dntdnt

Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5

Objednací číslo: 841117
[Označení výrobce: 7040604]
(7Hodnotit produkt
  • Topseller
  • Doprava zdarma
3 790,- Kč vč. DPH
Výrobek se již neprodává

Tento produkt není v prodeji. V tuto chvíli není známo, zdali bude naskladněn. Pokud u tohoto produktu zanecháte svou e-mailovou adresu, budeme Vás informovat, jakmile bude produkt k dispozici.

  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Bezdrátová couvací kamera v rámečku SPZ se postará o lepší přehled při pojíždění, otáčení i parkování a zajistí tak maximální bezpečnost.

Tuto couvací kameru snadno namontujete na každé auto s evropskou poznávací značkou. Miniaturní kamera je integrovaná v držáku SPZ a přenáší obraz bezdrátově na frekvenci 2,4GHz k monitoru, který je umístěn v interiéru vozu. Praktické funkce jako měření vzdálenosti či možnost rotace a zrcadlového převrácení obrazu ocení každý řidič. Kamera je také vybavena IR LED osvětlením, díky kterému bezpečně zaparkujete i potmě.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Vzdálenost základna - senzor50 m
Provozní napětí12 V
Provozní teplota (max.)-10 °C
Provozní teplota (min.)+50 °C
Horizontální zorný úhel110 °
Úhlopříčka displeje (v cm)9.1 cm
Úhlopříčka displeje (v palcích)3.6 "
Umístění pro montážZáď
Speciální parkovací asistentDodatečný IR
Automatické vyvážení bílé
Komponenty parkovacího systému (kategorie)Bezdrátová couvací kamera
Světelná citlivost0,5 luxů
Způsob montáže (v autě)Montáž na karoserii
Druh přenosuBezdrátový

Vybavení

  • Monitor s přísavnou úchytkou
  • Měření vzdálenosti
  • Možnost rotace a zrcadlového převrácení obrazu

Související produkty

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
dosah couvací kamery

Dobrý den,
zajímal by mě dosah bezdrátové couvací kamery přes překážku. Chtěl bych kameru umísti na zadní část karavanu, tj. vzdálenost od vysílače k přijímači cca 10m. Má s tím někdo zkušenosti?

Děkuji
Radim

Příspěvek vložil: Radim Hoblík
dne: 28.02.2019 v 08:13
RE: dosah couvací kamery

Dobrý den,

Dosah bude především záviset na konstrukci karavanu, hliníkové plechy jsou pro signál větší překážkou než sklo či lamino. Obecně lze však říci, že je tento systém použitelný i na karavany.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.02.2019 v 10:44
Výměna monitoru couvací kamery

Mám od Vás už několik let bezvadně fungující sadu couvací kamery a monitoru - na značku si teď nevzpomínám (auto je právě v servisu na roční prohlídce), ale kamera je podle obrázku stejná jako např. ProUser DRC4310. Teď přestal fungovat monitor (pojistka v pořádku, spolehlivě jinak pod proudem). Je možné jej nahradit (samostatný asi není k mání) monitorem z nějakého jiného Vašeho setu? - např. právě z tohoto? Koupil bych ovšem kompletní sadu, ale možná bych nemusel měnit kameru. Děkuji za informaci.

Tautermann

Příspěvek vložil: Pavel Tautermann
dne: 7.08.2018 v 15:27
RE: Výměna monitoru couvací kamery

Dobrý den,

Vašemu problému rozumím a chápu jej, v tomto ohledu mám pro Vás bohužel špatnou zprávu. Ze zkušeností víme, že s kompatibilitou rozdílných verzí bezdrátových setů, a to i setů od stejného výrobce, je obecně problém. Výrobci u nových setů komunikační protokol často mění a inovují. Šance že by některý z námi nabízených couvacích systémů byl s nainstalovanou kamerou kompatibilní je tak velmi malá.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.08.2018 v 16:33
rušení obrazu

po zařazení zpátečky obraz naskočí a je rušený. Horizontální pruhy, Vzdálenost vysílač - přijímač 6.2m

Příspěvek vložil: Jan Mácha
dne: 11.06.2018 v 15:13
RE: rušení obrazu

Dobrý den,

Pokud se rušení vyskytuje u nového kamerového setu, může být problém v napájení. Zkontrolujte napájecí vodiče a správné ukostření setu. Pokud již byl set nějakou dobu používán, může se jednat o závadu na vysílači nebo přijímači. V takovém případě bych doporučil reklamaci výrobku.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.06.2018 v 17:39
RE: RE: rušení obrazu

musí být ukostřený držák vysílače ?, v moji aplikaci je z důvodu krytí IP ve vodotěsné platové el. krabici

Příspěvek vložil: Jan Mácha
dne: 11.06.2018 v 22:17
RE: RE: RE: rušení obrazu

Dobrý den,
držák vysílače ukostřen být nemusí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.06.2018 v 09:24
Opel Combo

Dobrý deň. Zaujal ma Váš produkt a chcel by som sa opýtať či je vhodné ho inštalovať aj na Opel Combo Tour 1,7 Diesel r.v.2003. Ten ma dvojkrídlové zadné dvere a ŠPZ je umiestnená na ľavých zadných dverách vo výške cca 50-60cm a pod ŠPZ je ešte cca 10cm vysunutý zadný nárazník. Viete mi poradiť či by to fungovalo aj na tomto modely auta ?

Příspěvek vložil: Juraj
dne: 20.03.2018 v 08:50
RE: Opel Combo

Dobrý den,
kamera by měla být umístěna v ose vozidla.
Umístěním na značku bude pohled vyosený doleva, nárazník nevadí.
Případně se podíbejte na Bezdrátový couvací videosystém v zrcátku, SB885-4-T35; Obj.č.: 857907.
Tam se kamera montuje stejně jako parkovcí senzory do nárazníku.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.03.2018 v 10:09
náhradní monitor

Mám dotaz zda je možné koupit nový monitor. Ze soupravy už nainstalované mi byl odcizen.

Příspěvek vložil: ml
dne: 19.01.2018 v 11:58
RE: náhradní monitor

Dobrý den,

Samostatný monitor v sortimentu bohužel nemáme. Nicméně ve zmíněné situaci doporučuji kontaktovat kolegy z reklamačního oddělení na reklamace@conrad.cz , zda by pro Vás nenašli vhodné řešení.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.01.2018 v 09:25
otevírání dveří

Dobrý den
Kamera mě zaujala,ale nevím jestli by se dala připojit na mazdu cx3.V některém příspěvku jsem četl že by se nedali otevřít zadní dveře,pokud bych jí měl připevněnou nahoře.Mám nad spz otevírání pátých dveří.Díky za info

Příspěvek vložil: Láďa
dne: 25.11.2017 v 17:30
RE: otevírání dveří

Dobrý den,
speciální rámeček na RZ, jehož je kamera součástí je třeba umístit místo původního tak, aby dveře spodní hranou rámeček nezakrývaly. Kamera by pak neviděla. Pokud to uděláte, bude to fungovat.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.11.2017 v 15:44
prenos signalu

Dobry den,
prenese se bezproblemu signal na karavanove souprave delky 13,5 m ?
dekuji.

Příspěvek vložil: Pavel
dne: 27.10.2017 v 04:49
RE: prenos signalu

Dobrý den,

Vysílací výkon je přibližně dimenzován na běžné osobní vozidlo či SUV. Při použití na uvedeném karavanu již nelze zajistit stoprocentní funkčnost videopřenosu. Nicméně pokud se jedná o běžné sklolaminátové provedení lze vhodným umístěním antény dosáhnout uspokojivých výsledků.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.10.2017 v 09:33
Kamera

Dobrý den, lze tato kamera objednat samostaně? Máme ji poškozenou z důvodu dopravní nehody.

Příspěvek vložil: Michal
dne: 5.10.2017 v 14:23
RE: Kamera

Dobrý den,
lituji, samostatnou kameru nejsme schopni zajistit. Couvací systém je dodáván pouze jako komplet.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.10.2017 v 16:20
Vzdálenost za vozidlem

Obě značky, jak zelená, tak červená tam jsou, ale přestože jsem nejméně 3 metry od předmětu, tak tam jsou obě značky u červené značky 0,4 stále bliká nápis STOP. Takže jsem dodnes nepochopil, jak odhadnu (přibližně) vzdálenost od zadní části vozidla, když nevím, kde se na grafu (zadní část vozidla) nachází.

Příspěvek vložil: Václav KUDRNA
dne: 5.09.2017 v 19:28
RE: Vzdálenost za vozidlem

Dobrý den,

Bohužel takhle na dálku nemohu přesně posoudit kde je chyba. Nemáte na automobilu instalované tažné zařízení či nesnímá kamera i část nárazníku ? V takovém případě kamera nedokáže rozeznat co je ještě součást automobilu a ukazuje trvale nápis STOP. Zadní část vozidla má indikovat poslední červená čára pod nápisem STOP. Pokud se Vás výše uvedené netýká, zašlete nám krátké video z provozu kamery na: technik@conrad.cz

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.09.2017 v 08:47
Vzdálenost za vozidlem

Dobrý den, k životnímu jubileu 60 let jsem obdržel tuto kameru. Včera jsme ji s manželkou zprovoznili. Je perfektní, že vidím, co je za vozidlem, ale nepochopil jsem, jak mám z grafických ukazatelů na displeji poznat, jaká vzdálenost, alespoň přibližně je k předmětu za mnou. Zdá se mi to stále stejné. Děkuji

Příspěvek vložil: Václav KUDRNA
dne: 3.09.2017 v 21:47
RE: Vzdálenost za vozidlem

Dobrý den,
pod druhou červenou čarou (odspoda) by měla být značka 0,4m.
Druhá zelená má značku 2,0m.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.09.2017 v 10:58
Spárování Bezdrátové couvací kamery v rámečku SPZ s tabletem

Dobrý den, je možno spárovat kameru bezdrátově s tabletem jakožto dalším zobrazovacím zařízením ? Děkuji za odpověď. Macek

Příspěvek vložil: Macek
dne: 20.07.2017 v 08:06
Připojení Bezdrátové couvací kamery v rámečku SPZ k navigaci

Dobrý den, je možné propojit kameru s individuální navigací napájenou 12V a tím se vyhnout nákupu dalšího displeje? Děkuji Honza Van

Příspěvek vložil: hvan
dne: 29.06.2017 v 22:53
Připojení Bezdrátové couvací kamery v rámečku SPZ k navigaci

Dobrý den, je možné propojit kameru s individuální navigací napájenou 12V a tím se vyhnout nákupu dalšího displeje? Děkuji Honza Van

Příspěvek vložil: hvan
dne: 29.06.2017 v 22:51
RE: Připojení Bezdrátové couvací kamery v rámečku SPZ k navigaci

Dobrý den,
ne , tato couvací kamera je dodávána je dodávána s displejem jako komplet.
Samostatně, bez displeje není možno objednat.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.06.2017 v 08:08
INFO display IP

Dobrý deň, je display v tejto sade vodeoodlný, alebo nemáte v ponuke bezdrôtový cúvací systém, kde je vodeoodolný display?

ďakujem za skorú odpoveď

Cibulka Jaro

Příspěvek vložil: Cibulka Jaroslav
dne: 15.06.2017 v 08:35
RE: INFO display IP

Dobrý den,

Zobrazovací jednotka RFK Integro voděodolná není. Vhodnou jednotku do exteriéru odolnou proti působení vody Vám ze sortimentu bohužel nabídnout nemohu.

S pozdravem,

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.06.2017 v 12:05
rozlišení LCD displeje

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaké je rozlišení LCD displeje (pixel)?Díky za odpověď.

Příspěvek vložil: Radek
dne: 25.05.2017 v 13:39
RE: rozlišení LCD displeje

Dobrý den,
Rozlišení displeje je 320 × 240 pixelů.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.05.2017 v 09:39
couvací kamera

Dobrý den.

Namontoval jsem si couvací kameru podle návodu.
Po namontování se vše rozběhne, ale na monitoru lítaji podélne pruhy skoro pořád. Dělá to i při nenastartovaném motoru ale při rozsvícených světel.
Dělá to i když propojím kameru s monitorem kabelem přiloženým.
Děkuji

Příspěvek vložil: Přibyla
dne: 18.05.2017 v 12:48
RE: couvací kamera

Dobrý den,
přenos vf signálu od vysílače do monitoru může být omezen umístěním vf vysílací krabičky např do sloupku, tam je to typicky odstíněné a přístroj má přesně tyto symptomy.
Pokud vám nefunguje ani přenos kabelem, je něco špatně. Prosím prohlédněte video kabel, zda není někde poškozen. Pruhy se vyskytují při velmi slabém signálu na monitoru.
Neobjevíte-li závadu na kabelové instalaci, pak doporučuji přístroj reklamovat, nejspíše pak je závada v elektronice.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.05.2017 v 11:01
RE: RE: couvací kamera

Taky jsem si tuto kameru instaloval a měl podobný problém s pruhy na monitoru. Na závadu jsem přišel - špatný kontakt v napájení. Přívod jsem dělal přiloženými svorkami na dráty - ty jsem vyhodil a dal normální rozdvojku a je to okamžitě OK:

Příspěvek vložil: mi
dne: 19.01.2018 v 11:56
Zvukova_signalizace

Jsem majitelem vozidla ŠKODA FABIA I (r.v. 2005). Zaujala mě tato kamera. Mnoho odpovědí jsem našel v diskuzi. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli tato souprava signalizuje zvukově přiblížení k nějakému předmětu, nebo zobrazení pouze na displeji. Dále jestli k tomu není potřeba již nic dokupovat a poslední dotaz se týká manuálu, kde se píše: "Pokud Vaše 12V přípojka vede kladný trvalý pól, musíte monitor při opuštění vozidla vypnout". To jsem nepochopil. Když vložím vidličku do zásuvky, jestli ji musím pokaždé vytáhnout. Děkuji

Příspěvek vložil: Václav KUDRNA
dne: 28.03.2017 v 18:03
RE: Zvukova_signalizace

Dobrý den,

Kamera zvukovou signalizaci přiblížení k předmětu nemá. Přibližnou vzdálenost od předmětu lze vyčíst z grafických ukazatelů na obrazovce displejové jednotky. Jedná se kompletní kamerový set včetně instalačních šroubů a připojovacích konektorů. Displejovou jednotku lze vypnout pomocí tlačítka na vrchní straně, není tedy nutné odpojení ze zásuvky vozidla.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.03.2017 v 15:45
couvaci kamera

Dobry den mužu tuto couvaci kameru namontovat i na předni spz a použivat při parkovani děkuji za odpověd

Příspěvek vložil: Miroslav
dne: 5.11.2016 v 09:43
RE: couvaci kamera

Dobrý den,
to samozřejmě můžete, ale v našich podmínkách při instalaci na přední RZ bude kamera často znečištěna blátem stejně jako přední RZ. To je jediné úskalí této jednoduché montáže.
U originálních systémů se kamery vyklopí pouze když zařadíte zpátečku nebo 1, při jízdě jsou schované a bláto se na ně nedostane tak snadno.
S pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.11.2016 v 16:15
kamera

u jinnych prodejcu jsem obevil ze tento system je i na 24 volt jsem ridic kamionu rad bych vedel jestli mate podobný system na 24 volt nebo jako vzdy tito prodejci nemali pravdu dekuji

Příspěvek vložil: jirkavorlicek
dne: 19.04.2016 v 19:06
RE: kamera

Dobrý den,

pro napájení 24 V jsou vhodné např. tyto bezdrátové systémy:

https://www.conrad.cz/bezdratovy-videosystem-pro-couvani.k856340
https://www.conrad.cz/parkovaci-videosystem-pro-couvani.k856433

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.04.2016 v 11:57
Připojovací kabel ke kameře

Dobrý den
Vzhledem k možnostem umístění vysílače a připojením kamery jaká je prosím celková délka kabelu od kamery k vysílači ( myslím celkově oba konce od kamery a vysílače) děkuji

Příspěvek vložil: Milan Hejda
dne: 14.04.2016 v 14:51
RE: Připojovací kabel ke kameře

Dobrý den

Celková délka kabelu od kamery až k samotnému vysílači je cca 1 m.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.04.2016 v 11:24
kamion

je možné túto kameru napojiť na klasický ťahač s navesem kesze dosah mezi základnou a prijímacie je 50 m ...málo by to ísť nie ?

Příspěvek vložil: pali
dne: 12.04.2016 v 14:58
RE: kamion

Dobrý den,

uváděný dosah je 50m na volném prostranství, z čehož se domnívám že by s příjmem být problém neměl, prakticky vyzkoušené to ale nemáme. Zákazníci s uvedenou aplikací na takto dlouhých soupravách hlásí výpadky signálu. S pozdravem Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.04.2016 v 15:07
kamera v rámečku

Dobrtý denm,

v popisu se uvádí "měření vzdfálenosti" ..... Znamená to, že na monitoru se objeví ČÍSELNÝ údaj vzdálenosti překážky v centimertrech .. ????

Děkuji za odpověď ........ L.J.

Příspěvek vložil: Ladislav Jeřábek
dne: 23.02.2016 v 08:36
RE: kamera v rámečku

Dobrý den

Vzdálenost od překážky nebo vozidla se zobrazuje na displeji kamery. Jedná se však o statickou hodnotu (graf) pomocí kterého se skutečná vzdálenost od překážky určuje odhadem. Skutečnou vzdálenost od překážky v cm výrobek neměří.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.02.2016 v 15:58
bezdrátový kamera

Lze jednotku vysílače umístit do kufru auta ,, K

Příspěvek vložil: vaclav
dne: 9.12.2015 v 02:04
RE: bezdrátový kamera

Dobrý den,

ano můžete, někteří zákazníci ji také namontovali do víka kufru (pod čalounění)

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.12.2015 v 14:12
besdratova kamera

co je s kabeláži dekuji zdenek

Příspěvek vložil: zdenek
dne: 1.11.2015 v 13:51
RE: besdratova kamera

Dobrý den,

omlouvám se, ale dotazu nerozumím. Zkuste dotaz trochu rozvést. Děkuji.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.11.2015 v 10:39
poloha kamery?

Dobrý den

Mam Ford connect pick-up a spz je umístěna v levých zadnich dveří,
má to vliv na snímaní pokud spz není na středu?

Příspěvek vložil: Zbyněk šmrha
dne: 26.10.2015 v 20:27
RE: poloha kamery?

Dobrý den, v takovémto případě se zorné pole posune ke straně, a to není ideální, neboť na delší straně přijdete o část obrazu. Doporučuji spíše samostatnou kameru kterou umístíte do středu.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.10.2015 v 09:38
Couvaci kamera rfk integro 3.5

Dobry den,koupil jsem si vasi couvaci kameru,spravne ji napojil na couvaci svetla,ale pri zarazeni zpatecky trva hodne dlouho nez se na displeji ukaze prostor za vozidlem.Nekdy to funguje hned,ale vetsinou to trva dele,rozhodne dele nez popsane 3 vteriny.Prosim o odpoved a popsani pripadne technickeho problemu.Moc dekuji a tesim se na vasi brzkou odpoved.

Příspěvek vložil: rudolf schinkmann
dne: 14.10.2015 v 12:58
RE: Couvaci kamera rfk integro 3.5

Dobrý den,

zobrazení by mělo proběhnout do několika vteřin, cca do 2 - 3 s. Alternativně můžete zkusit jednotku s rámečkem propojit kabelem zda problém přetrvává. Napadá mne pouze problém s příjmem signálu nebo závada. Pokud by jste usoudil že se jedná o závadu, výrobek prosím reklamujte.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.10.2015 v 16:32
Připojení kamery na zadní světlo

Dobrý den,

je možno připojit kameru na zadní světlo? Jde mi o to, zda kameře, popřípadě displ. nevadí stálý provoz.

Příspěvek vložil: Masek
dne: 24.09.2015 v 14:02
RE: Připojení kamery na zadní světlo

Dobrý den,
ano, připojení kamery ke koncovému světlu je možné.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2015 v 12:17
Pevné propojení s monitorem

Dobrý den,
je možno propojit monitor s vysílačem přímo kabelem a tudíž se vyhnout různým rušícím vlivům ?

Děkuju, Mirek

Příspěvek vložil: Mirek
dne: 23.09.2015 v 14:09
RE: Pevné propojení s monitorem

Dobrý den,
ano, tato sada umožňuje propojení kamery s monitorem pomocí kabelu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.09.2015 v 15:14
vodící čáry

Dobrý den,
asi po třech měsících používaní mi na kameře zmizeli hraniční čáry. Čím by to mohlo být? Díky

Příspěvek vložil:  Dominik
dne: 30.06.2015 v 15:53
RE: vodící čáry

Dobrý den,
je pravděpodobné, že se bude jednat o závadu. Doporučuji tedy kameru reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.07.2015 v 09:06
couvací kamera rfk integro3,5

nasadil jsem kameru a lcd do na vozidlo ale mám 24v a v návodu je napětí 12/24 ,přestalo mi to šlapat nevím kde je problém.

Příspěvek vložil: ANTONÍN
dne: 5.06.2015 v 14:22
RE: couvací kamera rfk integro3,5

Dobrý den,
bohužel problém je v tom, že výrobce změnil specifikaci bez předchozího upozornění a systém je nyní dodáván pouze pro 12 V napájení. V originál manuálu a na jednotkách je napájení uváděno 12 V. Nicméně v tomto případě můžete systém vrátit a vrátíme Vám peníze. Informace v manuálu a na eShopu opravíme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 9.06.2015 v 14:57
Připevnění displeje

Dobrý den,display se musi z okna vždy odšpuntovat nebo je na držák pouze nasazovací?Díky

Příspěvek vložil:  Pavel Beránek
dne: 27.05.2015 v 17:50
RE: Připevnění displeje

Dobrý den,

jedná se o klasickou přísavku, jako mají např. držáky na navigace. Podrobnější popis naleznete v návodu.
www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/841117-an-01-cs-Bezdratova_couvaci_kamera.pdf

S pozdravem
Denisa Kuglerová

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.05.2015 v 09:09
RE: RE: Připevnění displeje

Děkuji za odpověď,ale s navigací nemám zkušenosti (používám telefon), ale zda se dá vložit monitor do/na přisátý držák(stejně jako mobil) nebo zda se musí našroubovat a vždy přišpuntovat nebo odšpuntovat při vyndání z auta (stejně jako autokamera)?

Příspěvek vložil:  Pavel Beránek
dne: 28.05.2015 v 12:07
RE: RE: RE: Připevnění displeje

Dobrý den,

vzhledem k povaze českého národa, doporučuji vždy uklidit do kaslíku a displej brát s sebou. Ale jinak to není potřeba, můžete nechat držák přisátý na okně.

S pozdravem
Denisa Kuglerová

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.05.2015 v 13:17
Bezdrátová couvací kamera v rámečku SPZ dnt RFK Integro 3.5

Dobrý den, je možné kupit bezdrátovou couvací kameru bez displeje?

Příspěvek vložil:  Lukáš
dne: 13.04.2015 v 15:50
RE: Bezdrátová couvací kamera v rámečku SPZ dnt RFK Integro 3.5

Dobrý den,
je mi líto samotnou kameru nejsme schopni zajistit. Systém se prodává pouze v sadě.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.04.2015 v 14:05
Rozměry LCD, alternativa s wifi

Dobrý den,
chtěl bych se informovat na pár věcí:

1) jak velký je displej v cm? - úhlopříčka z popisu mi o šířce, výšce a hloubce nic moc neprozradí. Přece jen v autě mám místa poskromnu, rovných ploch kam jej umístit ještě míň a na čelní sklo se mi lepit nechce - přece jen by byl ve výhledu.

2) V diskuzi píšete, že se u tohoto modelu nejedná o technologii wifi jako u produktu spárovatelného s telefonem - máte také v nabídce nějaký display skombinovatelný s WiFi verzí (obj.č. 398469)? Přece jen velikost displeje mého telefonu mě moc nepřesvědčuje o případné přehlednosti přijímaného obrazu.

3) Z dotazu níže v diskuzi mi také vyšlo, že se značka v rámečku zajišťuje vylomenými kolíčky - takže jen pro potvrzení - není nutné ji tedy do rámečku přišroubovat (vrtat díry do SPZ), že ne? U wifi-verze (obj. č. 398469) je to to samé?

Předem děkuji za odpovědi.
S pozdravem Tomáš

Příspěvek vložil:  Tomáš
dne: 22.03.2015 v 11:50
RE: Rozměry LCD, alternativa s wifi

Dobrý den,
1) Celkové rozměry přijímací jednotky jsou: 108 x 37 x 75 mm
2) Přenos obrazu z kamery do přijímací jednotky s displejem je bezdrátový, většina dnes prodávaných chytrých telefonů již má displej o úhlopříčce 3,5" a vyšší, pokud chcete obraz ještě větší, můžete v případě Wifi verze pro spárování použít např. tablet a neomezovat se tak nedostatečnou velikostí displeje telefonu, to je ale zase v rozporu s Vaší předchozí obavou z nedostatku prostoru ve voze.
3) Při montáži podložky pod SPZ využijete v obou případech otvory, které jsou již v karoserii vozu k dispozici pro montáž jakékoliv podložky pod SPZ, žádné další otvory tedy není třeba vrtat.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.03.2015 v 15:48
Nenabíhající obraz

Dobrý den , tuto kameru jsem připojil dle návodu , nakonec jsem i protáhnul kabel až k monitoru neboť mi přes Wi-Fi kamera ted v zimě nechtěla běžet( nevím za jak dlouho od nastartování má naběhnout),ale stále to není hned , nemůže mít na to nějaký vliv , že mám vysílač(i když ted už nejedu přes Wi-Fi) připevněný ke karoserii a je tedy ted v zimě studený ? Děkuji za odpověd . S pozdravem Slimák E.

Příspěvek vložil: Eda
dne: 19.02.2015 v 17:04
RE: Nenabíhající obraz

Dobrý den,
nejedná se o WiFi přenos, ale o bezdrátovou komunikaci na stejné frekvenci. Zobrazení by mělo proběhnout do několika vteřin, cca do 2 - 3 s. Nemyslím si, že by teplota zásadně změnila tuto dobu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.02.2015 v 13:00
Připojení

Dobrý den, pochopil jsem tedy, že se kamera připojí ke světlu zpátečky, ale jak se k tomu světlu dostane? To se musím někam provrtat? Trochu mě to odrazuje :/...

Příspěvek vložil:  Martin
dne: 16.01.2015 v 23:20
RE: Připojení

Dobrý den,
ano, kabel od kamery je potřeba přivést k jednotce vysílače a vysílač se napájí z couvacího světla. Způsob protažení kabelu bude však závislý na konkrétním voze.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.01.2015 v 15:02
Problém monitoru

Dobrý den,
namontoval jsem nanečisto s použitím náhradní baterky rámeček. Vše fungovalo bez rušení a na monitoru byly znázorněny vodící barevný čáry. Musel jsem rámeček však otočit a i kameru jak jste tady někomu dopručoval. Po namontování načisto monitor chvilku(cca 3 s.) ukazuje kvalitní obraz, ale bez vodících barevných čar. Po čase začnou přes obraz lítat vodorovný pruhy a když se na ně zaměřím tak v krajích je vidět barevný okraj jakoby těch vodících čar. Vysílač je namontován na stejným místě jako když jsem to testoval nanečisto. To, že nezobrazuje monitor vodící čáry by mě ani nevadilo, protože jí používám i jako zrcátko, ale ty pruhy mě vadí. V návodu jsem nenašel, že by šly ty vodící pruhy nějak vypnout jako je to u modelu 396669. Mohlo by to být vadným monitorem? Zatím jsem nezkoušel monitor z druhého auta.
S pozdravem
Petr

Příspěvek vložil:  Petr
dne: 20.12.2014 v 20:34
RE: Problém monitoru

Dobrý den,
takto se problém těžko posuzuje. Kvalitní obraz se zobrazil pouze jednou nebo po každém zapnutí a pak se zhorší? Problém se projevuje při nastartovaném motoru či trvale?

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.12.2014 v 11:11
Návod

Dobrý den,
přišla mi tato kamera a nebyl tam český návod(u kamery 396669 byl). Ten jsem si teda stáhnul na zdejších stránkách. Nejsem z něho moc moudrý. Je tam, že mám vylomit uzávěry z podložky. Bez těchto uzávěrů nebude držet registrační značka? Bohužel na autě už není místo tak, abych tam tyto uzávěry zasunul po vložení značky. Dále mám odstranit pojistky takže je to takový zboží alá dodělej doma.
V balení mě zmátl kabel s chinch koncovkou která je i u vysílače. Je to jen zdvojení signálu kdyby náhodou byl rušený bezdrátový signál a zákazník by si chtěl natáhnout po autě kabel?
Vybral jsem schválně tuto kameru, protože se mi zdála lépe propracovaná než 396669 kterou jsme objednávali před cca 14 dny na jiné vozidlo, ale nyní má z toho smíšené pocity. Tak uvidíme až dojde k předmontáži jestli to rozptýlí mé obavy.

S pozdrave
Petr

Příspěvek vložil: Petr
dne: 26.11.2014 v 23:47
RE: Návod

Dobrý den,
Vaši domněnku s video kabelem sdílím, uvidíte, zdali bude možné ve Vašem případě montáž provést a mohl tak používat tento ,zákazníky velmi dobře hodnocený, parkovací systém.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.11.2014 v 10:29
kamera na karavan

Dobry den je mozne tuto kameru namontovat na spz karavanu?

Příspěvek vložil: vranova dasa
dne: 24.11.2014 v 11:58
RE: kamera na karavan

Dobrý den,
ano, v zásadě lze systém namontovat i na karavan. Zde se však může již projevit i maximální dosah. Bude záležet na velikosti karavanu, umístění kamery i na materiálu překážek mezi kamerou a přijímačem.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.11.2014 v 11:51
připojení druhé kamery

Dobrý den!
Je možné připojit druhou kameru pokud je bezdrátově již jedna připojena? Mám na mysli kombinaci jedné bezdrátově a druhé po kabelu. Tedy jedna na autě, druhá např. na karavanu?
Děkuji.

Příspěvek vložil:  Vrzal Petr
dne: 27.10.2014 v 09:30
RE: připojení druhé kamery

Dobrý den,
bohužel toto Vám nedokáži potvrdit, ale mělo by to fungovat. Bezdrátově lze připojit až 4 kamery, bohužel samostatně se ale nedodávají.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.10.2014 v 17:09
Vodotěsnost

Dobrý den,
jak je to s vodotěsností kamery a krabičky co vede od ní?
Uvažuji o koupi a montáži na spodek skříňové dodávky(stříkající voda, mráz atd). Píšete min. teplota -10 což mi připadá málo na venkovní kameru. Při nižší teplotě přestane zobrazovat?
Děkuji

Příspěvek vložil: Petr
dne: 20.10.2014 v 22:35
RE: Vodotěsnost

Dobrý den,
kamera je odolná proti povětrnostním vlivům, při teplotách nižších než -10°C není již výrobcem zaručena 100% spolehlivost. Vysílač (krabička) musí být v souladu s dokumentací uvnitř vozu, chcete-li jej mít venku, musíte mu patřičně vylepšit krytí a současně patřičně kryté provést i kabelová spojení.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.10.2014 v 16:45
kamera v rámečku RFK integro 3.2

Dobrý den,může se otočit celý rámeček o 180°,u SPORTAGE není dostatek místa na prsty k otevření pátých dveří. Děkuji

Příspěvek vložil:  lorenc
dne: 26.08.2014 v 18:11
RE: kamera v rámečku RFK integro 3.2

Dobrý den,
rámeček lze otočit musí se však otočit i kamera v rámečku.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.08.2014 v 16:34
Dotaz na "Bezdrátová couvací kamera v rámečku SPZ dnt RFK Integro 3.5"

Dobrý den, omlouvám se za svůj předchozí dotaz přehlídnul jsem, že se jedná o LED diody infračervené.
Poláček

Příspěvek vložil:  Poláček
dne: 24.06.2014 v 08:22
Dotaz na "Bezdrátová couvací kamera v rámečku SPZ dnt RFK Integro 3.5"

Dobrý den,
v popisu je, že zařízení má osvětlení "IR LED, které umožní bezpečné zaparkování i potmě". Kdy a jak se zapínají LED žárovky. Zkoušel jsem to a LED se nerosvítily, nevím zda to je osvětlením SPZ, nebo světlem od couvacích světel? Nebo zda se jedná o vadný výrobek.

Děkuji za odpověď
Poláček

Příspěvek vložil:  Poláček
dne: 22.06.2014 v 17:55
RE: Dotaz na "Bezdrátová couvací kamera v rámečku SPZ dnt RFK Integro 3.5"

Dobrý den,
světlo z infračervených LED je těžko viditelné lidským okem.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.06.2014 v 11:45
velikost rámečku na spz

Dobrý den,chtěl bych se prosím zeptat na o kolik je rámeček s couvací kamerou větší než klasický , vlastním vůz opel astra j a není moc místa ani nad ani pod klasickým rámečkem na spz , děkuji.

Příspěvek vložil:  Eda
dne: 27.05.2014 v 11:59
RE: velikost rámečku na spz

Dobrý den,
rámeček je 137 mm vysoký.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.05.2014 v 17:08
samostaný display

Dobrý den, někdo mi vykradl auto a odcizil display od tohoto bezdrátového systému, kde ho mohu sehnat? Popřípadě náhrada za něj existuje? Děkuji za info..

Příspěvek vložil:  Marcel
dne: 25.04.2014 v 14:03
RE: samostaný display

Dobrý den,
je mi líto, ale náhradní monitor nejsme schopni zajistit. Systém je dodáván pouze jako sada.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.04.2014 v 16:15
RE: RE: samostaný display

Dobrý den. Děkuji za info..chápu. Mohu tedy alespoň poprosit o zaslání technických parametrů, které by přijímač měl mít (frekvence atd..) a já si opatřím přijímač, který toto bude splňovat..stávalo se mi, že když jsem jel okolo např.restaurace tak se mi zobrazoval na přijímači obraz z jejich kamer..takže by se asi nějaký přijímač sehnat dal. Moc děkuji

Příspěvek vložil:  Marcel
dne: 18.05.2014 v 17:40
RE: RE: RE: samostaný display

Dobrý den,
k dispozici jsou pouze tyto údaje frekvence 2,468 GHz, FM modulace, šířka pásma 18 MHz. Splnění těchto parametrů však nemusí znamenat kompatibilitu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.05.2014 v 17:39
RE: RE: RE: RE: samostaný display

Dobrý den, děkuji za odpověď, trochu jse se probíral internetem a našel jsem ve vaší nabídce (Conrad) tento přijímač: Přijímač pro bezdrátové kamery2,4 GHz, 4-kanályObj.č.: 751536 za cca 2000,- a vzhledem k tomu že display mám se vstupem A/V doma tak by to bylo řešení, myslíte, že je možné tento přijímač u vás vyzkoušet? Děkuji

Příspěvek vložil:  Marcel
dne: 20.05.2014 v 14:41
RE: RE: RE: RE: RE: samostaný display

Dobrý den,
lituji, ale vyzkoušet si výrobek můžete pouze po jeho zakoupení v rámci 14-denní lhůty, možnost osobního vyzkoušení výrobku u nás bohužel nejsme schopni nabídnout.
děkuji za pochopení
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.05.2014 v 15:37
laik

Dobrý den, zapojím kamerun na světla zpátečky jako laik nebo je nutný
autoservis.Je připojení uvedeno v návodu.dekuji

Příspěvek vložil:  václav svoboda
dne: 19.04.2014 v 19:37
RE: laik

Dobrý den,
ano, kamera se připojuje na světlo od zpátečky. Zručný kutil by měl instalaci zvládnout sám.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.04.2014 v 10:33
Vice kanalu

Dobry den,
chapu dle obrazku spravne, ze k monitoru muze byt pripojeno vice kamer soucasne? Jde mi o to, ze potrebuji mit jednu kameru neustale zaplou (kamera uvnitr prepravniku na kone) a jednu kameru na couvani (na SPZ prepravniku). Jaka kamera je prosim s timto monitorem kompatibilni dovnitr prepravniku? Dekuji

Příspěvek vložil:  Michal
dne: 28.03.2014 v 06:19
RE: Vice kanalu

Dobrý den,
máte-li na mysli tlačítka 1-4 nalevo od displeje evokující pocit, že slouží pro přepínání kanálů, tak je tomu skutečně tak, nicméně my jsme schopni Vám dodat pouze kompletní sadu tj. kamera s monitorem a navíc tato sada je vždy z výroby naladěna pouze na 4. kanál. Vámi uvažované řešení tedy nelze pomocí této sady zrealizovat.
Mohu Vám nabídnout jinou alternativu, která by se dala použít, a to:
https://www.conrad.cz/bezdratovy-videosystem-pro-couvani.k856340
a
https://www.conrad.cz/radiova-barevna-pridavna-kamera-kanal-2.k856437
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.03.2014 v 13:11

Hodnocení výrobku: Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5

Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.5
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.0

Dobrý pomocník.

Mínusy
Slabší displej.

5.0

Přesně splňuje to co jsem chtěl za rozumné peníze.

Plusy
Velmi jednoduchá montáž, funguje perfektně.

Mínusy
Zatím jsem nic nezjistil

5.0

plně vyhovuje účelu.

4.5

Co víc dodávat, vynikající pomocník!!! Výborná cena, rychlost dodání. Toto zařízení jsem si vybral z důvodu, že jsem pracoval na pracovišti, kde jsem byl obklopen všemi těmito vymoženostmi na bezpečnost provozu! Kamery vpředu vzadu, radary, echoloty, autpopiloty a pod. A v rámci bezpečnosti i vlastní a vůči ostatním doporučuji všem se vybavit těmito bezpečnostními prvky.

Plusy
Vynikající pomocník, hlavně pro auto s vysokou zádí jako IX35.
U tohoto auta dostatek místa pod otvíráním kufru, není třeba otáčet, či jakkoliv upravovat, rámeček se posune o dírku níž.!
Kdo je trochu šikula, vcelku rychlá montáž!
Rozhodl jsem se pro tuto verzi zdůvodu nedorozumění při koupi nového auta, kde měli být couvací senzory , ale nejsou a jejich montáž, od origo Hyundai by byla jednou tak dražší a tady mám přehled hlavně pokud se do prostoru dostanou hlavně děti a nejsou za autem vidět, tento způsob kamerou je SUPER!!!!

Mínusy
Měla být celá v černé barvě. stříbrný rámeček se dost odráží v předním skle!!!
Občas ale opravdu málokdy je rušen obraz při zařazení zpátečky, ale vcelku rychle se obraz pak ustálí/tak 2x z deseti zařazení/. ale uvidíme po čase !!

5.0

Hodnotím 5 hvězdami, na nic si nestěžuji.

4.0

Malé rozměry a velký úhel záběru. Vynikající je také poměr cena/výkon. Výrobek vřele doporučuji!

Mínusy
dosah nedosahuje uvedených 50 m ani ve volném prostoru

4.0

Výhoda bezdrátové komunikace s obrazovkou

Plusy
svou funkci plní bezvadně

Mínusy
chybí mi zvukové varování
není upraven rámeček na polohu kamery pro umístění dole-nutno si jej vyřezáním doupravit!
nelze umístit v poloze-nahoře-většina vopzů má nad SPZ otvírání pátých dveří a tak už tam nestrčíte prsty.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    blog.conrad.cz

    Chcete si vyrobit desku plošných spojů, tzv. DPS? Conrad nabízí veškeré vybavení, které k tomu budete potřebovat, a k tomu Vám ještě ukážeme jak na to.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5
Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5

Cena produktu Bezdrátová couvací kamera dnt RFK Integro 3.5 je aktuálně 3 790,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic