuji za odpověď. S pozdravem Růžička

Příspěvek vložil:  Jan Růžička
dne: 6.01.2015 v 12:50
RE: casove rele

Dobrý den,
ano, požadovanou aplikace půjde zrealizovat.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.01.2015 v 11:57
casove rele

Dobry den, potreboval by som poradit. Potrebujem spinat rele impulzom (idealne minus) ktory zopne rele na urcitu dobu (cca 25 min.), ked privediem ten isty impulz vypne rele ak je zopnute.

Příspěvek vložil: Burgy
dne: 6.11.2014 v 13:14
RE: casove rele

Dobrý den,
funkce je modulem realizovatelná. Jelikož má modul oddělené vstupy Start a Reset, musí se použít pomocné relé, které bude přepínat vstupní signál mezi vstupy Start a Reset.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.11.2014 v 10:09
Funkce spožďovače

Dobrý den... měl bych dotaz ohledně funknce tohoto relé. Potřeboval bych funkci spožděného rozepnutí relé v řádech 10 minut. Tzn. otočením klíčku v autě sepnu obvod a po vypnutí aby se obvod rozepnul za cca 20. minut...

Děkuji za rychlou odpověď Lukáš Hanuš

Příspěvek vložil:  Hany12
dne: 5.08.2014 v 11:00
RE: Funkce spožďovače

Dobrý den,
ano, funkci zpožděného vypnutí lze s tímto modulem realizovat.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.08.2014 v 14:16
časové relé

Dobrý den,mám dotaz který jste již asi zodpověděl,ale přesto ještě jednou pro upřesnění-když pustím do relé 12 v(zapnutí klíčku u automobilu),a potřebuji aby se relé sepnulo,a zhruba po 10 vteřinách rozepnulo,aniž bych ten klíček vypnul,čili těch 12 v tam půjde stále. V podstatě by to ovládalo žhavení u naftového motoru.Je to možné ? Díky za odpověd.

Příspěvek vložil:  tonda
dne: 22.04.2014 v 09:42
RE: časové relé

Dobrý den,
ano, časové relé požadovanou funkci umožňuje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.04.2014 v 11:30
časové relé

Dobrý den.
Potřebuji spínat obvod ,jeden stisk zapnuto,druhý stisk vypnuto,když obvod nevypnu aby se po určitém intervalu vypnul sám ,je to možné s tímto relé???
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Petr

Příspěvek vložil:  Petr
dne: 11.02.2014 v 14:47
RE: časové relé

Dobrý den,
tento obvod Vám bude umožňovat dvě funkce nezávisle a to buď zapnuto/vypnuto nebo zpožděné vypnutí.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.02.2014 v 14:00
zapínání dálkového ovládání měniče 1500W

Přeji dobrý den,
přemýšlím, zda toto el.relé splní můj záměr ovládání zapínání a vypínání měniče DC12V / 230V z pohotovostní polohy, kdy má nepatrnou spotřebu.
Po sepnutí termostatu ledničky poslat impuls sepnutí - cca na 2 sec na tlačítko dálkové ovládání měniče, které aktivuje softstart měniče. Po dosažení požadované teploty v lednici termostat rozpojí kontakt a pak je potřeba pro tlačítko dálkového ovládání vygenerovat nový impuls cca na 2 sec k vypnutí měniče. Tlačítko dálkového ovládání by nemělo být stále sepnuto.
Stále zapnutý měnič pro potřebu ledničky generuje spotřebu 30W a v noci zbytečně zatěžuje akumulátor. Takové řešení by hodně spořilo kapacitu akumulátoru ve fotovoltaickém systému.

Děkuji předem za odpověď

Příspěvek vložil:  M. Gruber
dne: 8.02.2014 v 15:18
RE: zapínání dálkového ovládání měniče 1500W

Dobrý den,
toto časové relé nemá funkci, která by vytvořila impuls na začátku a na konci řidicího signálu. Bohužel jsem v našem sortimentu vhodné nenašel.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.02.2014 v 16:46
zpoždění startu zásuvky

Dobrý den, hledám relé, které by umožnilo sepnout zásuvku se zpožděním od přivedení napětí. Jde mi o to, že mám doma několik počítačových sestav, které po výpadku proudu a opětovném zapnutí vyhodí pojistky startovní špičkou. Potřeboval bych pomocí relé opozdit např jednu prodlužovačku s polovinou PC o par ms, abych proudovou špičku ponížil.
Lze na to použít toto, nebo jiné relé?
Děkuji

Příspěvek vložil:  
dne: 31.01.2014 v 13:42
RE: zpoždění startu zásuvky

Dobrý den,
ano, toto relé lze pro uvažovaný účel použít. Nebo je ještě možná tato varianta:
https://www.conrad.cz/omezovac-proudoveho-narazu.k622412?icc=Search&icn=622412
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.02.2014 v 13:42
Spínací relé

Dobrý den, hledám vhodné relé 230V, které po přivedení impulsu ze spínacího kontaktu šlapky stroje provede sepnuti motoru 0, 75kW , který nasledně provede jednu otačku, kde ho koncový spínač zastavý a brzda motoru zabrzdí. Jde mi o to aby při držení šlapky spínače nedocházelo k opětovnému spuštění a obsluha byla nucena pedal šlapky pustit a znova stisknout. Aby byla provedena jen jedna pracovni operace. Předem děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Radek Havelka
dne: 9.11.2013 v 14:40
RE: Spínací relé

Dobrý den,
pokud byste přivedl mimo šlapky na řídící vstup IN1 i impuls z brzdy na řídící vstup IN2, což způsobí reset monostabilního klopného obvodu, mělo by relé fungovat požadovaným způsobem.
Více k funkčnosti naleznete zde:
www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/175000-199999/190027-an-01-cs-modul_univerzalniho_elektronickeho_casov.pdf
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.11.2013 v 08:27
Časový spínač

Dobrý den, potřeboval bych prosím poradit.
Hledám časový spínač pro osvětlení, aby se světlo v určitou hodinu rozsvítilo, a poté v určitou hodinu zhaslo. Např. v 18:00 rozsv. a v 7:00 zhaslo. A to se neustále opakovalo.
Potřebuji to do solárního systému, který je určený k osvícení stáje přes noc. Napájení tedy 12V z autobaterie dobíjené přes den solárním panelem.
Hledám nejlevnější variantu pouze pro uvedenou činnost.
Děkuji.
S pozdravem Nejedlo Václav

Příspěvek vložil: Václav Nejedlo
dne: 17.10.2013 v 21:04
RE: Časový spínač

Dobrý den,
myslím si, že by mohl Váš požadavek splnit tento výrobek:
https://www.conrad.cz/spinaci-hodiny-12-v.k844608?icc=Search&icn=844608
více informací naleznete v tomto dokumentu:
https://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/844608-an-01-cs-Spinaci_hodiny_12V.pdf
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.10.2013 v 11:52
Zpoždění sepnutí

Dobrý den,
potřebuji relé, které mi spustí sepnutí kontaktu poruchového hlášení. V případě, že dojde k aktivaci vstupu časového modulu delším než 2 hodiny dojde k přepnutí relé. Pokud aktivace vstupu skončí dříve než za dvě hodiny pak se na výstupu nic nemění. Jedná se o detekce překročení doby odtávání v chladírně (porucha na zařízení). Chladírna několikrát denně odmražuje v cca 2 hodinových intervalech. Detekci bychom provedli termostatem limitních teplot. Je možné na toto zpoždění reakce využít vaše časové relé? Děkuji za odpověď. V.Jíra

Příspěvek vložil:  V.Jíra
dne: 1.10.2013 v 09:12
RE: Zpoždění sepnutí

Dobrý den,
funkce zpožděného sepnutí (N1) by měla fungovat požadovaným způsobem. Více naleznete na str. 5 v tomto dokumentu:
www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/175000-199999/190027-an-01-cs-modul_univerzalniho_elektronic_casovace.pdf
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.10.2013 v 16:58
Spínání

Chci se zeptat jestli jsem to pochopil dobře, že si nastavím hodnotu jak dlouho bude obvod sepnutý a jak dlouho rezeplý a po vypršení jednoho cykl u se vše znovu zopakuje, potřebuji totiž spínat paravidelé cykly hned po sobě. Děkuji

Příspěvek vložil: Jakub Oral 
dne: 28.10.2012 v 14:54
RE: Spínání

Dobrý den,
uvednou funkci relé umožňuje částečně. Lze nastavit pouze jeden čas, relé má stejnou dobu sepnutí i vypnutí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.10.2012 v 14:13

Hodnocení výrobku: Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)

Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)
Průměrné hodnocení zákazníků:
Ještě nikdo nehodnotil
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Z našich recenzí a testů

3D novinky, co je to 3D tisk, představení 3D tiskárny K8200
3D novinky, co je to 3D tisk, představení 3D tiskárny K8200

Jde o tisk, při kterém se pomocí speciálního zařízení – 3D tiskárny – vytvářejí trojrozměrné objekty. Tyto objekty jsou přitom vytvářeny z vhodného materiálu, například z umělé hmoty ABS (Akrylonitril - Butadien – Styren) nebo PLA (polymléčná kyselina „Polylactic Acid“).

Přečíst celý článek
Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)
Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul)

Cena produktu Elektronické časové relé H-Tronic, 12 V/DC, 0,1 s - 63 h (modul) je aktuálně 709,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic