Dny dopravy zdarma
Dárek za nákup

Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m

Objednací číslo: 646339
[Označení výrobce: WS 9130-IT]
(70Hodnotit produkt
  • Topseller
  • Doprava zdarma
678,- Kč vč. DPH
Výrobek se již neprodává

Tento produkt není v prodeji. V tuto chvíli není známo, zdali bude naskladněn. Pokud u tohoto produktu zanecháte svou e-mailovou adresu, budeme Vás informovat, jakmile bude produkt k dispozici.

  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Tato bezdrátová meteostanice nabízí mnoho funkcí za příznivou cenu. V balení obdržíte stanici včetně venkovního senzoru. Meteostanice zobrazuje čas, vnitřní a vnější teplotu a ukáže vám i minimální a maximální naměřené hodnoty. Spolehlivě předpovídá počasí a ukáže vám také jeho vývoj.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Rozměry (základní stanice)(Š x V x H) 85 x 150 x 24 mm
Rozměry (termosenzor/hydrosenzor)(Š x V x H) 38 x 128 x 21 mm
Počet senzorů (max.)1
Funkce (meteostanice)Hodiny řízené rádiovým signálem (např. DCF77)
Vnitřní teplota
Venkovní teplota
Předpověď počasí
Tendenční ukazatel(e)
Max./min. hodnota
Hmotnost (vysílač)38 g
Hmotnost (stanice)135 g
Rozsah měření venkovní teploty-39,9 až +59,9 °C
Rozsah měření vnitřní teploty-9,9 až +37,9 °C
Max. dosah100 m
Napájení senzoruBaterie AA (2x), není součástí dodávky
Napájení staniceBaterie AAA (2x), není součástí dodávky
Přenos signálu (meteostanice)Bezdrátový 868 MHz
Předpověď pro1 den
Druh meteostanice (kategorie)Digitální bezdrátová meteostanice
Displej (digitální / mechanický)Digitální
Barva pouzdraŠedá
Bílá
Barva ciferníkuZeleno-šedá

Vybavení

  • Předpověď počasí s ukazatelem vývoje počasí
  • Paměť pro min./max. hodnoty teplot

Vlastnosti

  • DCF hodiny
  • Předpověď počasí s ukazatelem vývoje počasí
  • Zobrazení vnitřní a venkovní teploty s max./min. hodnotami
  • Funkce alarmu

Rozsah dodávky

  • Včetně venkovního senzoru

Nutné zakoupit k výrobku

Alkalická baterie Conrad energy, typ AAA
Obj.č.: 658010
Alkalická baterie Conrad energy, typ AAA
17,- vč. DPH

Video k výrobku

Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT - německý
Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
SENZOR

Dobrý den,
po několikáté se nepřipojil senzor TX37-IT , po 1. výměně baterií.
Je tedy vadný a nebo jak to poznám ? Jaký náhradní doporučíte?
Mám u vás zakoupeno 23.11.2016 je ještě v záruce ?
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Vlastimil Končelík
dne: 23.06.2018 v 18:21
RE: SENZOR

Dobrý den,
náhradní senzor k této meteostanici je :
Venkovní senzor teploty TX29IT; Obj.č.: 646282.

Stanice je jako každý výrobek ve 24 měsíční záruční lhůtě, běžící od data dodání.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.06.2018 v 09:52
Vzdálenost "Senzor-zákl. stanice".

Bude spolehlivě fungovat spojení "Senzor-zákl. stanice" za těchto podmínek: Senzor zavěšen vně obvodové zdi panelového domu a stanice je vzdálena cca 6m přes tři vnitřní příčky panelového bytu ?

Příspěvek vložil: Josef Jarolím
dne: 18.01.2018 v 15:12
RE: Vzdálenost "Senzor-zákl. stanice".

Dobrý den,
počítejte útlum 40-50% na jednu panelovou zeď : 100x0,4x0,4x0,4=6,4m (nejhorší varianta)
To je na hraně, ale půjde to. Pokud jste ještě nepočítal venkovní zeď, tak to se obávám, že už ne.
Ono ale záleží i na poloze stanice, pokud je v místnosti okno, může mít cesta okolo menší útlum jak přímá. To je na vyzkoušení.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.01.2018 v 16:07
meteostanice české výroby

Dobrý den, bude v nabídce Conrad CR s.r.o. i kvalitní , meteostanice s českými symboly a popisy na displeji? např od českého výrobce ? Nebo je trh zásoben pouze z Asie?

Příspěvek vložil: M.Vrbata
dne: 15.01.2018 v 10:19
RE: meteostanice české výroby

Dobrý den,
Conrad Electronic je primárně německá společnost, proto výběr produktů a jejich zařazení do sortimentu je na produktovém oddělení v Německu, které monitoruje globální market i se spotřební elektronikou, kam meteostanice patří. Pokud se v budoucnu najde český výrobce kvalitních meteostanic s konkurenceschopnou cenou, je možné, že se do sortimentu jeho výrobky dostanou také. Zatím o žádném takovém nevíme.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.01.2018 v 14:22
kalibrace

Dobrý den
je tento teploměr kalibrován?
Jaká je tolerance (+/-) v měření venkovní i vnitřní teploty.

Mám již hodně dlouho podobný teploměr WS-7206, který se údajně již nevyrábí. Přestalo mi u něj pracovat venkovní čidlo. Nemáte nějaké kompatibilní čidlo s tímto teploměrem?

Příspěvek vložil: Bláha Ladislav
dne: 7.12.2017 v 21:09
RE: kalibrace

Dobrý den,

Teploměr je nastaven již ve výrobě. Dodatečnou kalibraci nevyžaduje. Odchylka při měření venkovní i vnitřní teploty je cca +/- 1 °C.
Náhradní senzor ke stanici WS-7206 Vám bohužel nabídnout nemůžeme.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.12.2017 v 08:48
venkovní čidlo

je venkovní čidlo součástí dodávky/ a ceny/ ?

Příspěvek vložil: Jarmila Perná
dne: 21.04.2017 v 13:30
RE: venkovní čidlo

Dobrý den,

Ano, součástí dodávky je i bezdrátový venkovní senzor. Uvedená cena je tedy za komplet včetně čidla.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.04.2017 v 08:20
Více čidel?

Dobrý den, má tato meteostanice možnost připojení aspoň dvě venkovní čidla? Děkuji za odpověď. J.Kazda

Příspěvek vložil: Jan Kazda
dne: 22.03.2017 v 16:05
RE: Více čidel?

Dobrý den,
ne, u této stanice to nelze. Pokud chcete více čidel, použijte třeba :
Bezdrátová meteostanice TE689NL, TE689NL/TS22X, 30 m; Obj.č.: 672156
a k ní další čidlo/a :
Bezdrátový senzor teploty/vlhkosti TS34C, 5kanálový; Obj.č.: 672148

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.03.2017 v 09:57
Čidlo

Dobry den chcel by som sa opytat ze ci vonkajšie čidlo je vodotesme
Dakujem za odpoved

Příspěvek vložil: Marko
dne: 7.01.2017 v 22:01
RE: Čidlo

Dobrý den,
čidlo je určeno k umístění venku, je odolné proti stékající vodě, IP x3 - Kropení, déšť.
Není určeno k ani k dočasnému ponoření. Toto jsem si ověřil osobně právě na čidlu TechnoLine, ve skleníku!! mi fungovalo 2 roky, ale když mi spadlo do konve, byl konec.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.01.2017 v 08:56
Dvě meteostanice s jedním čidlem

Dobrý den,
je možné provozovat tyto dvě meteostanice se společným venkovním čidlem?

Děkuji

Jan Malý

Příspěvek vložil: Jan Malý
dne: 10.12.2016 v 12:03
RE: Dvě meteostanice s jedním čidlem

Dobrý den,
ano, technický je to možné.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.12.2016 v 17:42
Upozornění při překročení teploty

Dobrý den.
V popisu je napsáno, že tato meteostanice nabízí také funkci alarmu - ten lze nastavit jako upozornění při překročení vámi nastavené hodnoty vnější i vnitřní teploty.
Jakým prosím způsobem to nastavím?
Děkuji.

Příspěvek vložil: Standa
dne: 28.12.2015 v 14:12
RE: Upozornění při překročení teploty

Dobrý den

Možnost nastavení alarmu při překročení teploty jsme bohužel u této meteostanice nezjistily. Jedná se tedy o chybu v popisu a bude opravena.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.01.2016 v 10:17
Dotaz

Potřebuji měřit teplotu uvnitř objektu, který je od mého domu vzdálen cca 95m. Překážky signálu budou tedy dvě - 30 cm cihlová zeď a dvousklo. Myslíte si, že tato meteostanice by se za těchto podmínek dala použít nebo je možné i jiné řešení? Děkuji za radu.

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 24.09.2015 v 17:29
RE: Dotaz

Dobrý den,
je mi líto, ale dosah se uvádí vždy ve volném prostranství. Přes dvě zdi se reálně bude pohybovat kolem 30 m. Pro uvedené podmínky Vám vhodnou stanici nedokáži nabídnout.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2015 v 13:12
Venkovní čidlo

Dobrý den.
Tuto meteostanici máme asi už dva roky a jste s ní velmi spokojení. Kupovala jsem ji i příbuzným. Bohužel letos se nám nechce načíst venkovní teplota. Vyměnili jsme baterie jak ve venkovní čidlu, tak i v meteostanici. Bohužel se teplota nenačetla. Vnitřní teploměr funguje normálně. Pouze zlobí ta venkovní. Mohli byste mi prosím říct, kde by mohl být problém? Nerada bych tuto meteostanici vyhodila. A reklamovat asi nepůjde, když je starší než dva roky.
Děkuji za radu.

Příspěvek vložil:  Martina
dne: 10.08.2015 v 19:58
RE: Venkovní čidlo

Dobrý den,

patrně se jedná o závadu. Ta však nemusí být v čidle, ale i ve stanici. Pokud máte možnost, vyzkoušejte stanici s jiným čidlem (viz příbuzní) popř. Vaše čidlo s jejich stanicí. Náhradní čidlo se dá zakoupit zde: https://www.conrad.cz/venkovni-senzor-teploty-tx29it.k646282
V případě závady na stanici nezbyde než koupit jinou pokud je již po záruce.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.08.2015 v 10:05
alarm

A mohl by jste mi doporučit nějakou jinou, která tuto fcí podporuje?
S pozdravem

Jiri

Příspěvek vložil: Jiří 
dne: 29.04.2015 v 01:14
RE:

Dobrý den, z našeho sortimentu bohužel žádná meteostanice tuto funkci nemá. Budík je u meteostanice pouze jako doplňková funkce.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.04.2015 v 11:45
Alarm

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, zda lze nastavit různý čas buzení pro každy den v týdnu?

S pozdravem

Jiri

Příspěvek vložil:  Jiří
dne: 29.04.2015 v 01:10
Alarm

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, zda lze nastavit různý čas buzení pro každy den v týdnu?

S pozdravem

Jiri

Příspěvek vložil:  Jiří
dne: 28.04.2015 v 06:08
RE:

Dobrý den, toto stanice bohužel neumí. Pokud nastavíte buzení na např. 8:00, pak stanice bude každý den v 8:00 vydávat akustický signál.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.04.2015 v 13:46
blikáníi symbolu

Dobrý den,na stanici mi bliká vždy část symbolu vývoje počasí, sluneční paprsky, déšt apod. Je to v pořádku? Lze to potlačit? Děkuji. JK

Příspěvek vložil:  Jan
dne: 16.04.2015 v 16:09
RE: blikáníi symbolu

Dobrý den,
toto chování je v pořádku a nelze potlačit.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.04.2015 v 14:31
neustále blikající symbol signálu

Teploměr jsem již zprovoznil a vše funguje. Vše jsem udělal přesně podle návodu, nejdříve baterie do venkovního čidla a pak do stanice. Všechno naběhlo jak mělo, na display se zobrazují obě teploty, ale pořád v pravidelném intervalu 3-4 sekundy bliká symbol příjmu signálu v pravém dolním rohu. V návodu je uvedeno cituji " DISPLEJ LCD A NASTAVENÍ:Jestliže bude signál přijat korektně, zůstane symbol trvale zobrazen.(Jestliže tomu tak není, symbol se nezobrazí). Tím lze poznat, zda poslední pokus o příjem signálu byl úspěšný nebo ne, zatím co blikající symbol signalizuje pokus o příjem."
Zkoušel jsem stanici s čidlem spárovat opakovaně, vyjmul jsem baterie z obou a znovu vše provedl od začátku a vše je stejné. Všechny údaje jsou zobrazené správně, jen ten symbol signálu pořád v pravidelném intervalu bliká. Po vložení baterií, při spárování blikal ale rychleji. Jak jsem psal vše funguje, venkovní teplota se zobrazuje. Slabým signálem to také není, zkoušel jsem dát vysílač hned ke stanici a 50 metrů do zahrady a výsledek je stejný, vše se zobrazuje, ale symbol bliká každou 3-4 sekundu. V návodu se také na první straně píše-intervaly příjmu signálů 4s, tak možná je to dáno tím?
K.

Příspěvek vložil:  Kašpar
dne: 9.01.2015 v 08:42
RE: neustále blikající symbol signálu

Dobrý den,
za důležité považuji, že vše funguje, naneštěstí výrobce může provádět změny HW/SW bez předchozího upozornění, dokumentace pak nemusí včas reagovat na tyto změny, které se navíc mohou vyskytovat pouze u některých sérií výrobků, výsledkem jsou pak poněkud zmatené informace v dokumentaci v porovnání s reálným stavem výrobku, omlouvám se Vám za tuto skutečnost, ale vzhledem ke úspěšnému přenosu to prosím nepovažujte za závadu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.01.2015 v 23:11
Display

Dobrý den, nabízí tato stanice funkci podsvícený dispaly? Nebo funguje podsvícení po stisku nějakého tlačítka? Předem díky za odpověď. Mach

Příspěvek vložil:  Mach
dne: 5.01.2015 v 15:41
RE: Display

Dobrý den,
displej stanice není podsvícen.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2015 v 15:52
Problém s předpovědí počasí a příjmem signálu z venkovního čidla

Dobrý den, tuto stanici mám zhruba měsíc. Instalace proběhla v pořádku vše naskočilo jak má. Po dvou týdnech nastaly problémy s příjmem signálu z venkovního čidla. Čidlo je cca 15 metrů od stanice pod střechou . Mám špaletová okna takže skoro žádná překážka v signálu není a to není vše. Po instalaci byla předpověď počasí na polojasnu zhruba tři dny to souhlasilo jak z předpovědí počasí tak i reálně. Pak nastalo zlepšení počasí na jasno s šipkou nahoru to se potvrdilo ale až za dva dny . Pak nastalo zhoršení počasí na děštivo s šipkou dolů a přitom bylo po předpovědi tři dny jasno, potvrdilo se to ale až čtvrtý den . Teď je na stanici jasno s šipkou nahoru už tři dny a ono tři dny pořád prší :-) Zkoušel jsem stanici znovu nainstalovat a problém s předpovědí stále trvá. Můžete mi prosím poradit a nebo mám stanici reklamovat. Děkuji za odpověď . Jirka Suchomel

Příspěvek vložil:  Jiří Suchomel
dne: 20.11.2014 v 02:56
RE: Problém s předpovědí počasí a příjmem signálu z venkovního čidla

Dobrý den,
předpověď počasí se provádí na základě změn tlaku a má zhruba 70 % úspěšnost. Navíc je potřeba po instalaci nasbírat data se změnami tlaku, což může trvat i několik dní. Nicméně v tomto případě bych doporučoval stanici reklamovat, zřejmě nebude vše v pořádku.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.11.2014 v 14:29
Vymazání párovacího kódu

Dobrý den, sdělte mi prosím, jakým způsobem lze vymazat ze stanice WS-9130IT náhodný bezpečnostní kód, který je po výměně baterií z venkovního čidla vysílán pro spárování s vlastní meteostanicí. Příčinou nezobrazování venkovního senzoru na meteostanici je nespárování z důvodu nevymazání náhodného kódu pro spárování v meteostanici, pouhé odpojení napájení meteostanice toto asi vždy nezaručí. Samozřejmě jsem postupoval při oživení dle návodu, kde je také ta velice důležitá informace o generování náhodného bezpečnostního kódu. Z diskuzí vidím, že je v podstatě tato závada jediným řešeným problémem. Vyhazovat stanici z důvodu této banality mi připadne tristní. Párování bezdrátově spojených zařízení je standartní záležitost, nevěřím, že se jedná u výrobku Conrad o vadu HW, opravoval jsem asi 17let v autorizovaném servisu mobilní telefony a něco o této problematice vím. Děkuji, Truksa.

Příspěvek vložil:  Truksa
dne: 17.10.2014 v 13:50
RE: Vymazání párovacího kódu

Dobrý den,
o jiném způsob řešení problémů se spárováním, než vyjmutí baterií, alespoň na několik minut a opětovné provedení procedury spárování dle návodu k použití, bohužel informace nemáme.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.10.2014 v 14:33
čídlo ws 9008 vs.ws 9130

Dobrý deň.Chcel by so sa opýtať na čídlo tejto meteostanice bude rovnaké ako má bezdrôtovy teplomer ws 9008?Bude stačiť použiť jedno čídlo,alebo obydve?Ďakujem.

Příspěvek vložil: Ľuboš
dne: 18.08.2014 v 10:16
RE: čídlo ws 9008 vs.ws 9130

Dobrý den,
s velkou pravděpodobností senzory nebudou vzájemně kompatibilní, budete muset použít oba dva.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.08.2014 v 09:56
Venkovní čidlo

Dobrý den. Roka a půl používáme tuto meteostanici - bez problémů. Baterku jsme měnili několikrát, vždy v pohodě naskočila. Cca před 14 dny se znovu vybila, tak jsme dle postupu dali nové, ale po mnoha pokusech se nám stále nedaří chytit signál z venkovního čidla. Z počátku svítí symbol, že to signál hledá, ale nakonec nic. Nemáte tušení, kde se stala chyba?

Příspěvek vložil:  Jana Š.
dne: 15.08.2014 v 22:35
RE: Venkovní čidlo

Dobrý den,
v tomto případě doporučuji stanici reklamovat, pravděpodobně se bude jednat o závadu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.08.2014 v 09:48
vyvoj pocasi

Na jak dlouho dopredu predpovida stanice vyvoj pocasi?

Příspěvek vložil:  Fany
dne: 30.07.2014 v 08:20
RE: vyvoj pocasi

Dobrý den,
předpověď je na 12-24hodin dopředu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.07.2014 v 17:01
technický problém

Dobrý den.Potřebuji meteostanici,u které signál venkovního čidla,vzdáleného asi 15m dokáže proniknout dvěma stěnami z panelu.Přívod kabelem je vyloučen.Dokáže to nějaký model? Děkuji.

Příspěvek vložil:  Václav Podnecký
dne: 14.07.2014 v 23:24
RE: technický problém

Dobrý den,
zaručený tip pro Vás nemám, ale meteostanice s dosahem 100m a více mají teoretické předpoklady pro to, aby Váš požadavek splnily.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.07.2014 v 16:03
WS-9130-IT

Dobrý deň.Chcem poprosiť o vysvetlenie ohľadom DCF.Na stanici neukazuje silu signalu /antena/ len text DCF a v časti forecast neukazuje tendenciu vyvoja počasia na najbližšiu dobu /sipka/ hore respektive dole.Ďakujem.

Příspěvek vložil:  Radoslav
dne: 22.10.2013 v 19:37
RE: WS-9130-IT

Dobrý den,
pokud se Vám neukazuje síla signálu, je možné, že stanice signál DCF nepřijímá. Pokud není zobrazena tendence vývoje počasí, znamená to s největší pravděpodobností setrvalý stav bez blízkých změn atmosférického tlaku.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.10.2013 v 16:55
dotaz

vadí signalu mezi čidlem a stanicí pokovená skla oken?

Příspěvek vložil:  Kotulek
dne: 5.10.2013 v 12:02
RE: dotaz

Dobrý den,
ano, tato překážka bude pravděpodobně mít vliv na snížení dosahu bezdrátového signálu. Vzhledem k tomu, že je to ale poměrně běžné, neznamená to úplné odstínění.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.10.2013 v 12:38
Jak vypnout alarm

Dobrý den asi nejsem technický typ ale nedaří se mi vypnout alarm,jen změnit čas buzení ale nevím jak ho vypnout aby nepipal.

Příspěvek vložil:  Mirek
dne: 27.12.2012 v 10:31
RE: Jak vypnout alarm

Dobrý den,
vypnutí budíku je popsáno na staně 11 v českém manuálu. Provádí se stiskem tlačítka Alarm, z displeje musí zmizet zobrazení symbol alarmu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.12.2012 v 17:10
Venkovní čidlo

Dobrý den

Může být venkovní čidlo na dešti,měl jsem ho tam a okamžitě přestalo vysílat teploty.Pak jsem ho dal pryč a funguje normálně,jak je to možné když je venkovní,musí být chráněno před deštěm?

Příspěvek vložil:  
dne: 20.12.2012 v 13:58
RE: Venkovní čidlo

Dobrý den,
zřejmě jste nečetl manuál, kde jsou podmínky provozu senzoru jasné popsány. Pokud je senzor venkovní, nemusí znamenat, že může být na dešti. Senzor má být umístěn pod stříškou, aby na něj nepršelo a nesvítilo na něj slunce. Je to proto, aby nebyla ovlivňována měřená teplota.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.12.2012 v 10:29
Výdž baterií

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak dlouho vydrží baterie (např. alkalické) v čidlu a v meteostanici. Děkuji

Příspěvek vložil:  Dušan
dne: 31.10.2012 v 07:35
RE: Výdž baterií

Dobrý den,
životnost kvalitních alkalických baterií jak v senzoru tak i ve stanici je až 1 rok.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.10.2012 v 11:22
"Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT"

Dobrý den, již od května let.roku mám stanicï WS-9130-IT".Již čtyřikrát se stalo,že přestala hlásit venkovní teplotu. Několik dní tam byly "--", potom naskočila. Znovu se to vypnulo minulý čtvrtek a dnes je to 5.den-co nehlásí venkovní teplotu. Čidlo mám asi 5m od stanice-na balkoně pod střechou.Baterie jsou nové. Jinak funguje. Děkuji J.F.

Příspěvek vložil:  Jitka
dne: 8.10.2012 v 17:50
RE: "Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT"

Dobrý den,

tento jev se bohužel u bezdrátových zařízení tohoto typu občas stává, jedinou možností, jak bychom Vám mohli pomoci je výměna za novou sadu, pokud byste se s touto nepříjemností nechtěl dále setkávat.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.10.2012 v 14:31
Bezdrátový senzor.

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jesti je možné objednat si k této meteostnici náhradní senzor.
Děkuji
JL

Příspěvek vložil:  JL
dne: 30.09.2012 v 20:42
RE: Bezdrátový senzor.

Dobrý den,

ano, naleznete jej zde:

https://www.conrad.cz/venkovni-teplotni-senzor-tx29it.k646282

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.10.2012 v 15:08
zamrznul mi display

Zamrznul mi display (asi po 2 letech provozu). Nereaguje na tlačítka. Zobrazuje stále stejné hodnoty, hodiny nejdou.. a to i po výměně baterií...
Je to konec? Mám koupit novou a starou odevzdat v prodejně k likvidaci?

Příspěvek vložil:  Jirouš
dne: 3.09.2012 v 09:43
RE: zamrznul mi display

Dobrý den,

pokud máte výrobek ještě v záruce, můžete reklamovat a v případě uznané reklamace obdržíte výrobek nový, pokud ne, tak doporučuji skutečně bohužel pouze likvidaci, spotřební zboží v této cenové hladině se nevyplatí opravovat, venkovní senzor můžete použít jako náhradní k nové meteostanici, pokud si koupíte tentýž typ.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.09.2012 v 14:47
Druhé externí čidlo

Dobrý den,
prosím o radu, jakou zvolit alternativu k této meteostanici, aby bylo možné připojit dvě externí bezdrátová čidla. Vycházím z předpokladu, že k tétu meteostanici nelze dvě externí čidla připojit.

Děkuji!

Příspěvek vložil: Koci
dne: 9.04.2012 v 17:19
RE: Druhé externí čidlo

Dobrý den,
ano, k této stanici nelze připojit další externí senzory. Níže uvádím obdobné, ke kterým lze připojit maximálně až celkem 3 uvedené senzory.
https://www.conrad.cz/bezdratova-meteostanice-ws-9750-it.k646373
https://www.conrad.cz/meteostanice-ws9611-it-dcf.k646399
https://www.conrad.cz/venkovni-teplotni-senzor-tx29it.k646282

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.04.2012 v 12:01
Voděodolné čihlo ? max. min.teploty?

Dobrý den,
je čidlo voděodolné aby bylo možné ho umístit na venkovní ostění okna?
Dále se chci zeptat, jak dlouho jsou údaje max. a min. teplot uchovávány v paměti? Vynulují se automaticky po určitém časovém intervalu a nebo je nutno tak uřinit ručně?
Díky za odpověd!

Příspěvek vložil: Milan
dne: 30.03.2012 v 14:21
RE: Voděodolné čihlo ? max. min.teploty?

Dobrý den,
senzor není voděodolný, je třeba jej umístit do prostoru, kde na něj nebude pršet. Minimální a maximální hodnoty se nulují ručně.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.03.2012 v 15:40
čidlo

Dobrý den.
Lze čidlo napájet přes trafo, nebo jen přes baterky?
Děkuji

Příspěvek vložil: Dušan
dne: 17.02.2012 v 17:50
RE: čidlo

Dobrý den,
stanice je napájena pouze bateriově, síťový adaptér nelze připojit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.02.2012 v 08:53
více čidel

Dobrý den,
lze ke stanici připojit více čídel?

Příspěvek vložil: Honza
dne: 12.02.2012 v 13:02
RE: více čidel

Dobrý den,
k této stanici lze připojit pouze jeden bezdrátový senzor.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.02.2012 v 08:30
spojení venkovního čidla se stanicí

Dobrý den. Nedaří se spárovat venkovní senzor s meteostanicí. Při uvedení do provozu se zobrazí symbol příjmu signálu ze senzoru, ovšem po chvilce zmizí a zobrazuje se pouze "--". Občas se symbol příjmu signálu senzoru objeví, ale hodnoty venkovní teploty ne. Kde je problém? Děkuji

Příspěvek vložil: JSt
dne: 8.02.2012 v 19:25
RE: spojení venkovního čidla se stanicí

Dobrý den,
pokud provádíte správný postup při párování, tj. baterie nejprve vložit do senzoru a pak do stanice, v cestě signálu nejsou překážky a v okolí není zdroj rušení signálu, může se jednat o závadu. V tom případě zašlete stanici k reklamaci.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.02.2012 v 18:11
RE: RE: spojení venkovního čidla se stanicí

Ještě doplním, po vložení baterií do sensoru a do stanice je potřeba zmáčknout tlačítko RESET.

Příspěvek vložil:  Adam
dne: 16.01.2013 v 22:26
RE: RE: spojení venkovního čidla se stanicí

Dobrý den,
meteostanici jsem vloni reklamovala, obdržela výměnou novou, fungovalo ok rok, teď asi týden opět externí teplota zobrazovala "--". Vyměnila jsem baterie v čidle i meteo a nefunguje ani externí teplota ani čas, opět se nepáruje čidlo s meteostanicí. Je to čidlo už nepoužitelné? Děkuji

Příspěvek vložil:  JST
dne: 30.01.2013 v 20:19
RE: RE: RE: spojení venkovního čidla se stanicí

Dobrý den,
pokud se Vám nepodaří dle manuálu senzor se stanicí spárovat, zašlete ji k reklamaci.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 31.01.2013 v 09:25
venkovní čidlo se nezobrazuje

Dobrý den, mám stejný problém jako je popisovaný v diskuzi již vícekrát. Čtyři dny se pokouším od Vánoc spárovat venkovní čidlo se základnou a stále neúspěšně - zobrazuje to stále "--". Mám k reklamaci zaslat komplet balení nebo jen venkovní čidlo? Děkuji za odpověď. PK

Příspěvek vložil: Petr Kotek
dne: 28.12.2011 v 11:49
RE: venkovní čidlo se nezobrazuje

Dobrý den,
nejprve se baterie musí vložit do senzoru a vzápětí do stanice. Pokud se spárovaní nedaří, je potřeba na reklamaci zaslat kompletní meteostanici včetně senzoru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.12.2011 v 11:23
RE: RE: venkovní čidlo se nezobrazuje

Ano, tento postup jsem opakoval během 4 dnů asi 20x a nic. Zasílám meteostanici na reklamaci. S pozdravem
Petr Kotek

Příspěvek vložil: Petr Kotek
dne: 29.12.2011 v 12:03
Dotaz

Dobrý den. Objednali jsme si meteostanici Conrad WS-9130-IT. Obdrželi jsme jí bez českého návodu. Návod jsme si našli na Vašich internetových stránkách. Vše se nám podařilo zprovoznit. Pouze v kolonce Forecast je stále zobrazeno jasno-sluníčko, i když je již 48 hodin obloha zatažená. Co je špatně nastaveno.
Děkuji, přeji hezký den.
Kupková

Příspěvek vložil: Kupková
dne: 27.12.2011 v 11:07
RE: Dotaz

Dobrý den,
meteostanice vyhodnocuje předpověď na základě prudších změn tlaku a musí několik těchto změn zaznamenat, aby mohla zobrazit správnou předpověď. Jestliže je několi dní prakticky stejné počasí bez větších změn tlaku, nelze tuto předpověď provést a je třeba ještě vyčkat než bude mít stanice dostatek údajů.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.12.2011 v 13:47
Meteoste Ws 9130=it, nebo jiná Vámi doporučená.

Mám zájem o Vaši meteostanici Ws 9130=it. Venkovní čidlo bych potřeboval umístitb do skleníku, který je vzdálen 20 m od okna, u kterého bude moje hlavní meteostanice. Chtěl bych si tím pohlídat noční poklesy teplot u pěstované zeleniny. Je možné tento přístroj použít, nebo doporučujete jiný, třeba s čídlem s pevným připojením vodičem. Děkuji a v případě reálného použití si tento přístroj u Vás obratem objednám. Děkuji.

Příspěvek vložil: Emil Janko
dne: 10.12.2011 v 14:16
RE: Meteoste Ws 9130=it, nebo jiná Vámi doporučená.

Dobrý den,
na vzdálenost 20 m by s příjmem signálu neměl být problém. Pro Váš účel stanici mohu doporučit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.12.2011 v 15:09
venkovní čidlo

Dobrý den,
několikrát za den zmizí symbol venkovního čidla a zůstanou jen čárky. Po čase,někdy i 30min.se znovu objeví. Čidlo je vzdálené asi 20m, z toho je 10 m ve volném prostoru. Baterie jsou nové,alkalické Duracell s 3x větší výdrží. Z počátku bylo čidlo vzdáleno asi 45m a potíže byly úplně stejné. Meteostanici máme pouze 7 dní.
Děkuji za radu, Mirek.

Příspěvek vložil: Mirek
dne: 4.12.2011 v 14:30
RE: venkovní čidlo

Dobrý den,

nemáte v cestě signálu, či blízkosti základní stanice nebo čidla nějaké elektronické zařízení či kovovou překážku? Pokud ne, doporučuji reklamovat, je možné, že se jedná zatím pouze o sporadickou závadu, která může vyústit v závadu trvalou.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.12.2011 v 13:21
Meteostanice WS-9130-IT nejde spárovat

Dobrý den,
objednal jsem tři meteostanice WS-9130-IT ale ani jednu se mi po různých kombinacích nepodařili spárovat s čidlem. Že by byli všechny tři závadné?

Příspěvek vložil: Filip Pohludek
dne: 24.11.2011 v 13:07
RE: Meteostanice WS-9130-IT nejde spárovat

Dobrý den,
zdá se mi to velmi nepravděpodobné, že by hned tři stanice byly vadné. Nejdříve musíte vložit baterie do venkovního senzoru a teprve poté do stanice a to 30 s od vložení baterií do senzoru. Pokud se Vám stanice nepodaří spárovat, zašlete je k reklamaci.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.11.2011 v 15:53
Připevnění na stěnu

Dobrý den, lze meteostanici jednoduše připevnit (zavěsit) na stěnu?
Díky.

Příspěvek vložil: Tihon Jan
dne: 23.11.2011 v 18:31
RE: Připevnění na stěnu

Dobrý den,

ano, na zadní straně základní stanice je otvor určený pro zavěšení.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.11.2011 v 08:29
Dosah

Dobrý den,opravdu je dosah pouze 100mm ?

Příspěvek vložil: Joha
dne: 23.11.2011 v 10:01
RE: Dosah

Dobrý den,
samozřejme se jedná o chybu. Dosah senzoru je ve volném prostranství až 100 m. Děkujeme za upozornění.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.11.2011 v 12:45
Pouze meteostanice bez čidla

Lze objednat tento typ meteostanice bez čidla (samozřejmě za nižší cenu)? Původní se po pádu už nepodařila oživit:-(

Příspěvek vložil: Mila
dne: 7.11.2011 v 12:20
RE: Pouze meteostanice bez čidla

Dobrý den,
meteostanice je dodávána pouze jako komplet včetně externího senzoru. Samostatně ji dodat nejsme schopni.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.11.2011 v 11:55
nepřihlasí se WS-9030IT

ať delám co dělám podle manuálu- nepřihlásí se venkovní čidlo.
Baterie jsou GP super alcaline nové- nic
Kde je chyba ???

Příspěvek vložil: Jenik
dne: 11.09.2011 v 09:21
RE: nepřihlasí se WS-9030IT

to se mi také stávalo...důležité je mít první batarie v čidlu a až poté zapnout meteostanici..ta by měla automaticky vyhledat čidlo. PS: v případě, že nevyhledá čidlo...máte čidlo se špatnou frekvencí a je třeba nechat vyměnit :)

Příspěvek vložil: Tom
dne: 26.09.2011 v 12:09
RE: nepřihlasí se WS-9030IT

Dobrý den,
nejprve se musí baterie vložit do venkovního senzoru, po té během 30 s do stanice, pak by mělo dojít ke spárování obou částí. Pokud však tento postup nefunguje, pravděpodobně se bude jednat o závadu na výrobku a proto doporučuji jej reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.09.2011 v 09:09

Hodnocení výrobku: Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m

Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.63571
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

Velice přehledný, bez zbytečností.

5.0

Vše ok.

5.0

Za dobrou cenu, kvalitní výrobek.

5.0

Výrobek doporučuji. Máme doma již druhou stejnou stanici, u první odešlo po létech venkovní čidlo, asi do něj vnikla voda. Nyní jsou údaje z jednoho čidla přijímány oběma meteostanicemi.

Plusy
Dosah venkovního čidla. Min/Max teplot.

Mínusy
Min/Max teplot neobsahuje datum a čas. Některé stanice od Technoline to umí.

5.0

Super, stanice za hodně dobrou cenu.

4.0

Pro babi, aby dobře viděla na stupně.

5.0

Stačí pro mé potřeby informace o počasí.

5.0

Jednoduše funkční stanička pro rychlou orientaci v teplotách bez jakékoliv nutnosti instalace-zapni a užívej.

4.0

Jednoduchý a přehledný displej se snadným ovládáním.

4.0

Nemá senzor vlhkosti vzduchu, ale to je moje chyba, že jsem si toho při objednávce nevšiml.

5.0

Kvalitný, predpokladám nemecký výrobok.

5.0

Tato stanice už je druhá, obě pracují bezchybně. Spokojenost.

4.0

Meteostanice zatím pracuje bez problémů, na důkladnější posouzení je potřeba delší doba.

5.0

Přehledný display, zatím vše ok.

4.5

Dobře čitelný vzhledem k velikosti znaků, přehledný, nejsou tam zbytečné údaje, které v praxi nejsou potřeba, nepotřebuje pro napájení připojení k síti.

5.0

Údaje jsou výborně čitelné, informace venkovního čidla odpovídají realitě.

5.0

Funguje bez problému již několik let. Tento druhý jsem koupil matce, které přestal podobný výrobek fungovat.

4.0

Nepotřebuji budíka, jinak OK. Snadná manipulace, dobrá čitelnost údajů.

Mínusy
Nemá dosah 100 m.

4.0

Je to dobrý výrobek, který měří teplotu poměrně dobře. S tímto výrobkem jsem spokojen.

Mínusy
V tomto výrobku by mohl být i vyznačen i čas a datum. Tato připomínka není podstatná. Měl jsem zájem hlavně o vnitřní
a venkovní teplotu.

5.0

Stanice mi bez problémů funguje již šestý rok. Na konci loňského roku jsem zakoupil identický model, jako dar. Bohužel zhruba do měsíce přestalo fungovat párování s venkovním čidlem. Šlo o vadný přijímač. Reklamace ale proběhla naprosto v pohodě, během několika dnů jsem měl doma funkční (vyměněný) kousek. Spokojenost jak se vzdáleností (cca 20m skrz tři zdi), tak s výhodným trvalým zobrazení min/max teploty a nakonec i s přístupem Conradu k reklamaci.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Skvělý laserový pomocník, kterého musí vlastnit každý kutil!

    Skvělý laserový pomocník, kterého musí vlastnit každý kutil!

    blog.conrad.cz

    Otestovali a porovnali jsme pro Vás 2 laserové dálkoměry. Na jedné straně kvalitní a cenově dostupný Toolcraft TO-LMD X60 a na straně druhé špičku v oboru Leica Geosystems Disto D810 touch.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m
Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m

Cena produktu Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m je aktuálně 678,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic