MAX!MAX!

Bezdrátový nástěnný termostat MAX!

Objednací číslo: 560920
[Označení výrobce: BC-TC-C-WM-4 / 131651]
(7Hodnotit produkt
  • Topseller
898,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Bezdrátový nástěnný termostat eQ-3 MAX! je součástí systému MAX!, díky kterému můžete centrálně ovládat vytápění v celém domě. Slouží jako dálkové ovládání termostatických hlavic systému MAX! a lze jím ovládat až 8 termostatických hlavic a 8 okenních kontaktů najednou.

Tip: Je kompatibilní také s řadou jiných výrobců: Berker (S.1, B.1, B.3, B.7 Glas), GIRA (System 55, Standard 55, E2, E22, Event, Esprit), Merten (1-M, Atelier-M, M-Smart, M-Arc, M-Star, M-Plan) JUNG (A 500, AS 500, A plus, A creation) a ELSO (Joy).

S tímto nástěnným termostatem můžete kromě termostatických hlavic propojit také okenní kontakt systému MAX! a vytvořit tak lokální řešení bez nutnosti pořízení konfigurátoru MAX! Cube.

Tip: Pokud chcete vytápění ovládat také přes internet nebo aplikaci ve svém smartphone, je třeba si pořídit MAX! Cube .

Termostatická hlavice MAX! může být spojena s nástěnným termostatem a s okenním kontaktem v systému MAX!.Systém tedy funguje jako lokální řešení bez MAX! Cube. Chcete-li provést kontrolu přes telefon nebo internet, je nutné mít potřeby MAX! Cube.

Systémové požadavky

  • Poznámka k instalaci MAX!Software s MAC OS Yosemite naleznete na internetových stránkách výrobce max.EQ-3.de

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Typ termostatuBezdrátový nástěnný termostat
Série (Domácí technika)MAX!
Odběr proudu (max.)30 mA
Frekvence868 MHz
Max. dosah100 m
KrytíIP20
BarvaBílá
Vnější šířka86 mm
Vnější výška86 mm
Rozměr, hloubka22 mm
Hmotnost80 g
Množství1 ks

Vybavení

  • Provoz na baterie
  • Umístění možné kdekoliv v místnosti
  • Životnost baterie až 5 let

Vlastnosti

  • Tlačítko Boost pro okamžité zapnutí všech topných těles v místnosti/místonestech
  • Velký, dobře čitelný LCD displej
  • Stálá zobrazení okamžité / požadované teploty v místnosti
  • Konfigurace je možná přes MAX! Cube
  • Možnost naprogramovat hodnotu příjemné teploty a snížení teploty
  • Přepínání mezi manuálním a automatickým ovládáním
  • Vestavěná funkce pro dovolenou nebo párty

Rozsah dodávky

  • Bezdrátový nástěnný termostat eQ-3 MAX!
  • Výměnný rám
  • Deska pro montáž
  • Baterie
  • Návod k obsluze

Krátký test časopisu Počítač pro každého

Video k výrobku

Bezdrátová termostat. sada eQ-3 MAX! - NJ

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Bezdrátový nástěnný termostat MAX!

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Podlahové topení

Dobrý den,

je možné tyto termostaty umístit do místností a ovládat s nimi jednotlivé okruhy podlahového vytápění.
Čili máte k nim nějaké elektrické pohony do rozvaděče topení+rozvodnici(jednotku) na ovládání topení.

Děkuji Tomáš Žák

Příspěvek vložil: Car Service s.r.o.
dne: 5.10.2018 v 06:40
RE: Podlahové topení

Dobrý den,

Systém MAX! uvedenou možnost bohužel nenabízí. Podívejte se však na systém Homematic IP: www.conrad.cz/homematic-ip.c2806105
K ovládání jednotlivých podlahových okruhů tedy budete potřebovat minimálně teplotní a vlhkostní čidlo nebo nástěnný termostat, regulátor podlahového vytápění a konfigurátor (centrálu) :

www.conrad.cz/bezdratove-teplotni-a-vlhkostni-cidlo-homematic-ip-150180a0a.k1543542
www.conrad.cz/bezdratovy-nastenny-termostat-pro-ovladani-termostatickych-hlavic-radiatoru-homematic-ip-hmip-wth-2.k1500178
https://www.conrad.cz/bezdratove-ovladani-podlahoveho-vytapeni-homematic-ip-hmip-fal230-c6.k1500187 (pro 6 zón)
nebo
www.conrad.cz/bezdratove-ovladani-podlahoveho-vytapeni-homematic-ip-hmip-fal230-c10.k1500188 (pro 10 zón)
www.conrad.cz/bezdratova-centrala-homematic-ip-access-point.k1406551

Pohon ventilu: www.conrad.cz/termostaticky-ventil-s-kabelovym-ovladanim-honeywell-evohome-mt4-230-nc.k1205670

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.10.2018 v 10:19
čidlo teploty

chtěl jsem se zeptat zda má termostat v sobě integrované samostatné teplotní čidlo a pro ovládání tedy používá teplotu naměřenou v místě termostatu, nebo využívá čidla umístěná v hlavicích?

Příspěvek vložil: Marek Imlauf
dne: 27.09.2018 v 13:23
RE: čidlo teploty

Dobrý den,

Ano, termostat má integrované teplotní čidlo. Pokud je hlavice spárována s termostatem, převezme termostat řídící úlohu a měření teploty v místnosti pak probíhá pouze u termostatu.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.09.2018 v 13:57
RE: RE: čidlo teploty

děkuji

Příspěvek vložil: Marek Imlauf
dne: 27.09.2018 v 14:08
Termostat a dvě hlavice

Dobrý den, mám v ložnici jeden podlahový konvektor u balkónových dveří a jeden klasický deskový radiátor pod oknem. Pokud na obě topení koupím hlavice MAX a do pokoje umístím tento bezdrátový termostat. Bude to takto fungovat a bude řídit obě topení najednou?

Bude tento nástěný termostat kontrolovat nabití baterií v obou hlavicích ?

Bude stačit hlavice MAX nebo doporučujete MAX+?

Ještě jeden dotaz: jak dochází k regulaci teploty bezdrátovým nástěným termostatem? Dálkovým nastavením optimálního otevření hlavice a tím regulaci teploty topení, nebo prostým zapínáním a vypínáním topení. Max/Min
Děkuji

Příspěvek vložil: Martin Prochazka
dne: 27.03.2018 v 22:41
RE: Termostat a dvě hlavice

Dobrý den,
řízení termostatických hlavic přes nástěnný termostat je nutné, termostat bude řídit obě hlavice najednou. Indikace vybité baterie v termostatických hlavicích bude na termostatu indikována se symbolem"V", ale bez určení konkrétní hlavice.
Rozdíl mezi MAX! a MAX!+ je možnosti hlavici MAX!+ používat a programovat samostatně, bez termostatu nebo konfigurátoru CUBE.
Ve vašem případě byste s hlavicí MAX!+ mohl samostatně řídit radiátor a termostat by ovládal jen hlavici na konvektoru v podlaze, ta by mohla být MAX!.
Algoritmus otevírání a přivírání hlavic je složitý, rozhodně to není otevírání na 100% a zavírání na 0%.


s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.03.2018 v 18:12
Spinanie kotla

Vyrobca ponuka spinacie rele "Boiler Controller " ktory by malo sluzit na zopnutie centralneho kurenia a ohrevu vody. www.eq-3.de/Downloads/eq3/downloads_produktkatalog/max/bda/en/BC-TS-Sw2-WM_UM_E_eQ-3_160420.pdf takze kotol by s nim mal ist ovladat.
Je mozen v systeme eq-3 Max nastavit hysterziu (ak ano v akom rozsahu ) alebo je pevne dana( aka je jej hodnota) ?

Příspěvek vložil: Martin Zmeko
dne: 5.01.2018 v 14:12
RE: Spinanie kotla

Dobrý den,

Ano, pomocí MAX! Boiler controlleru BC-TS-Sw2-WM lze kotel spínat. Bohužel tento produkt nemáme zařazen v sortimentu. Hystereze spínání je pevně daná na cca 0,5 °C.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.01.2018 v 10:10
Regulacia dvoch zon

Je mozne do systemu dat dva termostaty a regulovat tak nezavysle dve zony( rozne casy a rozne teploty pre dva rozne termostaty) Rd mame rozdeleny na dennu cast ( obyvacka kuchyna) a nocnu cast (spalne) ?

Reguluje system na zaklade hysterezie alebo ineho typu regulacie PI pripadne PID?
Je mozne nasavit hysterziu teda spinanie kotla ? potreboval by som ideal +/-0,7°C pre spinanie peletoveho kotla.

Příspěvek vložil: Martin Zmeko
dne: 3.01.2018 v 11:02
RE: Regulacia dvoch zon

Dobrý den,

Ano, rozdělení do více zón je možné. Regulace je u systému na základě teplotní hystereze. Spínání kotle ovšem možné není. Termostat slouží pouze k řízení chodu hlavic. Systém je primárně navržen pro domy napojené na centrální zdroj topné vody. Pokud máte kotel, musíte jeho spínání zajistit jinak. Např. na základě teploty topné vody v systému.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.01.2018 v 13:40
Ovladani hlavic

Dobry den
Chci se optat zda nasteny regulator ovlada termohlavice (eq3max) jako PID regulator, nebo jen na ne vysle pozadovanou hodnotu. Pak si tu hodnotu ridi (udrzujou) hlavice sami. A kdyz pridam okeni senzor do termostatu zda vysle impulz pro zavreni topeni Dekuji

Příspěvek vložil: Tomas
dne: 5.12.2017 v 12:37
RE: Ovladani hlavic

Dobrý den,
regulace je řízena dle teploty měřené v místě termostatu "Bezdrátový nástěnný termostat MAX!
Obj.č.: 560920". Měřená teplota je vysílána k mobládaným hlavicím (až 8) . Termostat komunikuje i s okenními čidly (až 8) a pokud je některé aktivováno, příslušný radiátor je na pokyn z regulátoru uzavřen, viz. funkce "Otevřeného okna".

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.12.2017 v 09:37
Spínání

Dobrý den, vzhledem k tomu, že mám prostor s termostatickou hlavicí na zakrytém místě a občejná term. hlavice byla z důvodu ovlivnění teploty radiátorem a trubkami nepoužitelná, zakoupil jsem tento termostat spolu s hlavicí eq3 max. Teplotu na termostatu mám nastavenu na 24°C, hystereze by měla být 0,5st. Při poklesu teploty se však hlavice spíná až někde okolo 22,6st. V místnosti je již chladno a radiátor je do této hodnoty stále ještě chladný. Směrem nahoru pak termostat vypíná již správně. Je to nějaká chyba nebo co s tím? Děkuji

Příspěvek vložil: Jan Starý
dne: 28.11.2017 v 17:36
RE: Spínání

Dobrý den,
postupujte dle návodu:
Nastavení vyrovnání teploty (tOF)
Protože teplota v místnosti se měří na ovládací jednotce, rozptyl tepla v místnosti se může lišit.
Pro úpravu rozdílů teplot lze nastavit teplotní kompenzaci ± 3,5° C. Pokud je nominální hodnota
teploty v místnosti nastavena kontrolní jednotce např. na 20° C, ale v místnosti je pouze 18° C,
je potřebné nastavit kompenzaci -2° C.
• Stiskněte tlačítko Menu na déle, než 3 sekundy.
• Tlačítky (+) a (-) zvolte v menu položku "tOF".
• Výběr potvrďte tlačítkem OK.
• Tlačítky (+) a (-) nastavte požadovanou kompenzaci teploty.
• Nastavení znovu potvrďte tlačítkem OK.

***POZOR na umístění termostatu: pod ní ani nad ním by neměly být na stěně žádné poličky, knihovny, skříňky atd. , kolem termostatu musí proudit vzduch, jinak to fungovat dobře nebude.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.11.2017 v 14:09
RE: RE: Spínání

Děkuji za odpověď, nicméně to můj problém neřeší. Tímto způsobem se pouze změní hodnota aktuální teploty a termostat začne buď přetápět, nebo nedotápět. Mně ale jde o to, že mi termostat uzavírá radiátor správně (v rozmezí hystereze 0,5), ale při otevírání nechá teplotu spadnout o 1-1,5st pod nastavenou hodnotu. Hystereze je tedy dost nesymetrická.

Příspěvek vložil: Jan Starý
dne: 29.11.2017 v 15:09
RE: RE: RE: Spínání

Dobrý den,
to máte pravdu, ale o takovémto chování ( otevření ventilu až při poklesu o 1,5°C pod nastaveou teplotu) není v dokumentaci zmínka. Může se tedy opravdu jednat o vlastnost tohoto konkrétního kusu.
Můžete tedy poslat váš termostat na reklamační oddělení, bude vám zaslán nový kus, ale jestli bude hystereze symetrická, nebo stejná, to nemohu garantovat.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.11.2017 v 12:16
Dosah v domě

Dobrý den, chtěl by se zeptat jaký je dosah termostatu v uzavřeném prostředí, konkrétně ze sklepa přes dva stropy bez ocelové konstrukce. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Pavel Špaček
dne: 10.10.2017 v 11:10
RE: Dosah v domě

Dobrý den,

V praxi je prostupnost signálu cca přes 1 strop nebo 1 obvodovou stěnu či přes 2 příčky.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.10.2017 v 15:18
Krok nastavitelné teploty + hystereze

Dobrý den,

prosím o doplnění 2 (dle mého názoru) důležitých parametrů:

1. po jakých krocích ve °C lze nastavovat teplotu místnosti? 1-0,5-0,2-0,1 ???

2. jakou lze volit (pokud vůbec) hysterezi (rozdíl teploty °C při vypnutí a zapnutí termostatu)? 2-1-0,5-0,2-0,1???

Děkuji za jednoznačnou odpověď

V.K.

Příspěvek vložil: V.K.
dne: 24.09.2017 v 20:12
RE: Krok nastavitelné teploty + hystereze

Dobrý den,
krok nastavení požadované teploty je 0,5°C. Hystereze ±0,5°C.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2017 v 12:38
Rozsah teploty termostatu

Dobrý den,
Nevíte prosím Vás jaký je rozsah teplot termostatu? myslíte, že by termostat ukazoval i záporné hodnoty pod nulou? nebo ukazuje jen teplotu kterou lze nastavovat což je myslím +5 až 30 stupňů.
O co mi jde, chtěl jsem nějakým způsobem sledovat přes termostat venkovní teplotu v systému Max na mobilním telefonu.Samozřejmě bych vyvedl čidlo ven za okno mimo termostat.
Děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Kamil
dne: 30.07.2017 v 09:59
RE: Rozsah teploty termostatu

Dobrý den,
funkce, co je zobrazeno mimo rozsah +5 až 30°C není popsána.
Pro váš účel by byl vhodný :
Teplotní senzor s připojením na internet Techno Line Mobile Alerts MA 10001
Obj.č.: 1269520
Ten má rozsah -29,9 - 59,9 °C.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.07.2017 v 08:52
Bezdrátově spínatelná zásuvka MAX!

Dobrý den,
je možné s nástěnným termostatem MAX! propojit také nějakou bezdrátově spínatelnou zásuvku? Z informací na internetu jsem zjistil, že v systému MAX! takováto zásuvka existovala, ale z nabídky zmizela. Proto se ptám na alternativu pro systém MAX!. Děkuji za odpověď. Michal

Příspěvek vložil: Michal
dne: 23.04.2017 v 22:57
RE: Bezdrátově spínatelná zásuvka MAX!

Dobrý den,

V současné době Vám vhodnou alternativu za bezdrátově spínanou zásuvku MAX! bohužel nabídnout nemohu. Jako alternativní řešení Vám mohu nabídnout sadu bezdrátového termostatu Renkforce RS2W 3500 W max. dosah 150 m s nástěnným termostatem Obj.č.: 1391580 https://www.conrad.cz/sada-bezdratoveho-termostatu-renkforce-rs2w-3500-w-max-dosah-150-m.k1391580

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.04.2017 v 16:25
Dálkově ovládané topení

Dobrý den, chtěl bych vyměnit termostaty v domě aby bylo možné dálkově ovládat provoz topení. Potřeboval bych hlavice na 7 radiátorů, wifi termostat hlavní a LAN ústřednu(bránu. Dostal jsem doporučení na Váš obchod, podíval jsem se na nabídku a přečetl si různé diskuse. Chtěl bych poprosit o doporučení nejvhodnější sestavy, kterou bych mohl ovládat přes přístup na internet,a zároveň, pokud to budem server nějaké instituce, touto problematikou se zabývající, zda jsou jejich služby spoplatněné, kolik ročně, případně které jsou bez poplatku. Děkuji za odpověď Přeji hezký den. Milan Cagala, Prostějov

Příspěvek vložil: Milan Cagala
dne: 25.03.2017 v 22:28
RE: Dálkově ovládané topení

Dobrý den,

Jako vhodný systém mohu doporučit systém Honeywell Evohome tedy Wi-Fi centrální jednotku THR99C3100 obj.č 1519825 https://www.conrad.biz/de/honeywell-evohome-gateway-wi-fi-1519825.html a příslušný počet regulačních hlavic THR092HRT Obj.č.: 1205664 https://www.conrad.cz/termostaticka-hlavice-honeywell-evohome-thr092hrt.k1205664. Cena poplatku za provoz serveru je do 10 Eur za rok. Centrální jednotka již kombinuje prvek ze kterého lze celý systém ovládat a komunikační centrálu pro vzdálený přístup.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.03.2017 v 19:05
nástěnný termostat max

Dobry den ,ještě k příspěvku níže, v té diskuzi se troch ztrácím,někdy říkáte že pro vice mistnosti s termohlavicemi musí byt termostat v každé mistnosti a v některém že nemusí.tak se chci zeptat co potřebuju abych mohl ovládat 4 ventily přes wifi (každý jina teplota) ve čtyřech mistnostech .

Příspěvek vložil: kamil
dne: 16.02.2017 v 09:16
RE: nástěnný termostat max

Dobrý den,

Termostat je doplňkovou komponentou systému MAX! Jeho přítomnost pro ovládání termostatických ventilů není nutná. Pokud požadujete ovládání hlavic na dálku, je nutné zakoupit konfigurátor termostatických hlavic eQ-3 MAX! Obj.č.: 560896. Při použití termostatu a konfigurátoru MAX! je doporučeno použití 1 termostatu na 1 místnost.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.02.2017 v 16:49
nástěnný termostat max

Dobry den,chtěl bych nástěnný termostat max a 4termostaticke hlavice do čtyř mistnosti .termostat bych měl zvlášť v mistnosti pro kontrolu teploty .můžu ovládat přes ten termostat všechny 4 ventily a mit na nich rozdilnou teplotu

Příspěvek vložil: kamil
dne: 16.02.2017 v 08:40
RE: nástěnný termostat max

Dobrý den,

Termostatem MAX! bohužel nelze řídit termostatické hlavice ve 4 místnostech s požadavkem na individuálně nastavenou teplotu v jednotlivých místnostech.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.02.2017 v 16:37
k čemu termostat?

Dobrý den, již delší dobu uvažuji o koupi, není mi jasné jedno: k čemu potřebuji termostat, když hlavice řídí radiátor dle teploty okolí. Samozřejmě, že u radiátoru je teplota vyšší, ale když si vysleduji, že při nastavení hlavice např. na 22st.C mám v místnosti 20st. a budu z toho vycházet, tak vůbec termostat nepotřebuji. Je to tak?
A prosím, jaký je dosah mezi řídící jednotkou napojenou na internet a hlavicemi v běžně zastavěném domě z cihel?
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Ivo Beran
dne: 10.02.2017 v 14:28
RE: k čemu termostat?

Dobrý den,
nástěnný termostat se používá např. v případě, že je radiátor zakryt a je tím zásadně ovlivněna hlavicí naměřená teplota v místnosti. Pro menší teplotní rozdíly je možné na hlavici nastavit tzv. offset až ±3.5°C. Termostat není obvykle nutný.
Bezdrátový dosah v běžném domě se bude pohybovat do cca 20 - 30 m.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.02.2017 v 10:13
NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Dovoluji si upozornit případné zájemce, že tento systém JE NEVHODNÝ pro použití na litinových radiátorech - jakmile má topné těleso velkou tepelnou setrvačnost, respektive nemá rychlou teplotní odpověď, tyhle krámy s tím neumějí pracovat! Nejsou schopny naučit se režim vytápění na základě průběhu teplot při vytápění v předchozích dnech, aby věděly na kolik % mají otevřít ventil a za jak dlouho se stabilizuje požadovaná teplota místnosti.
Výsledek je, že pokud nedosáhnout teplotu místnosti do několika minut, tak otevřou ventil naplno a pak se několik hodin divěj, že je v místnosti horko a že musely ventil úplně zavřít. A v místnosti je několik hodin zatraceně přetopeno!
Koupil jsem si tyhle krámy proto, abych týdenní program nemusel pracně přenastavovat na každé hlavici zvlášť, ale mohl to udělat myší u PC. To nefunguje, bo blbá kostka nefunguje, bo výrobce nějak pomršil software (viz diskuze u kostky) a tyhle termostaty neumějí topit s litinou. Za moji osobu - asi 6 litrů vyhozených oknem. Úplně na hov..by.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 4.02.2017 v 22:59
RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Dobrý den,
jste první u koho jsem zaznamenal problémy s regulací teploty. Ano, je pravda, že se občas vyskytnou problémy se softwarem, případně konfigurací sytému. Takto nemohu soudit, muže se jednat o nevhodnou konfiguraci, nevhodné umístění termostatu, nevhodná teplota otopné vody, může být problém s hydraulickým vyvážením. Jakým způsobem je zajištěna topná voda? Máte vlastní kotel nebo centrální vytápění? Popište konfiguraci systému MAX!.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.02.2017 v 14:08
RE: RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Jedná se o bytový dům se 24 bj a domovní plynovou kotelnou, která samozřejmě reguluje v závislosti na venkovní teplotě, tepelném spádu atd.

Původně jsem koupil jednu kostku, dvě hlavice, dva okenní senzory a dva termostaty a myslel jsem si, že v kombinaci "pro dům" budu regulovat dva pokoje, každý samostatně, ale hezky myší, přes kostku.
Kostka nefunguje (software pro kostku), jak je popsáno v několika příspěvcích - umí párovat, přiřazovat komponenty do jednotlivých místností, ale harmonogram vytápění neuloží a neuloží. Proto jsem zbylé komponenty jednoduše rozdělil napůl - v každé místnosti jedna hlavice, jeden okenní kontakt a jeden termostat.
Nevhodná poloha termostatu? Nejdřív jsem ho umístil na stěnu, do výšky očí asi ve 2/5 délky místnosti od radiátoru - moc daleko. Pak jsem ho různě přibližoval a přesouval z leva doprava, výše či níže, až jsem dospěl k závěru, že asi nejlépe je umístit termostat na dosah přímého sálání od radiátoru (cca 80 cm až metr) - když otevře ventil příliš, zareaguje termostat na příliš vysokou teplotu radiátoru dříve, protože termostat zachytí to sálání a zahřeje se.

Průběh skutečné teploty topné vody jsem nezkoumal, nemám pro ten účel vhodný datalogger (kontaktní). Mám pouze infrateploměr. Netuším, jestli teplota topné vody je v normě nebo o něco vyšší, k datům z kotelny nemám přístup, ale asi bude trochu vyšší, protože když chci přitopit, třeba na 24° C, tak je to možné - ne jako když dodávka tepla byla dálková a kdo netopil nepřetržitě, ten se neohřál (přeregulováno).
Vyvážení - takový odporník nejsem, ale máte-li na mysli rovnoměrnost průtoku mezi jednotlivými stoupačkami (12 ks), tak alespoň u mě je teplota na "východě" a na "západě" stejná (inframěřeno).
Možná je chyba v příliš rychlé cirkulaci. Když u studeného radiátoru dám Boost 300 vteřin, tak se za tu dobu stihne prohřát celý, na plnou teplotu, "odshora až dolů".

Mmch, když se vrátím k té kostce - myslíte, že výrobce opraví ten software? Nebo mám u kostky odstoupit od smouvy? Raději bych ji používal, ale takhle je úplně k .. ničemu.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 8.02.2017 v 09:23
RE: RE: RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Dobrý den,
jestli dobře chápu, teplota radiátoru při regulaci značně kolísá, což samozřejmě není dobře. Jeho teplota by měla být +/- konstantní při požadované konstantní teplotě v místnosti a při konstantních vnějších podmínkách, hlavice pak jen doregulovává průtok. Značné kolísání teploty radiátoru může být způsobeno zásadní změnou tepelné ztráty místnosti např. zateplením objektu, pak bude radiátor pro místnost předimenzován. To by právě mělo být kompenzováno nižší teplotou otopné vody, případně průtokem. Osobně tipuji na tento případ.
Ještě se zeptám, jak probíhala regulace před instalací systému MAX! a bylo vše v pohodě? Problém se softwarem předpokládám vyřešen bude. Ještě mě napadá, že někdy bývá překročen limit pro bezdrátovou komunikaci, který je nastaven na 1 % času. Pokud systém konfigurujete a zkoušíte, velice rychle toho dosáhnete. Komunikace se pak obnoví za cca 1 hodinu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.02.2017 v 16:51
RE: RE: RE: RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Ne, teplota v místnosti při regulaci nekolísá, teplota topné vody nekolísá, dům není zateplený, radiátor je přiměřený...
Problém je, když má hlavice a termostat přejít z útlumové teploty + 18° C na normální teplotu a zatopit na požadovanou teplotu + 22°C. Nedokáže na tu teplotu najet plynule částečným otevřením ventilu a počkáním, co se stane. Je nedočkavý, takže během pár minut otevře ventil naplno a neumí ho zavřít při + 21° C a počkat, až teplota "dojde" na požadovaných + 22°C. Místo toho zavře až při nějakých + 23°C, což je požadovaná teplota + horní část hystereze. V tu chvíli zavře, ale ROZJETÝ LITINOVÝ RADIÁTOR hicuje ještě hodinu, takže v místnosti je třeba skoro + 25° C a než místnost zchladne, tak jdu spát.
Když nechám nastaveno na + 22°C celý víkend, tak se po počátečním přetopení teplota srovná a pohybuje se v hysterezi plus mínus asi 0,7° okolo požadovaných + 22°.
Ale počáteční zatopení to prostě neumí. Ani když dám "zatápět" z +18° dvě hodiny na +20° a teprve potom na požadovaných +22°. NEUMÍ!

Hlavice jsem už měl několikery (HD 20 rozkousal pes, Honeywell HR20 a Silvercrest z Lidlu po záruce postupně přestaly fungovat samy, něco ulomila návštěva a stěhoval jsem se do jiného bytu ve stejném domě ...), dokonce jednu s odděleným termostatem. Tohle měly být první nastavitelné myší u PC. A? Hov...by na hov...by.

Prostě, s radiátorem s velkou setrvačností to NEUMÍ pracovat. Na rozdíl od HD20, která se učila podle předchozích dnů.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 9.02.2017 v 09:17
RE: RE: RE: RE: RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Howgh!

Příspěvek vložil: Petr
dne: 9.02.2017 v 09:19
RE: RE: RE: RE: RE: RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Dobrý den,
chtěl jsem navrhnout zkusit postupné navyšování / snižování teploty, což jste již tedy zkusil. Další, poslední možnost, která mě napadá je použití samostatných hlavic bez termostatů nebo termostaty umístit poblíž radiátorů.
Nicméně pokud Vám systém nevyhovuje, můžete jej případně vrátit. I tak Vám děkujeme za Vaše zkušenosti a podněty.

S pozdravem
Pavel vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.02.2017 v 09:57
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: NEHODÍ SE NA LITINOVÉ RADIÁTORY!

Samostatné hlavice použít nemohu, bo nad radiátory jsou široké parapety a v obýváku je k tomu ještě přiražená televize.
Docela dobře, bez podobných extempore, funguje tohle: https://www.conrad.cz/usporna-sada-termostatu-pro-2-mistnosti.k570855 Jenže to zůstalo v původním bytě. V současnosti se to nedá koupit za rozumnou cenu. A když už jsem kupoval něco nového, tak jsem to chtěl ovládat myší.
Uvidíme, jestli výrobce opraví ten software pro kostku. Za měsíc ji zase zkusím rozchodit.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 14.02.2017 v 00:53
Týdenní programování

Dobrý den, lze u tohoto termostatu nastavit týdenní program?
Například od pondělí do pátku od 9-17 hodin 18°C a jinak 22°C? Sobota vypnuto. Děkuji za odpověď, Štěpán

Příspěvek vložil: Štěpán
dne: 18.01.2017 v 22:09
RE: Týdenní programování

Termostat dokáže nastavovať:
* teplotu na každý deň samostatne, max 6 cyklov teploty na jeden deň (13 zmien časov)
* teplotu na PO-PI rovnaký program, max 6 cyklov
* teplotu na SO-NE rovnaký program, max 6 cyklov
* teplotu na PO-NE rovnaký program, max 6 cyklov

Vo Vašom prípade:
PO-PI sú 3 cykly 00:00-9:00 22°C, 9:00-17;00 17°C, 17:00-23:59 22°C,
SO-NE je 1 cyklus 00:00-23:59 °C napr. 12°C

Příspěvek vložil: Laco T.
dne: 19.01.2017 v 21:10
Rozpoznani otevreneho okna

Dobry den, ma termostat take funkci rozpoznani otevreneho okna (jako termostaticke hlavice max!), nebo je nutne dokoupit okenni kontakty? (Hlavici budu mit zakrytou v konvektoru)
pripadne, pri jakem rozdilu teploty se tato fce aktivuje?
Predem dekuji

Příspěvek vložil: Tomas
dne: 8.01.2017 v 09:59
RE: Rozpoznani otevreneho okna

Dobrý den,
pokud s hlavicí používáte i nástěnný termostat, musí se pro tuto funkci použít bezdrátový okenní kontakt.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2017 v 10:26
termostat +hlavice MAX

Dobry den.pomoci termostatu 99107chci ridit teplotu mistnosti vytapěne konvektorem pomoci hlaviceeQ3 max+.Hlavice bude ovladaná čidlem v termostatu?do jake míry bude ovlivněn teplotou kolem hlavice? bude hlavice řízena otevirat ,zavírat jen termostatem nebo i teplotou kolem hlavice.konvektor je oplaštěn s mřižkou pro salaní tepla ,tudiž teplota kolem hlavice bude určitě větší než pokojová teplota .Díky

Příspěvek vložil: Machala
dne: 8.11.2016 v 13:03
RE: termostat +hlavice MAX

Dobrý den,
při spojení hlavice MAX!+ a termostatu MAX! je teplota v místnosti snímána čidlem termostatu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.11.2016 v 16:27
Termostat

Dobrý den,
Je možné nějakým způsobem prekalibrovat termostat? Ukazuje o 0,6 oC více...
Děkuji

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 7.11.2016 v 10:32
RE: Termostat

Dobrý den,

Dodatečnou kalibraci nástěnný termostat eQ-3 bohužel neumožňuje. Termostat je již kalibrován ve výrobě.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.11.2016 v 13:14
Redukce pro upevnění termostatu do rámečku systému ABB Tango

Dobrý den,

mám od vás zakoupen tento termostat a chtěl bych se zeptat, zda existuje nějaká "redukce", pomocí které by šlo umístit tento čtvercový termostat do oblého rámečku systému ABB Tango.

Děkuji.

Příspěvek vložil: Petr
dne: 30.10.2016 v 10:31
RE: Redukce pro upevnění termostatu do rámečku systému ABB Tango

Dobrý den, redukce do rámečku ABB Tango není v našem sortimentu.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.11.2016 v 08:54
riadenie hlavíc MAX!+

Dobrý deň,
mám 3xhlavicu MAX!+. V jednej izbe bude nástenný termostat MAX!, v ostatných 2 izbách len uvedená hlavica. Je možné celý systém riadiť cez Cube, aj keď len v jednej izbe je termostat MAX!? Zrejme len tam bude zobrazovaná aj skutočná teplota v mobilnej aplikácii.
Ďakujem

Příspěvek vložil: Sveťo Chalupka
dne: 16.10.2016 v 17:09
RE: riadenie hlavíc MAX!+

Dobrý den,

Ano, systém MAX! lze řídit i za použití jednoho termostatu. V ostatních místnostech nebude zobrazována skutečná teplota.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.10.2016 v 17:11
Termostat

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda mi k nastavení programovatelné termostatické hlavice 99017, eQ-3 MAX! stačí termostat 99107.
Díky

Příspěvek vložil: Steve
dne: 13.10.2016 v 20:25
RE: Termostat

Dobrý den,

Ano, ke konfiguraci programovatelné termostatické hlavice 99017 Obj.č.: 560897 lze použít bezdrátový nástěnný termostat 99107, eQ-3 MAX! Obj.č.: 560920

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.10.2016 v 10:56
regulacia miestnosti_samostatne

Pekny den. prosim vas da sa regulovat kazda miestnost zvlast na zaklade "Bezdrátový nástěnný termostat 99107, eQ-3 MAX!"a pomocou Programovatelná termostatická hlavice 99017, eQ-3 MAX. Mam 5 miestnoti a kazdu by som chcel zaregulovat zvlast. Chcel by som kupit 5x Bezdrátový nástěnný termostat 99107, eQ-3 MAX a 5 x Programovatelná termostatická hlavice 99017, eQ-3 MAX + 1 x Konfigurátor termostatických hlavic eQ-3 MAX! Cube Lan Gateway. Za ryhclu odpoved dakujem.

Příspěvek vložil: Miloslav
dne: 12.10.2016 v 18:56
RE: regulacia miestnosti_samostatne

Dobrý den,

Ano, pomocí termostatická hlavice eQ-3 MAX! a příslušného nástěnného termostatu 99107, eQ-3 MAX! můžete v každé místnosti nastavit požadovanou teplotu a tuto teplotu pak pomocí konfigurátoru Cube Lan Gateway na dálku spravovat

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.10.2016 v 10:45
Konfigurace

Dobrý vecer, bydlím v bytě 3+1 s vlastním plyn. Kotlem. Chtěl bych cely systém ovládat přes int. spojení, ale zároveň i přes vlastní Termostat v každém pokoji. Nebo co by jste doporučili a Děkuji předem za ideální doporučenou konfiguraci

Příspěvek vložil: Miroslav
dne: 10.10.2016 v 22:44
RE: Konfigurace

Dobrý den,

Systém eQ-3 MAX! lze za uvedeným účelem doporučit.
Budete tedy potřebovat programovatelnou termostatickou hlavice 99017, eQ-3 MAX! Obj.č.: 560897 příslušný počet nástěnných termostatů - nástěnný termostat 99107, eQ-3 MAX! Obj.č.: 560920 a Lan Cube centrálu - konfigurátor termostatických hlavic eQ-3 MAX! Obj.č.: 560896

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.10.2016 v 11:11
zobrazenie realnej teploty - v aplikacii Android

Dobrý deň,
ako som pochopil z príspevkov v tejto diskuzii, bez prídavného termostatu nie je možné zobrazovať reálnu teplotu v miestnosti (či je pre mňa taktiež dosť dôležitý údaj). Mám ale niekoľko doplňujúcich otázok:
1. či pri použití hlavice EQ-3MAX! a termostatu a Cube LAN jednotky sa bude zobrazovať reálne nameraná hodnota teploty aj v Android aplikácii na smartfóne?
2. pre spojenie sa Android aplikácie s Cube LAN jednotkou musí byť vždy konektivita na internet? Aj v prípade, keď som zapojený len v lokálnej sieti?
3. v prípade použitia aj externého termostatu je možné ovládať nastavenie teploty (napr. len zmena momentálnej teploty) cez všetky rozhrania, t.z. na hlavici EQ-3MAX!, cez termostat, cez SW aplikáciu a aj cez Android aplikáciu? Alebo v takomto prípade je jedno rozhranie nadradené a cez ostatné sa nedá prestavovať nastavenie aktuálnej teploty?
4. z pohľadu funkcionality sú hlavice EQ-3MAX! a EQ-3MAX-basic rovnaké?
5. mohli by ste poslať link na konkrétnu Android aplikáciu? Nejako neviem nájsť zobrazenie screenshoty reálnej hodnoty, resp. zobrazenie termostatu...
6. aplikácia na OS Android je aspoň v EN jazyku? Alebo len v DE jazyku...

Vopred veľmi pekne ďakujem za odpoveď!
Roman

Příspěvek vložil: RomKov
dne: 25.09.2016 v 21:34
RE: zobrazenie realnej teploty - v aplikacii Android

Dobrý den,

Ano, při použití prostorového termostatu EQ3 MAX! a LAN Cube centrály se reálná naměřená teplota v místnosti zobrazuje v mobilní aplikaci MAX! EQ-3. Pro konfiguraci systému EQ-3 je nutné vždy připojení do internetového prostředí i v případě že se je telefon s aplikací nachází v místní síti. Nadřazené není žádné ovládání, systém lze nastavovat z kteréhokoliv prvku (termostat, aplikace či hlavice) . Z principu funkce se hlavice EQ-3MAX! a EQ-3MAX neliší.
Odkaz na mobilní aplikaci naleznete zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eq_3.max_elv ,tato aplikace je pouze v Německém jazyce.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.09.2016 v 17:58
RE: RE: zobrazenie realnej teploty - v aplikacii Android

Dobrý deň, ďakujem veľmi pekne za odpoveď!

Skúšam inštalovať uvedenú aplikáciu, prípadne našiel som aj inú (MAX EQ-3):
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eq_3.max_eq3

Pri inštalácii sa mi zobrazuje výzva o zadanie login-u v EN jazyku. Ďalej sa nedostanem bez registrácie a bez zariadení. Takže neviem posúdiť, či druhá spomínaná aplikácie nemá náhodou prostredie aj v EN jazyku.
Bolo by možné vyskúšať aj uvedenú aplikáciu, EN jazyk by bol pre mňa určite čitateľnejší...

S pozdravom,
Roman

Příspěvek vložil: RomKov
dne: 26.09.2016 v 21:33
RE: RE: RE: zobrazenie realnej teploty - v aplikacii Android

Dobrý den,

Uvedenou aplikaci je možné použít také.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.09.2016 v 16:02
Spatne rizeni hlavice

Dobry den, zakoupil jsem tento termostat a k nemu dve hlavice eq 3 max basic. V pokoji mam dva radiatory, jeden vetsi a druhy mensi. Na oba jsem namontal digitalni hlavice. Mam nastaveny denni (21°C) program a nocni program (17°C). Problem nastava, kdyz se termostat prepne na nocni program, termostat ukazuje teplotu kolem 21°C.V tu chvili bych cekal, ze se uzavrou obe hlavice, ale uzavre se jen jedna a to na velkem radiatoru, na tom mensim je stale otevrena a topi dale. Proc se tak deje? Prijde mi zbytecne, aby tento radiator topil, kdyz je mistost nahrata, cekal bych, ze se pak obe sepnou, kdyz teplota klesne k 17°C a budou ji udrzovat. Dekuji za odpoved.
Tuma.

Příspěvek vložil: Jan
dne: 18.04.2016 v 21:36
RE: Spatne rizeni hlavice

Dobrý den,

prověřte zda je hlavice která nevypíná připárovaná k termostatu, zda jsou v ní funkční baterie, a zda čep hlavice správně dosedá na čep termostatického ventilu. Pokud je vše v pořádku a problém přesto přetrvává, hlavici prosím reklamujte.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.04.2016 v 11:02
termostat + hlavice

dobrý den, potřebuji jednoduše bezdrátově ovládat radiátor. Stačí mi koupit termostat 99107 + hlavici 99017?
Bude se teplota přednostně řídit teplotou termostatu? (radiátor s hlavicí je za nábytkovým krytem a teplota uvnitř zakrytování je samozřejmě vyšší)
děkuji

Příspěvek vložil: Petr V
dne: 10.03.2016 v 14:43
RE: termostat + hlavice

Dobrý den,
ano, toto spojení bude fungovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.03.2016 v 12:12
Kombinace přístrojů

Je možné kombinovat uvedený termostat s hlavicí eQ-3 č. 610866 ?

Příspěvek vložil: Chocenský
dne: 6.03.2016 v 16:06
RE: Kombinace přístrojů

Dobrý den

Tento nástěnný termostat lze s uvedenou hlavicí systému eQ-3 Max! bez problému provozovat.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.03.2016 v 15:13
provoz bez termostatu

lze provozovat systém bez tohoto termostatu (4místnosti) celkem 4ks hlavic jedna cube lan gateway nastavení týdenního režimu s intervaly kdy je teplota snížena? ovládání přes PC
Díky

Příspěvek vložil: Petr
dne: 26.01.2016 v 13:19
RE: provoz bez termostatu

Dobrý den

Jedná se o doplňkový člen k sadě eQ3 MAX! a k provozu tohoto systému není nutně zapotřebí. K dálkovému ovládání systému prostřednictvím PC tedy postačí samotná centrála Cube a příslušná hlavice eQ3 MAX!

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.01.2016 v 14:16
Conrad nástěnný termostat 99107

Dobry den,

leze timto termostatem ovladat pouze kotel - jedna se o kotel ariston v byte.
Předem děkuji za odpoved.
Kamil M.

Příspěvek vložil: kamil
dne: 13.01.2016 v 10:04
RE:

Dobrý den

Regulace plynového kotle tímto termostatem bohužel možná není.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.01.2016 v 12:52
Rozšíření vzdálenosti

Dobrý den,

přemýšlím o rozšíření systému pro bezdrátové vytápění Max! a měl bych několik dotazů, některé zde již zazněly, ale vzhledem "častým" změnám firmwaru by mohly být odpovědi neaktuální.

Trošku se obávám, jaká bude spolehlivost, když Max! Cube bude umístěna cca. uprostřed domu v prvním patře (cca. střed).
Dům má sklep (zásuvka eQ-3 MAX!), přízemí (2 hlavice eQ-3 MAX!+), první patro (5 hlavic eQ-3 MAX!+ s 5 termostaty 99107) a podkrovím (4 hlavice eQ-3 MAX!+ s 1 termostatem).

Vzdálenost od Max! Cube by žádný komponent neměl přesáhnout větší, než 15m. Nejhorší podmínky pro průchod signálu (2 stropy, strop + nosná zeď cca. 60cm, nebo nosná zeď + dvě itongové příčky 20cm vč. omítky)

Je pravděpodobné, že systém bude fungovat správně, když vezmeme v patrnost výše uvedené?
Dá se signál rozšířit? (př. přidáním další Cube)

Doplňující dotazy:
1. Je reálné připojit takové množství komponentu?

2. Je možné v jednom patře, kde budou v každé místnosti termostaty regulovat teplotu separátně, v jiném patře pomocí jednoho termostatu ostatní místnosti a v přízemí jen pomocí hlavic eQ-3 MAX!+?

3. Zásuvku (eQ-3 MAX!) bych chtěl spínat přes Cube za pomocí jednoho termostatu (99107), který by byl umístěn v nejchladnější místnosti domu, je to možné?

4. Mají komponenty, ať už v aplikaci, nebo na displeji signalizaci slabé baterie?

5. Bylo by možné se v případě problému, nebo konzultace ohledně co nejefektivnějšího využití komponent obrátit přímo na technika? Nebo jediná cesta je zdejší diskuze?

Mnohokrát děkuji za Váš čas

Příspěvek vložil: Tomáš Š.
dne: 6.12.2015 v 01:26
RE: Rozšíření vzdálenosti

Dobrý den,
K jednomu konfigurátoru lze připojit až 50 komponent rozdělených do 10 místností.
Co se týká dosahu, do 20 m obvykle nebývá problém, ale hodně záleží na povaze překážek. Použití dvou konfigurátorů je možné, ale oba systémy budou oddělené.
Jednotlivé místnosti mohou fungovat pouze s hlavicemi nebo v nich mohu být hlavice s termostatem. Ovšem jedním termostatem nelze řídit více místností.
Účel použití zásuvky mi není jasný, ale pro spínání kotle toto řešení nedoporučuji. Kotel by měl pracovat v reřimu regulace teploty otopné vody.
Indikace slabých baterií je u komponent implementována.
Konzultace jsou možné prostřednictvím emailu, případně telefonicky.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.12.2015 v 09:18
Konfigurace do bytu

Zdravím,
Potřebuji nejakou konfiguraci pro tyto pokoje:
Obyvaci pokoj se 4 radiatory, koupelna 1 radiator, chodba 1 radiator, pokoj 1 radiator, loznice 1 radiator.
Chci vse ovladat pres internet.
Pokud jsem to spravne pochopil, tak potrebuji 8 hlavic, 1 termostat do obyvaku, a cube pro propojeni s internetem.
1. Pokud zakoupim tuto konfiguraci, v obyvaku na termostatu nastavim teplotu v mistnosti a radiatory v obyvaku se uz nastavi a u ostatnich mistnosti budu nastavovat teplotu přímo na hlavicích?
2. Jaké konkrétní produkty byste mi doporučili?
3. Lze topení zcela vypnout přes internet
4. Jak přibližně dlouho vydrží baterie v hlavici i termostatu?
5. Kolik stojí prodloužení aplikace po 2 letech?
6. Je možné někde vidět demo aplikace, nebo alespoň nějaké screeny?
7. Pokud něco nastavím přes internet, můžu doma na termostatu změnit teplotu manuálně? Pokud ano, mohu pokud je teplota nastavena manuálně, lze ji změnit přes internet?

Předem děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Roman
dne: 2.12.2015 v 14:49
RE: Konfigurace do bytu

Dobrý den,
1. V této konfiguraci se programování bude provádět vždy přes Cube. Na termostatu, případně na hlavicích pak můžete změnit režim, případně manuálně změnit teplotu.
2. Doporučil bych sadu 596023 a 6x hlavici 560897.
3. Topení nelze zcela vypnou, lze nastavit Eco režim, kdy je udržována nastavená úsporná teplota.
4. Baterie mají výdrž obvykle alespoň jednu sezónu.
5. Prodloužení stojí 5 EUR na další dva roky.
6. Aplikaci si můžete nainstalovat, ale není plně fukční. Demo verze není k dispozici.
7. Ano, systém můžete ovládat oběma způsoby.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.12.2015 v 12:04
RE: RE: Konfigurace do bytu

Dobrý den. Chcete říci, že je aplikace pro komunikaci přes Cube MAX!, která je v německém jazyce po dvou letech zpoplatněna? Děkuji.

Příspěvek vložil: Jirka
dne: 19.10.2016 v 21:38
RE: RE: RE: Konfigurace do bytu

Dobrý den,

Aktuálně máme potvrzené informace o tom, že prodloužení aplikace již dále zpoplatněno není.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.10.2016 v 15:06
Týdenní programy

Dobrý den,
je možno nastavit tři různé týdenní programy (Po-Pá) pro identické časové rozpětí v proběhu den, pracuji v třísměnném provozu.
Děkuji za informaci

Příspěvek vložil: Tomáš Mejzr
dne: 30.11.2015 v 21:27
RE: Týdenní programy

Dobrý den,
bohužel, je možné nastavit pouze jeden týdenní program, který se opakuje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.12.2015 v 14:08
termostat+hlavice

dobrý den,
jakým způsobem lze spínat kontakt kotle za pomocí systému MAX?
Napadlo mě zapojit do systému zásuvku MAX a v ní využít nějaký kontak. Samozřejmě počítám se ztrátou záruky.

Příspěvek vložil: Petr Poláček
dne: 29.11.2015 v 16:51
RE: termostat+hlavice

Dobrý den,
systém MAX! bohužel neumožňuje ovládání/spínání kotle na základě stavu otevření jednotlivých hlavic.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.12.2015 v 11:04
Termostat a hlavice

Dobrý den, potřebuji regulovat teplotu v paneláku ve 3 místnostech, v každé místnosti je jeden radiátor. V každé místnosti chci nastavovat požadovanou teplotu individuálně. Nechci nastavovat teplotu na jednotlivých hlavicích (hlavice by mi stačily v podstatě "hloupé" bez měřícího prvku a bez displeje, byly by jen jako vykonavatel povelů z termostatu-akční člen), ale chci ji nastavovat na termostatu, který umístím v každé místnosti na vhodné místo. Pořídil bych tedy 3x termostat Obj.č.: 560920 a 3x hlavici Obj.č.: 560897. Uvažuji dobře? Nebo si mám raději pořídit 3x Obj.č.: 570055. Co vidíte jako lepší řešení? Nebo mi doporučíte jiné řešení? Děkuji

Příspěvek vložil: Jirka
dne: 26.11.2015 v 10:50
RE: Termostat a hlavice

Dobrý den

Doporučil bych vám spíše první zmíněné řešení, tedy 3x bezdrátový termostat EQ3 MAX. Obj.č 560920 a 3x hlavici EQ3 MAX Obj.č.: 560897. Platí tedy vždy 1 termostat pro 1 místnost přesně jak píšete. Kromě toho že EQ3 je novější systém, tak je zde také možné přidat i další volitelné kompatibilní prvky systému EQ3.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.11.2015 v 16:12
GLC a Termostat

Lze měnit nastavenou teplotu také termostatem, když se pro konfiguraci používá GLC? Děkuji

Příspěvek vložil: RG
dne: 22.10.2015 v 19:01
RE: GLC a Termostat

Dobrý den,
pokud je termostat připojen k jednotce Cube, nelze pomocí termostatu provést změny v programu. Na termostatu lze změnit pouze režim Auto/Manuál/Dovolená, případně je možná ruční změna teploty nebo doby režimu Dovolená. Dále je možné nastavit režim komfortní nebo úsporné teploty.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.10.2015 v 14:58
Nastenny termostat a zpetna vazba na mobilni aplikaci

Dobry den, mam dotaz, zda nastenny termostat umi posilat informace o aktualni teplote v mistnisti a zaroven o teplote pozadovane(nastavene), to vse v mobilni aplikaci eQ-3MAX.

Zjednodusene jestli mi termostat umi rict na dalku jaka je aktualni teplota v mistnosti. Dekuji Skalský

Příspěvek vložil: Marek Skalský
dne: 18.10.2015 v 12:29
RE: Nastenny termostat a zpetna vazba na mobilni aplikaci

Dobrý den

Tento termostat umí posílat informace pouze o teplotě požadované. Teplotu kterou termostat naměří bohužel ve webové ani mobilní aplikaci nezobrazuje.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.10.2015 v 16:32
RE: RE: Nastenny termostat a zpetna vazba na mobilni aplikaci

Dobrý den,

dovolím si oponovat - jak mobilní tak webová aplikace obě teploty zobrazuje. Ani si neumím představit, že bych obíhal dům a zjišťoval jaké jsou kde teploty.

Používám více než rok - doporučuji vyzkoušet (technikům :-)

PJ

Příspěvek vložil: Petr Jalůvka
dne: 3.11.2015 v 20:56
RE: RE: RE: Nastenny termostat a zpetna vazba na mobilni aplikaci

Dobrý den

Ano, víme o tom. Termostat naměřenou teplotu ve webové i mobilní aplikaci skutečně zobrazuje. Tato funkce byla nejspíše přidána později.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.11.2015 v 17:13
Termostat - špatné spínání

Dobrý den, v místnosti mám jednu hlavici a termostat, jsou spárované. Mám naprogramovanou teplotu 22,5 st.C. Termostat ukazuje aktuální teplotu 24st. C (správná hodnota, oproti dalšímu teploměru). Ale místo toho aby se hlavice uzavřela a začala přitápět okolo 23 st.C tak je přiotevřená a pouští do tělesa teplo. Zjednodušeně řečeno, dle mého termostat dává špatné pokyny hlavici. Nastavení ofsetu neřeší dle mého problém, protože termostat ukazuje správnou teplotu. Poradíte mi jak to vyřešit? Děkuji

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 24.09.2015 v 08:30
RE: Termostat - špatné spínání

Dobrý den,
teplotu pro regulaci vyhodnocuje termostat i hlavice. Hlavice se pro snížení teploty obvykle neuzavírá úplně, zmenší průtok dle potřeby, případně v několika krocích. Při přibližování aktuální teploty k nastavené bude hlavice již reagovat, aby nedošlo k překmitu ať už při otevírání nebo uzavírání. Důležité je, aby teplota v místnosti byla udržována na správného hodnotě v rámci regulační odchylky. Chování hlavice může také případně ovlivnit i otevřené okno. Pokud se teplota v místnosti při regulaci výrazně nemění, bude vše v pořádku.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2015 v 10:22
vice termostatu a jedna zasuvka

Je mozna system nakonfigurouvat tak aby dva nastene termostaty ovladali jednu zasuvku?
Tzn. kdyz jeden nebo druhy termostat ma pozadavaek na teplo, sepne se centralni zasuvka

dekuji za odpoved

Příspěvek vložil: jiri
dne: 13.09.2015 v 21:57
RE: vice termostatu a jedna zasuvka

Dobrý den,
bohužel tato konfigurace není možná.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.09.2015 v 14:22
Měření teploty na termostatu vs. na hlavici

Dobrý den,
na následující otázku jste odpovídali opakovaně již v roce 2012 s tím, že : "systém je regulován na základě měření teploty jak na hlavici, tak na nástěnném termostatu, přesný způsob vyhodnocení nám není znám"

Protože od té doby uplynul dlouhý čas, tak předpokládám, že funkčnost již znáte. Považuji odpověď za zásadní pro případné pořízení systému MAX!, který mi jinak připadá plně vyhovující.

Popíšu to jinými slovy, než mí předchůdci.
Předpoklad: Hlavice jsou v místě, kde měření teploty je významně zkreslené, protože radiátory jsou zakryté.

Pokud nastavuji požadovanou teplotu v místnosti na termostatu, tak ta se potom "pouze" přenese na spárované hlavice a ty se dále otvírají/zavírají podle teploty zjištěné na hlavici, NEBO se dle teploty zjištěné na termostatu hlavice přímo otvírají/zavírají

Děkuji za vyjádření

Příspěvek vložil:  Robert
dne: 14.06.2015 v 10:56
RE: Měření teploty na termostatu vs. na hlavici

Dobrý den,
pro regulaci teploty v místnosti je určující teplota naměřená termostatem. Nicméně na průběhu regulace se podílí i teplota naměřená hlavicí, ale není určující pro teplotu v místnosti.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.06.2015 v 15:56
systém k termostatu.

Potřebuji ovládat v každé místnosti termostatem radiátory.A ktomu aby se zapl kotel.Termostat dá povel otevřít radiátor a zároveň dá povel k zapnutí kotle.Opět to s vašim systémem nejde.Je to nějak možné?

Příspěvek vložil:  Zdeněk
dne: 29.04.2015 v 21:11
RE: systém k termostatu.

Dobrý den,
bohužel systém MAX! neumožňuje spínání kotle na základě stavu otevření hlavic.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.04.2015 v 14:03
nastenny termostat

Dobry den mam od vas doma max cube lan gateway napojen na 1x spinaci zasuvka 2x termostaticka hlavice vse jde ovladat pres telefon bez problemu.Spinaci zasuvku mam napojenou na ele.zebrik v koupelne ale nelze ovladat teplotu jen zap-vyp uvazuji o dokoupeni do koupelny bezdratovy nastenny termostat ktery mi dle teploty bude spinat zasuvku se ele.zebrikem lze nasteny termostat obladat pres Max cobe lan gateway?? Dekuji

Příspěvek vložil:  Hpnza
dne: 1.03.2015 v 22:51

Hodnocení výrobku: Bezdrátový nástěnný termostat MAX!

Bezdrátový nástěnný termostat MAX!
Průměrné hodnocení zákazníků:
3.35714
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

Jednoduchá instalace.

5.0

oka

5.0

V globálu jsem velmi spokojen. Mám celý systém v domě a přidávání komponent je velmi snadné. Jednotlivé termostaty jsou řiditelné přes web i z mobilní aplikace (omezeně), ale je vidět reálné teploty z termostatu a nastavit cokoliv.
Super je i tlačítko boost - bez ohledu na aktuální nastavení spustí na předem definovaný čas všechny ventily, které jsou přiřazeny do jeho okruhu na plné pecky.

Jiný produkt v této cenové kategorii jsem nenašel.

Plusy
Krásný hranatý s tlačítkama :-)

Mínusy
Zapojení do systému MAX! vyžaduje instalaci staré JAVAScript na OSx (nevím jak na Win). To není příliš in :-(

1.0

- neumí spínat kotel

4.0

Vhodný doplněk systému řízení topení s měřením dosažené teploty na jiném místě než na hlavici.

Plusy
Doplněk k termostatické hlavici pokud měření teploty přímo na hlavici není vhodné používat. Termostat lze umístit na vhodnější místo v místnosti.

Mínusy
Není dořešený vzhled v případě použití bez montáže, jen volně ležící, třeba na stole.

1.0

Kdyby to fungovalo na baráku i s kotlem, bylo by to super. Ukazujete barák ale nefunguje to. Je to tak do paneláků kde je centrální topení.

2.5

Bezdrátový systém MAX neumí ovládat směšovací ventily kotlů a proto představuje pro opravdu úsporný a komfortní ovládání vytápění jen polovičaté řešení.

Načítám ...

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Přehled dostupných vláken pro 3D tiskárny, z nichž jsou utkány moderní sny

    Přehled dostupných vláken pro 3D tiskárny, z nichž jsou utkány moderní sny

    blog.conrad.cz

    Vlákno pro 3D tiskárny je materiál, z něhož se takříkajíc vyrábějí moderní sny – slouží totiž k modelování 3D modelů. Výběr je takřka nekonečný.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Bezdrátový nástěnný termostat MAX!
Bezdrátový nástěnný termostat MAX!
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Bezdrátový nástěnný termostat MAX!

Cena produktu Bezdrátový nástěnný termostat MAX! je aktuálně 898,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic