Domů » Auto » Nabíječky pro automobily, údržba baterií » Nabíječky akumulátorů pro automobily » Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V
VoltcraftVoltcraft

Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V

Objednací číslo: 855978
[Označení výrobce: SBC-8168]
(20Hodnotit produkt
  • Sleva
  • Topseller
  • Doprava zdarma
  • Voltcraft 3 roky záruka
1 590,- Kč
1 490,- Kč vč. DPH
Skladem (více info)
Ks
  • Porovnat
  • Hlídat cenu
  • Přeposlat

Pulzní nabíječka autobaterií Voltcraft VC-2000 se čtyřstupňovou, plně automatickou nabíjecí charakteristikou IUoUp bez napěťových špiček je určena pro akumulátory olověné bezúdržbové, kyselinové, gelové, AGM nebo s přísadou vápníku. Díky krytí IP45 je nabíječka odolná vůči tryskající vodě. Impulzní udržovací nabíjení zajišťuje nepřetržitou připravenost baterie na 95-100 % a stará se tak o její delší živostnost.

Tip: Nabíječka může být na akumulátor připojena trvale, ale v balení najdete také kabel s oky a akumulátorovými svorkami, pro rychlé připojení.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Napětí akumulátoru12 V
Provozní napětí100 - 240 V
Doporučená kapacita akumulátoru při 12 V (max.)100 Ah
Doporučená kapacita akumulátoru při 12 V (min.)2 Ah
Vhodné pro (autobaterie)Olověná zatavená
Olovo-kyselinová
Olovo-gelová
Olovo-vápníková
AGM
Hmotnost0.37 kg
Nabíjecí stanice do auta (kategorie)Nabíječka autobaterie
Vlastnosti autonabíječkyObnova, regenerace
Udržovací nabíjení
Funkce nabíjení (akumulátoru)4-stupňová
Nabíjecí proud při 12 V1.5 A
5 A
Vnější šířka60 mm
Vnější výška30 mm
Vnější délka150 mm
Max. zpětný proud1.5 mA
KrytíIP45

Vybavení

  • Aktivuje baterie postižené sulfatací
  • Oživuje zcela vybité baterie
  • Impulzní udržovací nabíjení pro maximální životnost baterie
  • Přepínatelný proud nabíjení

Vlastnosti

  • 4stupňová plně automatická charakteristika nabíjení
  • Ochrana proti stříkající vodě (IP45)
  • Rychlé připojení

Rozsah dodávky

  • Nabíječka
  • Kabel pro rychlé připojení s kabelovými oky a bateriovými svorkami

Technické dotazy a diskuze k výrobku: Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V

Diskuze je dostupná pouze pro zaregistrované zákazníky. Chcete-li vložit příspěvek, přihlaste se.
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Nabijanie pri -20C

D.deň,mám odstavený motocykel v drevenej búde kde je aj -20,baterku sa mi nechce vyberať nakolko musi ist dole celá nádrž chcem to napojiť na udrzovaciu nabijacku len sa chcem informovať či sa môže nabíjať studena zmrznutá bateria či nevybuchne?nakoľko bude napr.nabíjať pol hodinu potom nebude nabíjať aj deň a az kým sa znova vybije potom zopne nabijačku....ďakujem

Příspěvek vložil: Stefan Gogo
dne: 28.10.2018 v 10:34
RE: Nabijanie pri -20C

Dobrý den,
pokud nabíječku budete mít stále připojenou, udržovací režim se postará, aby vám nezamrzla.
Pokud se tak ale při odpojení stane, bude třeba baterii nejdříve rozmrazit a až pak dobíjet. Nabíjení zmrzlé vybité baterie může opravdu končit výbuchem. Pro nabíjení za velmi nízkých teplot ( a samozřejmě i udržování) je speciálně konstruována nabíječka:
Automatická nabíječka autobaterií CTEK MXS 5.0 Polar, 0,8/5 A, 12 V
Objednací číslo: 841672

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.10.2018 v 12:09
Voltcraft VC 2000

Hezký den. Mám tuto nabíječku již delší dobu, ale teprve nedávno jsem si pořídil i voltmetr a zjistil jsem, že mi baterii 65 Ah (bezúdržbovou olověnou) nenabije na víc, než 12,5 V. Nejdříve jsem myslel, že je to chyba baterie, ale prodejce (značková prodejna Varta) mi baterii proměřil a řekl, že je nabitá jen na 75 %. Na víc ji však nenabiji, protože se se na nabíječce rozsvítí kontrolka plného nabití. To samé jsem nyní zjistil i na baterii v druhém autě, které je úplně nové (z výroby), baterie "Ford" 75 Ah. Po nabití (zelená kontrolka) a odpojení mám na baterii napětí jen 12,4 V. Víc ji nenabiji. Dle informací by mělo být napětí 100 % nabité baterie > 12,6 V. Je to chyba nabíječky a jde nějak odstranit, nebo se takto chová tato nabíječka standardně?

Příspěvek vložil: Petr Luska
dne: 17.04.2018 v 18:27
RE: Voltcraft VC 2000

Dobrý den,
pokud není nabíječka připojena přímo k akumulátoru, může docházet ke zkreslení měření nabíječky a tím i nedobíjení akumulátoru. Jestliže však nabíječku připojujete přímo k akumulátoru, bude se jednat o závadu a nabíječku doporučuji reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.04.2018 v 16:29
Nenabíjí?

Dobrý den,
po vybrání režimu se rozsvítí červeně led u symbolu klíče a zároveň se rozsvítí červená led u symbolu nabíjení asi na 1s, poté se hned přepne do stavu nabito/pulsní dobíjení. V návodu je, že by se měla nabíječka první zastavit u symbolu klíče cca na 10s a potom teprve pokračovat dál. Nabíječka taky podivně vrčí (při blikání led při připojení do sítě se vrčení zeslabuje a zesiluje v rytmu blikání led). Je to normální?
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Václav
dne: 27.02.2018 v 20:13
RE: Nenabíjí?

Dobrý den,
pokud k nabíječce připojíte plně nabitý akumulátor, pak její chování po zvolení režimu nabíjení má odpovídat tomu, co popisujete. Pro jistotu zkontrolujte voltmetrem napětí na baterii ze zapnutou nabíječkou. Mělo by být okolo 14,4V.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.02.2018 v 13:27
RE: RE: Nenabíjí?

Dobrý den,
měl jste pravdu, asi jsem baterii zkoušel nabít, když byla už nabitá... Po startování jen před domem a nenabití jízdou, nabíječka dobíjí.
Ještě bych měl prosím dotaz. Mám několik let starou baterii Brit 55Ah 450A do felicie 1,3, kde v návodu je napsané, že se při nabíjení mají povolit zátky. Stačí je povolit jen když se baterie nabíjí (druhá led - symbol vybité baterie) a poté zašroubovat nebo je nechat povolené i když mám baterii doma přes víkend připojenou a nabíječka je již v "udržovacím" módu (třetí led - symbol nabité baterie)?
Děkuji.

Příspěvek vložil: Václav
dne: 3.03.2018 v 11:44
RE: RE: RE: Nenabíjí?

Dobrý den,
zátky stačí povolovat jen při nabíjení, kdy se může generovat plyn.
Při udržování to již není třeba.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.03.2018 v 13:23
-10°C

Může se něco stát když nabíječku připojím k autobaterii zapojené v autě přes noc v -10°C v režimu sněhové vločky, abych mohl ráno v pohodě nastartovat? Nechce se mi baterii oddpojovat, nosit domů a ráno zase připojovat.

Příspěvek vložil: Vaclav
dne: 27.02.2018 v 14:46
RE: -10°C

Dobrý den,
nabíječka má rozsah provozních teplot 0 až 50 °C. Pro uvedený případ tedy není vhodná. Při provozu nabíječky mimo teplotní rozsah nabíječka nemusí pracovat, ale případně může dojít i k jejímu poškození.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.02.2018 v 10:40
MOTO

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je tato nabíječka vhodná pro dobíjení i udržování napětí baterie na motorku. KONKRÉTNĚ SE JEDNÁ O BATERII YUASUA 18,9V/270A. Díky za odpověď. Tom

Příspěvek vložil: Tomáš Křikala
dne: 3.02.2018 v 18:35
RE: MOTO

Dobrý den,
nabíječka je pro akumulátory olověné bezúdržbové, kyselinové, gelové, AGM nebo s přísadou vápníku.
Ale pro 12V, jak je uvedeno v popisu produktu.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.02.2018 v 08:56
Dobrý den,

chci se zeptat jak dlouho se bude nabíjet baterie 44Ah,,mám nabíječku 12V výstupní proud 3,8A.když je uplně vybitá,,děkuji za odpověd

Příspěvek vložil: Karpíšek Josef
dne: 12.01.2018 v 12:26
RE: Dobrý den,

Dobrý den,
teoreticky 12 hodin. V praxi to bude tak 15 hodin.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.01.2018 v 09:27
Dnes přišla, nahodil jsem zimní nabíjení, uvidíme, jak se bude chovat.

Četl jsem něco o nabíjení v teple. Bohužel auto do obýváku nedám a garáž není, natož teplá.
Dodavateli jedničku s hvězdičkou za velmi rychlé dodání (objednáno v pátek 1. 12.), hodnocení nabíječky provedu až ukáže, co v ní je.

Příspěvek vložil: Tomáš
dne: 4.12.2017 v 18:03
desulfatace

Dobrý den. Z manuálu mi není jasné, v kterém kroku nabíječka provádí desulfataci. Je to v kroku 1 (kontrolka se symbolem klíče) - podobně, jako to mají nabíječky CTEK, nebo se jedná o poslední krok, mód udržovacího nabíjení akumulátoru?
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Miloš Kotlín
dne: 23.01.2017 v 10:34
RE: desulfatace

Dobrý den,

Z dostupných informací se jedná o poslední krok nabíjení. Nabíječka přejde po nabití baterie do udržovacího režimu (symbol nabité baterie) a je zahájeno pulsní nabíjení.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.01.2017 v 18:15
fungování s webastem

Dobrý den, hledám produkt, který by mi pomohl eliminovat problémy s rannímy starty po použití automatického vytápění dle teploty přídavným topením. V průběhu minulé zimy jsem po pár problémech raději vyměnil akumulátor, alternátor v té době dobíjel tak jak má a původní baterie nebyla vyloženě špatná (JTD a 74Ah) - ve stejném voze, který naopak toho moc nenajezdí přes druhou polovinu zimy a vlastně doted funguje bezvadně. Webasto by mělo údajně před startem ověřovat stav akumulátoru (nevím jestli i během chodu), ale párkrát se mi nepodařilo nastartovat.
Chtěl bych tedy přes zimu v odpoledních hodinách, ihned po příjezdu z práce připojit udržovací nabíječku. A jak se bude produkt chovat, když se baterie dobije, případně vypadne proud. Začne v raních mrazivých hodinách při odebírání proudu webastem automaticky baterii dobíjet?

Příspěvek vložil: pajar
dne: 18.10.2016 v 23:21
RE: fungování s webastem

Dobrý den,
nabíječka po nabití akumulátoru přejde do režimu udržovacího nabíjení. Pokud napětí poklesne vlivem vybíjení, nabíječka začne znovu nabíjet. Zvolený mód nabíjení se nezmění dokud se nabíječka neodpojí od akumulátoru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.10.2016 v 14:02
Automatika

Dobrý den, začne po připojení časem nabíječka sama nabíjet, nebo je ve Stand by režimu do doby, než zvolím mód?
Děkuji

Příspěvek vložil: Pavel Štindl
dne: 11.10.2016 v 12:39
RE: Automatika

Dobrý den,
nabíječka nezačne nabíjet dokud není zvolen příslušný mód.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.10.2016 v 15:04
Doba nabíjení

Dobrý den,
za jak dlouho se vybitá baterie 75Ah nabije?
Děkuji.

Příspěvek vložil: Ivan Škoda
dne: 4.05.2016 v 09:49
RE: Doba nabíjení

Dobrý den,

při nabíjení proudem 5A potrvá dobití zcela vybitého akumulátoru cca 15 hodin.

S pozdravem

Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.05.2016 v 15:52
dobíjení pro VRLA motobaterie

Dobry den, je vhodna tato nabijecka pro motobaterie typu VRLA, konkretne Yuasa YTZ14S a to i pro případ, kdy bude stale pripojena v zimnim obdobi?
Dekuji

Příspěvek vložil: Zbyněk Novotný
dne: 25.09.2015 v 09:25
RE: dobíjení pro VRLA motobaterie

Dobrý den,
ano, nabíječka je vhodná pro tento typ akumulátorů a může být připojena trvale.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 25.09.2015 v 15:51
info

Dobrý den, o tuto nabíječku se zajímám již delší dobu a tak vyhledávám různé recenze. Mám pocit po přečtení těchto diskuzí a diskuzí i v jiných obchodech,že tento produkt je dost často reklamovaný. Proto se nabízí otázka, jak je tento výrobek kvalitní ?

Příspěvek vložil:  B.WAWRICZA
dne: 20.01.2015 v 11:11
RE: info

Dobrý den,
tato nabíječka je jeden z našich nejprodávanějších modelů a její kvalita je v porovnání s pořizovací cenou nadprůměrná, v diskusi obecně jsou řešeny především problémy různé povahy (nejen kvalitativní), které se vyskytují, to není u elektroniky nic neobvyklého, aby byl Váš pohled objektivnější, je třeba do posouzení o kvalitě zahrnout i zákaznická hodnocení a pokud Vás všechny dostupné informace přivedou k rozhodnutí nabíječku si zakoupit, o kvalitě výrobku, se nakonec přesvědčíte sám.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.01.2015 v 16:04
Jetli se dá nabíjet

Dobrý den,

přemýšlím o koupi tohoto produktu. Jenom jsem se chtěl se zeptat, jestli půjde nabíjet na autobaterií s těmito parametry :olověná baterie kapacita 100Ah a 760A. Jedná se o větší auto Mercedes Vito 110 D.
Děkuji za odpověď

Miroslav N.

Příspěvek vložil:  Mirek
dne: 17.09.2014 v 03:06
RE: Jetli se dá nabíjet

Dobrý den,
ano, nabíječkou lze bez problému nabíjet uvedený akumulátor.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.09.2014 v 15:48
Nenabíjí se akumulátor

Dobrý den,

koupil jsem si tuto nabíječku a vyskytl se následující problém.

Zkoušel jsem nabít akumulátor 12V - motocyklový YTX9-BS ( 8Ah ).
Po připojení nabíječky a zvolení příslušného módu nabíjení se kromě zelené, trvale svítící kontrolky rozblikají červené kontrolky stavu nabíjení a nabitého akumulátoru. Tento stav trvá cca 15 vteřin a pak se nabíječka přepne do režimu STANDBY. Po opětovném odpojení a znovu připojení se tento proces opakuje. akumulátor měl před pokusem o nabití cca 11,7V. Nevíte, kde by mohl být problém? Děkuji za odpověď.

J. Mašek

Příspěvek vložil: J. Mašek
dne: 21.03.2014 v 21:14
RE: Nenabíjí se akumulátor

Dobrý den,
dle Vašeho popisu soudím, že se bude jednat o závadu a doporučuji nabíječku reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.03.2014 v 15:37
tato vs. lidl nabijecka

Dobry den, je tat o nabijecka v necem lepsi nez ty prodavane v LIDL ZA 500,-... Vypadaji temer stejne.. Ma tato lepsi elektroniku? Dekuji

Příspěvek vložil:  jarin
dne: 6.02.2014 v 13:35
RE: tato vs. lidl nabijecka

Dobrý den,
neznám bohužel specifikace nabíječek z Lidlu, ale obecně porovnáváte nabíječku od tradičního výrobce, zabývajícího se 30 let výrobou elektronických přístrojů (Voltcraft) s nabíječkou, kterou prodává velice úspěšný obchodník s potravinami (Lidl).
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.02.2014 v 14:34
provozní teplota

Pro účel stále zimní údržby baterie u velkého obytného auta jsem v letě zakoupil uvedenou nabiječku s ohledem na propagaci o zimním programu nabíjení a možnosti ponechání stálého zapojení nabíječky. Nyní při instalaci jsem podrobně přečetl návod a s udivem zjistil, že provozní teplota je uváděna 0 (nula !!) až 50 stupňů. U jiných obdobných nabízených nabíječek je provozní telota uváděna -20/-10 až +50 stupňů. Není tedy v návodu k Volcraft VC-2000 chyba ???? .... Teplota 0 stupňů přece SNAD nemůže být myslena vážně při propagaci zimního nabíjení.

Děkuji za odpověď ... s pozdravem Ladislav J.

Příspěvek vložil:  Jeřábek Ladislav
dne: 27.11.2013 v 21:27
RE: provozní teplota

Dobrý den,
provozní teplota nabíječky je skutečně 0 - 50 °C. Akumulátory by se však ideálně měly nabíjet při teplotách 20 - 25 °C. Při teplotách menších než 10 °C je aktivováno "chladné nabíjení" při kterém se zvyšuje konečné nabíjecí napětí na 14,7 V. Pokud se vozidlo přes zimu nepoužívá, měl by se akumulátor skladovat při teplotách kolem 5 - 10 °C. V tomto případě je pak vhodné použít nabíječku, která může být připojena k akumulátoru trvale, jako např. tato, a její provozní teplota 0 - 50 °C je dostatečná.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.11.2013 v 15:01
Max. kapacita akumulátoru

Pokud není zajištěna "ideální" charakteristika v důsledku nabíjení malým proudem vzhledem ke kapacitě baterie, snižuje se tím životnost baterie?

Příspěvek vložil:  JT
dne: 14.11.2013 v 12:46
RE: Max. kapacita akumulátoru

Dobrý den,
jedná se o skutečně bezvýznamný vliv na životnost akumulátoru.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.11.2013 v 11:50
Max. kapacita akumulátoru

Proč se v návodu nabíječky uvádí max. kapacita akumulátoru 100Ah? U většího akumulátoru bude nabíjení trvat déle, ale to přece ničemu nevadí.

Příspěvek vložil:  JT
dne: 12.11.2013 v 17:02
RE: Max. kapacita akumulátoru

Dobrý den,
jedná se o doporučenou kapacitu, u vyšších kapacit již není vzhledem k parametrům nabíječky zajištěna ideální nabíjecí charakteristika, ale v důsledku se to projeví delší dobou nabíjení.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.11.2013 v 16:22
Nenabíjí?

Dobrý den.
Zapojil jsem tuto nabíječku dle návodu na baterii v motocyklu. Kontrolky se rozsvěcely v pořadí dle návodu. Zvolil jsem režim motocykl. Začalo nabíjení, ale po cca pěti vteřinách bylo ukončeno a rozsvítila se kontrolka plného nabití. Motorka teď měsíc stála. Myslím, že pi pěti vteřinách ještě nemůže být plně nabitá. Žádné varovná dioda se nerozsvítí. Dělám někde chybu?
Děkuji za info.
Otradovec

Příspěvek vložil:  Otradovec
dne: 6.04.2013 v 19:45
RE: Nenabíjí?

Dobrý den,
za 5 s se akumulátor skutečně nenabije. Po měsící nepoužívání akumulátoru dojde k jeho částenému vybití a nabíječka by po připojení měla začít nabíjet. Nicméně bez bližších údajů nelze určit, kde je problém. Vhodné by bylo změřit napětí akumulátoru naprázdno před připojením nabíječky a i napětí s připojenou nabíječkou.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.04.2013 v 11:13
RE: RE: Nenabíjí?

Dobrý den.
Provedl jsem měření nabíjení: před připojením nabíječky měla baterka 12,37V Po připojení 13,6V a pomalu stoupalo na 14,38V, kde kolísalo mezi 14,36-14,4V. Po jedné minutě nabíječka hlásila nabito a napětí pomalu klesalo. Cca po deseti minutách 12,7V, po další hodíně 13,48V. Na nabíječce stále svítí kontrolka plně nabito.
Příjde mi, že nabíječka jede v nějakém náhodném režimu.
Pro úplnost. Baterie je gelová 12V, 19Ah, 170A
Děkuji za případné rady, co a jak.
Otradovec

Příspěvek vložil:  Otradovec
dne: 11.04.2013 v 19:44
RE: RE: RE: Nenabíjí?

Dobrý den,
přepokládám, že všechna měřená napětí, krom prvního, jsou uvedeny s připojenou nabíječkou. Dle popisu, nabíječka pravděpodobně přešla do režimu udržovacího nabíjení. To by svědčilo o vadném akumulátoru, který již neudrží kapacitu ani napětí. Zkuste akumulátor zatížit větším proudem cca 10 A a přitom kontrolujte napětí, zda nedochází většímu poklesu. Pokud je akumulátor v pořádku, nemohu vyloučit závadu na nabíječce.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.04.2013 v 12:02
Nesprávná funkce nabíječky.

Nejen blikající klíč,jak jsem již psal (blikal 24 hod. než jsem ji odpojil)ale na jiné baterii (na autě) bliká pro změnu vykřičník ale ten i po opakovaném odpojení a zapojení svítí i bliká.Po opakovaném restartu se zapne správně a po změření baterie začne nabíjet ale jen chvíli asi 2 min. a přepne do nabitého stavu. Zkoušel jsem to i na gelové ze skútru,ten od října nejel a nabíjela jen půl minuty a přepla do nabitého stavu.
S pozdravem Miloš.

Příspěvek vložil:  Miloš
dne: 17.02.2013 v 22:02
RE: Nesprávná funkce nabíječky.

Dobrý den,

v tomto případě se již domnívám, za předpokladu, že je akumulátor v pořádku, že chování nabíječky by mohla způsobovat závada. Doporučuji nabíječku zaslat k reklamaci na naší adresu.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.02.2013 v 09:17
Blikající kontrolka klíče.

Po připojení nabíječky na baterii hned začne blikat kontrolka klíče.
Je to baterie z motorky 12V 5Ah a je vybitá.V návodu se píše když svítí,tak se baterie oživuje,jenže co když bliká jako mě,je to problém?
Dík za odpověď,Miloš.

Příspěvek vložil:  Miloš
dne: 14.02.2013 v 22:31
RE: Blikající kontrolka klíče.

Dobrý den,
výrobce pravděpodobně změnil specifikaci a místo trvalého svícení kontrolka bliká. Jinou funkci tato kontrolka nemá.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.02.2013 v 12:50
RE: RE: Blikající kontrolka klíče.

Stalo se mi to samé (až na baterii z auta, 85 Ah) a musím říci, že v případě blikání klíče se rozhodně nic neděje, maximálně dochází k pozvolnému vybíjení baterie. I po 2 hodinách byla nabíječka v tomto stavu zcela chladná.

Odpojení a znovu připojení k baterii nepomohlo, naopak odpojení od 230V na několik sekund problém vyřešilo. Nabíječka začala reagovat na ovládání (šlo vybrat nabíjecí mód, LED následně svítila souvisle) a skutečně začala nabíjet, což se mj. projevilo pochopitelným zahřátím nabíječky.

Tak snad tato zkušenost někomu pomůže : )

Jinak nabíječka, kromě této události, funguje jak má a mohu doporučit.

Příspěvek vložil: Dan
dne: 3.02.2016 v 19:47
Dobíjení gelových baterii

Dobrý den dá se na tuto nabíječku připojit geloý akumulator mám baterii Varta je určena do lodí a na chalupy a karavany prosím o info děkuji

Příspěvek vložil:  žirafa186
dne: 13.02.2013 v 10:03
RE: Dobíjení gelových baterii

Dobrý den,
ano, nabíječka je vhodná i pro gelové akumulátory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.02.2013 v 10:39
Ano, nabíječka může být připojena k akumulátoru trvale

Dovolím si ještě jeden dotaz ohledně trvalého připojeni akumulátoru. Tím trvalým dobíjením akumulátoru je asi myšleno dobíjení ze zásuvky v garáži a pod.
Ne, že bych měl tuto nabíječku připojenou trvale v autě (bez připojení do zásuvky) a ona by mi akumulátor neustále dobíjela za provozu auta?

Příspěvek vložil: L. Mawf
dne: 5.02.2013 v 17:13
RE: Ano, nabíječka může být připojena k akumulátoru trvale

Dobrý den,
trvalým dobíjením je myšleno, že nabíječka může být připojena k akumulátoru a napájena ze síťové zásuvky trvale. Nabíječka se přepne do udržovacího nabíjení, tím nedojde k poškození akumulátoru a zároveň je udržován v jeho maximální kapacitě. Za provozu vozidla musí být nabíječka odpojena.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.02.2013 v 13:19
Dobíjení silnější baterie

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je možné touto nabiječkou dobíjet i silnější baterie kolem 140 Ah a případně ji v zimě trvale na baterii připojit.
Díky Kučera

Příspěvek vložil:  Kučera
dne: 28.01.2013 v 15:25
RE: Dobíjení silnější baterie

Dobrý den,
ano, nabíječka může být připojena k akumulátoru trvale a lze ji použít i pro nabíjení silnějších akumulátorů.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 29.01.2013 v 13:25
nabíjení 6V baterie

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat,zda je možné tuto nabíječku použít pro motocyklovou baterii s elektrolytem zn.Fiamm 6V 13Ah.Po připojení kontrolky fungují správně jak mají a proces nabíjení pracuje.Baterie byla připojena poměrně dlouhou dobu,ale nerozsvítí se kontrolka plného nabití.Poté jsem zkoušel připojit čínskou baterii na čtyřkolku 12V 9Ah a u té vše funguje správně

Děkuji za odpověď
Petr Kalina

Příspěvek vložil:  Petr Kalina
dne: 27.01.2013 v 11:08
RE: nabíjení 6V baterie

Dobrý den,
nabíječka je učena pouze pro 12 V akumulátory! Po připojení k 6 V akumulátoru se samozřejmě nabíjecí proces neukončí, protože akumulátor nedosáhne konečného napětí na které je nabíječka nastavena. Velmi pravděpodobně došlo i ke zničení tohoto akumulátoru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 28.01.2013 v 14:53
Možnost trvalého dobíjení baterie

Dobrý den.
Bylo mi řečeno, že existuje možnost trvalého dobíjení baterie auto-nabíječkou, především zajímavý v zimních měsících kdy v mrazu kapacita baterie rychle klesá.
Je tím myšlen právě způsob popisovaný v návodu? "Impulzní udržovací nabíjení zajišťuje připravenost baterií na 95-100 %. Zařízení může být na baterii připojeno trvale."
Pokud ano jak správně tuto nabíječku k baterií připojit, aby docházelo k neustálému dobíjení a tím udržování její kapacity.
Děkuji

Příspěvek vložil: L. Mawf
dne: 22.01.2013 v 21:00
RE: Možnost trvalého dobíjení baterie

Dobrý den,

ano, impulzní udržovací nabíjení je skutečně to, čím je myšleno trvalé dobíjení akumulátoru. Nabíječku je třeba připojit na svorky akumulátoru, např. pomocí přiložených krokosvorek.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.01.2013 v 16:00
Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000

Dobrý den, koupil jsem tuto nabíječku a chtěl jsem ji vyzkoušet. Po zapnutí nabíječky se rozsvítily všechny kontrolky a zůstala svítit červená kontrolka STANBY. Poté jsem připojil červenou svorku k plus polu baterie a začala blikat kontrolka s vykřičníkem, ikdyž byl odpojen minus baterie od kostry vozidla. Po připojení černé svorky kontrolka s vykřičníkem přestala blikat a začla blikat kontrolka STANBY. Po nastavení MODE na auto se rozsvítily kontrolky klíče a nenabité baterie. Po asi 5 vteřinách se rozsvítí zelená kontrolka nabité baterie, ikdyž je baterie vybitá. Baterie je půl roku stará a má asi 50% kapacity. Stejné to bylo i při nabíjení jiné baterie.Je nabíječka vadná? Děkuji.

Příspěvek vložil:  Fridrichovský Jaroslav
dne: 15.01.2013 v 12:11
RE: Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000

Dobrý den,

domnívám se, že Vámi popisované chování nabíječky znamená závadu na nabíječce. Doporučuji zaslat ji k reklamaci na naší adresu.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.01.2013 v 10:09
Plastová krytka

Dobrý den, koupil jsem tuto nabíječku, ale hned po rozbalení se viklala plastová krytka na minusové svorce a po stisknutí a nasazení na kontakt baterie upadla uplně. Lze toto reklamovat, nebo třeba výměnit pouze kabely se svorkami? Děkuji

Příspěvek vložil: Jiří Nezval
dne: 23.12.2012 v 21:41
RE: Plastová krytka

Dobrý den,
v tomto případě nás kontaktuje na emailu reklamace@conrad.cz spolu s Vašimi údaji nebo číslem faktury.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.12.2012 v 10:28
Automatická nabiječka autobaterií Voltcraft VC 2000

Dobrý den, V popisu je napsáno, že může být nabiječka trvale připojena k autobaterii. To je skvělé, ale může být autobaterie normálně zapojena s kontakty pro napájení vozu? Nebo jinak, nemusí se baterie odpojit od kontaktů vozu? Děkuji

Příspěvek vložil:  
dne: 10.10.2012 v 11:24
RE: Automatická nabiječka autobaterií Voltcraft VC 2000

Dobrý den,
akumulátor se nemusí při nabíjení od vozidla odpojovat a nabíječka může být připojena trvale.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.10.2012 v 16:24
RE: RE: Automatická nabiječka autobaterií Voltcraft VC 2000

V manuálu se píše, že se doporučuje baterii od automobilu odpojit. Chápu, že se tak asi chce výrobce zbavit případné zodpovědnosti.

Máte tedy někdo odzkoušeno prakticky, že nabíjení automobilovou elektroniku nepoškodí?

Příspěvek vložil:  Martin Ž.
dne: 2.02.2014 v 11:25
Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000


lze nabíjet i přes autozásuvku?

Příspěvek vložil: tydlačka Miroslav
dne: 1.11.2011 v 09:46
RE: Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000

Dobrý den,
v dokumentaci tato možnost není uvedena a ani to nedoporučuji. Kvůli dalším přechodovým odporům v elektroinstalaci vozidla může docházet ke špatnému vyhodnocování napětí na akumulátoru při jeho nabíjení. Nabíječka je kontruována pro přímé připojení na akumulátor.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 2.11.2011 v 09:41

Hodnocení výrobku: Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V

Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.675
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

5.0

první používám už čtvrtý rok, druhou na chatě třetí rok a nyní jsem objednal pro dceru další. Nabíječku je super.

5.0

Zcela splňuje požadavky a inzerované funkce.

5.0

Naprostá spokojenost.

1.0

Nabíječka Voltcraft VC 2000 vypadá velmi dobře a má dobré recenze.
Mě však úpně zklamala, Asi po 4. nabíjení přestala fungovat, ukazovala pořád nabitou baterii i když byla vybitá. Po konzultacích s dodavatelem bylo doporučeno nabíječku vrátit a to jsem také udělal. Byla shledána závada, reklamace byla uznána a byly mě vráceny peníze. Stálo mě to 150 Kč navíc za dopravné k prodejci. Proto pořádně zvažte, výběr protože na tuto nabíječku není spoleh, když potřebujete nutně nabíjet. A to se stalo v mém případě.

5.0

Vzhledem k důvěře k obchodu Conrad a značce Voltcraft putovaly mé kroky rovnou sem.
Splnila bezpodmínečně očekávání, více ukáže až čas.

Plusy
Snadné ovládání.
Značne Voltcraft věřím.
Skvělá cena oproti ostatním výrobcům odpovídající parametrům.
Zpracováním vypadá solidně, nikde nic zbytečného nečouhá, žádné otřepy a ostré hrany, (na což jinak bývám dost pes) vše funguje, jak má.

Mínusy
Neshledána žádná negativa.

4.0

Kúpil som si túto nabíjačku, bola použitá iba raz, ale zatiaľ všetko funguje. Je ľahko ovládateĺná a hlavne je malá, nosím ju v aute. Vrele doporučujem.

5.0

Dobrá kvalita za rozumnou cenum navíc zboží, které v běžné obchod.sítí není snadno dosažitelné, doporučuji.

5.0

snadné a jednoduché ovládání, malé rozměry

Mínusy
ze samotného těla nabíječky nejdou odpojit kabely

5.0

Jednoduchá obsluha, předpokládaná technická kvalita. Doporučuji ostatním.

5.0

zboží v pořádku, funkční

3.5

Zatím funguje, uvidíme jak dlouho.

Plusy
Malé, kompaktní, možnost připojení pomocí svorek i očkama pod šrouby.

Mínusy
Výstupní kabel je připojen přes speciální konektor, takže delší kabel si člověk neudělá, leda by ty kabely k sobě sletoval.

5.0

Dal jsem na doporuceni na netu... vse ok... kvalita zpracovani vysoka...uzivatelsky nenarocne.

Plusy
Dnes jsem nasadil na baterku... funguje jak ma, vse prehledne popsano v navodu...cesky navod zvlast prilozen na papiru. Shodny s DE, EN... super.

Mínusy
Zatim se nic neobjevilo... dnes prvni pouziti... pockame na vysledek :-)

5.0

Musím povedat, ze Voltcraft VC 2000 je profesionálny vyrobek. Má pekny design, dlhé a mohutné, silné káble. Perfektne nabíjá batérku, nemal som startovacie problémi s autom.

5.0

Po zkušenostech od známých přátel jsem se rozhodl produkt zakoupit. Zatím je používám krátkou dobu, ale plně vyhovuje. Produkt doporučuji.

Plusy
Pracuje bez problémů.

5.0

Super. Kvalitní zařízení.

Mínusy
nic

5.0

Nejlepší nabíječka, jakou jsem kdy měl.

5.0

splňuje vše co slibuje - už druhou zimu v horské oblasti ZCELA BEZ jakýchkoliv problémů s bateriema.Použity 3 kusy ( 2 na vozech a 1 na aku alarmu) trvale celoročně. Absolutní spokojenost.

5.0

Perfektní

5.0

Jednoduché, přehledné, vpodstatě se nedá nic zkazit, spolehlivě funguje-podle údajů výrobce. Voltcraft VC 2000 - pro nekomerční použití perfektní výrobek, snad až nadstandartně vybavený - prostě pomocník na kterého se dá spolehnout

5.0

Jednoduché řešení problémů s autobaterií...

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Všechny článkyZ našich recenzí a testů

  • Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    Výroba plošného spoje DPS fotocestou

    blog.conrad.cz

    Chcete si vyrobit desku plošných spojů, tzv. DPS? Conrad nabízí veškeré vybavení, které k tomu budete potřebovat, a k tomu Vám ještě ukážeme jak na to.

Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V
Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V
Vzkaz pro příjemce:
Zavřít
Hlídání produktu
Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V

Cena produktu Automatická nabíječka autobaterií Voltcraft VC 2000, 1,5/5 A, 12 V je aktuálně 1 490,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží předáváme dopravci PPL do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se pohybuje v rozmezí 2-5 dnů.

Cena: 120,- Kč (vč. DPH)  ZDARMA

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.

Conrad Electronic