Vánoční soutěž
Leták - Vánoční inspirace
Vánoční rozcestník

Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1

Obj.č.: 857905
Výrobce: Voltcraft Voltcraft
Napiste jeziskovy
Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1
Celkem k náhledu 5 obrázků
Vaše cena bez DPH:3 545,45 Kč
Vaše cena vč. DPH:4 290,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Výrobek se již neprodává

Tento produkt není v prodeji. V tuto chvíli není známo, zdali bude naskladněn. Pokud u tohoto produktu zanecháte svou e-mailovou adresu, budeme Vás informovat, jakmile bude produkt k dispozici.

Multifunkční pomocník Voltcraft VC900A se 6 funkcemi nabízí nejen pomoc pří startování. Integrovaný výkonný kompresor dodá tlak až 18 barů a hodí se skvěle pro nafukování pneumatik, sportovních míčů, menších nafukovacích matrací, apod. V praktickém pouzdře z odolného plastu s uchem na pohodlné nošení je integrována svítilna s bílými LED. Vaše 12 V spotřebiče můžete napájet nebo nabíjet ze zásuvky zapalovače.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Pomocný startovací proud (12 V)450 A
Hmotnost6.5 kg
Integrovaný akumulátorOlověný se skelným rounem
Kapacita (mAh, Ah)18 Ah
Rozměr, hloubka220 mm
Špičkový proud (12 V)900 A
Rozměr, šířka285 mm
Dobíjení přes230 V
ProvedeníS kompresorem
Nabíjecí stanice do auta (kategorie)Systém pro rychlé startování
Baterie12 V / 18 Ah AGM
Provozní tlak (max.)18 bar
Rozměr, výška260 mm
Vlastnosti startovacího zařízeníKompresor · 1x USB konektor · měnič napětí 230 V · pracovní osvětlení · 2x výstup 12 V

Vybavení

  • Pomoc pří startování
  • Montážní svítilna
  • Kompresor
  • Výstupy 2 x 12 V
  • USB zásuvka
  • Napěťový měnič 230 V

Vlastnosti

  • Indikátor nabíjení
  • LED pro indikaci správné nebo špatné polarity při nabíjení
  • Svítilna se 3 bílými LED
  • Fixace pro bezpečné připevnění krokodýlových svorek
  • Kompresory
  • Manometr
  • Přihrádka pro hadici
  • Větrák

Související produkty:

Bezpečnostní vesta, 86053, EN 471, žlutá
Obj.č.: 857655
Bezpečnostní vesta, 86053, EN 471, žlutá
159,- vč. DPH
Krátký test časopisu Udělej si sám

Technické dotazy a diskuze k výrobku "Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1"

Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1
Obj.č.: 857905
Jméno:E-mail:
E-mailová adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku:
Váš dotaz:
Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat dotazy, které se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivé, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.
Máte dotaz na návod? Kontaktujte přímo naše techniky na .
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
motor 3,7 litrů

Dobrý den, je toto zařízení dostatečně výkonné k nastarování motoru Jeep 3,7 litrů V6?

Příspěvek vložil: Jiří Seidl
dne: 9.11.2016 v 14:22
Odpovědět
RE: motor 3,7 litrů

Dobrý den,
ano pro benzinový motor i 3,7l je 450A pro startér dostatečný proud.
Špičkově je možné až 900A.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.11.2016 v 15:01
Odpovědět
"Príjemné" zistenie...

https://www.conrad.nl/nl/voltcraft-vc-900-a-6-in-1-vc900-a-snelstartsysteem-starthulpstroom-450-a-857905.html
Aj ked urcite budem minimálne za hlupáka, napriek tomu, moja otázka znie prečo? Dakujem.

Příspěvek vložil: Pali
dne: 6.05.2016 v 10:29
Odpovědět
RE: "Príjemné" zistenie...

Dobrý den,
systém mají kolegové v akci, která je pouze lokální.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 6.05.2016 v 14:23
Odpovědět
Kapacita vestavěného akumulátoru

Dobrý den.

V diskuzi jsem našel tento dotaz na kapacitu vestavěného akumulátoru, tohoto znění:

"V zařizení mám popsanou baterii 12V/18Ah ale rozměr pouze 150x100x95 mm ,vy pišete že je tam baterie rozm . 187x77x167 mm, Mám dojem že akumulátor má pouze 12V/12Ah ,ale je označen 12V/18Ah ! ,Neboť jsem žadnou baterii těchto rozměrů nenašel. Pěkny trik na zákaznika."

Mám dvě otázky: 1) Jakou kapacitu má skutečně vestavěný akumulátor?
2) Je možné vestavěný akumulátor po ukončení jeho životnosti vyměnit, pokud ano, za jaký?

Děkuji

Příspěvek vložil:  Petr
dne: 25.07.2015 v 15:14
Odpovědět
RE: Kapacita vestavěného akumulátoru

Dobrý den,
v zařízení je akumulátor o velikosti 150x100x95 mm a je na něm uvedena hodnota 18 Ah. Dodavatel nám kapacitu potvrdil. V uvedeném rozměru jsou na trhu k dispozici akumulátory s kapacitou pouze 12 Ah. Více se k tomuto nedokáži vyjádřit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 27.07.2015 v 10:07
Odpovědět
startovací proud

je tedy startovací proud u Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1" 450A nebo 900A?

děkuji

Příspěvek vložil:  Roman
dne: 24.04.2015 v 09:50
Odpovědět
RE: startovací proud

Dobrý den,
startovací proud je 450 A, 900 A je max. špičkový proud akumulátoru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.04.2015 v 16:38
Odpovědět
Startování vozidla VW T4 2,5

Dobrý den,
bude toto zařízení stačit na nouzové nastartování výše uvedeného vozidla? Děkuji

Příspěvek vložil:  J. Sýkora
dne: 22.01.2015 v 00:51
Odpovědět
RE: Startování vozidla VW T4 2,5

Dobrý den,
pro motory těchto parametrů je toto startovací zařízení použitelné.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.01.2015 v 15:00
Odpovědět
Dobití autobaterie bez přístupu k 230V

Dobrý den. Řeším problém - dcera parkuje v parkovacím domě, kde není přístupná zásuvka 230V. Demontáž akumulátoru z auta (Peugeot 307) je kvůli jeho umístění velmi náročná (nutnost pracně rozebrat spoustu věcí kolem krytu akumulátoru). Auto jezdí jen krátké trasy, na kterých se baterie určitě nedobije a ani mimo park. dům nemá možnost dostat se k zásuvce 230V. Jaké zařízení byste doporučil použít pro dobití akumulátoru? Děkuji

Příspěvek vložil:  Josef
dne: 1.01.2015 v 21:27
Odpovědět
RE: Dobití autobaterie bez přístupu k 230V

Dobrý den,
je mi líto, ale vhodné řešení Vám z našeho sortimentu nabídnout nedokáži. Tyto pomocné systémy jsou určeny pro nouzové nastartování vozu, nikoliv pro plnohodnotné dobíjení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 5.01.2015 v 17:01
Odpovědět
Funkce

Dobry den rad bych se zeptal jak je to s nabijenim autobaterie ze ze site. O velikosti 12V 85Ah 800A. Zdaly se nabijevka udela test baterie a nasledne nabije baterii 100% a pote se nabijecka prepne do nejakyho rezimu aby nedobijela naplno ale pouze udrzovala baterii plno tak aby nestracela na hodnotach

Příspěvek vložil: Tomas
dne: 12.11.2014 v 17:57
Odpovědět
RE: Funkce

Dobrý den,
toto není nabíječka, ale pomocný systém pro nouzové startování vozidla kombinovaný s dalšími funkcemi.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.11.2014 v 14:38
Odpovědět
Funkce

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak dlouho vydrží stanice nabitá bez používání (resp.zda trpí akumulátor samovybíjením). Chci nějaký zdroj energie, pro případ vybití akumulátoru v autě. Mám Octavii 2.0TDi baterii 74Ah. Jde mi o to, že dobití využiji asi jednou ročně (když jsou opravdu dlouhé mrazivé dny a během roku kdy se nevyužívá, jaká je údržba zařízení.

Zařízení asi neumí po připojení na 230V dobíjet akumulátor v autě jako nabíječka že?

Pokud neumí zařízení nahradit nabíječku, jaké zařízení byste mi doporučil pro záložní zdroj energie pro nastartování vybitého akumulátoru v autě (nepotřebuji kompresor, ani baterku, výhodou by bylo nabíjení zařízení USB nebo 12V zásuvky)

Díky za odpověď

Příspěvek vložil:  Stringo
dne: 12.02.2014 v 10:55
Odpovědět
RE: Funkce

Dobrý den,
ve startovacím zařízení je olověný akumulátor, který rovněž podléhá samovybíjení, ideální je skladovat jej při pokojové teplotě a cca 1x měsíčně dobít.
Vámi uvažovaný způsob použití je principiálně možný, ale máte-li k dispozici tam, kde je umístěné vozidlo, zásuvku 230V/50Hz, lze použít nabíječku, která umožňuje trvalé připojení k autobaterii, aniž by bylo nutné jej odpojovat od vozidla a současně umožňuje tzv. udržovací dobíjení, díky němuž budete mít při skutečně minimální spotřebě el. energie akumulátor ve vozidle vždy plně nabitý a k dispozici.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.02.2014 v 17:10
Odpovědět
RE: RE: Funkce

Právě že auto parkuji před panelákem na parkovišti, ale příležitostně bych baterii někde mohl nechat plně dobít. Přece jen, když nastartuji při použití tohoto zdroje, tak baterii do plna nedobiji pouhou jízdou, ale mohl bych dojet do práce a tam baterku plně dobít. Pokud by to šlo přes toto zařízení (přijedu, vypnu motor, připojím tento zdroj k baterii a zapojím do zásuvky, tak zda dokáže "zastat" funkci nabíječky). Pokud toto neumí, vidím lepší volbu v pořízení samotného záložního zdroje (nějakého kompaktnějšího) a malé nabíječky.

Potřeboval bych ale nějaký případný tip co k výše uvedenému vozu a baterii pořídit.
Vůz: Octavia II 2.0 TDi 125kw
Autobaterie: VARTA BLUE Dynamic 74Ah, bezúdržbová 680A

Velice děkuji za radu

Příspěvek vložil:  Stringo
dne: 13.02.2014 v 18:06
Odpovědět
RE: RE: RE: Funkce

Dobrý den,
požadovaným způsobem skutečně zařízení nefunguje, můžete jej mít uskladněno dobité při pokojové teplotě a v případě problémů se startováním použít. Akumulátor z vozidla bude beztak nutné při dlouhodobém stání vozidla skladovat při pokojové teplotě a popř. dobít vhodnou síťovou nabíječkou.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.02.2014 v 09:06
Odpovědět
Nabijanie

Chcem vediet ci je mozne dobit bateriu cez zapalovac,ci trebadokupit dalsi kabel alebo staci zapojenie zasuvka vedla led a druhy koniec do zapalovaca a ci musi byt pri dobijani zapnute zapalovanie

Příspěvek vložil:  Rudi
dne: 9.02.2014 v 18:22
Odpovědět
RE: Nabijanie

Dobrý den,
ano, součástí balení je vhodný nabíjecí kabel do zásuvky autozapalovače, v zájmu zachování provozuschopnosti autobaterie doporučuji nabíjet při nastartovaném motoru.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.02.2014 v 09:44
Odpovědět
Jaký systém startování ?

Dobrý den, chci se zeptat jaký systém startování je vhodný pro vůz MB S 400 CDI, momentálně jsem koupil novou autobaterii 95Ah 850A takže nevím jestli je nutné systém kupovat. Dále jsem se chtěl zeptat na parametry a délku kabelů, které jsou součástí systému. Děkuji

Příspěvek vložil:  Jirka
dne: 1.12.2013 v 11:08
Odpovědět
RE: Jaký systém startování ?

Dobrý den,
nedokáži posoudit, zda je nutné systém pořizovat. Pokud provozujete vozidlo příležitostně a míváte problém s vybíjením akumulátoru a následným startováním, pak systém bude mít opodstatnění. Délka startovacích kabelů je cca 0,5 m. Nicméně pro vozidlo s tímto motorem je startovací zařízení slabé a nedoporučil bych jej, ani vhodnější alternativu nabídnout nedokáži.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.12.2013 v 13:56
Odpovědět
Jaký pom.st.zdroj?

Dobrý den.
Jaké pomocné startovací zařízení mi doporučíte pro oct 1.6 tdi.
DĚKUJI J.H.

Příspěvek vložil:  Jiří Hložek
dne: 14.11.2013 v 07:48
Odpovědět
RE: Jaký pom.st.zdroj?

Dobrý den,
toto startovací zařízení mohu doporučit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 14.11.2013 v 18:08
Odpovědět
síťový adaptér

Dobrý den,
mám od vás tento přístroj. Funguje k mé naprosté spokojenosti. Žel jsem při rekonstrukci bytu ztratil síťový adaptér. Máte v nabídce jeho adekvátní náhradu?
Předem děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Jan
dne: 19.10.2013 v 18:00
Odpovědět
RE: síťový adaptér

Dobrý den,
mohu nabídnout např. níže uvedený univerzální adapter.
www.conrad.cz/sitovy-adapter-s-redukcemi-voltcraft-usps-600-3-12-v-dc-7-2-w-cerna.k518370

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 21.10.2013 v 16:49
Odpovědět
RE: RE: síťový adaptér

Dobrý den.
Pane Vacek , jak můžete nabízet Honzovi nabíječku, která je pro toto zařízení zcela nevhodná.
Já mám adaptér 15V 400ma, takže Vámi doporučený adaptér by nikdy zařízení zcela nenabil.

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 10.11.2013 v 12:43
Odpovědět
RE: RE: RE: síťový adaptér

Dobrý den,
máte pravdu, neuvědomil jsem si, že adaptér má maximální nominální napětí 12 V a je pravda, že s tím adaptérem by nebyl akumulátor nabit na 100 %. Vhodněší proto bude níže uvedený. Omlouvám se.
www.conrad.cz/sitovy-adapter-s-redukcemi-voltcraft-sps24-24w-9-24-v-dc-24-w.k513003

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 12.11.2013 v 16:07
Odpovědět
Voltcraft VC900A nebo Voltcraft VC1400A

Dobry den, mam skodu superb 2.8 benzin s 74Ah baterii. Ktery z techto 2 startovacich stanic byste mi doporucili? Baterie byva casto uplne vybita. Dekuji

Příspěvek vložil:  David
dne: 14.08.2013 v 21:47
Odpovědět
RE: Voltcraft VC900A nebo Voltcraft VC1400A

Dobrý den,

doporučuji toto startovací zařízení:

www.conrad.cz/system-pro-rychle-startovani-voltcraft-vc1400a-4-v-1.k857308

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.08.2013 v 12:40
Odpovědět
Voltcraft VC900 A

Dobrý den, prosil bych o sdělení váhy systému.

Děkuji ..... L.J.

Příspěvek vložil:  Jeřábek Ladislav
dne: 13.05.2013 v 00:01
Odpovědět
RE: Voltcraft VC900 A

Dobrý den,
hmotnost systému je cca 6,5 kg.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 13.05.2013 v 15:17
Odpovědět
Dobrý den

Rád bych znal jaké technické parametry má napěťový měnič jde mi o waty především.Děkuji

Příspěvek vložil:  Vladimír Vlasák
dne: 18.04.2013 v 18:22
Odpovědět
RE: Dobrý den

Dobrý den,

k síťovému měniči lze připojit spotřebič o max. příkonu 200W.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 19.04.2013 v 12:59
Odpovědět
RE: RE: Dobrý den

děkuji.

Příspěvek vložil:  
dne: 19.04.2013 v 14:52
Odpovědět
Dotaz

Dobrý den,mám škoda octavia 2.0TDI (2008).
1. mohu použít na rychlý start v případě, že je autobaterie ve vozidle uplně vybitá
2. lze ze systému přímo nabíjet 12V zařízení, např. autoledničku
3. Rozdíl mezi systémem 900A a 1400A je pouze v kapacitě
4. Jak dlouho např. 900A vydrží napájet autoledničku 12V.
Děkuji

Příspěvek vložil:  Tomáš Vokos
dne: 15.04.2013 v 21:46
Odpovědět
RE: Dotaz

Dobrý den,

1. Ano, můžete.
2. Ano, lze napájet 12V zařízení
3. Není, 1400A má oproti 900A pouze jednu 12V zásuvku, nemá USB a nemá měnič na 230V
4. Nevím, neuvádíte parametry autochladničky.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 17.04.2013 v 10:03
Odpovědět
nabíjení interní baterie

Prosím o informaci, zda se nabíjení interní baterie po jejím úplném dobití automaticky ukončí? Pokud nikoliv, jak poznám, že je baterie dobitá a mám nabíjení ukončit sám? Rád bych měl aku plně nabitý bez toho, abych zkracoval jeho životnost přebíjením.
Řečeno jinak - nabíjí natvrdo, nebo má elektronickou regulaci, nebo aspoň indikaci?

Děkuiji za odpověď

Příspěvek vložil:  BN
dne: 21.03.2013 v 13:12
Odpovědět
RE: nabíjení interní baterie

Dobrý den,

nikoliv, je třeba průběžně při nabíjení zkoušet stav nabití interního akumulátoru stisknutím tlačítka pro kontrolu nabití akumulátoru, předtím je třeba odpojit nabíjecí kabel ze zásuvky 230V nebo 12V nabíjecí kabel ze zdířky autozapalovače. Ukazuje-li ručička voltmetru do zeleného pole, je akumulátor nabitý, pokud ne, připojte nabíjecí kabel zpět a pokračujte v nabíjení. Nabíjení úplně vybitého akumulátoru ze sítě 230V trvá cca 40-42 hodin a ze zdířky 12V cca 15-18 hodin.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.03.2013 v 09:22
Odpovědět
RE: RE: nabíjení interní baterie

pak vás prosím o zadání požadavku dodavateli, aby funkci automatického ukončení nabíjení zprovoznil. U zboží v této ceně jde o neodpustitelný nedostatek, významně snižující jeho hodnotu - snižuje životnost akumulátoru a realizace funkce není drahá. Až to bude, koupím.

Příspěvek vložil:  BN
dne: 22.03.2013 v 10:23
Odpovědět
Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900 A, 6 v 1

Dobrý večer.
Ještě otázka. Je záruční doba 3 roky?
Jaká je životnost nebo počet nabíjecích cyklů
akumulátoru tohoto zajímavého zařízení ?

Plánuji používat hlavně jako kompresor na dohušťování pneumatik
18 automobilů mé autopůjčovny a občas na pomocné startování
vozů se slabou nebo vybitou bateríí, což se stane jen občas.

Příspěvek vložil:  Jan KOPRNICKÝ
dne: 31.10.2012 v 20:19
Odpovědět
RE: Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900 A, 6 v 1

Dobrý den,
ano, nyní poskytujeme záruku na výrobky Volcraft 3 roky.
Životnost olověných akumulátorů značně závisí na způsobu jeho používání a v průměru se pohybuje kolem 500 nabíjecích cyklů.
Jedná se o hobby zařízení a není určeno pro velkou zátěž, např. pro denní používání kompresoru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.11.2012 v 12:01
Odpovědět
Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900 A, 6 v 1

Vaše společnost je mi sympatická.
Ještě otázka, jaký je postup v případě závady zařízení
při závadě v záruce i v pozáruční lhůtě.
Těším se na odpověď

Příspěvek vložil:  Jan KOPRNICKÝ
dne: 29.10.2012 v 19:55
Odpovědět
RE: Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900 A, 6 v 1

Dobrý den,

v případě záruky přebíráme veškerou nákladovou zodpovědnost a reklamaci řeší zákazník přímo s námi. V případě mimozáruční závady poskytneme potřebné informace pro zaslání výrobku do centrálního servisního střediska v Německu, tento způsob řešení je již na náklady zákazníka.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.10.2012 v 16:21
Odpovědět
Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900 A, 6 v 1

Dobrý den. Pochopil jsem správně, že tento výrobek má svůj akumulátor pro startování vozu s vybitou baterií a kompresor? Jak dlouho vydrží běžet kompresor? Jak dlouho trvá opětovné nabití tohoto zařízení?

Příspěvek vložil:  Jan KOPRNICKÝ
dne: 26.10.2012 v 15:01
Odpovědět
RE: Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900 A, 6 v 1

Dobrý den,

ano, pochopil jste to správně. Délka běhu kompresoru není specifikována, nicméně z bezpečnostních důvodů se nedoporučuje provoz delší než 10 minut.
Doba nabíjení pomocí síťové nabíječky v případě zcela vybitého akumulátoru cca 40 až 42 hod.
Doba nabíjení pomocí 12 V nabíjecího kabelu v případě zcela vybitého akumulátoru cca 12 až 18 hod.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.10.2012 v 16:51
Odpovědět
dobíjení

Dobrý den. Na obrázku máte model AT 605- je shodný s modelem VC900 A ? Přístroj má dvě 12V output zásuvky, které mohou dodat max 10A (což je docela dost a autozásuvka má 15A) a tak se chci zeptat zda se s tímto modelem dá autobaterie nabíjet přes zásuvku autozapalovače? Myslím si, že by to jít mělo, ikdyž v popisu není o tom zmínka. Input autozásuvku 12V není vidět, takže se asi nedá přístroj VC900 nabíjet z autobaterie přes autozásuvku zapalovače a nabíjí se pouze ze sítě 230V?... Děkuji za info.

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 23.09.2012 v 01:40
Odpovědět
RE: dobíjení

Dobrý den,
VC900 A je naše obchodní označení výrobku. Předpokládám, že máte na mysli dobíjení autobaterie v systému pro startování. Ano, akumulátor v systému VC900 A lze nabíjet přes zásuvku autozapalovače ve voze i pomocí adaptéru ze sítě 230 VAC.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.09.2012 v 14:31
Odpovědět
RE: RE: dobíjení

Bohužel jsem odpovědi neporozuměl. Můj dotaz zjednoduším. Umí tento přístroj I TO co přístroj - Pomocné startovací zařízení Black&Decker BDV040?....Děkuji.

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 25.09.2012 v 22:30
Odpovědět
RE: RE: RE: dobíjení

Dobrý den,
nabíjení akumulátoru ve vozidle přes zásuvku autozapalovače systém neumožňuje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.09.2012 v 13:59
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: dobíjení

Nedá mi to na poslední dotaz. Mám fotovoltaický panel 12V, kterým nabíjím autobaterii přes cigaretovou zásuvku a funguje to. Pokud máte u výrobku Voltcraft VC900 A napsané, že se z toho přístroje můžou nabíjet či napájet 12V zařízení z cigaretové zásuvky VC900 A, tak netuším proč by se nenabila (neoživila) autobaterie přes zásuvku autozapalovače. ( předpodkládám plně nabité zařízení Voltcraft VC900 A, takže vyšší napětí než vybitá autobaterie ). Díky.

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 30.09.2012 v 20:31
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: dobíjení

Dobrý den,

podle mého názoru nemá smysl nabíjet autobaterii pomocí akumulátoru co do kapacity mnohem menším, ale naopak využít hlavní funkci tohoto zařízení tj. nastartovat vůz a o nabití autobaterie se postará alternátor automobilu.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 1.10.2012 v 15:17
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: RE: dobíjení

Jezdím do práce 2x5km a v zimě ikdyž mám novou baterii, tak 2-3 za zimu nenastartuju (alternátor to nestačí dobíjet+ nízká teplota) a musím vytáhnout baterku a nabít ji doma. Takhle jsem si představoval, že bych ji v zimě dobil třeba každých 14 dní, což by dle mého názoru mělo stačit. To, že nastartuju startovacíma kabelama mi řeší momentální nastartování auta, ale stejně ji musím poté vytáhnout a dobít. Pokud je to technicky možné s dodržením zásad nabíjení ( ampéry), tak bych do toho šel. Přístroj Black&Decker BDV040 má menší kapacitu baterie a je to pouze jednoúčelové zařízení - určené na dobíjení autobaterie přes zásuvku zapalovače. Děkuji.

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 2.10.2012 v 23:55
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dobíjení

Dobrý den,

podle mého názoru nebude mít Vámi uvažované dodatečné dobíjení prostřednictvím tohoto systému významný smysl, z důvodu poměrově nižší kapacity integrovaného akumulátoru. Každopádně, vzhledem k tomu, že se jedná o nouzové zařízení primárně určené pro podporu startování, Vás chci upozornit, že jeho použití pro dobíjení autobaterie prostřednictvím zásuvky zapalovače v automobilu je výhradně na Vaší zodpovědnost. V případě, že se rozhodnete zkusit tento způsob použití, mohu Vám z našeho sortimentu doporučit ještě tento propojovací kabel:

www.conrad.cz/pomocne-startovani-a-nabijeni-pres-autozasuvky-12v.k857321

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 4.10.2012 v 10:00
Odpovědět
Nabití start systému je možné ze střídavé sítě 220V?

Kompresor lze též napájet ze sítě 220 V.

Příspěvek vložil:  
dne: 17.09.2012 v 20:40
Odpovědět
RE: Nabití start systému je možné ze střídavé sítě 220V?

Dobrý den,
pro nabíjení vnitřního akumulátoru je součástí dodávky síťový adaptér na 230 VAC.
Kompresor není možné napájet ze sítě 230 VAC, je určen pouze 12 VDC napájení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.09.2012 v 09:47
Odpovědět
Dotaz k měniči 230V

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda výstup 230 V je použitelný i bez připojení přístroje k zásuvce zapalovače, tj. že by dodával proud z interního akumulátoru. Děkuji.

Příspěvek vložil: Roman
dne: 6.06.2012 v 19:50
Odpovědět
RE: Dotaz k měniči 230V

Dobrý den,

bohužel nikoliv, dle specifikací se jedná "pouze" o transformátor, tzn., že je systém nezávislý na interním akumulátoru.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 7.06.2012 v 10:17
Odpovědět
RE: RE: Dotaz k měniči 230V

Dobrý den.
Mě přijde návod dost nesrozumitelný.

1. Například proč by se nemohl výstup 230V napájet z interní baterie? Kdybych chtěl totiž použít 230V zásuvku, tak bych se musel připojit přes svorky na autobaterii (není možné se zapojit přes cigaretovou zásuvku v autě 10A versus 25A a navíc jak je napsáno v návodu, tak se zařízení nesmí používat v autě - uzavřený prostor ) . Navíc pojem, že se jedná pouze o transformátor ? Transformátor mění nižší napětí na vyšší a nebo obráceně, takže nechápu souvislost, proč by to nemohlo jít na interní baterii... Dle mého zařízení má dostatečný akumulátor 12V/18Ah na to aby mohlo dávat napětí 230V ze své interní baterie. Vždyť klasické UPSky mají i menší akumulátory např 12V/7Ah.

2. Není mi jasné jak se dá nabít baterie zařízení z autobaterie přes cigaretovou zásuvku. Vždyť má zařízení jen output zásuvky 12V, tudíž předpodkládám, že případný input bude elektronicky blokovaný a tím pádem nemožný.

3. Mám tam i nejasnosti okolo měření napětí, ale nelze dedukovat bez toho, aniž bych měl přístroj na stole.

Osobně si myslím, že zařízení má ty funkce, které potřebuji a jsou i logické, jen je špatně napsaný návod. Návod degraduje přístroj samotný, který si myslím, že je dobrý.

Děkuji.

Příspěvek vložil:  Roman2
dne: 14.10.2012 v 10:28
Odpovědět
RE: RE: RE: Dotaz k měniči 230V

Dobrý den,
bohužel výrobek nemáme fyzicky k dispozici. Nicméně k zapojení měniče máme rozdílné informace, z jedné vyplývá, že měnič pracuje po připojení na autobaterii a z druhé, že může pracovat i z interního akumulátoru. Osobně se přikláním k druhé možnosti.
Zařízení má samostatný vstup pro nabíjení interního akumulátoru a to 230 V adaptérem nebo 12 V adapterém pro autozásuvku.
Kvalitu manuálu můžeme ovlivnit jen částečně, my jej pouze překládáme. Neúplné a chybějící informace těžko doplníme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 15.10.2012 v 14:41
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: Dotaz k měniči 230V

V popisu přístroje je napsáno - LED pro indikaci správné nebo špatné polarity při nabíjení - Co je tím myšleno? Pod slovem "nabíjení" myslíte pomocný start a nebo se tedy dá nabíjet autobaterie?

Příspěvek vložil:  Roman 2
dne: 23.11.2012 v 00:19
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: Dotaz k měniči 230V

Dobrý den,
ano, je tím myšlena indikace při nespávném připojení svorek k akumulátoru ve vozidle.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.11.2012 v 10:45
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: Dotaz k měniči 230V

Jelikož mám přístroj již téměř rok, mohu napsat, že zařízení je v této cenové kategorii vcelku vyvedené.

Pro ty, kteří tápou -

kompresor je funkční na vnitřní baterii zařízení. Kompresor je vcelku výkonný, ale používám málo hlavně na dohuštění kol bicyklu. Jako nouzovka dobré.

Měnič 220V - Funguje na vnitřní baterii Voltcraft VC900A. Když jsem testoval co asi tak nabije, tak jsem nabil 2x notebook 19v/4000ma. Dále jsem nezkoušel jelikož napětí vnitřní baterie kleslo pod 12V. Vnitřní baterie VC900A je tato bestbatteries.co.nz/rt12180.html

Dále jsem zkoušel to co chci a co potřebuju (Původně jsem uvažoval o www.conrad.cz/pomocne-startovaci-zarizeni-black-decker-bdv040-8-a.k855675 , ale předpodkládal jsem, že VC900A to přeci musí umět také) ... Zatím sice pouze na nezapojené autobaterii a nabíjení přes autozásuvku jsem ještě nezkoušel. Jde mi o to, abych mohl vyrovnat napětí plně nabitého Voltcraft VC900A cca 13V s vybitou autobaterií, která má cca 12V. Zkouška proběhla a výsledné napětí bylo 12,3V. Nabíjecí proud se pohyboval cca 0,2A a pravděpodobně záleží na průřezu propojovacích kabelů. Vyrovnání napětí v autě vyzkouším v zimě, až bude autobaterie vybitá a dám vědět výsledek. Nabíjet budu z Voltcraft VC900A z 12V/10A konektoru přes autozásuvku. Ovšem některá auta mají autozásuvku nefunkční a musí vložit klíč do startovací skříňky, což je tím pádem nemožné používat. Samozřejmě to jde přímo i ze startovacích svorek VC900A, ale jde mi o pohodlnost.

Příspěvek vložil:  Bob
dne: 10.11.2013 v 14:17
Odpovědět
RE: Dotaz k akumulátoru

V zařizení mám popsanou baterii 12V/18Ah ale rozměr pouze 150x100x95 mm ,vy pišete že je tam baterie rozm . 187x77x167 mm, Mám dojem že akumulátor má pouze 12V/12Ah ,ale je označen 12V/18Ah ! ,Neboť jsem žadnou baterii těchto rozměrů nenašel. Pěkny trik na zákaznika.

Příspěvek vložil:  Jarda
dne: 8.03.2014 v 18:37
Odpovědět
RE: RE: Dotaz k akumulátoru

Dobrý den,
souhlasím s Vámi, že rozměrům 150 x 100 x 95 mm odpovídá kapacita 12 Ah. Záležitost prověříme.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.03.2014 v 16:20
Odpovědět

Hodnocení výrobku "Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1"

Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1
Průměrné hodnocení zákazníků:
4.83333
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

4.5

Je to velice dobrý pomocník při startování automobilu a za rozumnnou cenu.

5.0

Výborné zařízení, zatím používám jako zdroj 220 V a přenosný kompresor je také paráda. Díky bohu zatím jsem na pomocné startování nepoužil.
Věřím že půjde použít i na party :-)
Kompresor na tlakování sudu, ledky pro svícení, a vklidu půjde napájet i led TV, má zdroj 220v - 200W

5.0

Jsem spokojen, doporučuji.

4.5

Jako cestovní zdroj pro paralaktickou montáž na hvězdářský dalekohled zatím plní svou funkci skvěle, uvidíme ještě jak se osvědčí při kempování, jako záložní zdroj 220V nebo pro nastartování vozu. Určitě doporučuju připlatit za Voltcraft než noname napodobeninu, která vypadá, že nevydrží ani cestování v zadním kufru auta.

Plusy
+ tolik funkcí
+ vypadá, že něco vydrží
+ kompaktní, vše promyšlené

Mínusy
- snad jen zásuvka střídače by mohla pojmout i stanardní tříkolíkovou přípojku, ale možná je to kvůli bezpečnosti, že zařízení není zeměné

5.0

Jedná se o zařízení, které hodnotím velmi kladně.

5.0

Zakoupil jsem tento výrobek na základě zkušeností s obdobným, který vyráběla ETA a pomocí něhož jsem vždy nastartoval s vybitou baterií a nafoukal kompresorem vše co jsem v domácnosti potřeboval včetně domácí vodárny, kde pumpovat něco hustilkou není med. Není nutno natahovat kabely kvůli kompresoru. Navíc má světlo - 3LED diody, dá se použít jako "věčné světlo - max výdrž aku" při nehodně, opravě apod, má navíc invertor 220V a dvě zásuvky na 12 V spotřebiče použitelné v autě. USB zásuvka pro dobíjení čehokoli počínajje mobilem v nouzi(celou dovolenou), MP3.

Plusy
Umístění kabelů-kompaktnost
světlo-LED
kompresor
2 zásuvky 12 V
USB zásuvka
220V invertor napětí
přehledné ukazatele napětí a tlaku
pogumování - odolnost v běžném provozu

Mínusy
zatím jsem nenašel

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Aktuálně prohlížené zboží na www.conrad.cz:

Z našich recenzí a testů

Tip ptáka Loskutáka – Vyzrajte na počasí s domácí meteostanicí!
Tip ptáka Loskutáka – Vyzrajte na počasí s domácí meteostanicí!

Jak bude venku? Co si vzít na sebe? Přibalit deštník? Jak je venku přímo teď? Fouká silný vítr? Žene se bouřka? Nejen na tyto otázky vám zodpoví domácí meteostanice! Buďte ode dneška připraveni na jakékoliv počasí! Meteostanice měří až se 70% přesností. A domů si můžete pořídit i poloprofesionální. Zjistěte více ve videu.

Přečíst celý článek
Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1
Chcete tento produkt pod stromeček?
Napište Ježíškovi, od koho byste jej chtěli dostat. Ježíšek Vaši žádost pošle adresátovi i se slevovým kupónem.
Zavřít
Hlídání produktu
Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1

Cena produktu Systém pro rychlé startování Voltcraft VC900A, 6 v 1 je aktuálně 4 290,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.
VLOŽENO DO KOŠÍKU
Obj.č.: 537608
Automatické tlakové čerpadlo Aqua King
1 ks za 10 000,- Kč vč. DPH
Přejít do košíku

Conrad Electronic
Zákaznická infolinka 226 224 222