Vánoční soutěž
Leták - Vánoční inspirace
Vánoční rozcestník
Domů » Energie » Nabíječky » Obnovovací zařízení olověných akumulátorů » Aktivátor autobaterií 12/24 V

Aktivátor autobaterií 12/24 V

Obj.č.: 201981
Výrobce: IVT IVT
Napiste jeziskovy
Aktivátor autobaterií 12/24 V
Celkem k náhledu 2 obrázků
Vaše cena bez DPH:685,12 Kč
Vaše cena vč. DPH:829,- Kč
Hodnocení produktu: hodnotit
Dostupnost: Skladem (více info)
Při koupi 5 ks zaplatíte jen 746,- Kč za kus.
Ks:  
Anonym hodnotí:

"Baterka málo používaná(1x týdně cca 5 km + 4 starty), stará 4 roky vydžela max.4 dny, od montáže aktivátoru a nabití je stále na 90%. Namontováno před 10 dny."

Aktivátor baterií výrazně brání tvorbě usazenin sulfátu u nových olověných akumulátorů a odbourává již vytvořené usazeniny sulfátu u použitých olověných akumulátorů. Zvyšuje přitom opět jejich sníženou kapacitu. V chladném počasí můžete startovat dvakrát déle než jindy. Výrazně se zvýší životnost baterie. Doporučuje se pro všechny baterie typu olovo-kyselina 12 V a 24 V. Aktivátor baterií může být např. pro zlepšení startování a pro delší životnost startovací autobaterie v automobilu připojen trvale.

Porovnat s jiným výrobkem Technické parametry

Vhodný akumulátorOlověné gelové · kyselina sírová · olověné se skelným rounem · olovo-vápníkové
Určeno pro články6 - 12 článků (12 V/24 V)
Impuls nabíjecího proudu80 A - 100 A
Perioda impulsů1 s - 45 s
Odběr proudu2 mA - 5 mA
Provozní napětí12 nebo 24 V/DC
Hmotnost45 g
Rozměr, šířka39 mm
Typ nabíječkyRefresher olověných akumulátorů
Rozměr, hloubka30 mm
Vhodné pro olověné akumulátory12 V · 24 V
Rozměr, výška30 mm

Vybavení

  • Udržuje olověné akumulátory v dobrém stavu
  • Zabraňuje sulfataci
  • Kompaktní konstrukce

Vlastnosti

  • Signalizace přepětí a vypínání (při překročení nad 32 V)
  • Ochrana proti stříkající vodě
  • LED kontrolky pro kontrolu funkcí
  • Nízká spotřeba proudu

Technické dotazy a diskuze k výrobku "Aktivátor autobaterií 12/24 V"

Aktivátor autobaterií 12/24 V
Obj.č.: 201981
Jméno:E-mail:
E-mailová adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku:
Váš dotaz:
Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat dotazy, které se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivé, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.
Máte dotaz na návod? Kontaktujte přímo naše techniky na .
Počet příspěvků:
 
Jméno*:E-mail *:
Adresa nebude zveřejněna.
Nadpis příspěvku *:
Dotaz *:
* Povinné položky
Led diodi na aktivatoru bo funguje to ok?

Koupil jsem si to kdysi davno zde u vas za 550kc cca. Teprv pred dvema dny jsem se k tomu dostal to namontovat(trvalo to kvuli memu spatnemu zdravi,dovolena v nemocnici...)
chci se zeptat zapojil jsem vse spravne,to snad ani nelze zapojit jinak.
Je to spravne zeš obe kontrolky neustale sviti?(zadne blikani ani po urcitem intervalu) jak 12V tak i Impuls nonstop sviti.Chyba nebo je to ok?
dekuji a hezky vecer

Příspěvek vložil: Laky
dne: 21.04.2016 v 00:00
Odpovědět
RE: Led diodi na aktivatoru bo funguje to ok?

Dobrý den

Led kontrolka 12/24 V svítí pouze pokud je napětí autobaterie vyšší než 16 V a Led kontrolka impulse blikne každých 20 sekund. Pokud aktivátor takto nefunguje bude se nejspíše jednat o vadu zařízení. V tomto případě bych doporučil produkt reklamovat.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 22.04.2016 v 11:51
Odpovědět
Pokusím se vnést světlo do problému

Při vybíjení akumulátoru vzniká síran olovnatý (sulfát olova). Což je zcela v pořádku, to je podstata jeho činnosti. Sulfatací se nazývá jev, který je vyvolán tendencí sulfátu shlukovat se a krystalizovat, přičemž s tvoří stále větší a větší krystaly. Zatímco mikroskopické částečky sulfátu se při běžném nabíjení snadno rozkládají zpět na ionty olova a kyseliny sírové, u velkých krystalů to už probíhá hůře. Tím hůře, čím jsou větší. Navíc růst krystalů mechanicky namáhá aktivní hmotu, která se pak drolí. Odpadlé částečky jsou pro činnost aku navždy ztraceny - a navíc mohou způsobit mezi deskami zkrat. Nejlepší obranou proti sulfataci je nedopřát sulfátu čas na rekrystalizaci, čili udržovat akumulátor TRVALE CO NEJVÍCE NABITÝ. Pokud dojde k vybití, nečekat a IHNED jej dobít. Což se neobejde bez přísunu energie ZVENČÍ.
Neexistuje žádný důkaz, že by intenzivní proudové impulzy rozkládaly krystaly sulfátu lépe než malý proud. Ale ani žádný důkaz, že tomu tak není... Prokazatelně příznivě působí jen střídání nabíjecích impulzů s vybíjecími, které potlačují polarizaci. Poměr proudů nabíjecího a vybíjecího impulzu má být asi 1:10.
Proudový impuls 200 A způsobí napěťový ráz o hodnotě kolem 4 V, u staršího akumulátoru s větším vnitřním odporem ještě víc. Čili napětí v palubní síti může vyskočit i nad 20 V. Copak tomu asi řekne choulostivá elektronika současných aut ?

Příspěvek vložil:  Karel
dne: 23.01.2015 v 17:21
Odpovědět
stejné jako David

Dobrý den
Mám stejný poznatek jako David. Mám aktivátor poslat k reklamaci?
Dík Viktor

Příspěvek vložil:  Viktor
dne: 8.12.2014 v 19:11
Odpovědět
RE:

Dobrý den,
ano, má odpověď je stejná jako mého kolegy na tentýž dotaz, tedy doporučuji reklamovat, pokyny jak postupovat naleznete pod následujícím odkazem:
www.conrad.cz/reklamace
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 10.12.2014 v 13:55
Odpovědět
Chyba funkce - řešení

Dobrý den,
minulý týden jsem si aktivátor pořídil a na barerii zapojil. Po prvním zapojení na 12V baterii se rozsvítila LED 12/24V a LED impuls byla stále zhaslá. několikanásobném odpojení a zapojení došlo ke správné funkci, tzn. LED 12/24V zhasne a bliká cca ve 20s intervalech LED impuls. Druhý den však zhasly samy od sebe obě LED a ani při odpojení a znovuzapojení jsem nedosál správné , výše uvedené funkce. Zkoušel jsem aktivátor i na jinou baterii , bohužel se stejným výsledkem. ( po zapojení se obě LED rozsvítí a po cca 2s obě zhasnou , LED impuls už ani neblikne. Mohu požádat o info zda jde o závadu aktivátoru, nebo to má nějaké řešení .
děkuji DS

Příspěvek vložil:  David
dne: 1.12.2014 v 16:07
Odpovědět
RE: Chyba funkce - řešení

Dobrý den,
dle popisu se velmi pravděpodobně bude jednat o závadu a doporučuji aktivátor reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.12.2014 v 11:52
Odpovědět
No, prostě Perpetuum mobile

BRAVO ! Perpetuum mobile je stroj, který vykonává práci bez vnějšího zdroje energie. Jediná dodaná energie je počáteční impuls, který by stroj uvedl do činnosti. To už vlastně nepotřebuji nabíječku a tak jde do kontejneru s elektro odpadem.

Příspěvek vložil:  Harry
dne: 21.11.2014 v 08:51
Odpovědět
RE: No, prostě Perpetuum mobile

Dobrý den,
nevím, jak jste na to přišel, ale aktivátor je napájen z autobaterie a nenabíjí, ale udržuje akumulátor v lepším stavu vzhledem sulfátovým usazeninám.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 24.11.2014 v 10:43
Odpovědět
RE: RE: No, prostě Perpetuum mobile

Desulfaci je možné provést až po odstranění příčiny sulfatace. Po jejím odstranění se
sulfátovaný akumulátor nabíjí proudem 0,05 jmenovité kapacity až do plného nabití. Kdyby pro dosažení tohoto
proudu bylo na počátku nabíjení nutné vyšší napětí než 2,7 V na článek, nebo by v průběhu
nabíjení vzrostla teplota elektrolytu na 40 °C, použil by se k nabíjení proud 0,025 jmenovité kapacity.
I v případě úspěšně provedené desulfatace má akumulátor trvale sníženou kapacitu, zvětšený
vnitřní odpor a menší hustotu elektrolytu. Velikost těchto změn závisí na stupni nevratné
sulfatace.

Příspěvek vložil:  Harry
dne: 24.11.2014 v 11:25
Odpovědět
RE: RE: RE: No, prostě Perpetuum mobile

Dobrý den,
sulfatace je proces, který se rozbíhá ve vybitých akumulátorech. Jediná ochrana je tedy akumulátor po jeho vybití ihned nabít a pokud možno, udržovat jej v nabitém stavu. Jedním ze způsobů, jak akumulátor desulfatovat je pouštění proudových impulsů do akumulátoru, což právě dělá aktivátor. Tyto impulsy pomáhají krystalizovaný síran olovnatý rozpouštět, čímž lze ztracenou kapacitu do jisté míry obnovovat. Značně také záleží i na stavu akumulátoru, zázraky aktivátor samozřejmě neumí...

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 26.11.2014 v 11:47
Odpovědět
6v aktivátor

Dobrý den zajímalo by mne zadli se vyrábí toto nebo podobné zařízení ale na 6 v,Děkuji Igor

Příspěvek vložil:  iggi007
dne: 14.11.2014 v 06:29
Odpovědět
RE: 6v aktivátor

Dobrý den,
pro 6 V akumulátory bohužel žádný aktivátor nemáme v nabídce.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 18.11.2014 v 09:44
Odpovědět
Proud?

Tedy když "vyrábí" aktivátor nabíjecí impulsy, jaký je zhruba jeho provozní proud? Použiji jej k běžné 12 V autobaterii v osobním autě.

Příspěvek vložil:  Janeček
dne: 17.10.2014 v 11:18
Odpovědět
RE: Proud?

Dobrý den,
Aktivátor generuje krátké nabíjecí proudové impulsy 80 - 200 A. Vlastní spotřeba je 4 - 7 mA. Aktivátor je určen pro autobaterie (akumulátory).

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 20.10.2014 v 12:46
Odpovědět
použití

Dobrý den, lze použít i na palubní napětí 24V, baterie 2x 12V, 140A, 460A startovací proud?

Příspěvek vložil: Adam
dne: 30.05.2014 v 08:11
Odpovědět
RE: použití

Dobrý den,
vhodnější vzhledem k účinnosti je zapojit na každý akumulátor aktivátor zvlášť.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 30.05.2014 v 16:55
Odpovědět
kdy je aktivátor vypnutý

Zdravím, zajímalo by mne, zda aktivátor autobaterií vydává krátké proudové impulsy i v době, kdy je vypnuto zapalování auta?
Za odpověď děkuje Aleš

Příspěvek vložil:  Aleš
dne: 28.02.2014 v 16:27
Odpovědět
RE: kdy je aktivátor vypnutý

Dobrý den,
aktivátor pracuje stále, pokud je napětí na akumulátoru v rozmezí 10 - 16 V nebo případně 20 - 32 V, pro 24 V akumulátor.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.03.2014 v 09:39
Odpovědět
Trvalé připojení

Dobrý den,
rád bych věděl, jestli toto zařízení může být trvale připojeno na baterii i v době jejího nabíjení nabíječkou.

Příspěvek vložil:  
dne: 1.02.2014 v 13:52
Odpovědět
RE: Trvalé připojení

Dobrý den,
pokud nebude na elektronice nabíječky žádná skrytá závada, v zásadě nemusíte aktivátor odpojovat ani po dobu nabíjení.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 3.02.2014 v 15:17
Odpovědět
Dotaz

Přeji krásný, hezký den !
Jaká rozdíl je mezi támto Aktivátorem a pulsním regerátorem Megapulse kromě ceny ? V podstatě pokud jsem to dobře pochopil, tak mají stejný účinek na auto baterii.
Děkuji za odpověď Stanley ATARI

Příspěvek vložil:  Stanley_ATARi
dne: 7.01.2014 v 10:37
Odpovědět
RE: Dotaz

Dobrý den,
oba produkty mají obdobnou funkci. Liší se hlavně velikostí a frekvencí impulsů, případně maximální kapacitou akumulátoru, na který lze zařízení připojit.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.01.2014 v 18:22
Odpovědět
Specifikace

Dobrý den,
rád bych věděl způsob, jakým se u tohoto produktu desulfátuje akumulátor.Jde o krátké vybíjecí impulzy (krátkým zkratovánim do zátěže, nebo opačným způsobem.Tj. krátké proudové impulzy, výššího napětí pomocí měniče a nabitého kondenzátoru. Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil:  Milan
dne: 9.12.2013 v 17:00
Odpovědět
RE: Specifikace

Dobrý den,
jedná se krátké proudové impulsy 80 - 200 A.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 11.12.2013 v 11:46
Odpovědět
RE: RE: Specifikace

Což není odpověď na otázku. To jse jen papouškoval popis výrobku. Otázka zněla, zada je pusl nabíjecí nebo vybíjecí.

Děkuji za doufám hodnotnou odpověď.

Příspěvek vložil: František
dne: 6.09.2014 v 23:25
Odpovědět
RE: RE: RE: Specifikace

Dobrý den,
impulsy jsou nabíjecí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 8.09.2014 v 15:05
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: Specifikace

Vybíjecí a i nabíjecí snad!!!!! Aby to dalo puls, musí tu energii odněkud vzít a to zrovna z baterie nebo z RUSKa - hm, sovětského svazu?

Příspěvek vložil:  jaryn
dne: 22.12.2014 v 18:28
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: Specifikace

Dobrý den,
energie v připojeném akumulátoru je více než dostatek. Vyrobit měnič zvyšující napětí, také není v dnešní době problém a už vůbec není problém z tohoto vyššího napětí vytvořit krátký nabíjecí impuls. Žádné zázraky tedy nejsou potřeba...

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 23.12.2014 v 16:19
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Specifikace

Sakra pane Vacku. Impulzy jsou vybijeci !!! Jen kratke zkratovaci pulzy dokazou odloupnout zasulfatovany povlak na elektrodach. Mejte rozum, kde by tak mala krabicka vzala v tak rychlem sledu naboj, ktery vytvori tak silny pulz. Neklamte lidi. Nebo si nastudujte problematiku.

Příspěvek vložil:  pavel
dne: 13.01.2015 v 23:23
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Specifikace

Dobrý den,
nehodlám se s Vámi přít. Neznám konkrétní zapojení, ani k němu nemám přístup. Nicméně dokumentace, kterou máme k dispozici uvádí, že se jedná nabíjecí impulsy...

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz
dne: 16.01.2015 v 12:05
Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Specifikace

Schéma tohoto produktu je dostupné běžně na internetu.. A nemusím být žádný genius abych pochopil jak tohle funguje.. Je to strašně jednoduché ale opravdu to jsou VYBÍJECÍ impulsy ale jsou tak malinké že to vybíjí baterku jen minimálně takže žádné perpetum-mobile. Jsou tam jen dva kabely bo to stačí aby se přístroj nabil a pak po těch samých kabelech poslal impuls z5. Ale o velikosti impulzu bych mohl vést polemiku dokud by nedošlo na přesné změření. Tady se jedná spíš o to že akumulátor je neustále v chodu a proto se zlepšuje. Otázkou je jak moc se s autem jezdí bo po nějakém čase to ať chceme nebo ne dojde do bodu kdy to akumulátor vyčerpá natolik že už nenastartujete a pak vám mrazem akumulátor zkolabuje takže vše je jen na rozumné míře používání a nepoužívání vozu.. Takže dejme tomu že u 74Ah baterie je bod vyčerpání (nejezdění) 2 měsíce takže když budete jezdit častěji tak se akumulátor vždy stihne nabít a vše se jen zlepšuje ale pokud necháte auto stát déle pak už nenastartujete a v extrémním případě vám takto vyčerpaný akumulátor zmrzne (pokud je zima) Takže je to jen na vás aby jste posoudily zda jezdíte dostatečně aby jste zde zmíněný produkt užily.
PS:doba 2 měsíce je náhodně zvolená jen pro pochopení příkladu a klidně může být i půl roku...

Příspěvek vložil: DJcz
dne: 4.12.2015 v 13:27
Odpovědět

Hodnocení výrobku "Aktivátor autobaterií 12/24 V"

Aktivátor autobaterií 12/24 V
Průměrné hodnocení zákazníků:
3.28125
Jméno:
Komentář:

Klikněte na počet hvězdiček pro hodnocení.
Nejvíce hvězdiček = nejlepší hodnocení

Společnost Conrad Electronic si vyhrazuje právo smazat hodnocení, která se nevztahují přímo k danému výrobku, komentují pouze cenu výrobku, jsou v nich použity hrubé výrazy, jsou záměrně nepravdivá, nebo v nich jsou užity odkazy na cizí stránky.

1.0

Nedoporucujem kupu, kratka zivotnost vyrobku - nevydrzal v prevadzke ani 2,5 roka, prinos produktu je velmi otazny - stoji zhruba polovicu z noveho akumulatora, ktory vsak vydrzi 3 - 6 rokov v zavislosti od starostlivosti. Schopnost desulfatacie je obmedzena - podarilo sa mi obnovit maximalne 10 % kapacity po mesiaci trvaleho nabijania akumulatora nabijackou so sucasnym pouzitim tohto produktu.

1.0

Neviem posudit funkčnost. 1. kus vydržal mesiac, po mesiaci prestala blikat LED. 2.nový kus vydržal 2 týžde, potom bol uplne mrtvy.

1.0

3. pokus (2. reklamace) také nevyšel, tentokrát byl aktivátor úplně mrtvý - ani neblikl

4.5

Je znát zlepšený start, doporučuji.

1.0

1. kus mi fungoval cca 10 měsíců, 2. asi týden, dám mu poslední šanci. Měl jsem problém už je správně "nastartovat". Ne při každém připojení k baterii začal blikat, občas jen nepatrně svítila 1 LED a nic se nedělo.

1.0

Mal som. Po 3 mesiacoch prestal fungovat. Po reklamácii a nákladoch za odoslanie som dostal nový kus. Tiež bol funkčný len 3 mesiace. Dalej som už nereklamoval, náklady za odslanie by dosiahli cenu výrobku.

5.0

nevím, až mi to někdo vysvětlí

Plusy
asi to funguje

Mínusy
po měsíci provozu začala červená kontrolka blikat v intervalu 0,5 sekundy. Napětí na AKB bylo 12,8 voltů. Dle návodu je všechno špatně. Tak co je špatně? Přístroj nebo návod? Bývají velmi špatně a nekvalifikovaně přeloženy.

5.0

Baterka málo používaná(1x týdně cca 5 km + 4 starty), stará 4 roky vydžela max.4 dny, od montáže aktivátoru a nabití je stále na 90%. Namontováno před 10 dny.

5.0

Rychlé získání kvalitního zboží domu v krátké době. Mohu všem vřele DOPORUČIT!

Plusy
Výkon, velikost, snadná montáž! Levné a výkonné.

5.0

Dělá, co má, desulfatace byla jasně viditelná. Po připojení současně s dobíječem je viditelné ubývání sulfatace v akumulátoru ... doporučuji.

Mínusy
Zatím nevím,jen cena by mohla být nižší,případně společně nabídka i s dobiječem.

2.0

Pokud moc nejezdíte, nebo jen krátké trasy a akumulator neni více dobíjen alternátorem a i v případě,že váš akumulátor nedisponuje již deklarovanou kapacitou,výborná věc,jak si více dorazit baterku na dno.Neni to perpetum mobile a stále něco odebírá z akumulátoru.

3.0

Při té ceně je asi jistější koupit tovnou nový akumulátor - není o mnoho dražší a výsledek je jistý.

4.0

Malé rozměry, zdá se, že dokonce funguje. Rozhodující byla cena.

Mínusy
malá kabelová oka, nejdou připojit na akusvorky
podporuje aku pouze do 200AH

4.0

Za ty peníze umí to, co se o něm píše.

Plusy
Funguje :-)

Mínusy
Nevím

5.0

Dal jsem to do auta (Peugeot 405), je to trvale připojené na baterii Perion, r.v. 2006. Už vloni v zimě (leden 2012) mi to nechtělo startovat, po připojení baterie zlobila ještě asi 2 x, od té doby baterie bez dalších problémů normálně funguje. Tuto zimu stratuje bez problémů i v mrazech.

5.0

Skvělá věc pro malé ostrovní systemy, večer jsou baterie na 22 V a do rána je baterie nabitá na 25 V.

Zákazníci, kteří si objednali tento výrobek, současně zakoupili

Aktuálně prohlížené zboží na www.conrad.cz:

Z našich recenzí a testů

Nabíječka Charge Manager 2024
Nabíječka Charge Manager 2024

Nová Charge Manager 2024 plní zároveň roli nabíječky akumulátorů a přístroje pro analýzu výkonu. Disponuje grafickým displejem, na němž zobrazuje stav nabití baterií, přičemž se stará se o optimální řízení nabíjecího proudu. Tato nová nabíječka je jedním z nejnovějších zařízení vytvořených v Conrad Technologie Centrum (CTC), vlastním týmu firmy Conrad...

Přečíst celý článek
Zavřít
Poslat produkt e-mailem
Aktivátor autobaterií 12/24 V
Chcete tento produkt pod stromeček?
Napište Ježíškovi, od koho byste jej chtěli dostat. Ježíšek Vaši žádost pošle adresátovi i se slevovým kupónem.
Zavřít
Hlídání produktu
Aktivátor autobaterií 12/24 V

Cena produktu Aktivátor autobaterií 12/24 V je aktuálně 829,- Kč. Pohlídejte si pokles ceny produktu zadáním své e-mailové adresy a ceny. Jakmile cena produktu klesne pod Vámi stanovenou hranici, pošleme Vám e-mail.

Informace o dostupnosti

Zboží skladem předáváme dopravci zpravidla do 1-2 pracovních dnů. Doba přepravy se liší podle zvoleného dopravce:

2 - 5 dnů Česká pošta Cena: 110,- Kč
1 - 3 dnů PPL Cena: 120,- Kč
Pro komfortnější prohlížení našeho eshopu používáme cookies. Procházením webu souhlasíte s jejich používáním.
VLOŽENO DO KOŠÍKU
Obj.č.: 537608
Automatické tlakové čerpadlo Aqua King
1 ks za 10 000,- Kč vč. DPH
Přejít do košíku

Conrad Electronic
Zákaznická infolinka 226 224 222