Sleva 10% na vše

Technická podpora

ilustration

Využijte služeb naší technické podpory

  • telefon: +420 226 224 226 (pracovní dny 8 - 17 hodin)
  • e-mail:

V oddělení technické podpory společnosti Conrad pracují odborníci s elektrotechnickým vzděláním, mnohaletou praxí a prozákaznickým přístupem. Pracovníci z oddělení technické podpory řeší technické dotazy, nabízí odborné konzultace o použití a provozování výrobků z našeho obsáhlého sortimentu. Tato technická podpora je pro naše zákazníky bezplatná.

Telefonická technická podpora je k dispozici výhradně pro naše registrované zákazníky.

Při zavolání na naši linku probíhá automatické ověření Vašeho telefonního čísla v databázi našich zákazníků. Pokud registraci nemáte, registrujte se prosím dle Vaší příslušnosti na našem eshopu:

Po úspěšné registraci prosím vyčkejte 5 minut a poté již můžete telefonovat na jednu z těchto linek:
+420 226 224 226 (CZ)
+421 220 812 508 (SK)

Pokud jste již registrovaný zákazník a ústředna Vás stále nerozpoznává a vyzývá Vás k registraci, patrně máte ve své registraci zadané jiné telefonní číslo. Prosíme, změňte jej na Vaší zákaznické kartě po přihlášení na eshop.

Před kontaktováním naší technické podpory prosíme, ověřte následující:

Naší prioritou je rychlá reakce a profesionální přístup ke každému dotazu. Dobré zázemí a profesionální přístup pracovníků umožňují efektivní zpracování, a evidenci dotazů a Vašich potřeb. Přes všechnu snahu, vzhledem k počtu nabízených položek mohou nastat situace, že ne ke každému výrobku máme k dispozici okamžitou odpověď.

Technické dotazy bývají komplexní, složité, a vyžadují rozvahu a úsudek. U složitějších dotazů, doporučujeme raději využít výhod písemné komunikace. V takovémto případě nám prosím zašlete email, či vzneste dotaz v diskusi u výrobku. Výhoda vznesení dotazu v diskusi spočívá v tom, že Váš dotaz vidí i ostatní zákazníci a může tedy i pomoci někomu jinému.

V jakých případech se na naší technickou podporu můžete obracet?

  • Předprodejní konzultace

    Víme, že není snadné koupit produkt, který blíže neznáte nebo nevíte jaký konkrétní užitek Vám výrobek přinese. K tomu slouží předprodejní konzultace, kdy jsme Vám schopni podat více informací. Jedná se např. o základní informace o produktu, zda splňuje Vaše kritéria či je vhodný pro konkrétní řešení. Dále Vás navedeme na konkrétní stránky, datasheety, diskuzní fóra, doplníme nejasné či chybějící parametry atp.
    Výše uvedené konzultace se pohybují v rámci maximálně 15 minut.

  • Podpora po nákupu

    Po nákupu může nastat situace, že zakoupený produkt nebudete umět použít. Nevíte kde sehnat manuály, rady jiných uživatelů či se jen chcete ujistit, zda jste zvolili správný postup při prvním použití výrobku. Po nákupu vám rádi pomůžeme, odkážeme vás na případný software. Důkladně vysvětlíme, jak dále postupovat, co je třeba nastavit či stáhnout k úspěšnému provozu zakoupeného produktu. V případě problémů Vám také pomůžeme vyhodnotit, zda se jedná o vlastnost či případnou závadu výrobku. Výše uvedené konzultace se pohybují v rámci maximálně 15 minut.

Tech support 2.0

Čím se naše technická podpora nezabývá?

  • konzultacemi popř. dotazy na sortiment konkurence a jeho srovnávání
  • návrhy, zpracováními a realizacemi projektů
  • cenovými nabídkami - v takovém případě prosím kontaktujte VO oddělení
  • reklamacemi - zde prosím kontaktujte reklamační oddělení
  • pozáručními opravami s servisem - zde prosím kontaktujte reklamační oddělení
  • dotazy zákazníků našich velkoobchodních partnerů
  • obecnými dotazy z oboru elektrotechniky
  • instalacemi výrobků (nebo jejich implementací)
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.
VLOŽENO DO KOŠÍKU
Obj.č.: 537608
Automatické tlakové čerpadlo Aqua King
1 ks za 10 000,- Kč vč. DPH
Přejít do košíku

Conrad Electronic
Zákaznická infolinka 226 224 222